Czołem,
Jakiś czas już nie śmigam trampkiem, ale zawsze o nim ciepło myślę - to było moje pierwsze enduro, które wskazało mi właściwą drogę
OK koniec cukrowania
Sprzedam KTM LC4 ADV z 2003 roku w stanie bardzo dobrym, jeżdżona tak jak trzeba ale serwisowana tak jak Bóg przykazał. Wszystkimi usterkami wymianami modyfikacjami itd. zajmował się mechanik Bartek z Gdyni http://hawkcustomgarage.pl/
Wymieniłem w nim praktycznie wszystko co powinno się wymienić lub co wołało o wymianę.
Między innymi:
Rozrząd, łożyska w silniku, łożyska w kołach, łożyska w kiwaczce, dołożyłem trzymaki do opon, lusterka składane, lampa LED 3000lm, Gniazdo zapalniczki podwójne, nowy napęd, 2 komplety opon, szosowe Scorpion mają przjechane jakieś 2000 km terenowe SX 12, przód 50% tył 90% (prawie nowy) i wiele innych. Olej co 3000 km regulacja zaworów co 6 000 zgodnie z serwisówką.
Ostatnio byłem nim na Białorusi i spisał się wspaniale.
Wydech od SXC - nie za głośny i sporo lżejszy od oryginału.
Do wymiany AKU.
Dwa komplety tylnych plastików - pomarańczowe i czarne.
Siadać i jechać
Cena to szałowe 9 500 zł - ze względów ekonomiczno budżetowych do negocjacji.
Jak każdy motur w wieku 10+ ma swoje zadrapania i niedociągnięcia ale jest to bardzo dobra sztuka z pewnych rąk
[S] KTM LC4 ADV 2003
- Salus
- dwusuwowy rider
- Posty: 187
- Rejestracja: 28.03.2010, 18:33
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Rumia
[S] KTM LC4 ADV 2003
Trampek 650 '03
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] KTM LC4 ADV 2003
No kolego fantastyczna wycieczka. Filmik mam klimat.
Na co się teraz przerzucasz?
Na co się teraz przerzucasz?
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- Salus
- dwusuwowy rider
- Posty: 187
- Rejestracja: 28.03.2010, 18:33
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Rumia
Re: [S] KTM LC4 ADV 2003
Kupiłem KLRa i go modyfikuję pod długie wyjazdy.
Ale KTM sprzedaję ze względu na chęć zakupu crossa. Pojeździłem chwilę po torze i nic mnie już tak nie cieszy jak jazda na pełnym ogniu przez 15 minut.
Po 3x15 minut mogę się położyć do łóżka i uznać dzień za udany i wyczerpujący
LC4 ADV jest moim zdaniem najlepszym motocyklem dualowym ze względu na niską wagę, wspaniałe wyposażenie i zawieszenie, które rozbraja każde inne plastelinowe. Nadaje się i do błota po klamki i na autostradę. Jedyny mankament to wibracje, ale do tego da się przywyknąć.
Platikowy zbiornik 28l - zasięg ok 500km i waga 150 kg. Nie znajdziesz tego nigdzie indziej
Hamulce Brembo tarcza 320mm sprzęgło hydrauliczne Magura ...
Motocykl jest złożony z najlepszych podzespołów.
Ale KTM sprzedaję ze względu na chęć zakupu crossa. Pojeździłem chwilę po torze i nic mnie już tak nie cieszy jak jazda na pełnym ogniu przez 15 minut.
Po 3x15 minut mogę się położyć do łóżka i uznać dzień za udany i wyczerpujący
LC4 ADV jest moim zdaniem najlepszym motocyklem dualowym ze względu na niską wagę, wspaniałe wyposażenie i zawieszenie, które rozbraja każde inne plastelinowe. Nadaje się i do błota po klamki i na autostradę. Jedyny mankament to wibracje, ale do tego da się przywyknąć.
Platikowy zbiornik 28l - zasięg ok 500km i waga 150 kg. Nie znajdziesz tego nigdzie indziej
Hamulce Brembo tarcza 320mm sprzęgło hydrauliczne Magura ...
Motocykl jest złożony z najlepszych podzespołów.
Trampek 650 '03
- chankrymski
- czyściciel nagaru
- Posty: 536
- Rejestracja: 02.03.2010, 13:44
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Krosno
Re: [S] KTM LC4 ADV 2003
Ale w porównaniu z KLR ma chyba zasadniczą wadę... jest niepewny
Czy mam rację?
Czy mam rację?
kilka fotek https://picasaweb.google.com/111734178209127324272
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
blog chanki http://www.chanowie.blogspot.com/
- Salus
- dwusuwowy rider
- Posty: 187
- Rejestracja: 28.03.2010, 18:33
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Rumia
Re: [S] KTM LC4 ADV 2003
Mnie nie zawiódł, a sporo nim zrobiłem km. Jak dbasz tak masz
Serwis kosztuje więcej niż w Kawasaki ale coś za coś - w KTM nie ma kompromisów wszystko, jest z najlepszych i najlżejszych materiałów.
Ma dla mnie jedną tylko wadę jest droższy niż KLR w utrzymaniu i zakupie.
Serwis kosztuje więcej niż w Kawasaki ale coś za coś - w KTM nie ma kompromisów wszystko, jest z najlepszych i najlżejszych materiałów.
Ma dla mnie jedną tylko wadę jest droższy niż KLR w utrzymaniu i zakupie.
Trampek 650 '03
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości