Honda Nc750X
- Bosman78
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 15.01.2013, 14:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wa-wa Mokotow
Re: Honda Nc750X
Słabo odcięcie dla rzedowego silnika przy 6000 tys. To profanacja cbf 600 przy 5 tysiącach to dopiero budzi sie do zycia a max. Moment ma przy 10 tys.
DL650A
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Honda Nc750X
6000 słabo przy silniku motocyklowym, ale przy silniku z samochodu, a taki tu jest, to jakby normalne. W zamian dają brak potrzeby ewentualnego remontu głównego, no chyba że silnik nakręci pół miliona kilometrów. Choć pewnie, do tego czasu cała reszta bryki się rozleci.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 506
- Rejestracja: 05.11.2017, 09:44
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Orzesze
Re: Honda Nc750X
NC to raczej motocykl do miasta (małych rozmiarów, w miarę lekki, mało mocy, mały zbiornik paliwa, schowek na kask). Na zdjęciach wygląda OK, ale na żywo robi się malutki, przypomina mi moje Suzuki GS500, które miałem 10 lat temu . Początkowo poczciwy GS'ik wydawał mi się być "konkretną maszyną", teraz w moich oczach wygląda słabiej niż MZ'tka 250 .
NC750X z dodatkami (kufry, gmole, osłona silnika) wygląda przyzwoicie i jeśli ktoś nie ma wygórowanych wymagań to pewnie dużo tym pojeździ i to nie koniecznie tylko wokół komina. Niestety, ale jest to maszyna typowo asfaltowa .
NC750X z dodatkami (kufry, gmole, osłona silnika) wygląda przyzwoicie i jeśli ktoś nie ma wygórowanych wymagań to pewnie dużo tym pojeździ i to nie koniecznie tylko wokół komina. Niestety, ale jest to maszyna typowo asfaltowa .
- Bosman78
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 15.01.2013, 14:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wa-wa Mokotow
Re: Honda Nc750X
Hehe jak kiedyś z kuzynem ujezdzalismy we dwóch motrynke pony to komar to byl juz wypas, dwa siodła a WSK to prawdziwa limuzyna w 4 jeździliśmy a teraz jak patrze na wsk to sie zastanawiam jak sie samemu załadować
DL650A
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 37
- Rejestracja: 07.12.2016, 18:58
- Mój motocykl: nie mam jeszcze TA
Re: Honda Nc750X
Tak tylko szkoda że tymi obrotami musi jechać Nie ma zapasu siły przy której podróżowała by sobie 120 km /h i nie buczała jak jakieś stado bąków .Bosman78 pisze: cbf 600 przy 5 tysiącach to dopiero budzi sie do zycia a max. Moment ma przy 10 tys.
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 37
- Rejestracja: 07.12.2016, 18:58
- Mój motocykl: nie mam jeszcze TA
Re: Honda Nc750X
Ciekawe dlaczego pozycja na klasykach jest taka wygoda ? Japońskie konstrukcie z kim się nie spodka człowiek to narzeka a to za duży ,a to za mały a to zawieszenie nie takie , a to za mało mocy i tak bez końca .Nikt jeszcze nie powiedział takich słów jestem zadowolony z swojego sprzętu i trafiłem w 10 kupując go . Kiedyś ktoś jeździł Mz ,Wsk lub Jawą i byli chyba najszczęśliwśli na świecie posiadając takowe sprzęty .Pawel pisze:NC to raczej motocykl do miasta (małych rozmiarów, w miarę lekki, mało mocy, mały zbiornik paliwa, schowek na kask). Na zdjęciach wygląda OK, ale na żywo robi się malutki, przypomina mi moje Suzuki GS500, które miałem 10 lat temu . Początkowo poczciwy GS'ik wydawał mi się być "konkretną maszyną", teraz w moich oczach wygląda słabiej niż MZ'tka 250 .
.
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Honda Nc750X
Mnie się podoba ta właśnie wolnoobrotowość jak w dieslu, jestem ciekaw głównie tego. Przecież sporo ludzi na Trampku jeździ na max średnich obrotach, bo ten silnik to lubi. I ja lubię wolne obroty i moment na nich. Są silniki co się proszą o wkręcanie, ten pewnie do nich nie należy. W np Versysie jest silnik co lubi każde obroty, zakres jest zależny tylko od nastroju kierowcy. W Trampku nigdy nie miałem przyjemności z okolic czerwonego pola jakoś.
W połączeniu z dct to prawdziwy SUV jednośladowy. Mnóstwo ludzi po miastach zamiata suvami, co to ani na autobahn, ani w teren ani do miasta się niby nie nadaje, a jednak jeżdżą. Taki cichy bezproblemowy easy to use turystyk co to nie przeszkadza w zwiedzaniu - to mnie kręciło w Trampku i również w tym modelu.
W połączeniu z dct to prawdziwy SUV jednośladowy. Mnóstwo ludzi po miastach zamiata suvami, co to ani na autobahn, ani w teren ani do miasta się niby nie nadaje, a jednak jeżdżą. Taki cichy bezproblemowy easy to use turystyk co to nie przeszkadza w zwiedzaniu - to mnie kręciło w Trampku i również w tym modelu.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 459
- Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
- Mój motocykl: mam inne moto...
Re: Honda Nc750X
Jazda w średniej predkosci obrotów tez mi odpowiada, po przesiadce z fazer 600, trampek idealnie mi podchodzi więc silnik nc750x pewno tez by mi przypadł do gustu
- Bosman78
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 15.01.2013, 14:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wa-wa Mokotow
Re: Honda Nc750X
I ja min.dlatego przsiadlem się ma trampka a teraz DLa bo nie lubię mieć sokowirówki pomiedzy nogami i caly czas yrzymac nq wysokich obrotach chociaż juz mi to coraz mniej przeszkadzało
DL650A
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Honda Nc750X
Z takim ograniczeniem obrotów nie ma problemu przy jeździe ze stała prędkością, ale przyspieszanie jest słabe, bo bardzo szybko dochodzimy do odcięcia. Może irytować.
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 37
- Rejestracja: 07.12.2016, 18:58
- Mój motocykl: nie mam jeszcze TA
Re: Honda Nc750X
I to dlatego trampkami można jechać jechać i jechaćKristobal pisze:Mnie się podoba ta właśnie wolnoobrotowość .
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 459
- Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
- Mój motocykl: mam inne moto...
Re: Honda Nc750X
Dobrze powiedziane, v2 duzy moment dostępny od dołuBanan 20 pisze:I to dlatego trampkami można jechać jechać i jechaćKristobal pisze:Mnie się podoba ta właśnie wolnoobrotowość .
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2699
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Honda Nc750X
A ja mialem okazję przejechac sie NCX-em w Popowie właśnie z tą automatyczną skrzynią i powiem szczerze, że bylem zachwycony. Juz po chwili jazdy moglbym takie moto mieć na stałe. Nqjfajniejsze kest to że po odkreceniu obrotów o około 100 na plus moto zaczyna jechać a nie jak skuter pełać.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- Dłubacz
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 482
- Rejestracja: 08.11.2009, 18:33
- Mój motocykl: XL600V
- Kontakt:
Re: Honda Nc750X
Fajne podsumowanie długodystansowe:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości