Strona 48 z 65

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 13.05.2020, 11:18
autor: mr bulwa
W PD06 jest po prawej stronie od licznika, pod nim. Wchodzi do niego wtyczka kątowa (90 st), wygląda to mniej więcej tak:
Obrazek

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 21.05.2020, 21:37
autor: Payter
witam,
dzisiaj wymieniłem sobie filtr powietrza i świeczki w Trampku 700. zajrzałem też pod obudowę filtra powietrza.
po złożeniu działa, ale świeci się kontrolka FI. na postoju 9 krótkich mignięć i przerwa i tak w kółko, podczas jazdy świeci się cały czas.
silnik pracuje równo i brak objawów póki co.
jakaś podpowiedź? ruszyłem jakiś czujnik? co to może być, co sprawdzić?
dzięki

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 21.05.2020, 22:10
autor: Artek
Payter pisze:witam,
dzisiaj wymieniłem sobie filtr powietrza i świeczki w Trampku 700. zajrzałem też pod obudowę filtra powietrza.
po złożeniu działa, ale świeci się kontrolka FI. na postoju 9 krótkich mignięć i przerwa i tak w kółko, podczas jazdy świeci się cały czas.
silnik pracuje równo i brak objawów póki co.
jakaś podpowiedź? ruszyłem jakiś czujnik? co to może być, co sprawdzić?
dzięki
Z przodu filtra masz IAT. Dalej już sobie poradzisz...

https://transalpclub.pl/hondatransalp/d ... kodybledow

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 09.06.2020, 13:54
autor: bartekk
Czy koło tylne od dominatora 600 pasuje do TA600?

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 09.06.2020, 22:08
autor: Sylwek
Rozszerzysz pytanie?
Interesuje Cię, czy pasuje całe koło do bębnowego TA czy tylko poszczególne elementy?

Mogę pomierzyć starsze, bliźniacze koło od XL-ki. Jeśli będziesz zainteresowany, podaj nr tel. na pw; szybciej będzie.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 10.06.2020, 08:05
autor: bartekk
Sylwek pisze:Rozszerzysz pytanie?
Interesuje Cię, czy pasuje całe koło do bębnowego TA czy tylko poszczególne elementy?

Mogę pomierzyć starsze, bliźniacze koło od XL-ki. Jeśli będziesz zainteresowany, podaj nr tel. na pw; szybciej będzie.
Chcę zrobić przeszczep - koło z tarczą w miejsce koła z bębnem. Zaczynam powoli zbierać klamoty.
Plan jest taki:
* wymiana tylnego wahacza;
* wymiana kompletnego koła - wiem - można "doczepić " tarczę do bębna, bo widziałem takie rozwiązanie, ale nie przekonuje mnie to;
*wymiana ośki jeżeli będzie taka potrzeba;
* dospawanie uchwytów do pompy hamulcowej do ramy;
* pompa hamulcowa komplet....

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 10.06.2020, 15:31
autor: grad74
bartekk pisze:
Sylwek pisze:Rozszerzysz pytanie?
Interesuje Cię, czy pasuje całe koło do bębnowego TA czy tylko poszczególne elementy?

Mogę pomierzyć starsze, bliźniacze koło od XL-ki. Jeśli będziesz zainteresowany, podaj nr tel. na pw; szybciej będzie.
Chcę zrobić przeszczep - koło z tarczą w miejsce koła z bębnem. Zaczynam powoli zbierać klamoty.
Plan jest taki:
* wymiana tylnego wahacza;
* wymiana kompletnego koła - wiem - można "doczepić " tarczę do bębna, bo widziałem takie rozwiązanie, ale nie przekonuje mnie to;
*wymiana ośki jeżeli będzie taka potrzeba;
* dospawanie uchwytów do pompy hamulcowej do ramy;
* pompa hamulcowa komplet....
Bartek szukaj padniętego koła z dobrą piastą od tarczowca, to Ci przeplotę do Twojej złotej felgi. Choć osobiście ja bym jednak spróbował dołożyć tarczę do tego co masz. Daj mi to, ja robię takie "niemożliwe" rzeczy :grin:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 22.07.2020, 20:46
autor: Tatq_kelob
1.Czy ktoś zetknął się z zamiennikami plastików/owiewek do 600ki ('92)?
2. I z jakiego tworzywa są zrobione?
3. Z jakiego tworzywa są oryginalne owiewki?

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 31.08.2020, 09:01
autor: Kasjer
Korek w chłodnicy jest taki sam w 600 i 650 ?

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 31.08.2020, 13:19
autor: Solidworks
Kasjer pisze:Korek w chłodnicy jest taki sam w 600 i 650 ?
KOREK OD XL 650V PASUJE DO MODELI :
1986 VFR750F
1988 NTV650
1988 NX250
1988 VT600C
1988 XRV650
1989 NTV650
1989 NX250
1989 PC800
1989 VFR750F
1989 VT600C
1990 NTV650
1990 NX250
1990 PC800
1990 ST1100
1990 VT600C
1990 XRV750
1991 NTV650
1991 NX250
1991 ST1100
1991 VT600CM
1991 XRV750
1992 ST1100
1992 ST1100A
1992 VT600
1992 XRV750
1993 NTV650
1993 NX250
1993 ST1100
1993 ST1100A
1993 VF750C
1993 VT600C
1993 XRV750
1994 ST1100
1994 ST1100A
1994 VF750C
1994 VT1100C
1994 VT600C
1994 XRV750
1995 NTV650
1995 RVF400R
1995 ST1100
1995 ST1100A
1995 VF750C
1995 VT1100C
1995 VT1100C2
1995 VT600C
1995 XRV750
1996 NTV650
1996 RVF400R
1996 ST1100
1996 ST1100A
1996 VF750C
1996 VT1100C2
1996 VT600C
1996 XRV750
1997 GL1500A
1997 GL1500C
1997 GL1500SE
1997 NTV650
1997 ST1100
1997 ST1100A
1997 VF750C
1997 VT1100C2
1997 XRV750
1998 CB600F
1998 GL1500C
1998 GL1500SE
1998 NT650V
1998 ST1100
1998 ST1100A
1998 VT1100C2
1998 VT1100C3
1998 XRV750
1999 CB600F
1999 CBR1100XX
1999 GL1500C
1999 GL1500SE
1999 NT650V
1999 ST1100
1999 ST1100A
1999 VF750C
1999 VT1100C2
1999 VT1100C3
1999 VT125C
1999 XRV750
2000 CB1100SF
2000 CB600F
2000 CB600F2
2000 CBR1100XX
2000 GL1500C
2000 GL1500SE
2000 NSR125R
2000 NT650V
2000 ST1100
2000 ST1100A
2000 VT125C
2000 VT125C2
2000 XL650V
2000 XRV750
2001 CB1100SF
2001 CB600F
2001 CB600F2
2001 CBR1100XX
2001 GL1500C
2001 NSR125R
2001 NT650V
2001 ST1100
2001 ST1100A
2001 VT125C
2001 VT125C2
2001 VT750DC
2001 XL125V
2001 XL650V
2002 CB600F
2002 CB600F2
2002 CBR1100XX
2002 GL1500C
2002 NT650V
2002 VT750DC
2002 XL125V
2002 XL650V
2003 CB600F
2003 CBR1100XX
2003 NT650V
2003 VT125C
2003 XL125V
2003 XL125V 80KMH
2003 XL650V
2004 CB600F
2004 CBF500
2004 CBF500A
2004 CBF600N
2004 CBF600NA
2004 CBF600S
2004 CBF600SA
2004 CBR1100XX
2004 NT650V
2004 XL650V
2005 CB600F
2005 CBF600N
2005 CBF600NA
2005 CBF600S
2005 CBF600SA
2005 CBR1100XX
2005 NT650V
2005 XL650V
2006 CB600F
2006 CBF500
2006 CBF500A
2006 CBF600N
2006 CBF600NA
2006 CBF600S
2006 CBF600SA
2006 CBR1100XX
2006 XL650V
2007 CBF500
2007 CBF500A
2007 CBF600N
2007 CBF600NA
2007 CBF600S
2007 CBF600SA
2007 CBR1100XX
2008 CBF500
2008 CBF500A
2008 CBR1100XX
2008 XL700V
2008 XL700VA
2009 XL700V
2009 XL700VA

KOREK OD XL600 PASUJE DO MODELI :
1985 CR125R
1985 CR250R
1985 CR80R
1985 CR80R2
1986 CR125R
1986 CR250R
1986 CR80R
1986 CR80R2
1987 CBR1000F
1987 CBR600F
1987 CR125R
1987 CR250R
1987 CR80R
1987 VFR750F
1988 CBR1000F
1988 CBR600F
1988 CR125R
1988 CR250R
1988 CR80R
1988 XL600
1989 CBR1000F
1989 CBR600F
1989 CR125R
1989 CR250R
1989 CR80R
1990 CBR1000F
1990 CBR600F
1990 CR125R
1990 CR250R
1990 CR500R (1)
1990 CR500R (2)
1990 CR80R
1990 VFR400R3
1990 VFR750F
1990 XL600V
1991 CBR1000F
1991 CBR600F
1991 CR125R
1991 CR250R
1991 CR500R
1991 CR80R
1991 VFR750F
1991 XL600V
1992 CBR1000F
1992 CBR600F
1992 CBR900RR
1992 CR125R
1992 CR250R
1992 CR500R (1)
1992 CR500R (2)
1992 CR80R
1992 VFR750F
1992 XL600V
1993 CBR1000F
1993 CBR600F
1993 CBR900RR
1993 CR125R
1993 CR250R
1993 CR500R (1)
1993 CR500R (2)
1993 CR80R
1993 XL600V
1994 CBR1000F
1994 CBR600F
1994 CR125R
1994 CR250R
1994 CR500R
1994 CR80R
1994 RVF750R
1994 VFR750F
1994 XL600V
1995 CB500
1995 CBR1000F
1995 CBR600F
1995 CR125R
1995 CR250R
1995 CR500R
1995 CR80R
1995 RVF750R
1995 VFR750F
1995 XL600V
1996 CB500
1996 CBR1000F
1996 CBR600F
1996 CBR900RR
1996 CR125R
1996 CR250R
1996 CR500R
1996 CR80RB-LW
1996 CR80R-SW
1996 RVF750R
1996 VFR750F
1996 XL600V
1997 CB1300X4
1997 CB500
1997 CBR1000F
1997 CBR1100XX
1997 CBR600F
1997 CBR900RR
1997 CR125R
1997 CR250R
1997 CR500R
1997 CR80RB-LW
1997 CR80R-SW
1997 VFR750F
1997 VT600C
1997 VT750C
1997 VT750C2
1997 VTR1000F
1997 XL600V
1998 CB1300X4
1998 CB500
1998 CB500S
1998 CBR1000F
1998 CBR1100XX
1998 CBR600F
1998 CBR900RR
1998 CR125R
1998 CR250R
1998 CR500R
1998 CR80RB-LW
1998 CR80R-SW
1998 VFR800FI
1998 VT600C
1998 VT750C
1998 VT750C2
1998 VTR1000F
1998 XL600V
1999 CB1300X4
1999 CB500
1999 CB500S
1999 CBR1000F
1999 CBR600F
1999 CBR900RR
1999 CR125R
1999 CR250R
1999 CR500R
1999 CR80RB-LW
1999 CR80R-SW
1999 VFR800FI
1999 VT600C
1999 VT750C
1999 VT750C2
1999 VTR1000F
1999 XL1000V
1999 XL600V
2000 CB500
2000 CB500S
2000 CBR600F
2000 CBR900RR
2000 CR125R
2000 CR250R
2000 CR500R
2000 CR80RB-LW
2000 CR80R-SW
2000 VFR800FI
2000 VT1100C2
2000 VT750C
2000 VT750C2
2000 VTR1000F
2000 VTR1000SP
2000 XL1000V
2000 XR650R
2001 CBR600F
2001 CBR600FR
2001 CBR600FS
2001 CBR900RR
2001 CR125R
2001 CR250R
2001 CR500R
2001 CR80RB-LW
2001 CR80R-SW
2001 GL1800A
2001 VFR800FI
2001 VT750C2
2001 VTR1000F
2001 VTR1000SP
2001 XL1000V
2001 XR650R
2002 CB500
2002 CB500S
2002 CBR600F
2002 CBR600FR
2002 CBR600FS
2002 CR125R
2002 CR250R
2002 CR80RB-LW
2002 CR80R-SW
2002 CRF450R
2002 GL1800A
2002 VTR1000F
2002 VTX1800C
2002 XR650R
2003 CBR600F
2003 CR125R
2003 CR250R
2003 CR85RB-LW
2003 CR85R-SW
2003 CRF450R
2003 GL1800A
2003 VTX1800C
2003 XR650R
2004 CBR600F
2004 CR125R
2004 CR85RB-LW
2004 CR85R-SW
2004 GL1800A
2004 VTX1800C
2004 XR650R
2005 CR125R
2005 CR250R
2005 CR85RB-LW
2005 CR85R-SW
2005 XR650R
2006 CR125R
2006 CR250R
2006 CR85RB-LW
2006 CR85R-SW
2006 XR650R
2007 CR125R
2007 CR250R
2007 CR85RB-LW
2007 CR85R-SW
2007 XR650R

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 31.08.2020, 15:17
autor: Kasjer
Wielki dzięki :thumbsup:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 13.10.2020, 21:10
autor: Dlugi1
Witam
Pytań mam parę odnośnie napędu. Na załączonym zdjęciu widać zużycie jednej z rolek łańcucha. Tylko na jednej, jedynej rolce takie zużycie widać. Łańcuch poza tym nie naciągnięty (nie daje się za bardzo odciągnąć od tylnej zębatki, tylna zębatka niezjechana). Gdyby nie ta rolka to nie myślał bym o wymianie napędu. Moto ma przejechane ok 65kkm, w tym moje 28kkm. Na łańcuchu nie widzę zakutego ogniwa, gdzieś słyszałem, że taki łańcuch był dawany na pierwszy montaż (chyba że handlarz pokusił się o jego wymianę demontując wahacz?).
Zębatki w stanie właściwym, zdawczą po zakupie miałem hondowską, później zastąpiona AFAM-em 15z, od ok 4kkm AFAM 16z. Zużycie rolki zauważone ok 1kkm temu.
Pytania - możliwe jest że to pierwszy łańcuch, że tyle wytrzymał? Spotkał się ktoś z takim zużyciem? Można dalej na takim śmigać na dłuższe przejażdżki (nawet pod 400km) mając jako taką pewność, że będzie czym wrócić do domu? Jeździ ktoś na napędzie nie zakutym, tylko na spince?Obrazek

Tapnięte

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 14.10.2020, 07:46
autor: wilq.bb
Dlugi1 pisze:.....? Jeździ ktoś na napędzie nie zakutym, tylko na spince?[/img]

Tapnięte

Ja jeździłem zawsze na spince i nie było problemu - druga spinka jak to Ci zza Buga mówią - "na wszelki słuczaj" była na zapas w zestawie z łatkami do dętki

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 14.10.2020, 12:22
autor: ArturS
Jeżdżę tylko na zapince lub nawet dwóch, bo czasami wydłużam łańcuch pod inny zestaw zębatek. Co do rolki, to hmm.. w lutym pojechałem husqvarną do Hiszpanii, gdzieś jakiś może kamień, może wada fabryczna, może zestaw lekko wyciągniętego łańcucha z nową zębatką zdawczą, spowodowało uszkodzenie dwóch lub trzech rolek łańcucha - całkowicie odpadły, jest goły sworzeń na wierzchu, w myślach był powrót na lawecie. Ale nie, dojechałem a od lutego kręciłem się wokół komina, no może poza jednym wyjazdem w polszę offem (jakieś 1500km), łańcuch nie wymagał kolejnego naciągania, nic więcej się nie posypało, generalnie łańcuch jest całkiem sztywny, wiec szkoda wymieniać na zapas. Albo raczej po prostu mi się nie chce :blush: I tak już kilka tys. km minęło. Mógłbym rozkuć uszkodzone pozycje i zakuć kawałkiem nowego/zużytego łańcucha, ale zima idzie, wtedy przy większym serwisie zadecyduję czy wymieniać pojedyncze ogniwa, czy cały napęd - to już zależy od faktycznego zużycia łańcucha (pomiar długości w różnych miejscach). Kiedyś podobnie posypały mi się rolki mimo, że sam łańcuch wydawał się być ok. Stało się do dokładnie po fakcie wymiany zębatki zdawczej - stawiam, że to przez lekko wyciągnięty łańcuch, który na nową zębatkę trafiał rolką na czubek nowych nie wytartych zębów.

Patrząc na uszkodzenie u Ciebie to raczej stawiam, że rolka stoi jak wryta (nie da się pokręcić palcami) lub stała dłuższy czas i tylko większa siła tarcia potrafiła ją obrócić, a to na metalu pozostawia znaki. Co zrobisz, to już zależy od Ciebie. Na początek zmierzył bym jego zużycie. Jeśli jest ok, to szukaj kawałka łańcucha i zakuj nowe ogniwo.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 14.10.2020, 14:41
autor: grad74
Ja tam po przedłużeniu mojego lancucha ze 118 na 124 ogniwa też jeżdżę na spince i nic się od około 5-6 tysiaków nie dzieje. Fakt że dokładkę dokułem. Zapinka daje możliwość swobodnego zdjęcia lancucha bez "walki".

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 14.10.2020, 21:25
autor: Piter!!!
Ja zawsze, na wszystkich moto na spince, zawsze było ok.
Ale za to w rym roku pojechaliśmy do Rumunii. Po powrocie, przy pucowaniu moto zauważyłem brak zapinki. Ile przejechałem bez niej, niewiem. Jak to możliwe, że spadła??? W każdym bądź razie blaszka pod spinką, siedziała jak zaspawana.

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 15.10.2020, 09:38
autor: Dlugi1
Rolka uszkodzona chodziła dość luźno (inaczej pewnie nie wytarła by się na całym obwodzie?). Natomiast następna rolka była mocniej zacięta, ale dała się rozruszać. Teraz wszystkie rolki luźno się kręcą.
W jaki sposób zmierzyć zużycie/wyciągnięcie łańcucha? Moja wiedza kończy się na sprawdzaniu rozciągnięcia łańcucha poprzez próby odciągania od zębatki tylnej. Mierzy się jakoś (i porównuje) odległości między ogniwami?
W sumie to do tej pory myślałem, że jeśli stwierdzi się jakieś defekty na łańcuchu ( blokowanie ogniwa, wytarte rolki) to wymagana jest wymiana, a teraz po udzielonych odpowiedziach zaczynam wnioskować, że możliwe jest dalsze użytkowanie, nawet z brakującą rolką bądź paroma - byle nie sąsiednie?

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 15.10.2020, 10:38
autor: grad74
Piter!!! pisze:Ja zawsze, na wszystkich moto na spince, zawsze było ok.
Ale za to w rym roku pojechaliśmy do Rumunii. Po powrocie, przy pucowaniu moto zauważyłem brak zapinki. Ile przejechałem bez niej, niewiem. Jak to możliwe, że spadła??? W każdym bądź razie blaszka pod spinką, siedziała jak zaspawana.
Hehe, dobre :roll:. I śmieszno i straszno. Dobrze że nic się nie stało. :thumbsup:

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 16.10.2020, 05:59
autor: capri
Tu masz trochę w temacie wyciągnięcia (patrz pkt. 4 i 5): https://www.senqcia.com/products/chain/ ... ntain.html

Re: Szybkie pytanie-szybka odpowiedź

: 21.10.2020, 21:03
autor: Bezdomny
gdybym tylni amor maksymalnie ścisnął nakrętką regulującą na sprężynie to mocno podniesie mi zawieszenie? Będzie to jako tak działać?