XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, airboxa, tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki ssania/ gazu, pompy paliwa elektryczne i podciśnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2513
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Post autor: Artek »

Spuść kondensat z wężyka odmy, sprawdź szczelność airboxu, wyczyć filerek ssania- taka mała puszka przy airbox z tyłu. Do tego sprawdzenie elektryki, rozebranie na części trójnika linek ssania.
Ostatnio zmieniony 22.02.2018, 10:50 przez Artek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dominator.
wojpatr
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 39
Rejestracja: 10.01.2018, 16:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Międzychód

Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Post autor: wojpatr »

Tu właśnie rodzi się pytanie jak i czy można rozdzielić linkę ssania na tym trójniku bo przyglądałem się juz jej wcześniej i wydaje mi się ze nie jest rozbieralna. Tłoczki i sprężynki zdemontowałem z końców linek
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2513
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Post autor: Artek »

Rozepnij przy dźwigience. Zalecane robienie foto. Trójnik chroni czarny kapturek, zsuń go.
Dominator.
wojpatr
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 39
Rejestracja: 10.01.2018, 16:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Międzychód

Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Post autor: wojpatr »

Co do synchronizacji- nada się takie coś x2?
https://drive.google.com/open?id=1-TgI_ ... iF5GMi5Nq4

OPIS TECHNICZNY:
Profesjonalny tester ciśnienia pomp paliwa.
Mierzy ciśnienie i podciśnienie.
Wyposażony w różnego rodzaju złączki i przedłużki, które są pomocne podczas
montażu miernika.

"ZASTOSOWANIE:
- Pomiary systemów układów hamulcowych
- Servo
- Pomiary podciśnienia w układach gaźnikowych oraz kolektorach ssących
- Wspomaganie układów hamulcowych, zaworów selenoidowych,
elektryczno-podciśnieniowych
- Wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy i pomp paliwowych
zaworów
- Przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych
mechanicznych i elektrycznych"
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 731
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Post autor: Solidworks »

wojpatr pisze:Co do synchronizacji- nada się takie coś x2?
https://drive.google.com/open?id=1-TgI_ ... iF5GMi5Nq4

OPIS TECHNICZNY:
Profesjonalny tester ciśnienia pomp paliwa.
Mierzy ciśnienie i podciśnienie.
Wyposażony w różnego rodzaju złączki i przedłużki, które są pomocne podczas
montażu miernika.

"ZASTOSOWANIE:
- Pomiary systemów układów hamulcowych
- Servo
- Pomiary podciśnienia w układach gaźnikowych oraz kolektorach ssących
- Wspomaganie układów hamulcowych, zaworów selenoidowych,
elektryczno-podciśnieniowych
- Wykrywanie przeciekających wtryskiwaczy i pomp paliwowych
zaworów
- Przeprowadzanie testów ciśnieniowo - próżniowych na pompach paliwowych
mechanicznych i elektrycznych"
Do synchronizacji potrzebujesz dwa wakuometry. Polecam z gliceryną, ale i tak zdławisz na zaworku, tylko cena zabija. Prościej będzie rurka silikonowa , olej, zaworek, i deska :smile:
PS.W tym sezonie porównam oba sposoby :grin:
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
wojpatr
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 39
Rejestracja: 10.01.2018, 16:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Międzychód

Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Post autor: wojpatr »

Jest gdzieś dostępna jakaś instrukcja budowy? ;-)
wojpatr
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 39
Rejestracja: 10.01.2018, 16:48
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Międzychód

Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Post autor: wojpatr »

Luzy zaworowe wyregulowane, wymieniony filtr powietrza, linki ssania dokładnie sprawdzone, rozebrane i nasmarowane, gaźniki po powrocie od Szynszyla zsynchronizowane i wyregulowane. Motocykl umyty na połysk, smarowanie łańcucha i w trasę... (+14st to aż żal było nie wyjechać, słysząc z oddali podczas składania jak motocykliści szaleją na trasie) :grin:
Wybrałem się na 100km przejażdżkę- jazda na trasie, średnia prędkość 100km/h, kilka dynamicznych wyprzedzeń-spalanie 5,9L!!! :zabawa: :yaho: :yaho: :yaho:
Awatar użytkownika
makumba
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 638
Rejestracja: 22.08.2013, 21:23
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kraśnik/Lublin

Re: XL650V Spalanie w niskich temperaturach

Post autor: makumba »

wojpatr pisze: Motocykl umyty na połysk...
Chyba to pomogło :lol:
xl650v, drz 400
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości