Bo akurat patrzyłem na napięcie - i przed hamowaniem było spoko zaś gdy już się zatrzymałem napięcie spadło na 11.2 V.Fu Manchu pisze:A jak stwierdziłeś, że akurat podczas hamowania?
Regulator napięcia Transalp 600V
- Bercik
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 52
- Rejestracja: 16.07.2013, 16:10
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Zielona strzała - XL600 '99
...Życie bez przygód byłoby strasznie głupie...
...Życie bez przygód byłoby strasznie głupie...
- falco
- oktany w żyłach
- Posty: 5544
- Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: K-J
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Nie-odpuszczę! Ale to i tak niewiele zmieni, bo forum od dawna zaniża i to drastycznie, co już dawno... Sam stwierdzałeś a ja się z tym zgadzam.pat13 pisze: No to chyba teraz już odpuścisz kolegom piszącym nie-ortograficznie, nie-stylistycznie i nie-składniowo.
Przykre, ale prawdziwe.
Masz rację koniec OT.
Ostatnio zmieniony 10.08.2013, 07:24 przez falco, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fu Manchu
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 11.07.2009, 11:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Panowie, spokojnie. Nie róbmy z tego forum elektroda.pl
- falco
- oktany w żyłach
- Posty: 5544
- Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: K-J
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Fu Manchu - 3mam za Ciebie kciuki, ja już dawno bym się poddał a Ty nie tylko walczysz, ale jeszcze można się od Ciebie wieeele nauczyć. Dziękuję i kibicuję!!
U mnie, po ostatnim czyszczeniu styków od reglera, (po czym wszystko wróciło do normy), zauważyłem, że podczas krótkiej przejażdżki znów był chwilowy spadek napięcia. Będę obserwował.
U mnie, po ostatnim czyszczeniu styków od reglera, (po czym wszystko wróciło do normy), zauważyłem, że podczas krótkiej przejażdżki znów był chwilowy spadek napięcia. Będę obserwował.
- Fu Manchu
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 11.07.2009, 11:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Cóż, to jedna z wielu moich wad
Drugą jest zdecydownie ciekawość i te dwie do pary niestety potrafią człowieka umęczyć.
A w temacie oscyloskopu to drążę internet w temacie testu alternatora i czego i w jaki sposób szukać.
Jak tam nie znajdę to pewnie przejdę się do zbliżających się do emerytur magików z mojego wydziału i popytam co i jak.
Teraz to jest już sprawa honoru i nie odpuszczę
[EDIT]
http://mz-forum.com/viewtopic.php?f=30&t=8280
Auf Deutsch, ale obrazki i schematy elektryczne są sprzed Wieży Babel. Fajna strona, z której chyba czerpali ludzie z forum elektrody.
Jest tam PDF ze schematem ideowy, elektrycznym, fotograficznym i płytko-drukowanym
Na tym się wzoruję. Chwilowo brakuje czasu na montaż, choć komlpet części mam. Po weekendzie dostanę darmo fajowy radiator ze starego kompa to zaczynam robotę.
Drugą jest zdecydownie ciekawość i te dwie do pary niestety potrafią człowieka umęczyć.
A w temacie oscyloskopu to drążę internet w temacie testu alternatora i czego i w jaki sposób szukać.
Jak tam nie znajdę to pewnie przejdę się do zbliżających się do emerytur magików z mojego wydziału i popytam co i jak.
Teraz to jest już sprawa honoru i nie odpuszczę
[EDIT]
http://mz-forum.com/viewtopic.php?f=30&t=8280
Auf Deutsch, ale obrazki i schematy elektryczne są sprzed Wieży Babel. Fajna strona, z której chyba czerpali ludzie z forum elektrody.
Jest tam PDF ze schematem ideowy, elektrycznym, fotograficznym i płytko-drukowanym
Na tym się wzoruję. Chwilowo brakuje czasu na montaż, choć komlpet części mam. Po weekendzie dostanę darmo fajowy radiator ze starego kompa to zaczynam robotę.
- Fu Manchu
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 11.07.2009, 11:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Zrodził się wczesny prototyp regulatora...chociaż o ile od samego jego wyglądu nie wysadzi się reszta elektryki to będzie dobrze
Wiązka drożna, alternator wychodzi że dobry...aż się boję instalować
Wiązka drożna, alternator wychodzi że dobry...aż się boję instalować
- pat13
- przycierający rafki
- Posty: 1211
- Rejestracja: 15.04.2009, 17:09
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa i okolice
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Schemat ogólnie przyjęty - jak widzę. I moja ulubiona płytka prototypowa.
Montuj, nie ma co się czaić. Byle dobrze schłodzić.
Może monitoring temperatury do testów? Przylepiony w okolicy tyrystorów.
Montuj, nie ma co się czaić. Byle dobrze schłodzić.
Może monitoring temperatury do testów? Przylepiony w okolicy tyrystorów.
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
- Fu Manchu
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 11.07.2009, 11:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Na razie (jak przestanie padać !!!) zobaczę, czy w ogóle działa.
Pomierzę co i jak, zobaczę czy i jak bardzo się grzeje itp. Będzie fajnie, jeśli da radę z mniejszym radiatorem bo ten już dość ciężko upchnąć pod plastikami.
Nie wiem czy też dobrze robię ale przewody fazowe łączą się z alternatorem przez bezpieczniki 10A - nie powinno tamtędy płynąć więcej chyba.
Na "ogólnie przyjętym" niemieckim schemacie były 15A i tylko na 2 z 3 faz, nie wiem czemu.
Ogólnie po ostatnich przejściach miałem ochotę wsadzić tam wyłączniki nadprądowe i jeszcze zrobić sygnalizację akustyczną...ale to byłaby chyba przesada
W następnym podejściu zrobię to ładniej nieco, już na trawionej płytce, przykleję gdzieś termistor i poprowadzę do Atmegi by monitorować to na bierząco, ew wiatrak dam i się będzie załączał jakimś prostym scalakiem.
Pomierzę co i jak, zobaczę czy i jak bardzo się grzeje itp. Będzie fajnie, jeśli da radę z mniejszym radiatorem bo ten już dość ciężko upchnąć pod plastikami.
Nie wiem czy też dobrze robię ale przewody fazowe łączą się z alternatorem przez bezpieczniki 10A - nie powinno tamtędy płynąć więcej chyba.
Na "ogólnie przyjętym" niemieckim schemacie były 15A i tylko na 2 z 3 faz, nie wiem czemu.
Ogólnie po ostatnich przejściach miałem ochotę wsadzić tam wyłączniki nadprądowe i jeszcze zrobić sygnalizację akustyczną...ale to byłaby chyba przesada
W następnym podejściu zrobię to ładniej nieco, już na trawionej płytce, przykleję gdzieś termistor i poprowadzę do Atmegi by monitorować to na bierząco, ew wiatrak dam i się będzie załączał jakimś prostym scalakiem.
- Fu Manchu
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 11.07.2009, 11:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Dziwna sprawa.
Generalnie regulator działa chociaż napięcie się buja. Na obrotach jałowych jest od 12V do nawet nieco ponad 14V.
Dodanie gazu podnosi napięcie ale nie wyżej niż 14,5V.
Po włączeniu świateł potrafi na jałwych spaść lekko poniżej 12V ale po jakimś czasie skacze do ok 14V...i jest to losowe.
Akumulator się generalnie ładuje i pojawiają się momenty kiedy nawet z włączonymi światłami napięcie jest wyraźnie powyżej 13V.
Radniator grzeje sie ale powiedziałbym, że rozsądnie. Z resztą jedyne miejsce dla niego było przy dolocie więc powietrze tam się rusza.
Nie wiem czy warte jest wspominania, że palą się bezpieczniki, które dałem na kable fazowe i dopiero 20A wytrzymują.
Ale jasne, regulator zwiera uzwojenia, jeśli napięcie ustalone dzielnikiem jest puszczane przez Zenery na tyrystory (jeśli dobrze rozumiem jego działanie ) i może się pojawić znaczny prąd.
Pokręcę się jeszcze, z woltomierzem wpiętym w aku i będę monitorował ew. anomalie
Generalnie regulator działa chociaż napięcie się buja. Na obrotach jałowych jest od 12V do nawet nieco ponad 14V.
Dodanie gazu podnosi napięcie ale nie wyżej niż 14,5V.
Po włączeniu świateł potrafi na jałwych spaść lekko poniżej 12V ale po jakimś czasie skacze do ok 14V...i jest to losowe.
Akumulator się generalnie ładuje i pojawiają się momenty kiedy nawet z włączonymi światłami napięcie jest wyraźnie powyżej 13V.
Radniator grzeje sie ale powiedziałbym, że rozsądnie. Z resztą jedyne miejsce dla niego było przy dolocie więc powietrze tam się rusza.
Nie wiem czy warte jest wspominania, że palą się bezpieczniki, które dałem na kable fazowe i dopiero 20A wytrzymują.
Ale jasne, regulator zwiera uzwojenia, jeśli napięcie ustalone dzielnikiem jest puszczane przez Zenery na tyrystory (jeśli dobrze rozumiem jego działanie ) i może się pojawić znaczny prąd.
Pokręcę się jeszcze, z woltomierzem wpiętym w aku i będę monitorował ew. anomalie
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Czyli jednak coś poza regulatorem?
- Fu Manchu
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 11.07.2009, 11:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Nie jestem pewnien.
Jak już wcześniej pisałem, cała reszta elektryki jest ok.
Jeszcze raz dziś mierzyłem napięcia z alternatora i są stabilne i odpowiednio wysokie,
Połączenia masowe są poczyszczone i dołożyłem dodatkowe od ramy do ujemnej klemy.
Jak dla mnie to ten regulator tak ma.
A jeśli przyjdzie mi kupować nowy to tylko mosfetowy, no chyba że prędzej sam zrobię
Jak już wcześniej pisałem, cała reszta elektryki jest ok.
Jeszcze raz dziś mierzyłem napięcia z alternatora i są stabilne i odpowiednio wysokie,
Połączenia masowe są poczyszczone i dołożyłem dodatkowe od ramy do ujemnej klemy.
Jak dla mnie to ten regulator tak ma.
A jeśli przyjdzie mi kupować nowy to tylko mosfetowy, no chyba że prędzej sam zrobię
- Leopold
- miejski lanser
- Posty: 393
- Rejestracja: 22.03.2013, 21:59
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Na ostatnim lataniu wyczułem zapach zgniłych jajek, stwierdziłem ze to z jakiejś oczyszczalni dopiero jak przy próbie odpalenia okazało się że aku nawet nie zagra rozrusznikiem stwierdziłem że woda w aku wyparowała w 50% należą się oraz poluzował sie zacisk na klemie minusowej.
Odpalenie za pomocą siły nóg i powrocik do domu ok 60km. W domu uzupełnienie wody i ładowanie napięcie za aku 13,2V. Chyba działa i cały.
Sprawdzenie prądu ładowania i tu
Przy odpaleniu z 13,2 do 11V wydaje się ok, ale napięcie zaraz skacze na 17,3V przy 1700 obrotach i tak rośnie do 18V przy 5000 obr.
Regulator kaput (po czytaniu forum wywnioskowałem że regulator mógł się spalić bo nie miał gdzie odprowadzać nadmiaru prądu) a czy aku też?
Jak tam się sprawują regulatory zakupione w "Sklepie pod WSK" i bratnie ich duże wersję z innych sklepów bo muszę coś kupić?
Są czy
Odpalenie za pomocą siły nóg i powrocik do domu ok 60km. W domu uzupełnienie wody i ładowanie napięcie za aku 13,2V. Chyba działa i cały.
Sprawdzenie prądu ładowania i tu
Przy odpaleniu z 13,2 do 11V wydaje się ok, ale napięcie zaraz skacze na 17,3V przy 1700 obrotach i tak rośnie do 18V przy 5000 obr.
Regulator kaput (po czytaniu forum wywnioskowałem że regulator mógł się spalić bo nie miał gdzie odprowadzać nadmiaru prądu) a czy aku też?
Jak tam się sprawują regulatory zakupione w "Sklepie pod WSK" i bratnie ich duże wersję z innych sklepów bo muszę coś kupić?
Są czy
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
U mnie "WSK-owy" działa bardzo poprawnie. Jestem zawodolony
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- E.T
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 258
- Rejestracja: 04.02.2009, 00:05
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
U mnie "chinczyk" działa idealnie . Co prawda wymieniłem też prądnicę bo miała przebicie do masy , no i poprawiałem wszelkie styki ( regler polutowany na wejściu i wyjściu).
- piokolo
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 46
- Rejestracja: 20.08.2012, 22:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Witam
Mam do Was pytanie- co może być takiego stanu rzeczy -regler bez obciążenia działa książkowo(no prawie 13,3-14,95), po podłączeniu kostki ładowanie przy 5tys to 12,60 ??? czyżby aku?
dodam że napięcie aku po za układem to 13,1.
Mam do Was pytanie- co może być takiego stanu rzeczy -regler bez obciążenia działa książkowo(no prawie 13,3-14,95), po podłączeniu kostki ładowanie przy 5tys to 12,60 ??? czyżby aku?
dodam że napięcie aku po za układem to 13,1.
Jadę tam gdzie patrzę ...patrzę tam gdzie jadę.
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Mój padnięty regler po odpięciu aku pokazywał 30V, natomiast po dołączeniu aku ładowanie miałem na poziomie 18V co skutkowało oczywiście wygotowaniem płynu.piokolo pisze:Witam
Mam do Was pytanie- co może być takiego stanu rzeczy -regler bez obciążenia działa książkowo(no prawie 13,3-14,95), po podłączeniu kostki ładowanie przy 5tys to 12,60 ??? czyżby aku?
dodam że napięcie aku po za układem to 13,1.
Nowy (tzn. używany sprawny) bez obciążenia akumulatorem dawał 0.03V, a po dopięciu aku ładowanie książkowe. Polatane na nim 300km i działa.
Tylko uwaga! takie testy (na odpiętym akumulatorze) mogą uszkodzić regler, więc robicie/my to na własną odpowiedzialność
tutaj to opisałem:
http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 83&t=14170
Ostatnio zmieniony 16.10.2013, 13:29 przez evoluzione, łącznie zmieniany 1 raz.
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- KLOSZ
- miejski lanser
- Posty: 340
- Rejestracja: 09.10.2012, 14:04
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa -> Łódź
- Kontakt:
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Ludziska, nie odlaczajcie regulatora od akumulatora podczas pracy, bo to jest najkrotsza droga do uwalenia regulatora - sami sobie bidy i wydatkow narobicie.
Przed kontrola ukladu ladowania ma byc naladowany na max akumulator (sprawdzic tez poziom elektrolitu jezeli aku ma korki do jego dolewania) i wtedy przystepujemy do pomiarow. Jedyne co rozlaczamy to kostka od alternatora do regulatora i tam wykonujemy pomiary rezystancji uzwojen przy wylaczonym silniku oraz napiecia miedzyfazowego przy uruchomionym silniku. Jesli tam sie wszystko zgadza to podlaczamy alternator do regulatora i kontrolujemy napiecie na akumulatorze spoczynkowo, podczas rozruchu i podczas pracy silnika, ale nie odlaczamy regulatora od aku przy pracujacym silniku.
Przed kontrola ukladu ladowania ma byc naladowany na max akumulator (sprawdzic tez poziom elektrolitu jezeli aku ma korki do jego dolewania) i wtedy przystepujemy do pomiarow. Jedyne co rozlaczamy to kostka od alternatora do regulatora i tam wykonujemy pomiary rezystancji uzwojen przy wylaczonym silniku oraz napiecia miedzyfazowego przy uruchomionym silniku. Jesli tam sie wszystko zgadza to podlaczamy alternator do regulatora i kontrolujemy napiecie na akumulatorze spoczynkowo, podczas rozruchu i podczas pracy silnika, ale nie odlaczamy regulatora od aku przy pracujacym silniku.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Wiem, wiem ale stary i tak był zepsuty to sobie sprawdziłem , nowy dla celów porównawczych był tak odpalony tylko na około sekundę, aby zdążyć spojrzeć na podłączony miernik. Mam nadzieję, że tak krótki czas go nie uszkodził.KLOSZ pisze:Ludziska, nie odlaczajcie regulatora od akumulatora podczas pracy, bo to jest najkrotsza droga do uwalenia regulatora - sami sobie bidy i wydatkow narobicie.
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
- KLOSZ
- miejski lanser
- Posty: 340
- Rejestracja: 09.10.2012, 14:04
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa -> Łódź
- Kontakt:
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Wiesz, kazdy robi jak chce, ale ktos czytajac Twoj post moglby nabrac przekonania, ze jest to jakis element normalnej procedury testu ukladu ladowania i zamiast na sekunde zrobilby to na dluzej, i sfajczylby sobie sprawny regler, dlatego pozwolilem sobie wyraznie napisac, ze tak sie nie robi.
Czy w sekunde sie spali czy nie, to zalezy od wielu czynnikow, skoro u Ciebie nadal dziala, to znaczy, ze masz farcik
Czy w sekunde sie spali czy nie, to zalezy od wielu czynnikow, skoro u Ciebie nadal dziala, to znaczy, ze masz farcik
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘
- evoluzione
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 913
- Rejestracja: 23.08.2012, 22:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurów
Re: Regulator napięcia Transalp 600V
Tak czytając moją wypowiedz, to w sumie masz rację. Dobrze, że sprostowałeś/przestrzegłeś.
Ja już umieściłem w niej odpowiedni dopisek
Ja już umieściłem w niej odpowiedni dopisek
Są:
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
PD10 98 - w najszybszym kolorze :-), PD06 95 - żonki
Była:
XL 125 2001
Masz problem z CB Radiem? - pisz/dzwoń - spróbuję pomóc - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=68&t=13016
SQ8MXQ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość