(s) Dezerter XL 700VA ABS RD13 '09 31tys km pełne wyposażenie 20002zł K-J/Wawa
: 12.02.2021, 22:52
Siema,
jak w temacie (nawiązując do wpisu) a dokładniej mówiąc...
Więcej zdjęć.
Ogłoszenie.
Decyzja b. dłuuugo odwlekana, bo Dezerter, to była cholernie dłuuugo poszukiwana (wymarzona!) "używana nówka" ale że nie mogę jeździć, a motocykl praktycznie stoi od 2 lat, to szuka(m) nowego jeźdźca...
Motocykl indywidualny i perfekcyjny, wyposażony absolutnie we wszystkie oryginalne akcesoria HONDA, wersja Adventure Edition + mnóstwo dodatkowych!
Ledwo dotarty - 31kkm! Nigdy nie leżał, nie miał nawet paciaka! Daje ogromną frajdę w turystyce i mieście. Nie jeździłem w terenie a dla mnie 100m piaszczystej drogi, to już teren! Od nowości garażowany, na zimę dodatkowo konserwowany, postój zawsze na centralce, pod chmurką był tylko na wyjazdach! Profesjonalnie położoną folię (firma z Forum) można bezinwazyjnie zdjąć odsłaniając świetnie zachowany oryginalny (złoty) lakier + wszystkie fabryczne naklejki!
Nie wierzysz...? Nie marnujmy swojego czasu...
Oczywiście ma minimalne ślady, w końcu był tu i tam... Z ręką na serduchu jest w pięknym stanie! Można rozbierać i oglądać do woli!
Wszelkie rzeczy (w tym elektrykę na której punkcie mam pier...ca) zawsze tak zakładam, że po zdjęciu nie ma śladu - zostaje oryginał.
Nie tnę kabli, nie wiercę dziur, nie lepię na plasterki czy inne prowizorki - u mnie ma działać i wyglądać jak z fabryki.
Motocykl z PL salonu MOTORISTA, gdzie od nowości został wyposażony niemal we wszystko - mam oryginalny katalog z "odhaczonymi" akcesoriami HONDA! Wszelkie dokumenty, łącznie z f-ą zakupu, książką gwarancyjną HONDA, Kartą Pojazdu, OC oraz wszystkie f-ry i paragony (niektóre wyblakły) od nowości do ostatniego zakupu części, etc. Jest też historia z serwisu ASO.
Jestem 2 właścicielem - kupiłem z Forum w 2016 z przebiegiem ok. 10700km.
XL 700VA ABS Adventure Edition RD13 '09 31tys km.
Najbogatsze oryginalne wyposażenie HONDA:
- ABS,
- stopka centralna,
- szyba wysoka-turystyczna (+ mocowania),
- szyba niska-miejska (+ mocowania) nowa (!) w kartonie,
- fabryczny alarm (inteligentny o niezwykle niskim zużyciu energii podczas czuwania) PATROLINE,
- fabryczne gmole GIVI,
- płyta (bagażnik),
- kufer centralny 45l + siatka na bagaż (na górze) + uchwyt kamery GoPro + dod. odblaski + zapasowy zamek (nowy!),
- alu nakładka na kufer,
- oparcie dla pasażera,
- tylne stelaże do kufrów,
- 2x asymetryczne kufry boczne,
- alu nakładki na kufry boczne + odblaski,
- alu nakładki na przednie (boczne) owiewki,
- duże handbary,
- fabryczny zestaw kluczy (schowek pod kanapą),
- książka serwisowa,
- PL instrukcja.
Dodatkowe wyposażenie + moje indywidualne pomysły/rozwiązania przydatne w turystyce i mieście:
- kanapa profesjonalne wyprofilowana w/g moich wskazówek (więcej miejsca + podparcie dla kierowcy), materiał stosowany na łodziach - odporny na wszelkie warunki + wkładka żelowa.
- oryginalny czarny BAGSTER, z logo Dezerter,
- indywidualny tankpad z logo Dezerter na baku,
- NAVI FODSPORTS (włącza/wyłącza się automatycznie ze stacyjką), duży ekran 4.3, seryjna ładowarka zamieniona na mocną przetwornicę 3A, dodatki np. muzyka, kalkulator, przelicznik walut, rozmiarówki, szczegółowe informacje o krajach, itp,
- olejarka WILKU z elektronicznym sterownikiem (genialna sprawa!), 5 programów (zmiana 1 kliknięciem podczas jazdy) - miasto, szwędanie, autostrada, deszcz, teren + podwójna dysza, olej GULF 80W90 (lepszy od Hipola - nie spływa),
- grzane manetki OXFORD,
- elektroniczny wskaźnik aktualnego biegu wraz z luzem,
- elektroniczny wskaźnik ładowania + temperatury zewnętrznej (2w1 do gniazda zapalniczki - wyjmuję gdy pada),
- potrójne-zespolone, wodoszczelne gniazdo 12V (1x zapalniczka, 2x USB 4.2A) na kierownicy (włącza/wyłącza się automatycznie ze stacyjką),
- dodatkowe (ukryte z tyłu), wodoszczelne gniazdo 12V, idealne np. dla pasażera, elektroniki w bagażu lub na postoju (stałe zasilanie),
- bardzo mocne żarówki H11 OSRAM SILVERSTAR 2.0 +60% mijania + H11 OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED +110% drogowe (rewelacja - trwałe i cholernie poprawiające bezpieczeństwo, z homologacją),
- bardzo mocny halogen LED "szperacz",
- dodatkowe postojówki LED 1W/szt (świetnie doświetlają drogę/pobocze),
- dodatkowa postojówka LED z tyłu (bezpieczeństwo!),
- regulowane podwyższenie kierownicy (2cm) przy wzroście 181cm jest optymalne + dod. "klocki"- można dowolnie zmieniać wysokość,
- ciężarki/odbojniki kierownicy OXFORD,
- deflektor 30x10 dzielus (rewelacyjna ochrona od wiatru/owadów) z płynną, dwupoziomową regulacją do całkowitego schowania za szybą (wymiar/kształt zrobiony specjalne dla mnie),
- tempomat SCOTT (absolutnie genialna sprawa na trasę - nie męczy nadgarstka!), 1 ruchem podczas jazdy zostaje w pozycji dolnej (do miasta),
- poszerzenie stopki bocznej,
- 2x lusterka martwego pola (bezpieczeństwo!),
- mocny uchwyt na duży (do 1l.) bidon na kierownicy (można pić podczas jazdy),
- uchwyt na dużą (1.5-2l.) butlę pod tylnym stelażem do mycia rąk gorącą wodą (podczas jazdy woda się ogrzewa),
- dodatkowa narzędziówka HONDA (za przednim kołem),
- zamykana, duża, wodoszczelna apteczka schowana pod tablicą rejestracyjną,
- zakręcana, duża, wodoszczelna tuba, idealna na średni termos 0.7,
- kilka różnej wielkości sakw (na gmolach, stelażu, przy kanapie, itp.), idealnych na różne "przydasie",
- klamra do błyskawicznego mocowania pasem torby na kanapie (używałem LEOSHI),
- puszczona (gotowa do podłączenia) 2 linka sprzęgła,
- 2x dętki (+ opaski) MICHELIN 17MH + 19MF schowane pod tylnym błotnikiem,
- indywidualne naklejki z logo + odblaski,
- zatankowany do pełna!
Przekażę spis prac serwisowych (do 2015 serwisowany w ASO HONDA) oraz dane o spalaniu (zapisane wszystkie tankowania!).
Kilka informacji:
5.2016, 12170km
Płyn chłodniczy HEPU G12 1/1 - płukanie + wymiana.
13.8.2017, 25337km
Świece NGK CPR8EA-9- wymiana.
Olej w lagach LIQUI MOLY 10W 610ml - wymiana + zmierzone sprężyny 621mm - nominał.
Zębatka przednia JT 15z z tłumikiem drgań (jak oryginał) - wymiana.
Centralka - malowanie.
9.4.2018, 27319km
Zawory - nominał.
Elektryka - konserwacja wtyczek + wiązka dod. odbiorników/bezpieczników przy akumulatorze + włącznik/automat STOP przedni VICMA.
Filtr powietrza HIFLO HFA 1714 + mycie airboxa + odmy.
Owiewki - oklejanie + naklejki Dezerter.
Kanapa - profilowanie + wkładka żelowa.
18.7.2019, 29900km
Akumulator BPower GTZ14S (na gwarancji).
Spis/zdjęcia uzupełnię.
Plusy dodatnie:
Wałek - jak nowy.
Napęd - BDB, łańcuch + zębatka tylna oryginał.
Hamulce - BDB oryginał, płyn hamulcowy ATE DOT-4 2021.
Sprzęgło - BDB oryginał.
Szprychy - jak nowe + chromowane wentyle.
Akumulator BPower - bardzo długo trzyma, mimo długich postojów z alarmem.
Opony TKC 70 - tylna DB+, przednia DB= (lekko wyząbkowana, trzyma BDB ale jest głośniejsza). Dętki/opaski MICHELIN BDB (zmieniam zawsze z oponami).
Plusy ujemne:
Centrowanie - felgi szprychowe wymagają co jakiś czas sprawdzenia, obecnie jest więcej ciężarków.
Halogen LED "szperacz" - nie włączył się po długim postoju (sprawdzę).
Uchwyty w owiewkach 700 są bardzo cienkie i delikatne (!), dlatego podczas oklejania folią wszystkie zostały wzmocnione (firma z Forum).
Zrobić przegląd (formalność).
Nie mogę znaleźć 2 zestawu kluczyków (przedłużający się remont i "mieszkanie" na kartonach w 2 miastach).
Cena wiem, że słona, ale coś za coś...
Biorę (niechętnie) pod uwagę niższą cenę bez osprzętu, ale tylko i wyłącznie dla zdecydowanej osoby.
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna/Warszawy.
Kontakt - 5zero5dwa8siedem6trzy6 mfalco(@)wp.pl
Na propozycje - daję 17 i dziś zabieram - przepraszam nie reaguję...
P.S. To nie jest "picowany" motocykl do zdjęć, kto mnie zna, ten wie, że w nienagannym stanie jest wszystko czym jeżdżę - jak dbasz, tak masz.
Kupiony w 2016:
Aktualny stan 2021:
jak w temacie (nawiązując do wpisu) a dokładniej mówiąc...
Więcej zdjęć.
Ogłoszenie.
Decyzja b. dłuuugo odwlekana, bo Dezerter, to była cholernie dłuuugo poszukiwana (wymarzona!) "używana nówka" ale że nie mogę jeździć, a motocykl praktycznie stoi od 2 lat, to szuka(m) nowego jeźdźca...
Motocykl indywidualny i perfekcyjny, wyposażony absolutnie we wszystkie oryginalne akcesoria HONDA, wersja Adventure Edition + mnóstwo dodatkowych!
Ledwo dotarty - 31kkm! Nigdy nie leżał, nie miał nawet paciaka! Daje ogromną frajdę w turystyce i mieście. Nie jeździłem w terenie a dla mnie 100m piaszczystej drogi, to już teren! Od nowości garażowany, na zimę dodatkowo konserwowany, postój zawsze na centralce, pod chmurką był tylko na wyjazdach! Profesjonalnie położoną folię (firma z Forum) można bezinwazyjnie zdjąć odsłaniając świetnie zachowany oryginalny (złoty) lakier + wszystkie fabryczne naklejki!
Nie wierzysz...? Nie marnujmy swojego czasu...
Oczywiście ma minimalne ślady, w końcu był tu i tam... Z ręką na serduchu jest w pięknym stanie! Można rozbierać i oglądać do woli!
Wszelkie rzeczy (w tym elektrykę na której punkcie mam pier...ca) zawsze tak zakładam, że po zdjęciu nie ma śladu - zostaje oryginał.
Nie tnę kabli, nie wiercę dziur, nie lepię na plasterki czy inne prowizorki - u mnie ma działać i wyglądać jak z fabryki.
Motocykl z PL salonu MOTORISTA, gdzie od nowości został wyposażony niemal we wszystko - mam oryginalny katalog z "odhaczonymi" akcesoriami HONDA! Wszelkie dokumenty, łącznie z f-ą zakupu, książką gwarancyjną HONDA, Kartą Pojazdu, OC oraz wszystkie f-ry i paragony (niektóre wyblakły) od nowości do ostatniego zakupu części, etc. Jest też historia z serwisu ASO.
Jestem 2 właścicielem - kupiłem z Forum w 2016 z przebiegiem ok. 10700km.
XL 700VA ABS Adventure Edition RD13 '09 31tys km.
Najbogatsze oryginalne wyposażenie HONDA:
- ABS,
- stopka centralna,
- szyba wysoka-turystyczna (+ mocowania),
- szyba niska-miejska (+ mocowania) nowa (!) w kartonie,
- fabryczny alarm (inteligentny o niezwykle niskim zużyciu energii podczas czuwania) PATROLINE,
- fabryczne gmole GIVI,
- płyta (bagażnik),
- kufer centralny 45l + siatka na bagaż (na górze) + uchwyt kamery GoPro + dod. odblaski + zapasowy zamek (nowy!),
- alu nakładka na kufer,
- oparcie dla pasażera,
- tylne stelaże do kufrów,
- 2x asymetryczne kufry boczne,
- alu nakładki na kufry boczne + odblaski,
- alu nakładki na przednie (boczne) owiewki,
- duże handbary,
- fabryczny zestaw kluczy (schowek pod kanapą),
- książka serwisowa,
- PL instrukcja.
Dodatkowe wyposażenie + moje indywidualne pomysły/rozwiązania przydatne w turystyce i mieście:
- kanapa profesjonalne wyprofilowana w/g moich wskazówek (więcej miejsca + podparcie dla kierowcy), materiał stosowany na łodziach - odporny na wszelkie warunki + wkładka żelowa.
- oryginalny czarny BAGSTER, z logo Dezerter,
- indywidualny tankpad z logo Dezerter na baku,
- NAVI FODSPORTS (włącza/wyłącza się automatycznie ze stacyjką), duży ekran 4.3, seryjna ładowarka zamieniona na mocną przetwornicę 3A, dodatki np. muzyka, kalkulator, przelicznik walut, rozmiarówki, szczegółowe informacje o krajach, itp,
- olejarka WILKU z elektronicznym sterownikiem (genialna sprawa!), 5 programów (zmiana 1 kliknięciem podczas jazdy) - miasto, szwędanie, autostrada, deszcz, teren + podwójna dysza, olej GULF 80W90 (lepszy od Hipola - nie spływa),
- grzane manetki OXFORD,
- elektroniczny wskaźnik aktualnego biegu wraz z luzem,
- elektroniczny wskaźnik ładowania + temperatury zewnętrznej (2w1 do gniazda zapalniczki - wyjmuję gdy pada),
- potrójne-zespolone, wodoszczelne gniazdo 12V (1x zapalniczka, 2x USB 4.2A) na kierownicy (włącza/wyłącza się automatycznie ze stacyjką),
- dodatkowe (ukryte z tyłu), wodoszczelne gniazdo 12V, idealne np. dla pasażera, elektroniki w bagażu lub na postoju (stałe zasilanie),
- bardzo mocne żarówki H11 OSRAM SILVERSTAR 2.0 +60% mijania + H11 OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED +110% drogowe (rewelacja - trwałe i cholernie poprawiające bezpieczeństwo, z homologacją),
- bardzo mocny halogen LED "szperacz",
- dodatkowe postojówki LED 1W/szt (świetnie doświetlają drogę/pobocze),
- dodatkowa postojówka LED z tyłu (bezpieczeństwo!),
- regulowane podwyższenie kierownicy (2cm) przy wzroście 181cm jest optymalne + dod. "klocki"- można dowolnie zmieniać wysokość,
- ciężarki/odbojniki kierownicy OXFORD,
- deflektor 30x10 dzielus (rewelacyjna ochrona od wiatru/owadów) z płynną, dwupoziomową regulacją do całkowitego schowania za szybą (wymiar/kształt zrobiony specjalne dla mnie),
- tempomat SCOTT (absolutnie genialna sprawa na trasę - nie męczy nadgarstka!), 1 ruchem podczas jazdy zostaje w pozycji dolnej (do miasta),
- poszerzenie stopki bocznej,
- 2x lusterka martwego pola (bezpieczeństwo!),
- mocny uchwyt na duży (do 1l.) bidon na kierownicy (można pić podczas jazdy),
- uchwyt na dużą (1.5-2l.) butlę pod tylnym stelażem do mycia rąk gorącą wodą (podczas jazdy woda się ogrzewa),
- dodatkowa narzędziówka HONDA (za przednim kołem),
- zamykana, duża, wodoszczelna apteczka schowana pod tablicą rejestracyjną,
- zakręcana, duża, wodoszczelna tuba, idealna na średni termos 0.7,
- kilka różnej wielkości sakw (na gmolach, stelażu, przy kanapie, itp.), idealnych na różne "przydasie",
- klamra do błyskawicznego mocowania pasem torby na kanapie (używałem LEOSHI),
- puszczona (gotowa do podłączenia) 2 linka sprzęgła,
- 2x dętki (+ opaski) MICHELIN 17MH + 19MF schowane pod tylnym błotnikiem,
- indywidualne naklejki z logo + odblaski,
- zatankowany do pełna!
Przekażę spis prac serwisowych (do 2015 serwisowany w ASO HONDA) oraz dane o spalaniu (zapisane wszystkie tankowania!).
Kilka informacji:
5.2016, 12170km
Płyn chłodniczy HEPU G12 1/1 - płukanie + wymiana.
13.8.2017, 25337km
Świece NGK CPR8EA-9- wymiana.
Olej w lagach LIQUI MOLY 10W 610ml - wymiana + zmierzone sprężyny 621mm - nominał.
Zębatka przednia JT 15z z tłumikiem drgań (jak oryginał) - wymiana.
Centralka - malowanie.
9.4.2018, 27319km
Zawory - nominał.
Elektryka - konserwacja wtyczek + wiązka dod. odbiorników/bezpieczników przy akumulatorze + włącznik/automat STOP przedni VICMA.
Filtr powietrza HIFLO HFA 1714 + mycie airboxa + odmy.
Owiewki - oklejanie + naklejki Dezerter.
Kanapa - profilowanie + wkładka żelowa.
18.7.2019, 29900km
Akumulator BPower GTZ14S (na gwarancji).
Spis/zdjęcia uzupełnię.
Plusy dodatnie:
Wałek - jak nowy.
Napęd - BDB, łańcuch + zębatka tylna oryginał.
Hamulce - BDB oryginał, płyn hamulcowy ATE DOT-4 2021.
Sprzęgło - BDB oryginał.
Szprychy - jak nowe + chromowane wentyle.
Akumulator BPower - bardzo długo trzyma, mimo długich postojów z alarmem.
Opony TKC 70 - tylna DB+, przednia DB= (lekko wyząbkowana, trzyma BDB ale jest głośniejsza). Dętki/opaski MICHELIN BDB (zmieniam zawsze z oponami).
Plusy ujemne:
Centrowanie - felgi szprychowe wymagają co jakiś czas sprawdzenia, obecnie jest więcej ciężarków.
Halogen LED "szperacz" - nie włączył się po długim postoju (sprawdzę).
Uchwyty w owiewkach 700 są bardzo cienkie i delikatne (!), dlatego podczas oklejania folią wszystkie zostały wzmocnione (firma z Forum).
Zrobić przegląd (formalność).
Nie mogę znaleźć 2 zestawu kluczyków (przedłużający się remont i "mieszkanie" na kartonach w 2 miastach).
Cena wiem, że słona, ale coś za coś...
Biorę (niechętnie) pod uwagę niższą cenę bez osprzętu, ale tylko i wyłącznie dla zdecydowanej osoby.
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna/Warszawy.
Kontakt - 5zero5dwa8siedem6trzy6 mfalco(@)wp.pl
Na propozycje - daję 17 i dziś zabieram - przepraszam nie reaguję...
P.S. To nie jest "picowany" motocykl do zdjęć, kto mnie zna, ten wie, że w nienagannym stanie jest wszystko czym jeżdżę - jak dbasz, tak masz.
Kupiony w 2016:
Aktualny stan 2021: