Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
-
- naciągacz linek
- Posty: 62
- Rejestracja: 20.04.2018, 09:31
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Łobez
Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Tak jak obiecywałem – zdjąłem zębatkę kkbike, żeby zobaczyć skąd wziął się luz po 2900km. Pierwszą niepokojącą rzeczą jaką zobaczyłem było to, że mimo użycia najlepszego na rynku smaru do tego połączenia w miejscach, gdzie były największe siły pojawiła się ruda:
https://drive.google.com/file/d/1MmNGZg ... sp=sharing
Fimik prezentujący luz:
https://drive.google.com/file/d/1Ij_dFh ... sp=sharing
Po oczyszczeniu i dokładnym obejrzeniu zębatki widać, że jej wielowypust w miejscu przed zabezpieczeniem - czyli tam gdzie zębatka jest szersza od normalnej (od czoła patrząc na motocykl z jego lewej strony) – wyrobił się bardzo szybko bo już po 2900km:
https://drive.google.com/open?id=1kT9uH ... FFtJvzSi6V
Wielowypust na wałku zdawczym mam dość mocno już zużyty (niestety foto przed oczyszczeniem - jutro mogę cyknąć nowe):
https://drive.google.com/open?id=1uM9Uz ... L5bEeZy983
Po zamontowaniu kkbike pracowała ona przyjmując cały moment obrotowy w miejscu, gdzie normalna zębatka nie pracowała – przed zabezpieczeniem. Na moje szczęście nie wałek w tym miejscu, a kkbike się poddała i teraz praktycznie wszędzie na całej szerokości luz między wielowypustami jest prawdopodobnie identyczny. W miejscu normalnej zębatki są wyrobione wielowypusty na wałku, a w miejscu, gdzie pracuje kkbike wyrobiona jest zębatka. Postanawiam ją wkleić. Morał tego jest taki, że na wałek w stanie idealnym warto włożyć tę zębatkę profilaktycznie. Wałek w stanie takim jak mój najlepiej wymienić. Ja w tym tygodniu jeszcze wkleję, a za rok pewnie wymienię lub będę wklejał nadal. Kolejna rzecz, którą ja bym robił, gdybym miał wałek w stanie bardzo dobrym, to smarowanie tego połączenia wraz z każdym smarowaniem łańcucha tym bardziej, że smary MoS2 są dostępne w sprayu. Chociaż zdjęcie i ponowny montaż zębatki to tak naprawdę 20min roboty. Koła tylnego nie trzeba zdejmować. Ja luzuję oś, napinacze i przesuwam koło w przód na tyle, ile pozwala wahacz. Potem zsuwam łańcuch z tylnej zębatki w stronę felgi (wcześniej demontuję osłonę łańcucha) i można śmiało zdjąć łańcuch z zębatki przedniej. Łańcuch wieszam sobie na górnej śrubie od pokrywy zębatki i łapię go trytytką poniżej zębatki aby nie przeszkadzał. W ten sposób zębatka jest na wierzchu.
Poniżej pozwolę sobie wrzucić jeszcze kilka fotek ze względu na spore zainteresowanie tym patentem.
Pozdrawiam, Rekin (mostry1988)
https://drive.google.com/open?id=1PMUVp ... bgUQ8S2c27
Na poniższym widać, że niepotrzebnie włosi tak sporą fazę zrobili na wielowypustach od strony silnika - zębatka przez to niewiele się tam opiera na wałku a mogłaby tam też używać wieloklinu, którego zwykła zębatka nie sięga:
https://drive.google.com/open?id=133yhE ... Yv8SwEM15D
Na poniższym widać, że śruby nie przenoszą momentu, tylko trzymają blaszki zabezpieczające. Zębatka jest jednym elementem:
https://drive.google.com/open?id=1hRoRe ... qWXXHeK8We
https://drive.google.com/open?id=1PJrgD ... vt-urfZ3Xf
Ostatnie zdjęcie aby pokazać zużycie zębów napędzających łańcuch:
https://drive.google.com/open?id=1s7Kp_ ... jrbkMUKP4T
Pozdrawiam, Rekin (mostry1988)
https://drive.google.com/file/d/1MmNGZg ... sp=sharing
Fimik prezentujący luz:
https://drive.google.com/file/d/1Ij_dFh ... sp=sharing
Po oczyszczeniu i dokładnym obejrzeniu zębatki widać, że jej wielowypust w miejscu przed zabezpieczeniem - czyli tam gdzie zębatka jest szersza od normalnej (od czoła patrząc na motocykl z jego lewej strony) – wyrobił się bardzo szybko bo już po 2900km:
https://drive.google.com/open?id=1kT9uH ... FFtJvzSi6V
Wielowypust na wałku zdawczym mam dość mocno już zużyty (niestety foto przed oczyszczeniem - jutro mogę cyknąć nowe):
https://drive.google.com/open?id=1uM9Uz ... L5bEeZy983
Po zamontowaniu kkbike pracowała ona przyjmując cały moment obrotowy w miejscu, gdzie normalna zębatka nie pracowała – przed zabezpieczeniem. Na moje szczęście nie wałek w tym miejscu, a kkbike się poddała i teraz praktycznie wszędzie na całej szerokości luz między wielowypustami jest prawdopodobnie identyczny. W miejscu normalnej zębatki są wyrobione wielowypusty na wałku, a w miejscu, gdzie pracuje kkbike wyrobiona jest zębatka. Postanawiam ją wkleić. Morał tego jest taki, że na wałek w stanie idealnym warto włożyć tę zębatkę profilaktycznie. Wałek w stanie takim jak mój najlepiej wymienić. Ja w tym tygodniu jeszcze wkleję, a za rok pewnie wymienię lub będę wklejał nadal. Kolejna rzecz, którą ja bym robił, gdybym miał wałek w stanie bardzo dobrym, to smarowanie tego połączenia wraz z każdym smarowaniem łańcucha tym bardziej, że smary MoS2 są dostępne w sprayu. Chociaż zdjęcie i ponowny montaż zębatki to tak naprawdę 20min roboty. Koła tylnego nie trzeba zdejmować. Ja luzuję oś, napinacze i przesuwam koło w przód na tyle, ile pozwala wahacz. Potem zsuwam łańcuch z tylnej zębatki w stronę felgi (wcześniej demontuję osłonę łańcucha) i można śmiało zdjąć łańcuch z zębatki przedniej. Łańcuch wieszam sobie na górnej śrubie od pokrywy zębatki i łapię go trytytką poniżej zębatki aby nie przeszkadzał. W ten sposób zębatka jest na wierzchu.
Poniżej pozwolę sobie wrzucić jeszcze kilka fotek ze względu na spore zainteresowanie tym patentem.
Pozdrawiam, Rekin (mostry1988)
https://drive.google.com/open?id=1PMUVp ... bgUQ8S2c27
Na poniższym widać, że niepotrzebnie włosi tak sporą fazę zrobili na wielowypustach od strony silnika - zębatka przez to niewiele się tam opiera na wałku a mogłaby tam też używać wieloklinu, którego zwykła zębatka nie sięga:
https://drive.google.com/open?id=133yhE ... Yv8SwEM15D
Na poniższym widać, że śruby nie przenoszą momentu, tylko trzymają blaszki zabezpieczające. Zębatka jest jednym elementem:
https://drive.google.com/open?id=1hRoRe ... qWXXHeK8We
https://drive.google.com/open?id=1PJrgD ... vt-urfZ3Xf
Ostatnie zdjęcie aby pokazać zużycie zębów napędzających łańcuch:
https://drive.google.com/open?id=1s7Kp_ ... jrbkMUKP4T
Pozdrawiam, Rekin (mostry1988)
Komu w drogę temu trampek
-
- naciągacz linek
- Posty: 62
- Rejestracja: 20.04.2018, 09:31
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Łobez
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Dla tych, którzy już to przeczytali - powyższa relacja jest po przejechaniu 2900km
Komu w drogę temu trampek
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2518
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Po Twoich zdjęciach ( pewnie niedługo znikną-google) widać ocokaman.
Mieliście rację, śrubki nie przenoszą obciążenia ścinającego ( sypię głowę popiołem a jaja smaruję smarem do siodła).
Miałem rację, że wyrobila się zębatka a nie wałek.
Ciekawe jaką twardość ma kkbike w porównaniu do oryginałów i zamienników?
Wklejenie ten zębatki mostry1988 to jedyny ratunek dla Twojego wałka i przedłużenie jazdy do remontu pieca.
Ps. niedaleko mieszkamy (nawet niedawno tam moto byłem), więc spotkanie nieuniknione.
Mieliście rację, śrubki nie przenoszą obciążenia ścinającego ( sypię głowę popiołem a jaja smaruję smarem do siodła).
Miałem rację, że wyrobila się zębatka a nie wałek.
Ciekawe jaką twardość ma kkbike w porównaniu do oryginałów i zamienników?
Wklejenie ten zębatki mostry1988 to jedyny ratunek dla Twojego wałka i przedłużenie jazdy do remontu pieca.
Ps. niedaleko mieszkamy (nawet niedawno tam moto byłem), więc spotkanie nieuniknione.
Dominator.
-
- naciągacz linek
- Posty: 62
- Rejestracja: 20.04.2018, 09:31
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Łobez
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Do spotkań jestem zawsze za pisałem gdzieś o twardości ( może na FAT), bo mierzyłem kkbike i sunstar.Artek pisze:Po Twoich zdjęciach ( pewnie niedługo znikną-google) widać ocokaman.
Mieliście rację, śrubki nie przenoszą obciążenia ścinającego ( sypię głowę popiołem a jaja smaruję smarem do siodła).
Miałem rację, że wyrobila się zębatka a nie wałek.
Ciekawe jaką twardość ma kkbike w porównaniu do oryginałów i zamienników?
Wklejenie ten zębatki mostry1988 to jedyny ratunek dla Twojego wałka i przedłużenie jazdy do remontu pieca.
Ps. niedaleko mieszkamy (nawet niedawno tam moto byłem), więc spotkanie nieuniknione.
Sunstar 62HRC
KKBike 61HRC
Najgorsze jest to, że miałem miernik, a wałka nie zmierzyłem, ale jeszcze zmierzę.
Wkleję jak na razie, a za rok wymienię na nowy.
Foty pokazujące, że śrubki nie pracują specjalnie z myślą o Tobie zrobiłem hehe
Ostatnio zmieniony 20.11.2018, 22:37 przez mostry1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Komu w drogę temu trampek
-
- naciągacz linek
- Posty: 62
- Rejestracja: 20.04.2018, 09:31
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Łobez
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
A dlaczego zdjęcia znikną? Zielony w temacie here
Co ewentualnie zrobić, żeby to zostało dla potomnych na zawsze?
Co ewentualnie zrobić, żeby to zostało dla potomnych na zawsze?
Komu w drogę temu trampek
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 506
- Rejestracja: 05.11.2017, 09:44
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Orzesze
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Dzięki za porządną recenzję .
Jak na 2900km to luz zrobił się bardzo duży. Uważam, że szybkie wyrobienie się zębatki w Twoim przypadku powstało z powodu bardzo dużego zużycia wałka. Wielowypust w Twoim wałku jest wyrobiony od samego początku (od strony silnika), a dobry tylko na jego końcu, więc zębatka musiała się szybko wyrobić. Przeważnie używany/zużyty wałek od strony silnika jest kawałeczek dobry, bo standardowa zębatka tam nie dochodzi. Ktoś (lub Ty) musiał dać jakieś dystanse (np. podkładki) pomiędzy standardową zębatkę a zabezpieczenie zębatki i zębatka przesunęła się bardziej w stronę silnika. Pewien czas pochodziło, ale wałek też się tam wyrobił i teraz jest tak zużyty a nie inaczej. Gdyby zębatka KKBike "trzymała" na wałku trochę na początku i trochę na końcu pewnie wytrzymałaby dużo większy przebieg, bo powierzchnia styku z wałkiem byłaby większa, a zębatka pracowałaby w jednej osi z wałkiem, a nie z tendencją do pracy pod kątem.
Wklejenie KKBike załatwi problem i będzie dużo lepsze niż wklejenie zwykłej zębatki.
Jak na 2900km to luz zrobił się bardzo duży. Uważam, że szybkie wyrobienie się zębatki w Twoim przypadku powstało z powodu bardzo dużego zużycia wałka. Wielowypust w Twoim wałku jest wyrobiony od samego początku (od strony silnika), a dobry tylko na jego końcu, więc zębatka musiała się szybko wyrobić. Przeważnie używany/zużyty wałek od strony silnika jest kawałeczek dobry, bo standardowa zębatka tam nie dochodzi. Ktoś (lub Ty) musiał dać jakieś dystanse (np. podkładki) pomiędzy standardową zębatkę a zabezpieczenie zębatki i zębatka przesunęła się bardziej w stronę silnika. Pewien czas pochodziło, ale wałek też się tam wyrobił i teraz jest tak zużyty a nie inaczej. Gdyby zębatka KKBike "trzymała" na wałku trochę na początku i trochę na końcu pewnie wytrzymałaby dużo większy przebieg, bo powierzchnia styku z wałkiem byłaby większa, a zębatka pracowałaby w jednej osi z wałkiem, a nie z tendencją do pracy pod kątem.
Wklejenie KKBike załatwi problem i będzie dużo lepsze niż wklejenie zwykłej zębatki.
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
To jaką twardość ma KKBike, bo nie widzę na foniemostry1988 pisze: ...pisałem gdzieś o twardości ( może na FAT), bo mierzyłem kkbike i sunstar.
Sunstar 62HRC
KKBike.
-
- naciągacz linek
- Posty: 62
- Rejestracja: 20.04.2018, 09:31
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Łobez
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Dobrze piszesz. Takie same wnioski jak ja wyciągasz. Ja przed kkbike nie dawałem tam nic. Ktoś załatwił wałek z poprzedników. Ja go mam od kwietnia. I tak go lubięPawel pisze:Dzięki za porządną recenzję .
Jak na 2900km to luz zrobił się bardzo duży. Uważam, że szybkie wyrobienie się zębatki w Twoim przypadku powstało z powodu bardzo dużego zużycia wałka. Wielowypust w Twoim wałku jest wyrobiony od samego początku (od strony silnika), a dobry tylko na jego końcu, więc zębatka musiała się szybko wyrobić. Przeważnie używany/zużyty wałek od strony silnika jest kawałeczek dobry, bo standardowa zębatka tam nie dochodzi. Ktoś (lub Ty) musiał dać jakieś dystanse (np. podkładki) pomiędzy standardową zębatkę a zabezpieczenie zębatki i zębatka przesunęła się bardziej w stronę silnika. Pewien czas pochodziło, ale wałek też się tam wyrobił i teraz jest tak zużyty a nie inaczej. Gdyby zębatka KKBike "trzymała" na wałku trochę na początku i trochę na końcu pewnie wytrzymałaby dużo większy przebieg, bo powierzchnia styku z wałkiem byłaby większa, a zębatka pracowałaby w jednej osi z wałkiem, a nie z tendencją do pracy pod kątem.
Wklejenie KKBike załatwi problem i będzie dużo lepsze niż wklejenie zwykłej zębatki.
Komu w drogę temu trampek
-
- naciągacz linek
- Posty: 62
- Rejestracja: 20.04.2018, 09:31
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Łobez
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
61HRC. Nie widziałeś, bo nie napisałem przepraszam, poprawiłemDlugi1 pisze:To jaką twardość ma KKBike, bo nie widzę na foniemostry1988 pisze: ...pisałem gdzieś o twardości ( może na FAT), bo mierzyłem kkbike i sunstar.
Sunstar 62HRC
KKBike.
Komu w drogę temu trampek
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
czyli można powiedzieć że kkbike zadanie spełnia,w twoim przypadku gdzie wałek już jest w stanie agonalnym pozwala na wydłużenie tego co nieuniknione czyli wymiany wałka tak jak kolega wyżej uważam że w twoim wypadku zębatka nie pracuje w osi dlatego się szybciej zużywa,ale mimo tak mocno zużytego wałka pozwala jeszcze użytkować moto ja zrobię relację w następnym sezonie u mnie wałek jest w b.dobrym stanie zobaczymy czy zębatka się poddamostry1988 pisze:Dobrze piszesz. Takie same wnioski jak ja wyciągasz. Ja przed kkbike nie dawałem tam nic. Ktoś załatwił wałek z poprzedników. Ja go mam od kwietnia. I tak go lubięPawel pisze:Dzięki za porządną recenzję .
Jak na 2900km to luz zrobił się bardzo duży. Uważam, że szybkie wyrobienie się zębatki w Twoim przypadku powstało z powodu bardzo dużego zużycia wałka. Wielowypust w Twoim wałku jest wyrobiony od samego początku (od strony silnika), a dobry tylko na jego końcu, więc zębatka musiała się szybko wyrobić. Przeważnie używany/zużyty wałek od strony silnika jest kawałeczek dobry, bo standardowa zębatka tam nie dochodzi. Ktoś (lub Ty) musiał dać jakieś dystanse (np. podkładki) pomiędzy standardową zębatkę a zabezpieczenie zębatki i zębatka przesunęła się bardziej w stronę silnika. Pewien czas pochodziło, ale wałek też się tam wyrobił i teraz jest tak zużyty a nie inaczej. Gdyby zębatka KKBike "trzymała" na wałku trochę na początku i trochę na końcu pewnie wytrzymałaby dużo większy przebieg, bo powierzchnia styku z wałkiem byłaby większa, a zębatka pracowałaby w jednej osi z wałkiem, a nie z tendencją do pracy pod kątem.
Wklejenie KKBike załatwi problem i będzie dużo lepsze niż wklejenie zwykłej zębatki.
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 459
- Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
- Mój motocykl: mam inne moto...
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Super relacja, reasumując kkbike odwlecze czas remontu, i póki co można się cieszyć jazdą, zawsze to jakieś rozwiązanie
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2518
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Zewnętrzne hostingi zdjęć po jakimś czasie wygasają np. fotosik, picassa itp.mostry1988 pisze:A dlaczego zdjęcia znikną? Zielony w temacie here
Co ewentualnie zrobić, żeby to zostało dla potomnych na zawsze?
Wyjścia są trzy:
-opłacić składkę na forum(utrzymanie serwera kosztuje) i umieścić zdjęcia w galerii forumowej.
-ktoś( zielony-opłacający składkę) za Ciebie może wstawić zdjęcia.
- inne sposoby wstawiania zdjęć-opis na forum( dla mnie jako lamera internetowego zbyt to trudne).
Dominator.
-
- naciągacz linek
- Posty: 62
- Rejestracja: 20.04.2018, 09:31
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Łobez
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Próbowałem dołączyć do klubu. Prośbę o to zgłosiłem już przed Motomyczkami, więc dość dawno. Po kilku tygodniach dostałem odpowiedź na maila. Chcąc przyspieszyć wysłałem składkę i dostałem odpowiedź, że źle zatytułowana i zwrot. Sprawa stanęła w miejscu nawet nie dostałem statusu kandydat aby mieć dostęp do info odnośnie poprawnego tytułu przelewu
Może jeszcze coś się ruszy to wtedy dodam do galerii. Tak byłoby najlepiej.
Może jeszcze coś się ruszy to wtedy dodam do galerii. Tak byłoby najlepiej.
Komu w drogę temu trampek
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Moje zdjęcia na Google nie wygasły od kilku lat. Nie masz tu racji, akurat ich hosting nie jest czasowy (mam n mysli google drive).Artek pisze:Zewnętrzne hostingi zdjęć po jakimś czasie wygasają np. fotosik, picassa itp.mostry1988 pisze:A dlaczego zdjęcia znikną? Zielony w temacie here
Co ewentualnie zrobić, żeby to zostało dla potomnych na zawsze?
Wyjścia są trzy:
-opłacić składkę na forum(utrzymanie serwera kosztuje) i umieścić zdjęcia w galerii forumowej.
-ktoś( zielony-opłacający składkę) za Ciebie może wstawić zdjęcia.
- inne sposoby wstawiania zdjęć-opis na forum( dla mnie jako lamera internetowego zbyt to trudne).
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- KrzysieG
- łamacz szprych
- Posty: 679
- Rejestracja: 27.05.2011, 14:25
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olkusz
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Tylko klej i cześć. Moja na technikolu już z 10tysi zrobiła, a wy dalej kombinujecie.
-
- łamacz szprych
- Posty: 731
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Dlatego już wolę przemilczeć temat. Rezultat ten sam z różnicą, że zębatka oryginalna z gumą. Klej dedykowany do wałka jest wystarczający przynajmniej u mnie. Nie stosuję ala' metal w płynie.KrzysieG pisze:Tylko klej i cześć. Moja na technikolu już z 10tysi zrobiła, a wy dalej kombinujecie.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
- ryszard
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 25.05.2015, 07:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Tczew
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Hej a ja mam pytanie czy oryginalna z tłumikiem gumowym dużo mniej przenosi drgania .Warto ją zakładać czy latać na sunstarze.
-
- łamacz szprych
- Posty: 731
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Podobno mniej. Ja różnicy nie zauważyłem. Weź pod uwagę, że cena nie jest dużo wyższa no i masz 10 do lansu bo oryginalna Pana Hondyryszard pisze:Hej a ja mam pytanie czy oryginalna z tłumikiem gumowym dużo mniej przenosi drgania .Warto ją zakładać czy latać na sunstarze.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 506
- Rejestracja: 05.11.2017, 09:44
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Orzesze
Re: Recenzja użytkownika kkbike po połowie sezonu
Jaki to jest klej?Solidworks pisze:[...]Klej dedykowany do wałka jest wystarczający przynajmniej u mnie.
Czy ta guma tłumi drgania to nie wiem, ale na pewno sprawia że napęd jest cichszy. Nie wiem jak Sunstar, ale JT też robi wersję z gumą .ryszard pisze:Hej a ja mam pytanie czy oryginalna z tłumikiem gumowym dużo mniej przenosi drgania .Warto ją zakładać czy latać na sunstarze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość