DL 650 ujmuje swoimi zaletami, ale to jednak inna liga. Zapewne marketing wciśnie go do klasy adv (cokolwiek to znaczy

), niemniej w stajni Suzuki brakuje pojazdu klasy DR650/750/800. Jakby nie patrzeć, V-silniki Sztormiaków są sympatyczne, niemniej, cokolwiek, długie. Patrząc na rzeczoną Aprilię czy T7 Yamahy, wyraźnie brakuje u Suzi poprzecznej R2, bo na nową jednocylindrówkę o takiej pojemności, zapewne nie skusi się.
PawelD pisze: ↑31.07.2021, 17:01
Albo czekają na dobry moment… i nowy trampek będzie elektryczny
Aprilia z lekka wytrąciła z letargu rynek. Wygląda sympatycznie, parametry nie najgorsze. Trochę kontrowersyjny ma nos, taki bumper

.
Ale to chyba marketing, ma się wyróżnić, pozwolić zapamiętać; wcześniejsze szkice wskazywały na większe podobieństwo reflektorów z np. Tuono.
Długo moją faworytką była CRF1000, za nią T7. Ostatnie dni powodują lekkie zawirowania, znów je wprowadza Włoszka

.