[S] Honda Transalp XL600V PD06
: 15.02.2024, 09:04
Witam!
Noszę się z myślą o sprzedaży Transalpa, którego mam od jakichś dwóch lat i zwyczajowo wpakowałem w motor furę kasy i pracy. Ostatnio pojawił się w orbicie zainteresowań pewien ciekawy zabytek 4- kołowy i stąd pomysł, żeby hondę zamienić na bilety NBP, które umożliwią zanabycie innej Hondy
Do rzeczy:
Honda Transalp XL600V z rocznika 1994, model PD06, produkcja japońska.
Przebieg- 51 tyś km.Motocykl w zasadzie oryginalny, poza kilkoma usprawnieniami i dodatkami.
Przywieziony z Niemiec przez krakowski "Moto-Top", tam serwisowany i kupiony przez poprzedniego właściciela z Krakowa. Ja kupiłem go wiosną 2022 za 13500 zł z przebiegiem 43 tyś km. Może się to wydawać chorą ceną, ale szukałem egzemplarza tip-top, a ten taki właśnie był. Przy alternatywie jaką były zgnojone afryki za 15,z nalotem pow. stówki to wydało mi się wręcz okazją.
Dołożyłem i zrobiłem:
- tylny amortyzator ze sprężyną Wilbers, nowy z gwarancją, ustawiony pode mnie (80 kg + 20 kg bagażu). Nastawienia można skorygować napięciem wstępnym, a dodatkowo oryginał sprawny też jest.
- Serwis tylnego zawiasu- kiwaczka, łożyska w kołach itp,
- przednie zawieszenie- dołożone emulatory YSS, nowy olej, uszczelniacze OEM Honda, panewki, sprężyny i reszta w stanie fabrycznym.
- Wymiana łożysk w główce ramy,
- Serwis gaźników, płukanie układu paliwowego- moto długo stało,
- stalowy oplot hamulca przód + pompa hamulcowa od cbf600, oryginał oczywiście też mam,
- nowy napęd, (zdawcza Honda) łańcuch RK
- nowe opony Michelin Anakee ADV (mają teraz jakieś 4 tyś przebiegu)
Wyposażenie:
- Szyba MGG wysoka z deflektorem, dodatkowo oryginał i szyba Loster, która była na motorze przez jeden wyjazd i mi jakoś nie podeszła,
- pancerna płyta alu 4 mm pod silnik - MotoMerta,
- gmole Henryka - działają- sprawdzone!
- stelaże pod kufry givi/kappa,
- płyta bagażowa givi + ewentualnie kufer,
- narzędziówka givi montowana do stelaży- pojemna, dobrze pomyślana i estetyczna,
- siedzenie przerobione przez Motokanapy- super wygodne!
- podnóżki SW Motech, poszerzone i obniżone, super do jazdy na stojąco,
- kierownica aluminiowa Renthal z regulowanym "plasterkami" podwyższeniem,
- gniazdo zapalniczki, gniazdo do ładowania aku, uchwyt na telefon,
- aku żelowe na gwarancji jeszcze,
- inna drobnica, jak np. nowe handbary z XL700V, większe od ori, poszerzenie stopki itp.
Żeby nie było tak cukierkowo to znajdą się i minusy:
- motocykl ma 50 tyś km przebiegu i kilka rys czy drobnych śladów użytkowania, ale nic, co by odrzucało czy szpeciło. Po prostu jak ktoś oczekuje "igły" z salonu, to niestety nie tutaj.
- szyba givi, do której dołożyłem duży deflektor spowodowała pęknięcia wokół otworów mocujących w czaszy. Zostało to podklejone i zabezpieczone folią. Wygląda ok, nie pogłębia się a nie chcę tego malować bo to mało widoczne,
- gmole posiadają rysy- przydały się podczas wakacyjnego wyjazdu, kiedy mi się wydawało, że umiem jeździć w kopnym piachu
Do motocykla chętnie dołożę grat, które mi się walają po garażu a są trzymane na zapas. Drugie siedzenie, handbary, pompę hamulcową, dętki itp. Nie sprzedaję bocznych kuferków, które widać na zdjęciach.
Cena: Za taki komplet jak opisane wyżej chciałbym 18900 zł. Mogę zejść z tej ceny na zasadzie pozbawienia transalpa części lub całości akcesoriów.
Wiem, że to dużo- niektórzy powiedzą, że mnie po...bało, ale zapewniam, że wydałem na to znacznie więcej, nie liczę własnej pracy i serwisu. Transalpy w zbliżonym stanie są wystawiane w Dojczlandzie i Austrii za 3 tyś euro, w stanie gołym, do serwisu + koszty przywiezienia. Tu jest moto gotowe, zarejstrowane i opłacone. Poza sprawdzeniem zaworów za jakieś 2-3 tyś km nie wymaga absolutnie żadnego wkładu.
Więcej zdjęć chętnie wyślę zainteresowanym przez e-mali lub sms.
Ogłoszenie tylko na forum. Nie będę go wystawiał na żadne olx.
Polecam i zapraszam do oględzin w okolicach Bielska- Białej!
Zdjęcia są w wątku na forum AT, tu nie umiem wkleić. Mogę wysłać mailem lub sms-em. Jak trzeba to zrobię inne, w tym legendarnego wałka.
https://africatwin.com.pl/showthread.ph ... post845539
Noszę się z myślą o sprzedaży Transalpa, którego mam od jakichś dwóch lat i zwyczajowo wpakowałem w motor furę kasy i pracy. Ostatnio pojawił się w orbicie zainteresowań pewien ciekawy zabytek 4- kołowy i stąd pomysł, żeby hondę zamienić na bilety NBP, które umożliwią zanabycie innej Hondy
Do rzeczy:
Honda Transalp XL600V z rocznika 1994, model PD06, produkcja japońska.
Przebieg- 51 tyś km.Motocykl w zasadzie oryginalny, poza kilkoma usprawnieniami i dodatkami.
Przywieziony z Niemiec przez krakowski "Moto-Top", tam serwisowany i kupiony przez poprzedniego właściciela z Krakowa. Ja kupiłem go wiosną 2022 za 13500 zł z przebiegiem 43 tyś km. Może się to wydawać chorą ceną, ale szukałem egzemplarza tip-top, a ten taki właśnie był. Przy alternatywie jaką były zgnojone afryki za 15,z nalotem pow. stówki to wydało mi się wręcz okazją.
Dołożyłem i zrobiłem:
- tylny amortyzator ze sprężyną Wilbers, nowy z gwarancją, ustawiony pode mnie (80 kg + 20 kg bagażu). Nastawienia można skorygować napięciem wstępnym, a dodatkowo oryginał sprawny też jest.
- Serwis tylnego zawiasu- kiwaczka, łożyska w kołach itp,
- przednie zawieszenie- dołożone emulatory YSS, nowy olej, uszczelniacze OEM Honda, panewki, sprężyny i reszta w stanie fabrycznym.
- Wymiana łożysk w główce ramy,
- Serwis gaźników, płukanie układu paliwowego- moto długo stało,
- stalowy oplot hamulca przód + pompa hamulcowa od cbf600, oryginał oczywiście też mam,
- nowy napęd, (zdawcza Honda) łańcuch RK
- nowe opony Michelin Anakee ADV (mają teraz jakieś 4 tyś przebiegu)
Wyposażenie:
- Szyba MGG wysoka z deflektorem, dodatkowo oryginał i szyba Loster, która była na motorze przez jeden wyjazd i mi jakoś nie podeszła,
- pancerna płyta alu 4 mm pod silnik - MotoMerta,
- gmole Henryka - działają- sprawdzone!
- stelaże pod kufry givi/kappa,
- płyta bagażowa givi + ewentualnie kufer,
- narzędziówka givi montowana do stelaży- pojemna, dobrze pomyślana i estetyczna,
- siedzenie przerobione przez Motokanapy- super wygodne!
- podnóżki SW Motech, poszerzone i obniżone, super do jazdy na stojąco,
- kierownica aluminiowa Renthal z regulowanym "plasterkami" podwyższeniem,
- gniazdo zapalniczki, gniazdo do ładowania aku, uchwyt na telefon,
- aku żelowe na gwarancji jeszcze,
- inna drobnica, jak np. nowe handbary z XL700V, większe od ori, poszerzenie stopki itp.
Żeby nie było tak cukierkowo to znajdą się i minusy:
- motocykl ma 50 tyś km przebiegu i kilka rys czy drobnych śladów użytkowania, ale nic, co by odrzucało czy szpeciło. Po prostu jak ktoś oczekuje "igły" z salonu, to niestety nie tutaj.
- szyba givi, do której dołożyłem duży deflektor spowodowała pęknięcia wokół otworów mocujących w czaszy. Zostało to podklejone i zabezpieczone folią. Wygląda ok, nie pogłębia się a nie chcę tego malować bo to mało widoczne,
- gmole posiadają rysy- przydały się podczas wakacyjnego wyjazdu, kiedy mi się wydawało, że umiem jeździć w kopnym piachu
Do motocykla chętnie dołożę grat, które mi się walają po garażu a są trzymane na zapas. Drugie siedzenie, handbary, pompę hamulcową, dętki itp. Nie sprzedaję bocznych kuferków, które widać na zdjęciach.
Cena: Za taki komplet jak opisane wyżej chciałbym 18900 zł. Mogę zejść z tej ceny na zasadzie pozbawienia transalpa części lub całości akcesoriów.
Wiem, że to dużo- niektórzy powiedzą, że mnie po...bało, ale zapewniam, że wydałem na to znacznie więcej, nie liczę własnej pracy i serwisu. Transalpy w zbliżonym stanie są wystawiane w Dojczlandzie i Austrii za 3 tyś euro, w stanie gołym, do serwisu + koszty przywiezienia. Tu jest moto gotowe, zarejstrowane i opłacone. Poza sprawdzeniem zaworów za jakieś 2-3 tyś km nie wymaga absolutnie żadnego wkładu.
Więcej zdjęć chętnie wyślę zainteresowanym przez e-mali lub sms.
Ogłoszenie tylko na forum. Nie będę go wystawiał na żadne olx.
Polecam i zapraszam do oględzin w okolicach Bielska- Białej!
Zdjęcia są w wątku na forum AT, tu nie umiem wkleić. Mogę wysłać mailem lub sms-em. Jak trzeba to zrobię inne, w tym legendarnego wałka.
https://africatwin.com.pl/showthread.ph ... post845539