XL650V Spalanie w niskich temperaturach
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach
Spuść kondensat z wężyka odmy, sprawdź szczelność airboxu, wyczyć filerek ssania- taka mała puszka przy airbox z tyłu. Do tego sprawdzenie elektryki, rozebranie na części trójnika linek ssania.
Ostatnio zmieniony 22.02.2018, 10:50 przez Artek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dominator.
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 39
- Rejestracja: 10.01.2018, 16:48
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Międzychód
Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach
Tu właśnie rodzi się pytanie jak i czy można rozdzielić linkę ssania na tym trójniku bo przyglądałem się juz jej wcześniej i wydaje mi się ze nie jest rozbieralna. Tłoczki i sprężynki zdemontowałem z końców linek
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach
Rozepnij przy dźwigience. Zalecane robienie foto. Trójnik chroni czarny kapturek, zsuń go.
Dominator.
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 39
- Rejestracja: 10.01.2018, 16:48
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Międzychód
Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach
Co do synchronizacji- nada się takie coś x2?
https://drive.google.com/open?id=1-TgI_ ... iF5GMi5Nq4
OPIS TECHNICZNY:
Profesjonalny tester ciśnienia pomp paliwa.
Mierzy ciśnienie i podciśnienie.
Wyposażony w różnego rodzaju złączki i przedłużki, które są pomocne podczas
montażu miernika.
"ZASTOSOWANIE:
- Pomiary systemów układów hamulcowych
- Servo
- Pomiary podciśnienia w układach gaźnikowych oraz kolektorach ssących
- Wspomaganie układów hamulcowych, zaworów selenoidowych,
elektryczno-podciśnieniowych
- Wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy i pomp paliwowych
zaworów
- Przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych
mechanicznych i elektrycznych"
https://drive.google.com/open?id=1-TgI_ ... iF5GMi5Nq4
OPIS TECHNICZNY:
Profesjonalny tester ciśnienia pomp paliwa.
Mierzy ciśnienie i podciśnienie.
Wyposażony w różnego rodzaju złączki i przedłużki, które są pomocne podczas
montażu miernika.
"ZASTOSOWANIE:
- Pomiary systemów układów hamulcowych
- Servo
- Pomiary podciśnienia w układach gaźnikowych oraz kolektorach ssących
- Wspomaganie układów hamulcowych, zaworów selenoidowych,
elektryczno-podciśnieniowych
- Wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy i pomp paliwowych
zaworów
- Przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych
mechanicznych i elektrycznych"
-
- łamacz szprych
- Posty: 731
- Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Trzebnica
Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach
Do synchronizacji potrzebujesz dwa wakuometry. Polecam z gliceryną, ale i tak zdławisz na zaworku, tylko cena zabija. Prościej będzie rurka silikonowa , olej, zaworek, i deskawojpatr pisze:Co do synchronizacji- nada się takie coś x2?
https://drive.google.com/open?id=1-TgI_ ... iF5GMi5Nq4
OPIS TECHNICZNY:
Profesjonalny tester ciśnienia pomp paliwa.
Mierzy ciśnienie i podciśnienie.
Wyposażony w różnego rodzaju złączki i przedłużki, które są pomocne podczas
montażu miernika.
"ZASTOSOWANIE:
- Pomiary systemów układów hamulcowych
- Servo
- Pomiary podciśnienia w układach gaźnikowych oraz kolektorach ssących
- Wspomaganie układów hamulcowych, zaworów selenoidowych,
elektryczno-podciśnieniowych
- Wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy i pomp paliwowych
zaworów
- Przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych
mechanicznych i elektrycznych"
PS.W tym sezonie porównam oba sposoby
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 39
- Rejestracja: 10.01.2018, 16:48
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Międzychód
Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach
Jest gdzieś dostępna jakaś instrukcja budowy?
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 39
- Rejestracja: 10.01.2018, 16:48
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Międzychód
Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach
Luzy zaworowe wyregulowane, wymieniony filtr powietrza, linki ssania dokładnie sprawdzone, rozebrane i nasmarowane, gaźniki po powrocie od Szynszyla zsynchronizowane i wyregulowane. Motocykl umyty na połysk, smarowanie łańcucha i w trasę... (+14st to aż żal było nie wyjechać, słysząc z oddali podczas składania jak motocykliści szaleją na trasie)
Wybrałem się na 100km przejażdżkę- jazda na trasie, średnia prędkość 100km/h, kilka dynamicznych wyprzedzeń-spalanie 5,9L!!!
Wybrałem się na 100km przejażdżkę- jazda na trasie, średnia prędkość 100km/h, kilka dynamicznych wyprzedzeń-spalanie 5,9L!!!
- makumba
- łamacz szprych
- Posty: 638
- Rejestracja: 22.08.2013, 21:23
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik/Lublin
Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach
Chyba to pomogłowojpatr pisze: Motocykl umyty na połysk...
xl650v, drz 400
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości