[S] Honda Transalp 650 2005rok
[S] Honda Transalp 650 2005rok
Witam, do sprzedania mam Hondę Transalp z 2005 roku z przebiegiem ok. 43 tyś. km. Bezwypadkowy. Opony Michelin Sirac prawie nowe 2017 rok prod. Duży przegląd zrobiony około 3 tyś km temu. gmole, centralka, 12 V, Scotoiler. Stan motocykla uważam za idealny. szczegóły przez telefon (za dużo by pisać ). Jeśli szukasz doinwestowanej i zadbanej maszyny a nie okazji ta oferta jest dla Ciebie Cena która mnie interesuje to około 13 000Zł(do lekkiej negocjacji) Pozdrawiam Michał. Tel 505492404.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: [S] Honda Transalp 650 2005rok
Moje byłe moto...
Trampa osobiście przywiozłem sobie z Berlina.
Motocykl pierwszą rejestrację w DE miał we wrześniu 2006 roku. Właściciel miał dobrze po 40-ce.
Po 1000km miał wymieniony w serwisie hondy olej. Służył do letnich weekendowych wycieczek. W 2011 roku moto z przebiegiem ok. 5000 km poszo na sprzedaż.
Następnym właścicielem był ok. 23-letni bogaty student z Berlina. Jeździł nim po mieście i na uczelnię. Przez niecały rok zrobił nim ok 1000km.
Ktoś chyba zrobił mu psikusa i motor sprzedał MI. w czerwcu 2012
Do jesieni jeździłem i cieszyłem się jak dziecko. Czasem moto rozgrzane na wolnych obrotach gasło bez powodu Po oględzinach w Stęszewku 2012 tylko Rolo znalazł mankament ( prostowana nóżka zmiany biegów-moja wina. Jechałem lasem i moto lekko mnie przy 5 km/h przeważyło w koleinie).
Na jesień zrobiłem sobie szkolenie z obsługi trampka u Szparaga.
Podczas zimowego serwisu okazało się dlaczego moto czasem gaśnie na wolnych... Ktoś zobił psikusa Niemcowi i przestawił skład mieszanki na jednym gaźniku. Po regulacji problem nigdy się nie powtórzył.
Po założeniu w zimę mitasa 07 na tył zaliczyłem spektakularny upadek na prawą stronę. Gmol ostrego uratował mi nogę Podgięło się mocowanie podnóżka pasażera i pękł prawy handbar. Podczas prostowania podnóżka wyłamało się mocowanie kupiłem na allegroszu drugie wraz z nóżką hamulca.
Moto użytkowałem do ok. 23000 km.
Sprzedałem trampa Miłemu ( był chwilę na forum), mieszkamy niedaleko i czasem razem gdzieś jeździliśmy. Miłosz użytkował trampka na asfalcie i tylko do wycieczek po naszym terenie i kraju. Miłosz to esteta i pokleił handbar i pomalował, prawy gmol także. Miły miał z tyłu stelaż i kuferki ale sprzedał osobno. Dlatego kierunki zostały przeniesione. Później poznał fajną dziewczynę, moto sprzedał i kupił opla.
Michał82 kupił moto i przyprowadził do mnie na serwis.
Używał go zgodnie z przeznaczeniem do weekendowych wypadów. Teraz napalił się na afrykę i trampek be
Wady:
Obtarty dekiel sprzęgł i tłumik po moim upadku.
Po ostatniej regulacji zaworów pusił oring tylnego okienka rewizyjnego. Nie miałem nowego to dałem dirko. Michał daje 4 nowe oringi do tych okienek i oryginalne uszczelki króćców wody(pod gaźnikami).
Zacina się przycisk świateł drogowych ( nie dałem rady tego naprawić).
Przednie koło miało lekkie bicie, po wizycie u p. Króla wszystko ok (za mojej kadencji).
Kierownica miała zamontowaną navi( lekkie otarcie zapaćkał Miły).
Michał zmieniał gumy u jakiegoś partacza- podgiął chyba lekko przednią tarczę- wprawny kierowca to odczuje na klamce.
Delikatnie słychać klekotanie sprzęgła-taki sam dźwięk od przebiegu 6000 km.
Coś puka z przodu- temat znany na foru. Mnie to irytowało, Michał miesiąc temu kazał sobie zmienić dobre łożysko główki ramy na nowe nachi i uszczelniacze z hondy. Nadal puka coś z przodu ?
Lekkie otarcie rączek pasażera od pasa transportowego (wiozłem go po zakupie i pas tarł).
Na przednim błotniku niewielki odprysk klaru lakieru (wielkość paznokcia małego palca).
Wałek? Brak zużycia!!! Tylko na oryginale zdawczej hondy latał. Stosowałem smar miedziany.
Moto znam od podszewki, tylko ja wkładałem tam palce. Nie ma tam połamanych kołków plastyków etc. Gdybym chciał kupić 650-kę to ta sztuka już by stała u mnie w garażu.
Olej w lagach IPON 10
Olej w silniku IPON 10.4. 10W40. Niewielka dolewka może się zdarzyć po ok. 6000km.Nie kopci.
Osłona silnika założona przeze mnie dla rally look.
Korek odmy ściąłem w lesie przy przejeździe przez jakiś klocek, nie znalazłem. Zatkałem od razu po przyjeździe do domu.
Moto ma podwyższoną kierownicę o 25 mm.
Przednia żarówka jakaś lepsiejsza (Miły zakładał).
Trampa osobiście przywiozłem sobie z Berlina.
Motocykl pierwszą rejestrację w DE miał we wrześniu 2006 roku. Właściciel miał dobrze po 40-ce.
Po 1000km miał wymieniony w serwisie hondy olej. Służył do letnich weekendowych wycieczek. W 2011 roku moto z przebiegiem ok. 5000 km poszo na sprzedaż.
Następnym właścicielem był ok. 23-letni bogaty student z Berlina. Jeździł nim po mieście i na uczelnię. Przez niecały rok zrobił nim ok 1000km.
Ktoś chyba zrobił mu psikusa i motor sprzedał MI. w czerwcu 2012
Do jesieni jeździłem i cieszyłem się jak dziecko. Czasem moto rozgrzane na wolnych obrotach gasło bez powodu Po oględzinach w Stęszewku 2012 tylko Rolo znalazł mankament ( prostowana nóżka zmiany biegów-moja wina. Jechałem lasem i moto lekko mnie przy 5 km/h przeważyło w koleinie).
Na jesień zrobiłem sobie szkolenie z obsługi trampka u Szparaga.
Podczas zimowego serwisu okazało się dlaczego moto czasem gaśnie na wolnych... Ktoś zobił psikusa Niemcowi i przestawił skład mieszanki na jednym gaźniku. Po regulacji problem nigdy się nie powtórzył.
Po założeniu w zimę mitasa 07 na tył zaliczyłem spektakularny upadek na prawą stronę. Gmol ostrego uratował mi nogę Podgięło się mocowanie podnóżka pasażera i pękł prawy handbar. Podczas prostowania podnóżka wyłamało się mocowanie kupiłem na allegroszu drugie wraz z nóżką hamulca.
Moto użytkowałem do ok. 23000 km.
Sprzedałem trampa Miłemu ( był chwilę na forum), mieszkamy niedaleko i czasem razem gdzieś jeździliśmy. Miłosz użytkował trampka na asfalcie i tylko do wycieczek po naszym terenie i kraju. Miłosz to esteta i pokleił handbar i pomalował, prawy gmol także. Miły miał z tyłu stelaż i kuferki ale sprzedał osobno. Dlatego kierunki zostały przeniesione. Później poznał fajną dziewczynę, moto sprzedał i kupił opla.
Michał82 kupił moto i przyprowadził do mnie na serwis.
Używał go zgodnie z przeznaczeniem do weekendowych wypadów. Teraz napalił się na afrykę i trampek be
Wady:
Obtarty dekiel sprzęgł i tłumik po moim upadku.
Po ostatniej regulacji zaworów pusił oring tylnego okienka rewizyjnego. Nie miałem nowego to dałem dirko. Michał daje 4 nowe oringi do tych okienek i oryginalne uszczelki króćców wody(pod gaźnikami).
Zacina się przycisk świateł drogowych ( nie dałem rady tego naprawić).
Przednie koło miało lekkie bicie, po wizycie u p. Króla wszystko ok (za mojej kadencji).
Kierownica miała zamontowaną navi( lekkie otarcie zapaćkał Miły).
Michał zmieniał gumy u jakiegoś partacza- podgiął chyba lekko przednią tarczę- wprawny kierowca to odczuje na klamce.
Delikatnie słychać klekotanie sprzęgła-taki sam dźwięk od przebiegu 6000 km.
Coś puka z przodu- temat znany na foru. Mnie to irytowało, Michał miesiąc temu kazał sobie zmienić dobre łożysko główki ramy na nowe nachi i uszczelniacze z hondy. Nadal puka coś z przodu ?
Lekkie otarcie rączek pasażera od pasa transportowego (wiozłem go po zakupie i pas tarł).
Na przednim błotniku niewielki odprysk klaru lakieru (wielkość paznokcia małego palca).
Wałek? Brak zużycia!!! Tylko na oryginale zdawczej hondy latał. Stosowałem smar miedziany.
Moto znam od podszewki, tylko ja wkładałem tam palce. Nie ma tam połamanych kołków plastyków etc. Gdybym chciał kupić 650-kę to ta sztuka już by stała u mnie w garażu.
Olej w lagach IPON 10
Olej w silniku IPON 10.4. 10W40. Niewielka dolewka może się zdarzyć po ok. 6000km.Nie kopci.
Osłona silnika założona przeze mnie dla rally look.
Korek odmy ściąłem w lesie przy przejeździe przez jakiś klocek, nie znalazłem. Zatkałem od razu po przyjeździe do domu.
Moto ma podwyższoną kierownicę o 25 mm.
Przednia żarówka jakaś lepsiejsza (Miły zakładał).
Ostatnio zmieniony 26.08.2018, 19:55 przez Artek, łącznie zmieniany 7 razy.
Dominator.
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 842
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] Honda Transalp 650 2005rok
Żeby każde moto miało tak opisaną historię
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: [S] Honda Transalp 650 2005rok
Gdyby były jakieś pytania odnośnie stanu technicznego moto to zapraszam. Tel. udostępni Michał.
Dominator.
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 459
- Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
- Mój motocykl: mam inne moto...
Re: [S] Honda Transalp 650 2005rok
Co ta za osłona na silnik? Samoróbka czy jakaś firma?
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: [S] Honda Transalp 650 2005rok
Motor dostał niedawno nowego mitasa7 z tyłu.
Patrzę na tę lalaunię wypastowaną i tęsknię
Motor za chwilę dostanie jak zawsze świeżego IPONa 10W40 .
Zapraszam do oględzin i negocjacji niewielkich.
Patrzę na tę lalaunię wypastowaną i tęsknię
Motor za chwilę dostanie jak zawsze świeżego IPONa 10W40 .
Zapraszam do oględzin i negocjacji niewielkich.
Dominator.
Re: [S] Honda Transalp 650 2005rok
Witam. trampek nadal na sprzedaż, prawie nim nie jeżdżę wiec przebieg jak w opisie z zeszłego roku. niedawno wymieniłem olej IPON 10W40 i filtry. No i nowa opon z tyłu. Stan moto oceniam na więcej niż bardzo dobry. Chętnych zapraszam do przeczytania postu Artka odnośnie historii moto. Cena To około 12500 do negocjacji.Polecam i pozdrawiam.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: [S] Honda Transalp 650 2005rok
Chwilę się dzisiaj przejechałem...łza się w oku zakręciła. Moto cichy, grzeczny, zdawcza 16z, lekko okurzony
Jak znajdę życiową chwilę to wymienimy z Michałem klocki z tyłu.
Jak znajdę życiową chwilę to wymienimy z Michałem klocki z tyłu.
Dominator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości