Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy Pomoc
Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy Pomoc
Witam koledzy
Od miesiąca jestem smutnym posiadaczem nie sprawnego transalpa.
Odpala bardzo dobrze, pracuje normalnie lecz po przekroczeniu 3 tys obrotów strzela dławi się i szarpie zaczyna dymić jak by nie dopalał paliwa, nie da się nim wogole jechać jedynie dobrze jedzie przy ruszaniu a później nie kreci więcej niż 3 tys szarpie i strzela.
Pierwsza myśl gaźniki, oddałem je do profesjonalnego czyszczenia w wanience ultradźwiękowej, wymieniłem świece kupiłem sprawny kranik w którym działa podciśnienie bo w moim ktoś przerobił na grawitacyjny i odłączałem naprzemiennie moduły zamieniałem miejscami sprawdzałem osobno lecz bez zmian (chciałem pożyczyć od kogoś moduły ale nikogo nie znalazłem) nie mam już więcej pomysłów. Koledzy pomocy, jest tak piękna pogoda
Od miesiąca jestem smutnym posiadaczem nie sprawnego transalpa.
Odpala bardzo dobrze, pracuje normalnie lecz po przekroczeniu 3 tys obrotów strzela dławi się i szarpie zaczyna dymić jak by nie dopalał paliwa, nie da się nim wogole jechać jedynie dobrze jedzie przy ruszaniu a później nie kreci więcej niż 3 tys szarpie i strzela.
Pierwsza myśl gaźniki, oddałem je do profesjonalnego czyszczenia w wanience ultradźwiękowej, wymieniłem świece kupiłem sprawny kranik w którym działa podciśnienie bo w moim ktoś przerobił na grawitacyjny i odłączałem naprzemiennie moduły zamieniałem miejscami sprawdzałem osobno lecz bez zmian (chciałem pożyczyć od kogoś moduły ale nikogo nie znalazłem) nie mam już więcej pomysłów. Koledzy pomocy, jest tak piękna pogoda
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Czy podczas czyszczenia gaźników były sprawdzane membrany?
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
To sprawdź
I zobacz kolor świecy. Może dostaje lewe powietrze.
I zobacz kolor świecy. Może dostaje lewe powietrze.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Air box był uszczelniany bo miał lekkie pęknięcia
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
A świece były czarne z nagarem
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Przychodzi mi jeszcze do głowy uszkodzony przewód podciśnienia do kranika.
Miałem tak kiedyś, był zagięty przy króćcu i w tym miejscu się przetarł, na pierwszy rzut oka nie było tego widać.
Miałem tak kiedyś, był zagięty przy króćcu i w tym miejscu się przetarł, na pierwszy rzut oka nie było tego widać.
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Kranik jak i przewód podciśnienia jest nowy, tak jak pisałem miałem zaślepione podciśnienie i kranik przerobiony na grawitacyjny. Zostało to przywrócone do stanu oryginalnego
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Czy ktoś z Kuj-Pom ma możliwość użyczyć dwa moduły do testów ?
Może tu siedzi diabeł
Może tu siedzi diabeł
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Raczej Ty daj swoje komuś do sprawdzenia.Sebix pisze:Czy ktoś z Kuj-Pom ma możliwość użyczyć dwa moduły do testów ?
Może tu siedzi diabeł
Dominator.
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Tak sobie teraz przypominam że problem nie pojawił się od razu. Najpierw podczas jazdy przerywał przy około 3 tys jak by zgasł i po chwili szedł dalej, następnego dnia podczas jazdy stracił moc i już nie przekroczył 3 tys. Strzela i dymi na czarno aż cały kierunek jest od sadzy
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Albo i takArtek pisze:Raczej Ty daj swoje komuś do sprawdzenia.Sebix pisze:Czy ktoś z Kuj-Pom ma możliwość użyczyć dwa moduły do testów ?
Może tu siedzi diabeł
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Ja miałem b. podobne objawy jak odebrałem trampka 650 po sporym przeglądzie. U mnie ta granica początkowo to była w okolicy 4 - 4,5 k rpm. Potem nawet już nawet do tego nie chciał się dokręcić. Prozaiczna przyczyna - zapchana jakimś glutem rurka odpowietrzająca.Sebix pisze:Tak sobie teraz przypominam że problem nie pojawił się od razu. Najpierw podczas jazdy przerywał przy około 3 tys jak by zgasł i po chwili szedł dalej, następnego dnia podczas jazdy stracił moc i już nie przekroczył 3 tys. Strzela i dymi na czarno aż cały kierunek jest od sadzy
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Chodzi ci o odpowietrzenie baku ?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
TakSebix pisze:Chodzi ci o odpowietrzenie baku ?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Dziś sprawdziliśmy zawory
Ustawione książkowo.
Ale czy w pd06 z 95 r jest odpowietrznik baku? Nie jest on czasem w korku lub w kraniku ? Nie znalazłem nigdzie wyjścia odpowietrzenia.
Z resztą i tak sprawdziłem go na odkręconym korku i bez zmian...
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Ustawione książkowo.
Ale czy w pd06 z 95 r jest odpowietrznik baku? Nie jest on czasem w korku lub w kraniku ? Nie znalazłem nigdzie wyjścia odpowietrzenia.
Z resztą i tak sprawdziłem go na odkręconym korku i bez zmian...
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 838
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Z tego co wiem, to właśnie jest (w TA600) w korku. Poza tym, objawy (kopcenie, czarne świece) raczej nie wpisują się w skutki braku dostatecznej ilości paliwa, co by występowało przy zatkanym odpowietrzaniu zbiornika.Sebix pisze:(...) Ale czy w pd06 z 95 r jest odpowietrznik baku? Nie jest on czasem w korku (...)
Co do membran - do poprawnej ich pracy potrzeba też drożnego połączenia z "atmosferą" - takie dwa wężyki zakończone "filterkami". Może ktoś wężyki źle poskładał lub coś się zatkało ? - sprawdź z instrukcją.
Co do zaworów - sprawdzałeś tylko luzy, czy ustawienie wałków (fazy rozrządu) ? Teoretycznie mogłyby się cuda dziać, gdyby przeskoczyło o ząbek, czy już łańcuszki mooocno wyciągnięte.
Jeśli na wolnych obrotach (na prawie zimnym i całkiem ciepłym silniku ) jest OK, to raczej nie problem z zasilaniem paliwem (odpowietrznik, kranik, zaworki iglicowe itp.).
Na wszelki wypadek posprawdzaj złączki elektryczne od silnika, modułów.
I jeszcze - może głupi - pomysł, odłącz całkowicie !!! regulator napięcia i spróbuj bez niego. Teoretycznie, jak padł to może zaniżać napięcie poniżej tego potrzebnego do prawidłowej pracy zapłonu... takie gdybanie...
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Regulator sprawdzony jest ok
Wtyczki i masy poczysciłem jak narazie to pozostaje tylko dać komuś moduły do sprawdzenia
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wtyczki i masy poczysciłem jak narazie to pozostaje tylko dać komuś moduły do sprawdzenia
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
- Piter!!!
- miejski lanser
- Posty: 360
- Rejestracja: 24.10.2015, 16:38
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Zadzwoń do mnie, numer masz na pw. Możemy moduły włożyć do mojego.
- Piter!!!
- miejski lanser
- Posty: 360
- Rejestracja: 24.10.2015, 16:38
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Xl600 v 95r. Powyżej 3 tys przerywa, szarpie brak mocy P
Ja w swoim właśnie zroniłem moduły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości