Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95 roku
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Trzeba się
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Zainteresowani dostali na maila pliki odpowiednie.
Jak ktoś chce jeszcze to wysłać mi na PW maila.
Jak ktoś chce jeszcze to wysłać mi na PW maila.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Jak ktoś wykona adapter niech się pochwali bo maili już sporo wysłałem.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Jeżeli ktoś nie dostał plików a prosił to przypomnijcie się bo miewam sklerozę
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Koledze który w podziękowaniu jakiś sowity % podesłał dziękuję bardzo.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
produkt zbozowy przelej w szkło i do zamrażarki przed spożyciem.
na grypę żołądkową pół szklanki na pusty żołądek i szybko do wyrka bo cięzko o pion.
hej.
na grypę żołądkową pół szklanki na pusty żołądek i szybko do wyrka bo cięzko o pion.
hej.
- mario1225
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 213
- Rejestracja: 24.10.2011, 17:45
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Opole
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Odświeżam temat,znalazłem wykonawcę,który wykona mi adapter według projektu kolegi s3r i tu mam nadzieje,że kolega się nie pogniewa,ale nie opłaca się gościowi robic jednej szt. i tu pada pytanie czy byli by jeszcze chętni na takie cudo? Koszt wykonania 1szt. z materiałem (bez tulei dystansowych) oscyluje w granicach 80zł!
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- mario1225
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 213
- Rejestracja: 24.10.2011, 17:45
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Opole
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Tak się prezentuje finalnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Jestem zaineteresowany , adapterem bo nie mam czasu żeby zająć się rzeźbą osobiście.podaje nr.609113181.
moj e-mail-mivan74@wp.pl
moj e-mail-mivan74@wp.pl
- E.T
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 258
- Rejestracja: 04.02.2009, 00:05
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Czy ktoś ma taki adapter do starszych trampków ?
Chętnie wymienię na taki jak robił kolega S3R ( wielkie dzięki za pliki ). Mam wycięte takie 3 szt. z nierdzewki ( bez dystansów ) jakby ktoś potrzebował .
Chętnie wymienię na taki jak robił kolega S3R ( wielkie dzięki za pliki ). Mam wycięte takie 3 szt. z nierdzewki ( bez dystansów ) jakby ktoś potrzebował .
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Wrzuć fotki jak masz jakieś.
jaka cena
jaka cena
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Czy pasuje na tarczę od NTV jakieś 315mm.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
ile sobie życzysz za 1 szt.proszę o kontakt tel.jest podany wyżej.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
TULEJKI WYTOCZONE - WSZYSTKO DZIAŁA
- E.T
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 258
- Rejestracja: 04.02.2009, 00:05
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
Cieszy mnie to bardzo . Jakby ktos potrzebował to mam jeszcze jeden i bardzo chetnie wymienie na adapter do starszego trampka
Wysłane z mojego SM-T210 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-T210 przy użyciu Tapatalka
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
trzeba było troszkę podszlifować ale jest ok.
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
"1" palcem robi stuppi ha"prawie"
- robii23
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 804
- Rejestracja: 02.11.2010, 22:42
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Poprawianie fabryki czyli lepsze hamulce w trampku z 95
W końcu założone i działa.
Zgadza się, trzeba zakupić dwie tuleje. Mnie kosztowały w sumie 35zł, ale są ze stali chr-mb - oznaczenia nie pamiętam ale w nazwie było 50... i dwie litery.
Sam adapter trzeba podszlifować w jednym miejscu, bo się nie mieści. Ja zamiast gwintowania, rozwierciłem 8 i skręciłem śrubami 10.8 z nakrętkami samokontrującymi.
Śruby jeszcze raz będę montował, ale to po zlocie, już na wymiar, bo te trochę wystają i używek brane.
Różnica w tarczy jest okrutna. Sam ciężar jest x3, a miałem nową EBC która ma obecnie 4,7mm. Teraz jest oryginał z Hondy używana która ma lekko ponad 6mm.
Dzisiaj dałem radę przejechać 1 kilometr, jutro będzie 40, a w trakcie zlotu 1,5kkm. Powiem tyle - jest moc.
Od razu można było poczuć różnicę i że stoppie jest osiągalny. Szczególnie dla tych co utwardzili zawiechę z przodu.
A jeszcze mam klocki HH (złote) od EBC, a będę zakładał zalecane "niebieskie"
Dla tych co jeżdżą na stojąco: teraz już nie można/nie powinno się zacząć hamowania bez balansu ciała do tyłu
Na zlocie proponuję test dwóch PD06, a może nawet trzech czyli z dwoma tarczami także.
Zgadza się, trzeba zakupić dwie tuleje. Mnie kosztowały w sumie 35zł, ale są ze stali chr-mb - oznaczenia nie pamiętam ale w nazwie było 50... i dwie litery.
Sam adapter trzeba podszlifować w jednym miejscu, bo się nie mieści. Ja zamiast gwintowania, rozwierciłem 8 i skręciłem śrubami 10.8 z nakrętkami samokontrującymi.
Śruby jeszcze raz będę montował, ale to po zlocie, już na wymiar, bo te trochę wystają i używek brane.
Różnica w tarczy jest okrutna. Sam ciężar jest x3, a miałem nową EBC która ma obecnie 4,7mm. Teraz jest oryginał z Hondy używana która ma lekko ponad 6mm.
Dzisiaj dałem radę przejechać 1 kilometr, jutro będzie 40, a w trakcie zlotu 1,5kkm. Powiem tyle - jest moc.
Od razu można było poczuć różnicę i że stoppie jest osiągalny. Szczególnie dla tych co utwardzili zawiechę z przodu.
A jeszcze mam klocki HH (złote) od EBC, a będę zakładał zalecane "niebieskie"
Dla tych co jeżdżą na stojąco: teraz już nie można/nie powinno się zacząć hamowania bez balansu ciała do tyłu
Na zlocie proponuję test dwóch PD06, a może nawet trzech czyli z dwoma tarczami także.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości