Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
kazdy nie serwisowany poprawnie mnotocykl sie rozsypie. Pytanie ile z motocykli ktore prawidlowo sa serwisowane sie psuje bo sa zle zaprojhektowane?
Fakt BMW ma swoje za uszami ale statystycznie rzecz biorac robia dobre motocykle.
maly GS do praiwe 60000 nie zepsul sie na tyle ze nie dalo sie jechac.
Zwalily mi ise jakies elementy rozrusznika, byl problem z odpalaniem, ale mimo to dojechalem na kolach do mechanika (okolo 50 km).
Duzy GS sprawuje sie bez zarzutu.v Tak jak ktos napisal, na forum pisuja tylko ci ktorym motocykl padl. Ci ktorym dziala, po prostu jezdza i nie traca czasu na biadolenie mo mototcyklach.
Kluczowe jest po prostu prawidlowa obsluga i na czas.
Fakt BMW ma swoje za uszami ale statystycznie rzecz biorac robia dobre motocykle.
maly GS do praiwe 60000 nie zepsul sie na tyle ze nie dalo sie jechac.
Zwalily mi ise jakies elementy rozrusznika, byl problem z odpalaniem, ale mimo to dojechalem na kolach do mechanika (okolo 50 km).
Duzy GS sprawuje sie bez zarzutu.v Tak jak ktos napisal, na forum pisuja tylko ci ktorym motocykl padl. Ci ktorym dziala, po prostu jezdza i nie traca czasu na biadolenie mo mototcyklach.
Kluczowe jest po prostu prawidlowa obsluga i na czas.
- piotrra
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 223
- Rejestracja: 15.06.2008, 14:34
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Radlin , TDM 900
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Tu jest porównanie starego i nowego BMW . Nowe wiadomo się nie psuje , a stare cóż jak wyżej. A transalp bez względu na rocznik ma zawsze coś koło 40 000 nakulane , nie wnikając który raz.
zwierzę na 2 litery: Qń ,½ ⅓ ¼ ⅔ ¾ ⅛ ⅜ ⅝ ⅞ ² ³ µ Φ Θ № √ ∞ ≈ ≠ ∑ ∏ « » ≤ ≥ ÷ § Γ
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1434
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
MADRAFi pisze:kazdy nie serwisowany poprawnie mnotocykl sie rozsypie. Pytanie ile z motocykli ktore prawidlowo sa serwisowane sie psuje bo sa zle zaprojhektowane?
Fakt BMW ma swoje za uszami ale statystycznie rzecz biorac robia dobre motocykle.
maly GS do praiwe 60000 nie zepsul sie na tyle ze nie dalo sie jechac.
Zwalily mi ise jakies elementy rozrusznika, byl problem z odpalaniem, ale mimo to dojechalem na kolach do mechanika (okolo 50 km).
Duzy GS sprawuje sie bez zarzutu.v Tak jak ktos napisal, na forum pisuja tylko ci ktorym motocykl padl. Ci ktorym dziala, po prostu jezdza i nie traca czasu na biadolenie mo mototcyklach.
Kluczowe jest po prostu prawidlowa obsluga i na czas.
Nie prawda. Honda Tansalp lub inna Japonia wybacza zaniedbania serwisowe a np. Ducati czy KTM absolutnie nie...
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- Remi
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1081
- Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Skrzynia z mojego gejesa była u jednego z najlepszych mechaniorów w Polsce. Wszystko super a wczoraj wskaźnik na wyświetlaczu pokazywał szóstkę na luzie. Motocykl gasł przez to na stopce. Ja się pytam jak się nie denerwować?
Pomijam już to, że spadł guma łącząca osłone wału...
Pomijam już to, że spadł guma łącząca osłone wału...
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1434
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Remi pisze:Skrzynia z mojego gejesa była u jednego z najlepszych mechaniorów w Polsce. Wszystko super a wczoraj wskaźnik na wyświetlaczu pokazywał szóstkę na luzie. Motocykl gasł przez to na stopce. Ja się pytam jak się nie denerwować?
Pomijam już to, że spadł guma łącząca osłone wału...
a jeszcze może Cie wkur...c jak się zdupcy (a lubi) wspomaganie elektryczne hamulców to taki wynalazek Beemwu
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- Remi
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1081
- Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Słysze to ustrojstwo przy każdym dotknięciu hamulca na postoju i sam dźwięk mnie przeraża.herni74 pisze:Remi pisze:Skrzynia z mojego gejesa była u jednego z najlepszych mechaniorów w Polsce. Wszystko super a wczoraj wskaźnik na wyświetlaczu pokazywał szóstkę na luzie. Motocykl gasł przez to na stopce. Ja się pytam jak się nie denerwować?
Pomijam już to, że spadł guma łącząca osłone wału...
a jeszcze może Cie wkur...c jak się zdupcy (a lubi) wspomaganie elektryczne hamulców to taki wynalazek Beemwu
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2948
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Kumpel mój miał 3 GSy 1150. Znał je na wylot, jeździł po Czeczenii i TJK. Zawsze mi powtarzał ze o ile na 1150 miał odwagę ruszać w świat samemu, to na 1200 by miał problem. Mowa o trudniejszych serwisowo rejonach.
Z jego relacji do 1150 wiele elementów kardana było łatwo rozbieralnych i do serwisowania. W nowszych jak twierdzil jest zupełnie inaczej. Z drugiej strony zapewniał mnie ze na moją jazdę typu Włochy asfaltem byłbym bardzo zadowolony.
Koniec końców sprzedał ostatniego GSa i tłucze na torze yzf250 i crf250.
W kategorii zaniedbań serwisowych polecam każdemu zapoznać się z yamaha xt600. Ten sprzęt nie poddaje się nigdy. Jak trampek tylko z trwałym wałkiem
A poważnie to nie mam wielkich uprzedzeń do bmw i gs800 mi się podoba. Ale to takie pieniądze za bdb stan że niedaleko do CRF1000. A to dla mnie inna liga.
Szerokości Remi, może się polubicie z Niemka, a jak nie to wrócisz do Japonii
Pozdrawiam
Zimny
Z jego relacji do 1150 wiele elementów kardana było łatwo rozbieralnych i do serwisowania. W nowszych jak twierdzil jest zupełnie inaczej. Z drugiej strony zapewniał mnie ze na moją jazdę typu Włochy asfaltem byłbym bardzo zadowolony.
Koniec końców sprzedał ostatniego GSa i tłucze na torze yzf250 i crf250.
W kategorii zaniedbań serwisowych polecam każdemu zapoznać się z yamaha xt600. Ten sprzęt nie poddaje się nigdy. Jak trampek tylko z trwałym wałkiem
A poważnie to nie mam wielkich uprzedzeń do bmw i gs800 mi się podoba. Ale to takie pieniądze za bdb stan że niedaleko do CRF1000. A to dla mnie inna liga.
Szerokości Remi, może się polubicie z Niemka, a jak nie to wrócisz do Japonii
Pozdrawiam
Zimny
Trampkarz emeryt.
F800GS ADV
F800GS ADV
-
- romeciarz
- Posty: 34
- Rejestracja: 13.06.2018, 06:08
- Mój motocykl: BMW GS
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
No to czujnik zmiany biegów poszedł,a wycieku oleju z niego nie ma?Remi pisze:Skrzynia z mojego gejesa była u jednego z najlepszych mechaniorów w Polsce. Wszystko super a wczoraj wskaźnik na wyświetlaczu pokazywał szóstkę na luzie. Motocykl gasł przez to na stopce. Ja się pytam jak się nie denerwować?
Pomijam już to, że spadł guma łącząca osłone wału...
Co do gumy to masz na myśli tą zaraz za skrzynią?
Spadła z skrzyni czy wyskoczyła z korpusu osłony wału?
Ale to raczej sprawa mechanika i jeżeli z korpusu osłony to trzeba nową bo te zatrzaski są jednorazowe i roboty trochę bo trza wachacz targać
- Remi
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1081
- Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Nie ma wycieku z czujnika i po jakimś czasie wróciło do normy. Może coś nie łączy.Kristof_if pisze:No to czujnik zmiany biegów poszedł,a wycieku oleju z niego nie ma?Remi pisze:Skrzynia z mojego gejesa była u jednego z najlepszych mechaniorów w Polsce. Wszystko super a wczoraj wskaźnik na wyświetlaczu pokazywał szóstkę na luzie. Motocykl gasł przez to na stopce. Ja się pytam jak się nie denerwować?
Pomijam już to, że spadł guma łącząca osłone wału...
Co do gumy to masz na myśli tą zaraz za skrzynią?
Spadła z skrzyni czy wyskoczyła z korpusu osłony wału?
Ale to raczej sprawa mechanika i jeżeli z korpusu osłony to trzeba nową bo te zatrzaski są jednorazowe i roboty trochę bo trza wachacz targać
Guma wyskoczyła z korpusu i od razu pomyślałem żeby kupić nową ale znowu moto uziemione
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2562
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: ZMY
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Facet musi mieć niezwykle silny charakter, aby publicznie na forum przyznać, że guma mu się zsunęła. Znam jeszcze jedną osobę z tego forum, która w męskim gronie się do tego przyznała
Na poważnie: mam prawie od nowości auto BMW. Zawsze jest coś do zrobienia przy tym kawałku żelaza. Frajda jest ALE... koszta też niemałe
Co do posiadaczy: poznałem kiedyś normalnego gościa na dużym GS, koledzy z grupy ZMY też jakiś czas temu chwilę jeździli z GS 1200. ŁukaszADHD też giesiarz a przecież człowiek zacny i prawy.
Nie ma co generalizować a ludzie spotkanie w realu zwykle są normalni.
Na poważnie: mam prawie od nowości auto BMW. Zawsze jest coś do zrobienia przy tym kawałku żelaza. Frajda jest ALE... koszta też niemałe
Co do posiadaczy: poznałem kiedyś normalnego gościa na dużym GS, koledzy z grupy ZMY też jakiś czas temu chwilę jeździli z GS 1200. ŁukaszADHD też giesiarz a przecież człowiek zacny i prawy.
Nie ma co generalizować a ludzie spotkanie w realu zwykle są normalni.
GO HANT
- Remi
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1081
- Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Guma za 230zł nie powinna się zsuwaćArtek pisze:Facet musi mieć niezwykle silny charakter, aby publicznie na forum przyznać, że guma mu się zsunęła. Znam jeszcze jedną osobę z tego forum, która w męskim gronie się do tego przyznała
Na poważnie: mam prawie od nowości auto BMW. Zawsze jest coś do zrobienia przy tym kawałku żelaza. Frajda jest ALE... koszta też niemałe
Co do posiadaczy: poznałem kiedyś normalnego gościa na dużym GS, koledzy z grupy ZMY też jakiś czas temu chwilę jeździli z GS 1200. ŁukaszADHD też giesiarz a przecież człowiek zacny i prawy.
Nie ma co generalizować a ludzie spotkanie w realu zwykle są normalni.
Co do użytkowników to nie mówię że wszyscy i że nie ma normalnych. Po prostu tam jest sporo takich wyjątkowych
Na nową gumę poczekam tydzień. Czujnik używany mam od ręki i przy wymianie gumy też zmienię mimo tego że mój jakby uległ samonaprawieniu.
Co następne?
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5600
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
NIejeździj to będzie niezawodny
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Może żona po kryjomu go psuje? One są podstępne.
- Lukasz /adhd/
- przycierający rafki
- Posty: 1191
- Rejestracja: 02.09.2016, 02:51
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Witam
O GS 800 pisał wiele nie będę - 12 lat, bez chęci zmiany.
Ja byłem tym motocyklem zachwycony... i na trase i w teren ! (ale nie na tor crossowy) .
Nowe BMW, znajomy określił: "Helikopter" - tak skomplikowane: i elektronicznie i mechanicznie.
No a znalezienie F800, bez ABS ... trudne, poza tym 12-letni moto, z drugiej reki, to jakoś dla mnie ryzyko.
Sam wiem, jak moim latałem
No i teraz mam zagwozdkę, bo KTM 990 R ciut za ciężki, jak dla mnie. Już nie te lata, na podnoszenie go samemu.
T700 - jakby za słaba dla mnie (ale dłużej jeszcze nie testowałem) - a ja lubię odkręcić na czarnym - mea culpa !
790 Adv. - szlifierkowaty... no ale moc ma okey !
A Motoz Tractionator Adv ... S U P E R mam przód ze 3000 i ledwo, ledwo zaczyna ząbkować (naprawdę leciutko), a ja dość ostro hamuje
Życzę szybkiego powrotu GS-a do ... całości
Pzdr. L.K.
O GS 800 pisał wiele nie będę - 12 lat, bez chęci zmiany.
Ja byłem tym motocyklem zachwycony... i na trase i w teren ! (ale nie na tor crossowy) .
Nowe BMW, znajomy określił: "Helikopter" - tak skomplikowane: i elektronicznie i mechanicznie.
No a znalezienie F800, bez ABS ... trudne, poza tym 12-letni moto, z drugiej reki, to jakoś dla mnie ryzyko.
Sam wiem, jak moim latałem
No i teraz mam zagwozdkę, bo KTM 990 R ciut za ciężki, jak dla mnie. Już nie te lata, na podnoszenie go samemu.
T700 - jakby za słaba dla mnie (ale dłużej jeszcze nie testowałem) - a ja lubię odkręcić na czarnym - mea culpa !
790 Adv. - szlifierkowaty... no ale moc ma okey !
A Motoz Tractionator Adv ... S U P E R mam przód ze 3000 i ledwo, ledwo zaczyna ząbkować (naprawdę leciutko), a ja dość ostro hamuje
Życzę szybkiego powrotu GS-a do ... całości
Pzdr. L.K.
Motorynka (Pony 50-M-3 ) --> SR-50 --> ETZ-251 X2 --> KLR-600 --> TDM-850 --> XL-1000V --> F-800GS--> KTM 990 R + 890 R
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
- Remi
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1081
- Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
GS jest w całości. Zmieniłem gumę i stwierdziłem, że kręcenie przy BMW jest bardzo przyjemne. Wszystko jest takie dokładnie przemyślane. Co prawda musiałem dokupić trzy komplety kluczyLukasz /adhd/ pisze:Witam
O GS 800 pisał wiele nie będę - 12 lat, bez chęci zmiany.
Ja byłem tym motocyklem zachwycony... i na trase i w teren ! (ale nie na tor crossowy) .
Nowe BMW, znajomy określił: "Helikopter" - tak skomplikowane: i elektronicznie i mechanicznie.
No a znalezienie F800, bez ABS ... trudne, poza tym 12-letni moto, z drugiej reki, to jakoś dla mnie ryzyko.
Sam wiem, jak moim latałem
No i teraz mam zagwozdkę, bo KTM 990 R ciut za ciężki, jak dla mnie. Już nie te lata, na podnoszenie go samemu.
T700 - jakby za słaba dla mnie (ale dłużej jeszcze nie testowałem) - a ja lubię odkręcić na czarnym - mea culpa !
790 Adv. - szlifierkowaty... no ale moc ma okey !
A Motoz Tractionator Adv ... S U P E R mam przód ze 3000 i ledwo, ledwo zaczyna ząbkować (naprawdę leciutko), a ja dość ostro hamuje
Życzę szybkiego powrotu GS-a do ... całości
Pzdr. L.K.
Zabierałem się do wymiany z myślą że jak poskładam to robię foty i wystawiam ogłoszenie ale po jeździe testowej stwierdziłem że jednak jeszcze zostaniemy razem. Mega fajnie to jeździ.
Przy okazji u znajomego mechanika spotkałem się w innym BMW z kolejną ukrytą wadą. Pękającą piastą tylnego koła. Musiała pojawiać się w pierwszych modelach 1200 bo w moim już jest stalowa. Potem wrzucę foty.
Co do opon to na razie ciężko coś powiedzieć. Latałem w lekkim ofie i było super. Motoz rwie z każdej nawierzchni ale jest nowy. Ciekawe jaki będzie kiedy się trochę zetrze. Najbardziej ciekawi mnie mokry asfalt.
- Lukasz /adhd/
- przycierający rafki
- Posty: 1191
- Rejestracja: 02.09.2016, 02:51
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
- GS:Remi pisze:
GS jest w całości. ....
...
Co do opon to na razie ciężko coś powiedzieć. Latałem w lekkim ofie i było super. Motoz rwie z każdej nawierzchni ale jest nowy. Ciekawe jaki będzie kiedy się trochę zetrze. Najbardziej ciekawi mnie mokry asfalt.
Good News!
- Mokry asfalt:
Ja mam z Tylu E-09 (Dakar) i jakos daje rade - ale Motoz (przód) wg. mnie - w porównaniu z np. do E-07 (przód) lepiej trzyma - a jestem znanym miłośnikiem Mitasów ... zupełnie jak Chris Birch, no niestety, tylko to nas łączy
Pzdr. L.K
P.S. https://youtu.be/BFki1Ud3O0A
żeby nie było, że zmyślam z tym Chrisem i Mitasem
P.S.2 Ktm 990R (grzecznościowo)
Motorynka (Pony 50-M-3 ) --> SR-50 --> ETZ-251 X2 --> KLR-600 --> TDM-850 --> XL-1000V --> F-800GS--> KTM 990 R + 890 R
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Cześć
Te gumki na których lata Birch z E07/09 maja wspólną tylko nazwę
Worki za offtop.
Pozdr rr
Te gumki na których lata Birch z E07/09 maja wspólną tylko nazwę
Worki za offtop.
Pozdr rr
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1434
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
No pewnie ,ze nie mają nic wspólnego bo koleś ma założone Mitas E13/E12 a nie E07/09rrolek pisze:Cześć
Te gumki na których lata Birch z E07/09 maja wspólną tylko nazwę
Worki za offtop.
Pozdr rr
https://pl.mynetmoto.com/shop.cfm/mitas ... klowe.html
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- Lukasz /adhd/
- przycierający rafki
- Posty: 1191
- Rejestracja: 02.09.2016, 02:51
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Serio ???
Niezauważyłem
Pzdr. L.K.
P.S. Trzeba Go dobrze posłuchać, co mówi (oraz popatrzeć na KTM-a z blachą 57...)
Mozna tez zajrzeć: http://www.mitas.co.uk/Adventure-/Trail ... Rally.Html
/ i nie nie upieram się, że E12 to to samo to E09 / i tylko mi chodziło, że w ogólnym szumie "na Mitasy" - są, tacy, którzy je cenią ... nawet E07 plus
Niezauważyłem
Pzdr. L.K.
P.S. Trzeba Go dobrze posłuchać, co mówi (oraz popatrzeć na KTM-a z blachą 57...)
Mozna tez zajrzeć: http://www.mitas.co.uk/Adventure-/Trail ... Rally.Html
/ i nie nie upieram się, że E12 to to samo to E09 / i tylko mi chodziło, że w ogólnym szumie "na Mitasy" - są, tacy, którzy je cenią ... nawet E07 plus
Motorynka (Pony 50-M-3 ) --> SR-50 --> ETZ-251 X2 --> KLR-600 --> TDM-850 --> XL-1000V --> F-800GS--> KTM 990 R + 890 R
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
- marecki999
- czyściciel nagaru
- Posty: 543
- Rejestracja: 08.09.2008, 18:14
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo-Kal-Giżycko
Re: Powrót do cięższego enduro - BMW R1200GS k25
Remi - tek czytam ten wątek i jesteś kolejną osobą ,która trochę mnie zniechęciła... bo mam myśl by mieć 2 motki- jeden to właśnie BMW GS1200ADV na asfaltowe wycieczki , a 2gi poczciwy trampiszon 600V
Ostatnio pojeździłem połowę dnia na kolegi 1200ADV 2006' - jakieś dziwne odgłosy pod nogami z okolic skrzyni, przy ruszaniu szarpanka jakbym w życiu nie jeździł na moto, przy dynamicznej jeździe i zmianie biegu np z 4-5 , 5-6 mając już ok 130km/h i ciągnąc dalej wybijało mnie z toru jazdy ( takie uczucie zachwiania motocyklem na prawo lewo)... czar prysł. Chyba jednak odpuszczę BMW
Ostatnio pojeździłem połowę dnia na kolegi 1200ADV 2006' - jakieś dziwne odgłosy pod nogami z okolic skrzyni, przy ruszaniu szarpanka jakbym w życiu nie jeździł na moto, przy dynamicznej jeździe i zmianie biegu np z 4-5 , 5-6 mając już ok 130km/h i ciągnąc dalej wybijało mnie z toru jazdy ( takie uczucie zachwiania motocyklem na prawo lewo)... czar prysł. Chyba jednak odpuszczę BMW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości