T.Apacz 0.6, '97, czerwony od Indywidualisty z totalnym wyp.
: 22.03.2016, 11:10
UWAGA!!! Treść ogłoszenia zakrawa na psychodelię, czytasz na własną odpowiedzialność!!!
T.Apacz - XL600, PD10, urodzony w '97, kupiony (z forum) w maju, w połowie maja, dokładnie mówiąc 13 maja, roku dwa tysiące dziesiątego, w niedzielę (w porze obiadowej).
Na liczniku stało jak byk: 21675km, pod moją ręką przybyło ok. 70tys km, (na początku, w trasie poszła linka, więc trzeba doliczyć ok. 2 tys.).
Dodam, że kilka lat temu poprzedni właściciel z forum gdy zobaczył wychuchanego i wyposażonego przeze mnie T.Apacza zaczął intensywnie namawiać do... odsprzedania. Nie uległem.
O tym jak dbam o wszystko czym jeżdżę można spytać dowolną osobę, potwierdzą to nawet Ci, którzy mnie nie lubią. Buahahaha...
Higiena, czyli T.Apacz w Łazienkach.
1. Regularne mycie/ręczne woskowanie, nawet od... spodu. Zużyte kilka szczoteczek (do zębów) oraz kilogramy szmat (nie mylić z...).
2. Przed 1 soleniem dróg dodatkowe czyszczenie i zjazd do garażu na zimowy sen oczywiście pod ciepłą kołderką. Wyjazd na wiosnę, gdy resztki soli zmyją deszcze niespokojne.
3. Min. 2 razy w roku konserwowane wszystkie styki/kostki/bezpieczniki/klemy. Akumulator YUASA wytrzymał pełne 6 sezonów (od 1 dnia), sugeruję obserwować, ewentualne szczegóły o wymianie na nowy (2-lata gwarancji) podczas konkretnej rozmowy z Następcą. Nie wiem co to problemy z elektryką.
4. Regularnie 1 w roku wymiana wszystkich płynów, dodatkowo:
- płukanie ukł. chłodzącego, HEPU GERMANY,
- płukanie ukł. hamulcowego, ATE GERMANY DOT-4,
- rozbieranie/mycie/smarowanie zacisków/tłoczków. Nie wiem co to zapieczone śruby czy zastałe zaciski.
5. Min. 1 w miesiącu a zawsze po długich mocno zakurzonych szutrach czyszczony, wręcz wylizywany f. powietrza wraz z obudową/dolotem.
6. Regularne wymiany oleju, od paru sezonów LIQUI MOLY RACING SYNTH 4T 10W-50, filtry HIFLO/CHAMPION. Dolewki w trampkowej normie, przy spokojnej jeździe ok. 150ml/1500km, przy zwiększonym wysiłku, (niezła jazda) trochę więcej.
7. Regularne karmienie ślimaka smarem a linek (tłuste) przedmuchiwanie.
8. Regulacje zaworów (obecnie wymaga sprawdzenia - zostawiam Następcy).
9. Synchronizacje gaźników. Spalanie (choć lubię dynamiczną jazdę) 4.5-5.0, najmniejsze 4.2 (pyrkanie około stówki), największe 6.2 kiedy po autostradzie non-stop (na próbę) leciałem powyżej 150. Ogólnie zamykał się w piątce, ku mej radości i kumpli zazdrości.
10. Napęd zawsze oryginalny, wzmacniany DID +zębatki JTR/SUNSTAR, dla przyjemności wałka smarowanie jego końcówki. Przełożenia turystyczne 16/47 - obroty silnika niższe ok. 500 (5000 przy 120), na trasie jest o wieeele ciszej i zdeeecydowanie mniejsze spalanie, w mieście Ok!
11. Części/eksploatacja - TYLKO sprawdzone, wysokiej jakości, nie uznaję tanich zamienników!!!!!!!!!!
12. Wszelkie śruby miedzią smarowane. Nie wiem co to zniszczone łby czy zerwane gwinty.
13. Wszelkie gumy/tworzywa specjalnym silikonem traktowane - wyglądają jak nowe.
14. Opony zmieniane (i obowiązkowo wyważane) u Huberta, dodatkowo czyściłem wnętrza obręczy i centrowałem (w miarę potrzeby), za każdym razem wymieniałem opaski/dętki (tylko MICHELIN), wszystko obowiązkowo talkowane. Nigdy (70 tys km) nie złapałem gumy, choć raz uszło mi powietrze (wystarczyło dokręcić maszynkę).
15. Lagi (MOTUL EXPERT 10W) przed zalaniem wielokrotnie płukane, sprężyny 610mm (nominał), uszczelniacze zdrowe. Pachnące (nowością) skarpety ACERBIS.
16. Wydech co jakiś czas malowany czarnym matem, osłony wydechu/kolektora piaskowane/malowane proszkowo (w piecu) czarnym pół połyskiem (jak w oryginale).
17. Oprócz regularnego smarowania, co kilka tygodni dodatkowo myłem i oliwiłem łańcuch, sprawdzając czy żadne ogniwo się nie zastało (nie miało szans).
Wszystko robiłem sam, jedynie gumy u Huberta (motogumy) a dbanie o łożyska (w tym wymianę łożyska główki ramy) u Maćka.
Przez prawie 6 lat wspólnego (s)pożycia T.Apacz nie miał żadnej awarii, focha, nie kozaczył, choć cwaniakował, nie złapał nawet gumy (O! Przepraszam zerwała się linka prędkościomierza). Choć nie chce się przyznać, to stawiam, że odwdzięczał się za regularne i dogłębne pieszczoty oraz pedantyczne, wręcz psychodeliczne zabiegi SPA...
Nie ciorałem Go po krzaczorach, choć 2-3 razy dałem się chłopakom wpuścić w przysłowiowe maliny, gdy "lekkie, leśne szuterki" okazywały się (dla mnie) nie lada wyzwaniem, tam gdzie Oni się śmiali, ja płakałem.
Uwielbiam szwędać się po bocznych, wiejskich drogach, leśnych szutrach, i zwiedzać, zwiedzać, zwiedzać penetrując (wzdłuż, wszerz i dookoła) piękną i nieznaną PL. Były też wypady ponad tysiąc km od domu. Do tego Trampek jest wprost stworzony!
Nim się obejrzałem, wspólnie i bezkonfliktowo nakręciliśmy 4-krotność początkowego dystansu.
Są wspomnienia, są zdjęcia, jest kawał wspaniałej historii, którą odziedziczy nowy kumpel/a T.Apacza...
Kompletna garderoba (w posagu):
1. Alarm REMOTRONIX RTX Racer, 2x bardzo głośna syrena, 2x piloty (możliwość dod. blokady zapłonu/zdalnego odpalania). Super niski pobór prądu, poniżej 0,005A!
2. Awaryjne z osobnym bryzgoszczelnym włącznikiem, wyglądają jak fabryczne (mój pomysł).
3. Bagażnik HONDA +uchwyt na kask.
4. Centralka HONDA +dłuższe ramię (mój pomysł, wykonanie darkojak), wypiaskowana/pomalowana proszkowo (w piecu), zmienione odbojniki, mocna sprężyna.
5. Chlapacz/przedłużenie przedniego błotnika dawidrallye - dodatkowa osłona przed przemoczeniem butów.
6. Ciężarki kierownicy OXFORD.
7. Deska rozdzielcza (wypełnienie) - nowe, w poprzednim była dziura po "zapalniczce" (nie moja bajka).
8. F. powietrza - BDB 2015.
9. Gąbkowe wkłady odpowietrzenia gaźników HONDA - nowe 2015.
10. Gmole henry - oprócz ochrony ich kształt pozwala na jazdę z opartymi nogami (jak "spacerówki").
11. Gniazda 12V (2x). 1x na kierownicy - stałe zasilanie (możliwość szybkiego wyłączenia), osobna solidna instalacja+bezpiecznik. 1x po stacyjce/światłach, schowane pod czachą (np. do NAVI).
12. Halogeny z bistabilnym przekaźnikiem (nie trzeba dod. włącznika, sterowane "zajączkiem" od długich), solidna instalacja+bezpiecznik, żarówki energooszczędne H3 35W albo super mocne OSRAM NIGHT BREAKER +90% (nie pamiętam, które założyłem). Pozycję "On" pokazuje fabryczna kontrolka od długich (różne barwy dla długich lub halogenów). Przy halogenach wsuwki, w razie zmiany wystarczy wpiąć (bez cięcia kabli).
13. Instrukcja obsługi (po polsku) oraz serwisówka (Haynes) - PDF.
14. Instalacje elektryczne (dodatkowe) - bez ingerencji w fabrykę (nie tnę kabli!!!), wszystko założone na osobnych, solidnych wiązkach/wtyczkach/wsuwkach, oznaczone kolorami (zawsze wiadomo co gdzie wpiąć), oczywiście z bezpiecznikami/przekaźnikami, stabilnie przymocowane (nic się nie dynda na plastrach czy innych glutach). Następcy przekażę dokładne opisy/instrukcje co/gdzie wetknąłem.
15. Kanapa 2x (dodatkowa +300zł), zmienione wyprofilowanie/obicie (minimalnie zmarszczone), wkładka żelowa/podgrzewanie (bez sterownika) rewelacja (!!) na zimne dni, deszcz, mokre poranki. W cenie jest fabryczna kanapa HONDA.
16. Klocki przód TRW/LUCAS MCB669SV, tył TRW/LUCAS MCB585SH (złote) - BDB (19tys km). Zaciski (kpl.) - mycie/smarowanie. Układ - płukanie/odpowietrzanie, płyn ATE DOT-4.
17. Kranik - mycie, ustawienie rezerwy, spr. membran - BDB 2013.
18. Kufer centralny z kluczykiem, płytą, oparciem dla pasażera.
19. Lagi - MOTUL 10W EXPERT, sprężyny 610mm (nominał) - 17tys km.
20. Lakier/plastiki/owiewki - wszystko z przepięknym, żywym połyskiem jak lustro (zdjęcia nie oddają, ale zachwyty ludzi już tak). Kpl. czyszczenie 2016.
21. Linka prędkościomierza OFK JAPAN - 2010.
22. Linka sprzęgła TSK JAPAN - 2011.
23. Linki - smarowanie 2015.
24. Lusterka (oryginalne) z nowymi amortyzatorami drgań +dodatkowe małe niwelujące martwy kąt (wszystko widać bez odwracania głowy).
25. Łożysko główki ramy MC JAPAN - 17tys km.
26. Minetki OXFORD PREMIUM SPORT - nowe "rączki" 2014.
27. Napęd: łańcuch DID 525VX118, zębatki JTR 47z+16z, zabezpieczenie, smarowanie wałka - BDB 10tys km. Zębatka zdawcza Sunstar 16z - nowa 2015. Mycie/smarowanie - 2016.
28. Obręcze - centrowanie 2012, +czerwone, odblaskowe paski, znacznie poprawiające widoczność z boku. Czyszczenie 2016.
29. Olej LIQUI MOLY 10W50, filtr CHAMPION - 10tys km (daję zapas, chyba 2l. a może więcej).
30. Olejarka (bez sterownika/elektrozaworu), powiększony zbiorniczek, przewody silikonowe, wysuwana dysza (nie wymaga wymiany końcówek), przygotowana wiązka (z bezpiecznikiem). Na życzenie mogę (taniej) zamówić nową centralkę/elektrozawór.
31. Opony METZELER TOURANCE 90/90R21, 120/90R17, dętki/opaski MICHELIN 21MD, 17MH, BDB 10tys km. Czyszczenie szprych 2016.
32. Płyn chłodnicy HEPU G12 1/1 (-37C) - płukanie/wymiana 19tys km.
33. Podkładki pod silentblocki kierownicy - niwelują luzy, drgania, zdecydowanie poprawiają prowadzenie, jazdę w zakrętach, itp. - 2016.
34. Podświetlenie wskaźników - żarówki LED 0,28W T10 (duże), T5 (małe), lepsza widoczność, zwłaszcza w słońcu.
35. Postojówka LED 9xSMD5050 biała ciepła 270' 180LM 1.3W G4. Bardzo jasna (żaden "ksenon"), na tyle mocna, że można (awaryjnie) jechać bez głównej lampy.
36. Przegląd - 25.3.2017.
37. Przewody hamulcowe w oplocie HEL (wszystkie: przód/tył).
38. Poszerzenie stopki bocznej z logo HONDA, można bezpiecznie stawać na miękkim podłożu.
39. Skarpety neoprenowe ACERBIS - nowe.
40. Stelaże (chyba z forum) pod sakwy/kufry.
41. Szyba turystyczna (wysoka), dymiona MRA GERMANY (o wiele lepsza i sztywniejsza od zamienników).
42. Tarcze hamulcowe przód (dodatkowe) NISSIN - BDB, tylna z małym rantem - DB.
43. Ślimak prędkościomierza - mycie, smarowanie 2015.
44. Świece NGK DPR8EA-9 - BDB 14tys km.
45. Wiązka elektryczna pod dodatowy STOP i postojówkę z wodoszczelną wtyczką (schowana pod bagażnikiem).
46. Wydech świeżo pomalowany czarnym matem - 2016.
47. Zaślepki (wszelkie) - wahacza, śrub stelaży, bagażnika, inne.
48. Zdjęcie plastików kpl. konserwacja/czyszczenie - 2016.
49. Żarówka H4 OSRAM NIGHT BREAKER +90% - w ogromnym stopniu poprawia oświetlenie drogi.
Ślady (u)życia:
- bak w innym malowaniu (tak było), jak ktoś się uprze, to mogę zejść 100zł, bo tyle wyniesie wymiana (kupno/sprzedaż), minimalny odprysk na dole,
- na handbarach uszczerbki lakieru (nie są popękane) - kolor Trampka (tak było),
- kilka klejonych kołków (standard w Trampkach),
- małe (naprawdę małe) ryski na prawej owiewce,
- małe pęknięcie prawego boczka (niemal niewidoczne),
- lekki luz (po złożeniu) bocznej stopki (stoi bardzo stabilnie),
- 1 halogen ma pęknięte szkło, (działa normalnie, nie bierze wody),
- miejscowe uszczerbki lakieru na wahaczu (miałem malować, ale zabrakło czasu),
- miejscowe ryski (drobne), choć dbam jak mogę, by wyglądał jak nowy, proszę pamiętać, że T.Apacz nie jest nowy.
Jeśli jeszcze coś sobie przypomnę, to uzupełnię, ale najlepiej obejrzeć na żywo (zachwyt gwarantowany!).
Cena 10900zł (po "dużo, tanio, kiepsko" wysyłam do Tesco).
Jak ktoś koniecznie chce "taniej", mogę sprzedać gołego golasa (9900zł), bez dodatków:
- centralki,
- gmoli,
- halogenów,
- minetek (założę oryginalne gumy HONDA),
- stelaży.
W razie pytań - zapraszam!
P.S. Otwarcie mówię, że ciśnienia nie mam, wiem, co oferuję, wiem ile kosztuje dodatkowy osprzęt czy mechanika (a obecnie oprócz sprawdzenia zaworów niczego nie trzeba dotykać, ewentualnie zajrzeć do kiwaczki czy potrzebuje smaru), dlatego mówię wprost - na znaczny upust nie dam się namówić. Sezon dopiero się zaczyna i mam czas...
Kilka ujęć:
T.Apacz
edycja:
- kuferek już jest,
- oczyszczone obręcze/szprychy,
- umyte zębatki/łańcuch+smarowanie,
- nasmarowany wałek,
- pomalowana stopka boczna+inne (obtarłem butami),
- pomalowany wydech,
- kontrola elektryki,
- mycie/woskowanie/konserwacja plastików/lakieru,
- inne "drobiazgi".
edycja:
Zrobiłem osobny spis wielu rzeczy, które przez cały czas kompletowałem, co prawda na razie chciałem zostawić Sobie na "zaś", ale przy konkretnej rozmowie sprawę zostawiam otwartą.
Aha - zapomniałem dodać nr telefonu: 5zero5dwa8siedem6trzy6 (jeśli ktoś odważyłby się zadzwonić...) Choć... 1 już do mnie dzwonił i to... zanim napisałem ogłoszenie.
edycja:
Rezerwacja do wtorku.
T.Apacz - XL600, PD10, urodzony w '97, kupiony (z forum) w maju, w połowie maja, dokładnie mówiąc 13 maja, roku dwa tysiące dziesiątego, w niedzielę (w porze obiadowej).
Na liczniku stało jak byk: 21675km, pod moją ręką przybyło ok. 70tys km, (na początku, w trasie poszła linka, więc trzeba doliczyć ok. 2 tys.).
Dodam, że kilka lat temu poprzedni właściciel z forum gdy zobaczył wychuchanego i wyposażonego przeze mnie T.Apacza zaczął intensywnie namawiać do... odsprzedania. Nie uległem.
O tym jak dbam o wszystko czym jeżdżę można spytać dowolną osobę, potwierdzą to nawet Ci, którzy mnie nie lubią. Buahahaha...
Higiena, czyli T.Apacz w Łazienkach.
1. Regularne mycie/ręczne woskowanie, nawet od... spodu. Zużyte kilka szczoteczek (do zębów) oraz kilogramy szmat (nie mylić z...).
2. Przed 1 soleniem dróg dodatkowe czyszczenie i zjazd do garażu na zimowy sen oczywiście pod ciepłą kołderką. Wyjazd na wiosnę, gdy resztki soli zmyją deszcze niespokojne.
3. Min. 2 razy w roku konserwowane wszystkie styki/kostki/bezpieczniki/klemy. Akumulator YUASA wytrzymał pełne 6 sezonów (od 1 dnia), sugeruję obserwować, ewentualne szczegóły o wymianie na nowy (2-lata gwarancji) podczas konkretnej rozmowy z Następcą. Nie wiem co to problemy z elektryką.
4. Regularnie 1 w roku wymiana wszystkich płynów, dodatkowo:
- płukanie ukł. chłodzącego, HEPU GERMANY,
- płukanie ukł. hamulcowego, ATE GERMANY DOT-4,
- rozbieranie/mycie/smarowanie zacisków/tłoczków. Nie wiem co to zapieczone śruby czy zastałe zaciski.
5. Min. 1 w miesiącu a zawsze po długich mocno zakurzonych szutrach czyszczony, wręcz wylizywany f. powietrza wraz z obudową/dolotem.
6. Regularne wymiany oleju, od paru sezonów LIQUI MOLY RACING SYNTH 4T 10W-50, filtry HIFLO/CHAMPION. Dolewki w trampkowej normie, przy spokojnej jeździe ok. 150ml/1500km, przy zwiększonym wysiłku, (niezła jazda) trochę więcej.
7. Regularne karmienie ślimaka smarem a linek (tłuste) przedmuchiwanie.
8. Regulacje zaworów (obecnie wymaga sprawdzenia - zostawiam Następcy).
9. Synchronizacje gaźników. Spalanie (choć lubię dynamiczną jazdę) 4.5-5.0, najmniejsze 4.2 (pyrkanie około stówki), największe 6.2 kiedy po autostradzie non-stop (na próbę) leciałem powyżej 150. Ogólnie zamykał się w piątce, ku mej radości i kumpli zazdrości.
10. Napęd zawsze oryginalny, wzmacniany DID +zębatki JTR/SUNSTAR, dla przyjemności wałka smarowanie jego końcówki. Przełożenia turystyczne 16/47 - obroty silnika niższe ok. 500 (5000 przy 120), na trasie jest o wieeele ciszej i zdeeecydowanie mniejsze spalanie, w mieście Ok!
11. Części/eksploatacja - TYLKO sprawdzone, wysokiej jakości, nie uznaję tanich zamienników!!!!!!!!!!
12. Wszelkie śruby miedzią smarowane. Nie wiem co to zniszczone łby czy zerwane gwinty.
13. Wszelkie gumy/tworzywa specjalnym silikonem traktowane - wyglądają jak nowe.
14. Opony zmieniane (i obowiązkowo wyważane) u Huberta, dodatkowo czyściłem wnętrza obręczy i centrowałem (w miarę potrzeby), za każdym razem wymieniałem opaski/dętki (tylko MICHELIN), wszystko obowiązkowo talkowane. Nigdy (70 tys km) nie złapałem gumy, choć raz uszło mi powietrze (wystarczyło dokręcić maszynkę).
15. Lagi (MOTUL EXPERT 10W) przed zalaniem wielokrotnie płukane, sprężyny 610mm (nominał), uszczelniacze zdrowe. Pachnące (nowością) skarpety ACERBIS.
16. Wydech co jakiś czas malowany czarnym matem, osłony wydechu/kolektora piaskowane/malowane proszkowo (w piecu) czarnym pół połyskiem (jak w oryginale).
17. Oprócz regularnego smarowania, co kilka tygodni dodatkowo myłem i oliwiłem łańcuch, sprawdzając czy żadne ogniwo się nie zastało (nie miało szans).
Wszystko robiłem sam, jedynie gumy u Huberta (motogumy) a dbanie o łożyska (w tym wymianę łożyska główki ramy) u Maćka.
Przez prawie 6 lat wspólnego (s)pożycia T.Apacz nie miał żadnej awarii, focha, nie kozaczył, choć cwaniakował, nie złapał nawet gumy (O! Przepraszam zerwała się linka prędkościomierza). Choć nie chce się przyznać, to stawiam, że odwdzięczał się za regularne i dogłębne pieszczoty oraz pedantyczne, wręcz psychodeliczne zabiegi SPA...
Nie ciorałem Go po krzaczorach, choć 2-3 razy dałem się chłopakom wpuścić w przysłowiowe maliny, gdy "lekkie, leśne szuterki" okazywały się (dla mnie) nie lada wyzwaniem, tam gdzie Oni się śmiali, ja płakałem.
Uwielbiam szwędać się po bocznych, wiejskich drogach, leśnych szutrach, i zwiedzać, zwiedzać, zwiedzać penetrując (wzdłuż, wszerz i dookoła) piękną i nieznaną PL. Były też wypady ponad tysiąc km od domu. Do tego Trampek jest wprost stworzony!
Nim się obejrzałem, wspólnie i bezkonfliktowo nakręciliśmy 4-krotność początkowego dystansu.
Są wspomnienia, są zdjęcia, jest kawał wspaniałej historii, którą odziedziczy nowy kumpel/a T.Apacza...
Kompletna garderoba (w posagu):
1. Alarm REMOTRONIX RTX Racer, 2x bardzo głośna syrena, 2x piloty (możliwość dod. blokady zapłonu/zdalnego odpalania). Super niski pobór prądu, poniżej 0,005A!
2. Awaryjne z osobnym bryzgoszczelnym włącznikiem, wyglądają jak fabryczne (mój pomysł).
3. Bagażnik HONDA +uchwyt na kask.
4. Centralka HONDA +dłuższe ramię (mój pomysł, wykonanie darkojak), wypiaskowana/pomalowana proszkowo (w piecu), zmienione odbojniki, mocna sprężyna.
5. Chlapacz/przedłużenie przedniego błotnika dawidrallye - dodatkowa osłona przed przemoczeniem butów.
6. Ciężarki kierownicy OXFORD.
7. Deska rozdzielcza (wypełnienie) - nowe, w poprzednim była dziura po "zapalniczce" (nie moja bajka).
8. F. powietrza - BDB 2015.
9. Gąbkowe wkłady odpowietrzenia gaźników HONDA - nowe 2015.
10. Gmole henry - oprócz ochrony ich kształt pozwala na jazdę z opartymi nogami (jak "spacerówki").
11. Gniazda 12V (2x). 1x na kierownicy - stałe zasilanie (możliwość szybkiego wyłączenia), osobna solidna instalacja+bezpiecznik. 1x po stacyjce/światłach, schowane pod czachą (np. do NAVI).
12. Halogeny z bistabilnym przekaźnikiem (nie trzeba dod. włącznika, sterowane "zajączkiem" od długich), solidna instalacja+bezpiecznik, żarówki energooszczędne H3 35W albo super mocne OSRAM NIGHT BREAKER +90% (nie pamiętam, które założyłem). Pozycję "On" pokazuje fabryczna kontrolka od długich (różne barwy dla długich lub halogenów). Przy halogenach wsuwki, w razie zmiany wystarczy wpiąć (bez cięcia kabli).
13. Instrukcja obsługi (po polsku) oraz serwisówka (Haynes) - PDF.
14. Instalacje elektryczne (dodatkowe) - bez ingerencji w fabrykę (nie tnę kabli!!!), wszystko założone na osobnych, solidnych wiązkach/wtyczkach/wsuwkach, oznaczone kolorami (zawsze wiadomo co gdzie wpiąć), oczywiście z bezpiecznikami/przekaźnikami, stabilnie przymocowane (nic się nie dynda na plastrach czy innych glutach). Następcy przekażę dokładne opisy/instrukcje co/gdzie wetknąłem.
15. Kanapa 2x (dodatkowa +300zł), zmienione wyprofilowanie/obicie (minimalnie zmarszczone), wkładka żelowa/podgrzewanie (bez sterownika) rewelacja (!!) na zimne dni, deszcz, mokre poranki. W cenie jest fabryczna kanapa HONDA.
16. Klocki przód TRW/LUCAS MCB669SV, tył TRW/LUCAS MCB585SH (złote) - BDB (19tys km). Zaciski (kpl.) - mycie/smarowanie. Układ - płukanie/odpowietrzanie, płyn ATE DOT-4.
17. Kranik - mycie, ustawienie rezerwy, spr. membran - BDB 2013.
18. Kufer centralny z kluczykiem, płytą, oparciem dla pasażera.
19. Lagi - MOTUL 10W EXPERT, sprężyny 610mm (nominał) - 17tys km.
20. Lakier/plastiki/owiewki - wszystko z przepięknym, żywym połyskiem jak lustro (zdjęcia nie oddają, ale zachwyty ludzi już tak). Kpl. czyszczenie 2016.
21. Linka prędkościomierza OFK JAPAN - 2010.
22. Linka sprzęgła TSK JAPAN - 2011.
23. Linki - smarowanie 2015.
24. Lusterka (oryginalne) z nowymi amortyzatorami drgań +dodatkowe małe niwelujące martwy kąt (wszystko widać bez odwracania głowy).
25. Łożysko główki ramy MC JAPAN - 17tys km.
26. Minetki OXFORD PREMIUM SPORT - nowe "rączki" 2014.
27. Napęd: łańcuch DID 525VX118, zębatki JTR 47z+16z, zabezpieczenie, smarowanie wałka - BDB 10tys km. Zębatka zdawcza Sunstar 16z - nowa 2015. Mycie/smarowanie - 2016.
28. Obręcze - centrowanie 2012, +czerwone, odblaskowe paski, znacznie poprawiające widoczność z boku. Czyszczenie 2016.
29. Olej LIQUI MOLY 10W50, filtr CHAMPION - 10tys km (daję zapas, chyba 2l. a może więcej).
30. Olejarka (bez sterownika/elektrozaworu), powiększony zbiorniczek, przewody silikonowe, wysuwana dysza (nie wymaga wymiany końcówek), przygotowana wiązka (z bezpiecznikiem). Na życzenie mogę (taniej) zamówić nową centralkę/elektrozawór.
31. Opony METZELER TOURANCE 90/90R21, 120/90R17, dętki/opaski MICHELIN 21MD, 17MH, BDB 10tys km. Czyszczenie szprych 2016.
32. Płyn chłodnicy HEPU G12 1/1 (-37C) - płukanie/wymiana 19tys km.
33. Podkładki pod silentblocki kierownicy - niwelują luzy, drgania, zdecydowanie poprawiają prowadzenie, jazdę w zakrętach, itp. - 2016.
34. Podświetlenie wskaźników - żarówki LED 0,28W T10 (duże), T5 (małe), lepsza widoczność, zwłaszcza w słońcu.
35. Postojówka LED 9xSMD5050 biała ciepła 270' 180LM 1.3W G4. Bardzo jasna (żaden "ksenon"), na tyle mocna, że można (awaryjnie) jechać bez głównej lampy.
36. Przegląd - 25.3.2017.
37. Przewody hamulcowe w oplocie HEL (wszystkie: przód/tył).
38. Poszerzenie stopki bocznej z logo HONDA, można bezpiecznie stawać na miękkim podłożu.
39. Skarpety neoprenowe ACERBIS - nowe.
40. Stelaże (chyba z forum) pod sakwy/kufry.
41. Szyba turystyczna (wysoka), dymiona MRA GERMANY (o wiele lepsza i sztywniejsza od zamienników).
42. Tarcze hamulcowe przód (dodatkowe) NISSIN - BDB, tylna z małym rantem - DB.
43. Ślimak prędkościomierza - mycie, smarowanie 2015.
44. Świece NGK DPR8EA-9 - BDB 14tys km.
45. Wiązka elektryczna pod dodatowy STOP i postojówkę z wodoszczelną wtyczką (schowana pod bagażnikiem).
46. Wydech świeżo pomalowany czarnym matem - 2016.
47. Zaślepki (wszelkie) - wahacza, śrub stelaży, bagażnika, inne.
48. Zdjęcie plastików kpl. konserwacja/czyszczenie - 2016.
49. Żarówka H4 OSRAM NIGHT BREAKER +90% - w ogromnym stopniu poprawia oświetlenie drogi.
Ślady (u)życia:
- bak w innym malowaniu (tak było), jak ktoś się uprze, to mogę zejść 100zł, bo tyle wyniesie wymiana (kupno/sprzedaż), minimalny odprysk na dole,
- na handbarach uszczerbki lakieru (nie są popękane) - kolor Trampka (tak było),
- kilka klejonych kołków (standard w Trampkach),
- małe (naprawdę małe) ryski na prawej owiewce,
- małe pęknięcie prawego boczka (niemal niewidoczne),
- lekki luz (po złożeniu) bocznej stopki (stoi bardzo stabilnie),
- 1 halogen ma pęknięte szkło, (działa normalnie, nie bierze wody),
- miejscowe uszczerbki lakieru na wahaczu (miałem malować, ale zabrakło czasu),
- miejscowe ryski (drobne), choć dbam jak mogę, by wyglądał jak nowy, proszę pamiętać, że T.Apacz nie jest nowy.
Jeśli jeszcze coś sobie przypomnę, to uzupełnię, ale najlepiej obejrzeć na żywo (zachwyt gwarantowany!).
Cena 10900zł (po "dużo, tanio, kiepsko" wysyłam do Tesco).
Jak ktoś koniecznie chce "taniej", mogę sprzedać gołego golasa (9900zł), bez dodatków:
- centralki,
- gmoli,
- halogenów,
- minetek (założę oryginalne gumy HONDA),
- stelaży.
W razie pytań - zapraszam!
P.S. Otwarcie mówię, że ciśnienia nie mam, wiem, co oferuję, wiem ile kosztuje dodatkowy osprzęt czy mechanika (a obecnie oprócz sprawdzenia zaworów niczego nie trzeba dotykać, ewentualnie zajrzeć do kiwaczki czy potrzebuje smaru), dlatego mówię wprost - na znaczny upust nie dam się namówić. Sezon dopiero się zaczyna i mam czas...
Kilka ujęć:
T.Apacz
edycja:
- kuferek już jest,
- oczyszczone obręcze/szprychy,
- umyte zębatki/łańcuch+smarowanie,
- nasmarowany wałek,
- pomalowana stopka boczna+inne (obtarłem butami),
- pomalowany wydech,
- kontrola elektryki,
- mycie/woskowanie/konserwacja plastików/lakieru,
- inne "drobiazgi".
edycja:
Zrobiłem osobny spis wielu rzeczy, które przez cały czas kompletowałem, co prawda na razie chciałem zostawić Sobie na "zaś", ale przy konkretnej rozmowie sprawę zostawiam otwartą.
Aha - zapomniałem dodać nr telefonu: 5zero5dwa8siedem6trzy6 (jeśli ktoś odważyłby się zadzwonić...) Choć... 1 już do mnie dzwonił i to... zanim napisałem ogłoszenie.
edycja:
Rezerwacja do wtorku.