Re: Transalp powraca !
: 04.06.2019, 10:42
Byle nie z przodubartekk pisze:Obstawiam 40kPLN. 43kPLN w automacie. Jeżeli ma konkurować z DL-em
ps. Może szóstkę dołożą...
Byle nie z przodubartekk pisze:Obstawiam 40kPLN. 43kPLN w automacie. Jeżeli ma konkurować z DL-em
ps. Może szóstkę dołożą...
Czemu aż 50? To dużo kasy jak popatrzeć względem konkurentów. Honda nie jest równorzędnym partnerem dla BMW i KTM. Prędzej dla Suzuki, który ma tanie produkty, lub Yamahy.trud pisze:Nie mniej niż 50 tysi.
Bo wolę miłe zaskoczenie co do ceny, niż rozczarowanie ceną, jakie mnie spotkało w przypadku KTM.tomekpe pisze:Czemu aż 50?trud pisze:Nie mniej niż 50 tysi.
A tak sobie, z doświadczenia mojego skromnego napisałem. 850 ccm, w domyśle rozwiercone za lat kilka do 900. Zgodzisz się, że to już inna klasa wagowa, niźli 600- 700? A dzisiejsze czasy nie są tak szalone inżyniersko, jak 80' czy 90', teraz rządzi księgowy, który optymalizuje kosztowo co się da. Tak jak i pozostawia furtkę na marketingową modernizację (powiększenie) silnika.roberthd79 pisze:Dlaczego mu bliżej będzie do litra
Ależ oczywiście, nie neguję. Wracam jedynie do tego, że klasa około 600-700 może mieć część mniejszych, tańszych podzespołów niż 1000-1100. Bo i rozpiętość osiągów, masy większa.roberthd79 pisze:już mamy inne czasy i wszechobecne aluminium, magnez, tytan są bardziej dostępne w średnich półkach cenowych. Waga spada, cena też poprzez nowe technologie obróbki, linie montażowe. Wszędzie tam się szuka oszczędności również by było szybciej i taniej.
Właśnie. Choć TA był pierwszy, to AT zgarnęła marketing.trud pisze:Dzisiaj, wypuszczenie nowej fury bez tableta, to strzał w kolano.
Musi ważyć mniej niż Africa, bo jeżeli nie, to po co w ogóle to robić.
Jest jeszcze inna opcja, że to z założenia będzie budżetowa Africa, wszystko po taniości.
Artek pisze:Na odp. pod postem:
Stare trampki/afry mają silnik V.
Pan Hąda oszczędza na masie robiąc 2R. w monobloku.
Może wzorem NC-ka zrobi zbiornik paliwa inaczej.
Jak mawiali starożytni Rzymianie: Time will show...