[S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebiegu
: 25.09.2020, 07:25
Nie chcę...ale na sprzedaż chyba będzie Suzuki DL650 V-Strom rok 2005. Zakupiony u Adama Dukały w Moto-TOP w idealnym stanie z przebiegiem 14 600km w styczniu br. Sprzedaję tylko i wyłącznie z powodów covidowo-ekonomicznych.
Kupiony jako golas zupełny w styczniu br., obecnie doposażony aż za bardzo, wszystkie poniższe akcesoria kupowane wczesną wiosną 2020r. NOWE:
- stopka centralna Heed,
- Gmole Givi,
- stelaże Givi,
- płyta Alu pod silnik by Letko,
- Kufer Kappa K53 + dedykowane światło stop LED w kufrze.
- płyta pod kufer Givi Monokey,
- obniżenia setów kierowcy (dorobione na wzór greka CosmoAccessories),
- tuba narzędziowa,
- poszerzenie stopki bocznej Marselus,
- grzane manetki Oxford,
- poprzeczka kierownicy,
- wyświetlacz zapiętego biegu,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL przód + tył,
- Tankbag Givi bardzo przydatny mocowany na pierścień (przełożony z poprzedniego V-Stroma)
- woltomierz/ termometr JSEL Elektronik.
Wymienione wszystkie płyny, olej w lagach 10W, olej Luqui Moly 10W50, hamulcowy Motul, chłodniczy Prestone. Ostatnio, 1500km temu wymieniony kompletny napęd (DID VX3, JT z tłumikiem, Sunstar) - był jeszcze fabryczny, ale trochę nierówno wyciągnięty. Opona przód była nowa po zakupie (Anakee Adv) bo była jeszcze fabryczna dot 2005. Tylna jest jeszcze OK ale bodajże z 2012r. Dodatkowo profesjonalny rozdzielacz napięcia z przekaźnikami i z głową zrobiona instalacja pod akcesoria - żadnego partactwa w kablach.
Przebieg - 20 350km. Motocykl wygląda i jeździ tak jak powinien przy tym przebiegu. Miał 2 właścicieli od nowości w Norymberdze w DE i ewidentnie nie był uzywany turystycznie, nie miał przy zakupie absolutnie żadnych akcesoriów (ani śladów po demontażu takowych) poza mini kuferkiem 35L. Jest oczywiście papierologia TUV do wglądu.
Nie musze chyba mówić, że wszystkie podzespoły pracują tak jak powinny w motocyklu z tym przebiegiem. Rozczarowania raczej nie będzie. To mój -nasty motocykl w ciągu kilkunastu lat, kupowałem go dla siebie na dłużej (mój 4-ty V-Strom) i...wiem co kupowałem i dlaczego nawet za golasa zapłaciłem dużo.
Wady: przebarwienie na przednim błotniku po naklejce, lekko pęknięta tulejka lusterka. Tu gdzie są gumy w ramie był lekkie przetarcia lakieru - obecnie niewidoczne, pod gumą ochronną.
Polecam, kupić ten motocykl w takim stanie nie jest łatwo. W żadnym wypadku bym go nie sprzedawał gdyby nie inne życiowe potrzeby/priorytety.
Cena 15900zł tak jak stoi bez nawigacji i uchwytu do niej pod szybą. Zdjemując część wyposażenia, możemy rozmawiać o niższej cenie - w granicach rozsądku.
W ostateczności, mogę też myśleć o zamianie na jakieś enduro wartości 5-6 tys z adekwatną dopłatą.
Tu po moim zakupie w styczniu:
A tu stan aktualny:
Zdjęcia jakoś z wiosny/lata, dziś nie jest tylko taki czysty - ale będzie jakby ktoś był zainteresowany poważnie
Pozdrawiam
zimny
Kupiony jako golas zupełny w styczniu br., obecnie doposażony aż za bardzo, wszystkie poniższe akcesoria kupowane wczesną wiosną 2020r. NOWE:
- stopka centralna Heed,
- Gmole Givi,
- stelaże Givi,
- płyta Alu pod silnik by Letko,
- Kufer Kappa K53 + dedykowane światło stop LED w kufrze.
- płyta pod kufer Givi Monokey,
- obniżenia setów kierowcy (dorobione na wzór greka CosmoAccessories),
- tuba narzędziowa,
- poszerzenie stopki bocznej Marselus,
- grzane manetki Oxford,
- poprzeczka kierownicy,
- wyświetlacz zapiętego biegu,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL przód + tył,
- Tankbag Givi bardzo przydatny mocowany na pierścień (przełożony z poprzedniego V-Stroma)
- woltomierz/ termometr JSEL Elektronik.
Wymienione wszystkie płyny, olej w lagach 10W, olej Luqui Moly 10W50, hamulcowy Motul, chłodniczy Prestone. Ostatnio, 1500km temu wymieniony kompletny napęd (DID VX3, JT z tłumikiem, Sunstar) - był jeszcze fabryczny, ale trochę nierówno wyciągnięty. Opona przód była nowa po zakupie (Anakee Adv) bo była jeszcze fabryczna dot 2005. Tylna jest jeszcze OK ale bodajże z 2012r. Dodatkowo profesjonalny rozdzielacz napięcia z przekaźnikami i z głową zrobiona instalacja pod akcesoria - żadnego partactwa w kablach.
Przebieg - 20 350km. Motocykl wygląda i jeździ tak jak powinien przy tym przebiegu. Miał 2 właścicieli od nowości w Norymberdze w DE i ewidentnie nie był uzywany turystycznie, nie miał przy zakupie absolutnie żadnych akcesoriów (ani śladów po demontażu takowych) poza mini kuferkiem 35L. Jest oczywiście papierologia TUV do wglądu.
Nie musze chyba mówić, że wszystkie podzespoły pracują tak jak powinny w motocyklu z tym przebiegiem. Rozczarowania raczej nie będzie. To mój -nasty motocykl w ciągu kilkunastu lat, kupowałem go dla siebie na dłużej (mój 4-ty V-Strom) i...wiem co kupowałem i dlaczego nawet za golasa zapłaciłem dużo.
Wady: przebarwienie na przednim błotniku po naklejce, lekko pęknięta tulejka lusterka. Tu gdzie są gumy w ramie był lekkie przetarcia lakieru - obecnie niewidoczne, pod gumą ochronną.
Polecam, kupić ten motocykl w takim stanie nie jest łatwo. W żadnym wypadku bym go nie sprzedawał gdyby nie inne życiowe potrzeby/priorytety.
Cena 15900zł tak jak stoi bez nawigacji i uchwytu do niej pod szybą. Zdjemując część wyposażenia, możemy rozmawiać o niższej cenie - w granicach rozsądku.
W ostateczności, mogę też myśleć o zamianie na jakieś enduro wartości 5-6 tys z adekwatną dopłatą.
Tu po moim zakupie w styczniu:
A tu stan aktualny:
Zdjęcia jakoś z wiosny/lata, dziś nie jest tylko taki czysty - ale będzie jakby ktoś był zainteresowany poważnie
Pozdrawiam
zimny