Panowie, "maluchowy" patent niestety nie jest sposobem Plug and Play.
Zabieg wykonałem już jakiś rok temu.
By zachować osiowość, niezbędny jest demontaż półki.
Następnie należy pozbyć się kołnierza - w ruch poszła wiertarka z zamocowanym kamieniem szlifierskim. Automatycznie nieznacznie została powiększona średnica gniazda w półce.
Sama tuleja także została odpowiednio przygotowana - skrócona do odpowiedniego wymiaru. Trzeba było także nieznacznie przeszlifować ją z zewnątrz (metalowy kołnierz). Potem na praskę i .... gotowe.
Czas pracy chyba coś koło 3-4 godz, aczkolwiek abstynentom pewnie pójdzie znacznie szybciej
Niestety, dokumentacji fotograficznej brak, ale jest wielce prawdopodobne, że w najbliższym czasie takową operacje będę przeprowadzał w TA znajomego.
Aha, z tego co pamiętam, to w pierwszej opcji nie nie planowałem zwiększenia średnicy otworów w półce. Miałem zamiar usunąć metalowy kołnierz oplatający tuleję. I wtedy średnica powinna pasować i tuleja powinna wejść bez prasy.
Mocowanie/gumy kierownicy - jak wymienić?
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Mocowanie/gumy kierownicy - jak wymienić?
Ja wczoraj zrobiłem 20km - nic nie wibruje przesadnie do 120km/h, świat w lusterkach się nie rozjeżdża - jest pełen komfort. A prowadzenie motocykla znacznie lepsze!
Polecam podkładki!
Polecam podkładki!
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Mocowanie/gumy kierownicy - jak wymienić?
Poza tym jak kierownica "pływa" to T.Apacza bardzo ciężko z gleby podnieść.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Re: Mocowanie/gumy kierownicy - jak wymienić?
Prawdopodobnie stosujesz nieprawidłową technikę podnoszenia.grad74 pisze:Poza tym jak kierownica "pływa" to T.Apacza bardzo ciężko z gleby podnieść.
Podnoszenie, szarpanie - miotanie się z 200 kg, to się mija z celem, podobnie jest z wrzucaniem na centralkę.
Kierownica w tych przypadkach służy tylko do stabilizacji.
Później mamy efekty pływającej kierownicy i to na własne życzenie.
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Mocowanie/gumy kierownicy - jak wymienić?
Ja myślę że te podkładki i zrobienie kierownicy na sztywno ma naprawdę sens - tramp inaczej, lepiej się prowadzi. A silnik TA jest tak kulturalny że nie tłucze po łapach
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Re: Mocowanie/gumy kierownicy - jak wymienić?
W afryce mam podkładki od jesieni. Jest dużo, dużo lepiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości