SWM Super Dual
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3273
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
SWM Super Dual
http://www.eicma.it/en/2015/11/swm/
http://www.motorfreaks.nl/nieuws/motor- ... rdual.html
http://www.scigacz.pl/SWM,Superdual,lek ... 27737.html
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- giermo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 255
- Rejestracja: 13.03.2010, 15:32
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Chełm
Re: SWM Super Dual
Wyglada nieglupio
Nie nie nie prędkość była ok tylko zakręt trochę za ciasny ....
Zdjęcia https://picasaweb.google.com/bbtchelm
Zdjęcia https://picasaweb.google.com/bbtchelm
- wilczek
- szorujący kolanami
- Posty: 1831
- Rejestracja: 05.03.2012, 13:45
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: SWM Super Dual
Napisane przeca, że to husqa, w oparciu o beemviu. Jedynie znaczek inny. To musi hulać , a oprawa - klasyk, wiec do zaakceptowania przez większość userów.
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: SWM Super Dual
No AJP się spóźnia z PR7 i konkurencja w niszy powstaje. Ten motek ma koło 19 cali póki co.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3273
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: SWM Super Dual
Superdual
http://www.swm-motorcycles.it/en/models ... superdual/
i dla porównania
RS 650 R
http://www.swm-motorcycles.it/en/models ... /rs-650-r/
http://www.swm-motorcycles.it/en/models ... superdual/
i dla porównania
RS 650 R
http://www.swm-motorcycles.it/en/models ... /rs-650-r/
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- wilczek
- szorujący kolanami
- Posty: 1831
- Rejestracja: 05.03.2012, 13:45
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: SWM Super Dual
Zbiornik 19 litrów , przy niskim spalaniu... No i ta waga fajna propozycja na lekkiego turystyka. Podoba mi się ten rower coraz bardziej
Re: SWM Super Dual
Ciekawe jaka będzie cena bo moto nie głupie
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: SWM Super Dual
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- sober
- dwusuwowy rider
- Posty: 191
- Rejestracja: 09.07.2008, 22:54
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: SWM Super Dual
Hej wszystkim.
Długo nie było mnie na tym forum.
Transalpem 600 latałem ładne parę lat późnij 700tką też kilka.
Oba te motocykle kupiłem z zamiarem dalszych i krótszych wyjazdów plus zjazd na szutry i oba spełniały się w tym.
Później żonka, dziecko i trochę się to u mnie zmieniło. Więcej krótszych wyjazdów ale bardziej nastawionych na off.
I powiem Wam, że to jest to! Stałem się kolejnym łowcą niewygód. Oczywiście tęskni mi się za dalszymi wyjazdami ale zmieniłem myślenie. Ważniejsze jest teraz mile spędzony czas na latanie bokami + biwakowanie na dziko niż połykanie kilometrów.
Zmieniłem moto na xt660z a póżniej.... uwaga naaaa: nieznany nikomu włosko-chiński motocykl marki SWM Superdual.
Latam nim już 3 sezon i jestem zadowolony -spełnia się w tym do czego go wykorzystuję
Jeśli ktoś chciałby podpytać o jakieś szczegóły to śmiało.
A jeśli chcesz zobaczyć go w akcji to poniżej kilka moich filmów -zapraszam
https://www.youtube.com/channel/UCA71cL ... FSboFBU8xQ
Długo nie było mnie na tym forum.
Transalpem 600 latałem ładne parę lat późnij 700tką też kilka.
Oba te motocykle kupiłem z zamiarem dalszych i krótszych wyjazdów plus zjazd na szutry i oba spełniały się w tym.
Później żonka, dziecko i trochę się to u mnie zmieniło. Więcej krótszych wyjazdów ale bardziej nastawionych na off.
I powiem Wam, że to jest to! Stałem się kolejnym łowcą niewygód. Oczywiście tęskni mi się za dalszymi wyjazdami ale zmieniłem myślenie. Ważniejsze jest teraz mile spędzony czas na latanie bokami + biwakowanie na dziko niż połykanie kilometrów.
Zmieniłem moto na xt660z a póżniej.... uwaga naaaa: nieznany nikomu włosko-chiński motocykl marki SWM Superdual.
Latam nim już 3 sezon i jestem zadowolony -spełnia się w tym do czego go wykorzystuję
Jeśli ktoś chciałby podpytać o jakieś szczegóły to śmiało.
A jeśli chcesz zobaczyć go w akcji to poniżej kilka moich filmów -zapraszam
https://www.youtube.com/channel/UCA71cL ... FSboFBU8xQ
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1528
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: SWM Super Dual
Jak zestawiłbyś Super Duala z XTZ 660? Też mu brakuje góry?
Latałeś Huską 610/630? To bliźniaczy silnik.
Jak z dostępnością części? Czy po kilkukrotnym odkręcaniu tych samych śrub z silnika, nie "wyjeżdża" już zwój aluminium na gwincie, co jest częste w chińczykach? Elektryka ułożona sensownie czy wiązki przewodów żyją własnym życiem, kluczowe złączki w miarę hermetyczne?
Jak ogólna trwałość? Zabierak napędu, wałek zdawczy, subframe, zawieszenia, szprychy, piasty kół?
Latałeś Huską 610/630? To bliźniaczy silnik.
Jak z dostępnością części? Czy po kilkukrotnym odkręcaniu tych samych śrub z silnika, nie "wyjeżdża" już zwój aluminium na gwincie, co jest częste w chińczykach? Elektryka ułożona sensownie czy wiązki przewodów żyją własnym życiem, kluczowe złączki w miarę hermetyczne?
Jak ogólna trwałość? Zabierak napędu, wałek zdawczy, subframe, zawieszenia, szprychy, piasty kół?
- sober
- dwusuwowy rider
- Posty: 191
- Rejestracja: 09.07.2008, 22:54
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: SWM Super Dual
Silnik SWM znacznie żwawszy niż w Yamaszce. Nie narzekam na brak mocy. Góra raczej ok jak na singla.
Raz przejechałem się Huską 630 z tym samym silnikiem gdy kumpel przymierzał się do zakupu. Jedyne co się od razu dało odczuć to bardzo miękkie kanapowe zawieszenie no ale to nie był nowy motocykl więc ciężko porównywać.
Z częściami raczej nie większy problem niż przy bardziej znanych markach. Część gratów można z odzysku kupić po 630 albo nowe na jednej ze stron, których nie będę reklamował -wpisz SWM części i Ci wyskoczy -możesz tam zamówić nawet podkładkę -wszystko jest oczywiście na zamówienie a część eksploatacyjnych od ręki. Filtr powietrza oleju klocki itp to to samo co w 630.
Motocykl jest składany we Włoszech z jakością chyba nie jest tak źle choć na pewno można się do czegoś przyczepić -cięcie kosztów na pewno było.
W kilku latach produkcji często opisywane były pękające śruby mocujące tylną ramę do głównej -u mnie też tak było -odrobine za krótkie śruby dali z zbyt długim gwincie (gwint był na łączeniu obu ram). U mnie też pękły. Po wkręceniu dłuższych z odpowiednią długością gwintu problem się rozwiązał
Elektryka wygląda ok, złączki hermetyczne choć miałem jedną drobną awarię: urwał się przewód łączący masę z ramą (oczko na śrubę sie ułamało). Kolejnym denerwującym jest przycinający się od kurzu czujnik do stopu tylnego przy klamce. Często pali się stop mimo, że nie hamujesz -przeczyścisz i chwilę jest ok ale dostanie więcej kurzu i piachu i znów się przycina.
Moto jest twarde i odporne na gleby. Po 20t brak jakiegokolwiek luzu na wałku zdawczym, na zbieraku napędu od samego początku trochę luzu było. Nowy ok 70zł więc...
To nie jest motocykl do latania 140km/h -wyraźnie zaczyna wężykować powyżej 130km
Zawieszenie dla mnie ok. Ja miałem wcześniej XT660z wersję z ABS więc wiecie, że tam inne zawieszenie wsadzili wiec tam to była tragedia.
To był główny powód dlaczego tenera nie została u mnie dłużej niż sezon.
Raz przejechałem się Huską 630 z tym samym silnikiem gdy kumpel przymierzał się do zakupu. Jedyne co się od razu dało odczuć to bardzo miękkie kanapowe zawieszenie no ale to nie był nowy motocykl więc ciężko porównywać.
Z częściami raczej nie większy problem niż przy bardziej znanych markach. Część gratów można z odzysku kupić po 630 albo nowe na jednej ze stron, których nie będę reklamował -wpisz SWM części i Ci wyskoczy -możesz tam zamówić nawet podkładkę -wszystko jest oczywiście na zamówienie a część eksploatacyjnych od ręki. Filtr powietrza oleju klocki itp to to samo co w 630.
Motocykl jest składany we Włoszech z jakością chyba nie jest tak źle choć na pewno można się do czegoś przyczepić -cięcie kosztów na pewno było.
W kilku latach produkcji często opisywane były pękające śruby mocujące tylną ramę do głównej -u mnie też tak było -odrobine za krótkie śruby dali z zbyt długim gwincie (gwint był na łączeniu obu ram). U mnie też pękły. Po wkręceniu dłuższych z odpowiednią długością gwintu problem się rozwiązał
Elektryka wygląda ok, złączki hermetyczne choć miałem jedną drobną awarię: urwał się przewód łączący masę z ramą (oczko na śrubę sie ułamało). Kolejnym denerwującym jest przycinający się od kurzu czujnik do stopu tylnego przy klamce. Często pali się stop mimo, że nie hamujesz -przeczyścisz i chwilę jest ok ale dostanie więcej kurzu i piachu i znów się przycina.
Moto jest twarde i odporne na gleby. Po 20t brak jakiegokolwiek luzu na wałku zdawczym, na zbieraku napędu od samego początku trochę luzu było. Nowy ok 70zł więc...
To nie jest motocykl do latania 140km/h -wyraźnie zaczyna wężykować powyżej 130km
Zawieszenie dla mnie ok. Ja miałem wcześniej XT660z wersję z ABS więc wiecie, że tam inne zawieszenie wsadzili wiec tam to była tragedia.
To był główny powód dlaczego tenera nie została u mnie dłużej niż sezon.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości