w garażu przybyło 900cm3
w garażu przybyło 900cm3
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2699
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: w garażu przybyło 900cm3
Gratulacje! TDM-a , a zwłaszcza 900, to super fajny sprzęcior . Sam kiedyś myślałem czy by się na takie coś nie przesiąść. Nawijaj kilometry i chwal się przeżyciami i opiniami. I tymi pozytywnymi i też negatywnymi
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Re: w garażu przybyło 900cm3
na pewno pyknę jakąś opinię na 100% już wejdzie podwyższenie kierownicy+wysoka szyba+gmole od R-MG po krótkich oględzinach i przewertowoniu wątków na TDM ZONE gdzie wątek o szybie jest najdłuższy stwierdziłem że taki kpl musi wskoczyć przed sezonem na szczęście moto ma nowe gumy z 2020 roku nowy napęd i klocki tarcze przód też tłuste więc cięższe tematy odpadły na początku i można pomyśleć o w/w duperelkach
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2948
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: w garażu przybyło 900cm3
Dawaj znać, bo ja kilka razy podchodziłem do tematu TDM. To ciekawy sprzęt. Jakoś nigdy mi od razu nie podchodziła jak siadałem - wybierałem zamiast niej VStromy. Ale z chęcią dowiem się więcej
Trampkarz emeryt.
F800GS ADV
F800GS ADV
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2681
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: w garażu przybyło 900cm3
Granuluję sprzętu.
U mnie w robocie wyznawca Vstroma w tym roku na wiosnę kupił TDM-kę 900 i jak twierdzi jest lepiej niż
Z tego co zeznawał, to jego żona, vel plecaczek, zdecydowanie bardziej z TDMką się polubiła niż z Suzuką.
Chłop większość roku na moto do tyrki śmiga - nawet dziś rano widziałem jego TDMkę przed firmą (jest całe 2 na plusie) - na tę porę roku dołożył grzane minety i handbary.
Bezpiecznych kilometrów i pisz jak tam twoje odczucia.
U mnie w robocie wyznawca Vstroma w tym roku na wiosnę kupił TDM-kę 900 i jak twierdzi jest lepiej niż
Z tego co zeznawał, to jego żona, vel plecaczek, zdecydowanie bardziej z TDMką się polubiła niż z Suzuką.
Chłop większość roku na moto do tyrki śmiga - nawet dziś rano widziałem jego TDMkę przed firmą (jest całe 2 na plusie) - na tę porę roku dołożył grzane minety i handbary.
Bezpiecznych kilometrów i pisz jak tam twoje odczucia.
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 873
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: w garażu przybyło 900cm3
Oj chodziła mi po głowie TDMka, czytałem nawet porównanie do Vstroma 650 (bo wagowo zbliżona do 650 niż 1000) i fajnie dobrze wychodziła.
Hamulce z R1 podobno żylety, silnik rzędówka podobno o charakterystyce Vki, jedynym mankamentem jest ochrona przed wiatrem.
Vstrom podobno dużo lepszy pod tym względem
Hamulce z R1 podobno żylety, silnik rzędówka podobno o charakterystyce Vki, jedynym mankamentem jest ochrona przed wiatrem.
Vstrom podobno dużo lepszy pod tym względem
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
- Farmer1971
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 42
- Rejestracja: 03.06.2021, 10:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: GKS
Re: w garażu przybyło 900cm3
Ha! Widzę, że nie tylko ja mam taki zestaw- Trampek+TDM 900.
Re: w garażu przybyło 900cm3
jak możesz wejdź w diagnostykę i zobacz jak u ciebie ustawione jest CO na cylindrach bo miałem taki myk że ktoś chyba grzebał w kompie i nie wiedział co ustawia i na 1cyl miałem co na poziomie 13 a na drugim 36 i na biegu jałowym widać było jak kolektor z 2 cylindra nagrzewa się aż świecił ustawiłem drugi na 13 i spokój jest elegancko tylko nie wiem jak jest w oryginale
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- Farmer1971
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 42
- Rejestracja: 03.06.2021, 10:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: GKS
Re: w garażu przybyło 900cm3
Na 1 cylindrze mam 18, na 2 cylindrze 15. Ale w każdym egzemplarzu silnika te ustawienia dobierane są indywidualnie.
- Lukasz /adhd/
- przycierający rafki
- Posty: 1191
- Rejestracja: 02.09.2016, 02:51
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: w garażu przybyło 900cm3
Gratulacje
TDM jest u nas niedoceniana, niesłusznie!
Pzdr. L.K.
TDM jest u nas niedoceniana, niesłusznie!
Pzdr. L.K.
Motorynka (Pony 50-M-3 ) --> SR-50 --> ETZ-251 X2 --> KLR-600 --> TDM-850 --> XL-1000V --> F-800GS--> KTM 990 R + 890 R
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
- Scyzoryk
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 483
- Rejestracja: 02.07.2008, 13:28
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: okolice Piaseczna
Re: w garażu przybyło 900cm3
Miałem kilka sezonów, spoko fura.
Totalnie bezproblemowa. Moto mimo że na papierze nie ma dużo mocy to nadrabia momentem i nigdy mi nie brakowało powera niezależnie czy jechałem sam czy z plecakiem i 3 kuframi.
Z minusów (dla mnie) słaba ochrona przed wiatrem i totalnie nie terenowa. Małe szerokie koła (bardzo słaba dostępność opon innych niż typowo szosowe) i przeciętne skoki zawieszeń pozwalają na zjazd co najwyżej na twardy szuter i to powoli. Jeśli tego nie potrzebujesz to spoko, dla mnie po kilku sezonach właśnie to było powodem powrotu na Trampka 650.
Totalnie bezproblemowa. Moto mimo że na papierze nie ma dużo mocy to nadrabia momentem i nigdy mi nie brakowało powera niezależnie czy jechałem sam czy z plecakiem i 3 kuframi.
Z minusów (dla mnie) słaba ochrona przed wiatrem i totalnie nie terenowa. Małe szerokie koła (bardzo słaba dostępność opon innych niż typowo szosowe) i przeciętne skoki zawieszeń pozwalają na zjazd co najwyżej na twardy szuter i to powoli. Jeśli tego nie potrzebujesz to spoko, dla mnie po kilku sezonach właśnie to było powodem powrotu na Trampka 650.
Pozdrawiam
Scyzoryk
AT CRF1000
Scyzoryk
AT CRF1000
- Lukasz /adhd/
- przycierający rafki
- Posty: 1191
- Rejestracja: 02.09.2016, 02:51
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: w garażu przybyło 900cm3
Faktycznie bardzo terenowa nie jest ...
Ale to dawno było, w XX wieku
Ale to dawno było, w XX wieku
Motorynka (Pony 50-M-3 ) --> SR-50 --> ETZ-251 X2 --> KLR-600 --> TDM-850 --> XL-1000V --> F-800GS--> KTM 990 R + 890 R
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
- Scyzoryk
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 483
- Rejestracja: 02.07.2008, 13:28
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: okolice Piaseczna
Re: w garażu przybyło 900cm3
No nie jest. A że się da to inna sprawa.
Byli tacy co na R1 jechali przez Afrykę, też można.
Byli tacy co na R1 jechali przez Afrykę, też można.
Pozdrawiam
Scyzoryk
AT CRF1000
Scyzoryk
AT CRF1000
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3972
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: w garażu przybyło 900cm3
Gratulacje . Dobry i j.w. niedoceniany sprzęt. Mało "terenowy" w poróbaniu do choćby v-Stroma ale w moim odczuciu o wiele bardziej komfortowa pozycja i silnik ma fajniejszy dźwięk , jakiś taki bardziej dostojny
Co prawda niewiele nawinąłem na niej km ale całkiem mi spasowała na asfalcie.
Co prawda niewiele nawinąłem na niej km ale całkiem mi spasowała na asfalcie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1528
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: w garażu przybyło 900cm3
Terenowa to jest WSk bo lekka i i na tyle słaba, że nie zerwie przyczepności .
Pojedź tam Emzetą 250 i usiądziesz, zakopawszy się wcześniej .
A 900 to nareszcie właściwy krok Yamahy: przestać udawać, że TDM ma coś wspólnego z tzw. terenem.
Moim zdaniem, bardziej sympatyczna od przywołanego wyżej litrowego V-Stroma ze względu na pracę silnika, zawieszenia, hamulców.
Pojedź tam Emzetą 250 i usiądziesz, zakopawszy się wcześniej .
A 900 to nareszcie właściwy krok Yamahy: przestać udawać, że TDM ma coś wspólnego z tzw. terenem.
Moim zdaniem, bardziej sympatyczna od przywołanego wyżej litrowego V-Stroma ze względu na pracę silnika, zawieszenia, hamulców.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2948
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: w garażu przybyło 900cm3
TDM to taka turystyczna szosówka gabarytowo nieco bliżej 600-tek a charakterem i silnikiem z kolei bliżej jej do litra. I jak na moc i pojemność jest relatywnie lekka stawiając ją obok np wspomnianego DLa 1000. Fajny sprzęt, może kiedyś się przysiądę poważniej na szybkiej przymiarce jakoś mi nie podchodziła.
Trampkarz emeryt.
F800GS ADV
F800GS ADV
Re: w garażu przybyło 900cm3
pierwsza setka nawinięta TDM-ką,pierwsze wrażenia pozytywne moto ma świetny silnik dynamiczny,elastyczny od 3tyś juz pięknie ciągnie przy 2,5 tys da się jechać np na 6-stce ale czuć wibracje pod tyłkiem natomiast od 3 tys zaczyna się zabawa,minusem jak na razie dla mnie jest zbyt narwista reakcja na manetkę gazu lekko pykniesz i rwie do przodu trzeba się nauczyć,ochrona przed wiatrem LIPA!!! muszę myśleć o wysokiej szybie i deflektor,kierownica dla mnie za nisko przydałoby się z 20mm w górę i lekkie przesunięcie w stronę kierownika i będzie git dzisiaj silnie wiało i było ślisko więc na winklach bardzo zachowawczo jechałem ale na czytałem się że TDM to moto tylko na proste odcinki i trochę się tym zmartwiłem ale nie jest tak fajnie się składa i w przeciwieństwie do Triumpha nie czuć wagi wydaje się lekki a waży 200kg sytuacja się zmienia kiedy manewrujemy trzeba uważać bo wyczuwam tendencję do gleby ale jeszcze się jej uczę może za bardzo zachowawczo dzisiaj i dlatego takie wrażenie,hamulce rewelacja !!!!!! w końcu moto z hamulcami a nie z zwalniaczami no i ABS świetna sprawa,nie miałem wcześniej moto z abs,biegi super wchodzą perfekcyjnie a klamka sprzęgła pracuje leciutko w Triumphie było topornie takie moje subiektywne pierwsze wrażenie z jazdy,co do serwisu zrobiłem regulację zaworów i to w porównaniu do trampka i taiger 955i na minus w trzeba ściągać wałki,regulacja na płytki a płytki pod szklankami więc trzeba pruć wszystko filtr oleju też tak sobie w trampku i tigerze odkręcasz i przykręcasz tu trzeba gmola popuścić odkręcić dekiel z dołu no niby nie problem ale zawsze to 5 śrub a jeden filtr na razie tyle będzie więcej jazdy TDM to i więcej wrażeń
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
Re: w garażu przybyło 900cm3
i stało się nadszedł dzień kiedy TDM-a zmieniła właściciela a że przyroda nie lubi próżni to jeszcze dobrze miejsce nie wystygło po TDM-ce a tu taka historia
nie wiem co mnie ugryzło że poszedłem w tą stronę przecież mam już ładnych kilka dziesiątek na karku czyżby tracę instynkt samozachowawczy a może pomroczność jasna? Nie wiem sam próbuję sobie to wytłumaczyć
nie wiem co mnie ugryzło że poszedłem w tą stronę przecież mam już ładnych kilka dziesiątek na karku czyżby tracę instynkt samozachowawczy a może pomroczność jasna? Nie wiem sam próbuję sobie to wytłumaczyć
Ostatnio zmieniony 14.02.2023, 09:42 przez old1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2948
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: w garażu przybyło 900cm3
Hehe, cycata Bawaria. Nie martw się, miałem podobne odczucia jak swojego kupiłem - pt. "Kur... co ja zrobiłem"
Później okazało się że maszyna jest lepiej niż dobra
Powodzenia!
Później okazało się że maszyna jest lepiej niż dobra
Powodzenia!
Trampkarz emeryt.
F800GS ADV
F800GS ADV
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2699
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: w garażu przybyło 900cm3
Old gratulacje i wyrazy podziwu, że jeszcze się zdecydowałeś na mastodonta. Mi dwa lata temu też chodziła po głowie zmiana na "duże cycki" ale jak przyjechał do mnie znajomy na identycznym GS-ie i jak się przysiadłem to mnie o mało nie przefiknęło na drugą stroną i wtedy do mnie dotarło że już nie dla mnie. Stąd ten szacun. Szerokości
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości