Dziękimagneto pisze:Coś chyba BBCode się wysypał.. Poniżej link, żeby łatwiej było...
https://youtu.be/7QPEXZcunaU
Powodzenia
Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy Pomoc
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Nowe membrany, nowe króćce, dalej bez zmian.
Magneto : co do sub-air cleaner'y w moim modelu nie występują chyba że w zupełnie innym miejscu ale mało to prawdopodobne.
Szukam dalej ...
Magneto : co do sub-air cleaner'y w moim modelu nie występują chyba że w zupełnie innym miejscu ale mało to prawdopodobne.
Szukam dalej ...
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
OK, myślałem że wszystkie mają, ale po konsultacjach z kolegą (TA '95-96) wyszło, że faktycznie w tych rocznikach nie ma..Sebix pisze:(...) Magneto : co do sub-air cleaner'y w moim modelu nie występują chyba że w zupełnie innym miejscu ale mało to prawdopodobne.
Szukam dalej ...
A nie masz w swoich gaźnikach jakichś zaślepionych króćców (fi tak z 9-12 mm) ?
Tak gdybam, ale jakby gaźniki (jak od nowszego modelu ktoś by wstawił) wymagały podłączenia do w/w, a to byłoby zaślepione...
Co do prędkości opadania przepustnic - ani wcześniej w CB500, ani w Trampku z gaźnikami się nie bawiłem, więc nie wypowiem się. Z tego co pamiętam, to w DR350 opadała natychmiast, ale to "tylko trochę podobny" gaźnik był, więc to praktycznie nic nie wnosi
Walcz, bo sezon tuż, tuż... Powodzenia.
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
- abdul25
- wiejski tuningowiec
- Posty: 102
- Rejestracja: 23.06.2008, 00:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Wadowice
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Miałem kiedyś podobne problemy , wymieniłem filtr powietrza na HF oraz dokładnie uszczelniłem wszystkie połączenia airboxa czyli króćce airboxowe zarówno z gaźnikami jak i samą puszką airboxa i z drugiej strony airbox z komorą filtra powietrza , u mnie pomogło ...
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Raz widziałem takie przerywanie motocykla pod obciążeniem wskutek zaśniedziałej złączki elektrycznej.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Niedawno miałem przypadek, we wtryskowcu. Sprawdzone wszystko, co zazwyczaj pierwsze się ogląda: fajka, przewód, zasilanie, pompa, wtrysk, czujniki (od temperatury był walnięty i mylił tropy), ogólnie styki, etc. Winnym okazało się spalone uzwojenie altka. Po wypięciu kostki fazowej, pojazd ożył. Napięcie ładowania na klemach było nie najgorsze, a problem wyskakiwał po zagrzaniu pojazdu. Dopiero po kilku próbach, pokazał zonka na fazach.tomekpe pisze:Raz widziałem takie przerywanie motocykla pod obciążeniem wskutek zaśniedziałej złączki elektrycznej.
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Sebix na e-mail wysłałem tobie wiadomość. Też miałem taką przypadłość w swoim trampku ,postaram się pomóc.
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Drodzy koledzy,
Na początku chciałbym podziękować wszystkim zaangażowanym w pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Trudno uwierzyć ale.... Jak zawsze było banalne. A więc...
Rok czasu mój trampek stał w garażu
Gaźniki były czyszczone w wanience ultradźwiękowej, nowe świece nowe króćce nowe membrany i nic nie pomogło. Moduły sprawdzałem w innym motocyklu i chodziły wzorowo, wymieniłem kranik bo poprzedni właściciel przerobił go z podciśnieniowego na opadowy i nic. Cewki były sprawdzane, inpulsatory wymienione i bez zmian. Mechanicy wzruszali ramionami. Mówili żebym wsadził inne gaźniki itp. Usterka była banalnie prosta a rozwiązanie woziłem pół roku w bagażniku samochodu, co się okazało powodem był filtr powietrza. Stary filtr był twardy i nie dawał odpowiedniej dawki powietrza co powodowało czarne świece i plucie benzyna z wydechu, motocykl dławił się przy ok 4000 obrotów lecz odpalał wzorowo i na wolnych obrotach zachowywał się całkiem normalnie, co najlepsze motocykl bez filtra powietrza zachowywał się podobnie ponieważ dostawał za dużo powietrza. Tylko i wyłącznie wymiana na nowy filtr powietrza pomogło. Po roku czasu stałem się ponownie szczęśliwym posiadaczem transalpa. Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkim dziękuję.
PS. Mam dojście do tanich membran i króćcy, dobrej jakości a membrany można wymienić bez klejenia i zrywania pierścieni, produkt finalny wygląda jak oryginał
Na początku chciałbym podziękować wszystkim zaangażowanym w pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Trudno uwierzyć ale.... Jak zawsze było banalne. A więc...
Rok czasu mój trampek stał w garażu
Gaźniki były czyszczone w wanience ultradźwiękowej, nowe świece nowe króćce nowe membrany i nic nie pomogło. Moduły sprawdzałem w innym motocyklu i chodziły wzorowo, wymieniłem kranik bo poprzedni właściciel przerobił go z podciśnieniowego na opadowy i nic. Cewki były sprawdzane, inpulsatory wymienione i bez zmian. Mechanicy wzruszali ramionami. Mówili żebym wsadził inne gaźniki itp. Usterka była banalnie prosta a rozwiązanie woziłem pół roku w bagażniku samochodu, co się okazało powodem był filtr powietrza. Stary filtr był twardy i nie dawał odpowiedniej dawki powietrza co powodowało czarne świece i plucie benzyna z wydechu, motocykl dławił się przy ok 4000 obrotów lecz odpalał wzorowo i na wolnych obrotach zachowywał się całkiem normalnie, co najlepsze motocykl bez filtra powietrza zachowywał się podobnie ponieważ dostawał za dużo powietrza. Tylko i wyłącznie wymiana na nowy filtr powietrza pomogło. Po roku czasu stałem się ponownie szczęśliwym posiadaczem transalpa. Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkim dziękuję.
PS. Mam dojście do tanich membran i króćcy, dobrej jakości a membrany można wymienić bez klejenia i zrywania pierścieni, produkt finalny wygląda jak oryginał
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
No to fajnie
Gratki z powodu rozwiązania zagadki.
Przy okazji potwierdza się potrzeba wymiany wszystkich "eksploatacyjnych rzeczy" po kupnie używki, bo nie wiadomo, kiedy, kto i w jakim stanie...
A teraz posprawdzaj jeszcze resztę - hamulce, światła, opony... Bo będzie baaardzo kusiło po tak długiej walce, a sezon już, już - w zasadzie można jeździć...
Powodzenia !
A szkoda, taki ekscytujący wątek był...
Edyta: Jeśli filtr był zaolejony, to posprawdzaj dokładnie odmę i inne podobne...
Gratki z powodu rozwiązania zagadki.
Przy okazji potwierdza się potrzeba wymiany wszystkich "eksploatacyjnych rzeczy" po kupnie używki, bo nie wiadomo, kiedy, kto i w jakim stanie...
A teraz posprawdzaj jeszcze resztę - hamulce, światła, opony... Bo będzie baaardzo kusiło po tak długiej walce, a sezon już, już - w zasadzie można jeździć...
Powodzenia !
A szkoda, taki ekscytujący wątek był...
Edyta: Jeśli filtr był zaolejony, to posprawdzaj dokładnie odmę i inne podobne...
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości