Koleżanka przymierza się do zakupu moto. Była mowa o jednogarowacach (BMW F650, Suzuki Freewind, Aprilla Pegaso) ale aktualnie stanęło na KLE 500.
Podoba się, ma 2 cylindry (czyli już nie telepie), znany silnik od ER-5 i niby wszystko OK ale trzeba już zacząć coś oglądać. I tu rodzi się pytanie, na co zwrócić uwagę? Może mieliście do czynienia z tym modelem albo słyszeliście coś o nim z potwierdzonego źródła. Aktualnie mowa o rocznikach 2002-2003.
KLE 500
- Trol
- wypruwacz wydechów
- Posty: 965
- Rejestracja: 12.09.2012, 20:32
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Poland
Re: KLE 500
Tylko tyle mogę wnieść , że sprowadzałem na kołach ER 5 . Bardzo zrywny , dynamiczny a jednocześnie stabilny silnik .
Jakież było moje zdziwienie , że przy przeciętnej prędkości powyżej 100 km/h (120-140 a i 200 max też parę razy było)
średnie zużycie paliwa było ok 4-5 litrow na trasie .2010 rocznik . Silnikowo ciekawie .Nadal mocny dół .
Edit : Pardą to był ER 6 - a to już nowsza nieco konstrukcja .
Jakież było moje zdziwienie , że przy przeciętnej prędkości powyżej 100 km/h (120-140 a i 200 max też parę razy było)
średnie zużycie paliwa było ok 4-5 litrow na trasie .2010 rocznik . Silnikowo ciekawie .Nadal mocny dół .
Edit : Pardą to był ER 6 - a to już nowsza nieco konstrukcja .
Ostatnio zmieniony 06.02.2013, 22:58 przez Trol, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem Trolem poprawnym .Staram się .Nierzadko .
- cezar
- osiedlowy kaskader
- Posty: 147
- Rejestracja: 16.06.2009, 23:05
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Białystok
Re: KLE 500
Pierwsze moto jakie miałem to był KLE 500. Wybór padł właśnie ze względu na dwucylindrową rzędówkę. Silnik fajnie sie zbiera i brzmi charakterystycznym świstem z tłumika. Natomiast nie mogę powiedzieć pochlebnie o spalaniu bo mój palił 7 i więcej jak go bardziej pogoniłem. Fakt że był to model z 92 roku ale do 2002 chyba poza czachą nic się nie zmieniło. W egzemplarzach z lat 90 bolączką były rozlatujące się koła magnesowe co niestety i mnie spotkało. Później poprawiono to i nie było już problemu. Poza tym że jest to bardziej funduro niż enduro zastrzeżeń nie miałem. Ma wysoko położony środek ciężkości podobnie jak w trampku.
V -strom 650 -2005
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: KLE 500
7 litrów spalanie - trochę dużo, może znów wrócić temat 1 cylinder kontra 2 (czyli wybór moto z początkowej listy).
@Cezar:
Czy te 7 litrów to cykl miejski? W trasie jakie spalanie?
@Cezar:
Czy te 7 litrów to cykl miejski? W trasie jakie spalanie?
Ostatnio zmieniony 09.02.2013, 12:09 przez Nadol, łącznie zmieniany 1 raz.
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- cezar
- osiedlowy kaskader
- Posty: 147
- Rejestracja: 16.06.2009, 23:05
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Białystok
Re: KLE 500
Cykl mieszany. ale w większości trasy. Było to moje pierwsze moto po wielu latach wiec jeździłem nim dosyć dużo. Pracowałem wtedy jako przedstawiciel handlowy więc do klientów jeździłem na moto po całym Podlaskim i okolicach. Pamiętam że zwracałem uwagę na zużycie bo porównywałem wtedy koszty z samochodem.nadol pisze:7 litrów spalanie - trochę dużo, może znów wrócić temat 1 cylinder kontra 2 (czyli wybór moto z początkowej listy).
@Ceraz:
Czy te 7 litrów to cykl miejski? W trasie jakie spalanie?
V -strom 650 -2005
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości