Transalp vs szlifierki

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2687
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Transalp vs szlifierki

Post autor: grad74 »

Ale fajny wykres. A ja nie mogłem go nigdzie trafić. Czyli widać z niego wyraźnie że TA najlepiej kręcić od pierwszego przecięcia krzywych czyli od 3500rpm do max 7000rpm bo potem moc już w zasadzie nie rośnie a moment mocna spada do 20Nm przy 8 tys czyli tyle co na początku wykresu. Potem już silnik zużywa więcej mocy na samo kręcenie siebie niż na napędzanie motka.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
mirekm71
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 807
Rejestracja: 12.02.2012, 19:05
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Brzeg

Re: Transalp vs szlifierki

Post autor: mirekm71 »

Dzisiaj w opolu ruszalem ze swiatel za jakas honda ale niestety nie wiem jaki model (jakis naked). Kierowca wiozl nieduza pasazerke. Mysle, ze na poczatku bal sieraptownie odkrecic manete ale odkrecal dsyc mocno ze trzy biegi i do 130km/h przyspieszenia byly jednakowe. Mysle, ze koles nie spodziewal sie tak wyrownanego przyspieszenia z zaprozcem bo odpuscil i na nastepnych swiatlach juz nie startowal. Ja tam 700-ke krece na maxa czyli ciut ponad 8000 i wydaje mi sie, ze tak najlepiej przyspiesza. Jesli chodzi o prawdziwego sporta, ktory zaczyna przyspieszac od 7-8 tys obr to na starcie ze swiatel przez moment albo bedzie na rowni z trampkiem albo dostanie baty. Stare 600 mialy moment obrotowy na poziomie 60Nm czyli tak jak trampek a dlugie biegi i wysokie obr, przy ktorych ten moment byl osiagany nie sprzyjaja startom ze swiatel.
Kupuje tylko od czarnych takich jak ja.
Awatar użytkownika
Thorgal77
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1342
Rejestracja: 20.06.2008, 22:01
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Hindenburg (Zabrze)

Re: Transalp vs szlifierki

Post autor: Thorgal77 »

mirekm71 pisze:. Stare 600 mialy moment obrotowy na poziomie 60Nm czyli tak jak trampek a dlugie biegi i wysokie obr, przy ktorych ten moment byl osiagany nie sprzyjaja startom ze swiatel.
TA 600 ma 50NM
Wymiana uszkodzonych membran gaźnikowych XL600V, XL650, XRV750 RD04, XRV650 RD03 i inne

pancerne mocowania ścienne lub podłogowe do motocykla
viewtopic.php?f=169&t=10135
Częsci motocyklowe
vasyli
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 338
Rejestracja: 22.04.2010, 21:21
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siedlce

Re: Transalp vs szlifierki

Post autor: vasyli »

Dalti pisze:TA Silnik V nie ma najmniejszych szans z motocyklem sportowym na torze czy prostej.
Ogólnie V-ki wcale nie są takie słabe. Grunt to kierownik rasowy :thumbsup: .Dla przypomnienia inspirujący filmik:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości