[S] KTM LC4 ADV 2003
: 19.11.2013, 14:00
Czołem,
Jakiś czas już nie śmigam trampkiem, ale zawsze o nim ciepło myślę - to było moje pierwsze enduro, które wskazało mi właściwą drogę
OK koniec cukrowania
Sprzedam KTM LC4 ADV z 2003 roku w stanie bardzo dobrym, jeżdżona tak jak trzeba ale serwisowana tak jak Bóg przykazał. Wszystkimi usterkami wymianami modyfikacjami itd. zajmował się mechanik Bartek z Gdyni http://hawkcustomgarage.pl/
Wymieniłem w nim praktycznie wszystko co powinno się wymienić lub co wołało o wymianę.
Między innymi:
Rozrząd, łożyska w silniku, łożyska w kołach, łożyska w kiwaczce, dołożyłem trzymaki do opon, lusterka składane, lampa LED 3000lm, Gniazdo zapalniczki podwójne, nowy napęd, 2 komplety opon, szosowe Scorpion mają przjechane jakieś 2000 km terenowe SX 12, przód 50% tył 90% (prawie nowy) i wiele innych. Olej co 3000 km regulacja zaworów co 6 000 zgodnie z serwisówką.
Ostatnio byłem nim na Białorusi i spisał się wspaniale.
Wydech od SXC - nie za głośny i sporo lżejszy od oryginału.
Do wymiany AKU.
Dwa komplety tylnych plastików - pomarańczowe i czarne.
Siadać i jechać
Cena to szałowe 9 500 zł - ze względów ekonomiczno budżetowych do negocjacji.
Jak każdy motur w wieku 10+ ma swoje zadrapania i niedociągnięcia ale jest to bardzo dobra sztuka z pewnych rąk
Jakiś czas już nie śmigam trampkiem, ale zawsze o nim ciepło myślę - to było moje pierwsze enduro, które wskazało mi właściwą drogę
OK koniec cukrowania
Sprzedam KTM LC4 ADV z 2003 roku w stanie bardzo dobrym, jeżdżona tak jak trzeba ale serwisowana tak jak Bóg przykazał. Wszystkimi usterkami wymianami modyfikacjami itd. zajmował się mechanik Bartek z Gdyni http://hawkcustomgarage.pl/
Wymieniłem w nim praktycznie wszystko co powinno się wymienić lub co wołało o wymianę.
Między innymi:
Rozrząd, łożyska w silniku, łożyska w kołach, łożyska w kiwaczce, dołożyłem trzymaki do opon, lusterka składane, lampa LED 3000lm, Gniazdo zapalniczki podwójne, nowy napęd, 2 komplety opon, szosowe Scorpion mają przjechane jakieś 2000 km terenowe SX 12, przód 50% tył 90% (prawie nowy) i wiele innych. Olej co 3000 km regulacja zaworów co 6 000 zgodnie z serwisówką.
Ostatnio byłem nim na Białorusi i spisał się wspaniale.
Wydech od SXC - nie za głośny i sporo lżejszy od oryginału.
Do wymiany AKU.
Dwa komplety tylnych plastików - pomarańczowe i czarne.
Siadać i jechać
Cena to szałowe 9 500 zł - ze względów ekonomiczno budżetowych do negocjacji.
Jak każdy motur w wieku 10+ ma swoje zadrapania i niedociągnięcia ale jest to bardzo dobra sztuka z pewnych rąk