owiewka "czacha"
- kaktus
- wiejski tuningowiec
- Posty: 97
- Rejestracja: 13.09.2010, 08:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Chełm
- Kontakt:
owiewka "czacha"
W związku z tym że jakoś ciężko mi dokupić reflektor do trampka zacząłem się zastanawiać nad zrobieniem owiewki o modnym kształcie jak ten:
Ale pierwsze co mi się nie podobało że jest mała co za tym idzie oddalona mocno od kierowcy i czy nie będzie w związku z tym problemów z zawirowaniami. Tak się dobrze składało że zrobiłem w swoim trampku na szybko owiewkę aby przeszedł przegląd i jeszcze zaliczyć jazdę w tym roku , a że to jest prowizorka to bez problemów zmieniłem kąt pochylenia na obecnie modny "dakarowy".
Pierwsze wrażenie OK wcześniej przy 60 nie słyszałem silnika teraz dopiero przy 80 ale jak się obawiałem przy 120 turbulencje pomyślałem trudno może ma tak być ale jak mi szybę w kasku otworzyło to mój zapał miną, może macie jakieś pomysły a może ktoś jeździł z taką owiewką ?
Ale pierwsze co mi się nie podobało że jest mała co za tym idzie oddalona mocno od kierowcy i czy nie będzie w związku z tym problemów z zawirowaniami. Tak się dobrze składało że zrobiłem w swoim trampku na szybko owiewkę aby przeszedł przegląd i jeszcze zaliczyć jazdę w tym roku , a że to jest prowizorka to bez problemów zmieniłem kąt pochylenia na obecnie modny "dakarowy".
Pierwsze wrażenie OK wcześniej przy 60 nie słyszałem silnika teraz dopiero przy 80 ale jak się obawiałem przy 120 turbulencje pomyślałem trudno może ma tak być ale jak mi szybę w kasku otworzyło to mój zapał miną, może macie jakieś pomysły a może ktoś jeździł z taką owiewką ?
Transalp 600 & http://img42.imageshack.us/img42/5898/zima2011a.jpg
Re: owiewka "czacha"
jeżeli masz nowszy model PD10 to pasuje reflektor od Hondy Dominator u mnie był to chyba rocznik 94
- Driverd2
- szorujący kolanami
- Posty: 1673
- Rejestracja: 16.12.2009, 17:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Żyrardów
- Kontakt:
Re: owiewka "czacha"
od 94 jest już nowsza lampa ale nie jest to PD10 tylko PD06, PD10 były bodajże od 97 roku, ale lampa w obu tych modelach jest taka sama chyba że różni się jakimś drobnym szczegółem bo ceną w Hondzie to napewno, do tego starszego ponad 1100zł a do młodszego ponad 800złhertek pisze:jeżeli masz nowszy model PD10 to pasuje reflektor od Hondy Dominator u mnie był to chyba rocznik 94
Edit: Przepraszam, moje niedopatrzenie, droższy to jest zestaw zestaw, a tańsza to jest sama lapma.
125p Polski Fiat is the best and fuck the rest :)
http://www.youtube.com/user/Driver225D?feature=mhw5
http://moto-zyrardow.pl.tl/
http://www.youtube.com/user/Driver225D?feature=mhw5
http://moto-zyrardow.pl.tl/
Re: owiewka "czacha"
94 to był rocznik hondy dominator z której pobrany został reflektor do transalpa rocznik 97
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- kaktus
- wiejski tuningowiec
- Posty: 97
- Rejestracja: 13.09.2010, 08:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Chełm
- Kontakt:
Re: owiewka "czacha"
Tak zauważyłem że dominator ma taką samą lampę mam rocznik 97 jak zrezygnuję z owiewki "Dakarowej" to pozostaje jej zakup, ale nigdy nie byłem zwolennikiem fabrycznych motocykli i ciągnie mnie w stronę przemiany Kiedyś zloty były ciekawsze a teraz wszędzie fabryczne motocykle, tylko jak by się dało usunąć te turbulencje. Nie zdążyłem sprawdzić ustawienia pod nieco łagodniejszym kątem już szybę bardziej pochyliłem ale pogoda nie pozwala jeździć 120
Na dziś ustawiłem kąt jak w KTM 990 może będzie dobrze w końcu KTM ponad 200km/h śmiga
Na dziś ustawiłem kąt jak w KTM 990 może będzie dobrze w końcu KTM ponad 200km/h śmiga
Transalp 600 & http://img42.imageshack.us/img42/5898/zima2011a.jpg
- Stringers
- miejski lanser
- Posty: 354
- Rejestracja: 18.10.2008, 22:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Dark Side of Stettinum
- Kontakt:
Re: owiewka "czacha"
ten biały to nawet nieźle wygląda tylko jakoś mu do przodu wszystko tak ucieka no chyba że to wina sposobu zrobienia zdjęcia
Najpiękniejsza muzyka, to praca silnika...choćby to był odkurzacz
FOTOSTORY http://picasaweb.google.com/onthemove.dnx
BLOG http://onthemove.blox.pl/html
FOTOSTORY http://picasaweb.google.com/onthemove.dnx
BLOG http://onthemove.blox.pl/html
- kaktus
- wiejski tuningowiec
- Posty: 97
- Rejestracja: 13.09.2010, 08:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Chełm
- Kontakt:
Re: owiewka "czacha"
Toć to taka moda tu jest jeszcze ładna Afica ale tu to wszystko zmienione mistrzowska robota http://www.africatwinclub.org/public/fo ... opic=13642
Transalp 600 & http://img42.imageshack.us/img42/5898/zima2011a.jpg
- Andrzej77
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 487
- Rejestracja: 29.03.2009, 23:00
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kobylanka
Re: owiewka "czacha"
Nie chcę kreować się na znawcę Twojego motocykla, ale od '97 trampek miał 2 tarcze z przodu i białe osłony rąkkaktus pisze:... mam rocznik 97...
Ufaj Allahowi, ale wielbłąda zawsze przywiązuj do płotu
- kaktus
- wiejski tuningowiec
- Posty: 97
- Rejestracja: 13.09.2010, 08:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Chełm
- Kontakt:
Re: owiewka "czacha"
Wiem że się zdarzały 97 z dwoma tarczami ale zrobiony a sprzedany długa droga pierwsza rejestracja jest 97 więc pewnie końcówka roku 96 przyjmuję dla siebie 97 jak w kwitach.
Ostatnio zmieniony 14.01.2011, 19:50 przez kaktus, łącznie zmieniany 2 razy.
Transalp 600 & http://img42.imageshack.us/img42/5898/zima2011a.jpg
- Andrzej77
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 487
- Rejestracja: 29.03.2009, 23:00
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kobylanka
Re: owiewka "czacha"
Skoro masz świadomość to OK. Chodziło mi właśnie o ten lift 96/97. Przy zakupie niektórych elementów ma to znaczenie.
Ufaj Allahowi, ale wielbłąda zawsze przywiązuj do płotu
- kaktus
- wiejski tuningowiec
- Posty: 97
- Rejestracja: 13.09.2010, 08:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Chełm
- Kontakt:
Re: owiewka "czacha"
Dzisiaj udało mi się wyjechać, z szybą ustawioną pod kątem jak w KTM , turbulencje już nie wyczuwalne, przy 130 szybki w kasku nie otwierało , ale przy 80 km/h hałas wiatru jest większy za szybą jak na stojąco. W miarę wzrostu prędkości hałas się wyrównuje, przy 120 jest podobnie. Jednym słowem taka owiewka raczej psuje jak poprawia i dam se spokój pomimo atrakcyjnego wyglądu. Zastanowię się nad oryginalną lub zrobioną podobną na dwa reflektory w pionie lub poziomie.
Znalazłem ciekawy tani reflektor choć wydaje się zbyt duży aby dać go w poziomie, Africa chyba ma 12cm średnicy a ten reflektor ma 14 cm
http://sklep.wesem.pl/3/6707/Reflektory ... _typu_PES3
Znalazłem ciekawy tani reflektor choć wydaje się zbyt duży aby dać go w poziomie, Africa chyba ma 12cm średnicy a ten reflektor ma 14 cm
http://sklep.wesem.pl/3/6707/Reflektory ... _typu_PES3
Transalp 600 & http://img42.imageshack.us/img42/5898/zima2011a.jpg
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: owiewka "czacha"
Coś czytałem że do AT zakłada się reflektory od 125p lub poloneza "borewicza" wraz z regulacją i stelażem I są przystosowane do h-4.
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
- Andrzej77
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 487
- Rejestracja: 29.03.2009, 23:00
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kobylanka
Re: owiewka "czacha"
Ty się ucz chłopaku na błędach innych. Nie rób tego!!! To powinno Cię przekonać: viewtopic.php?f=105&t=4086kaktus pisze:Zastanowię się nad oryginalną lub zrobioną podobną na dwa reflektory w pionie...
Zdecydowanie oryginał...
Ufaj Allahowi, ale wielbłąda zawsze przywiązuj do płotu
- kaktus
- wiejski tuningowiec
- Posty: 97
- Rejestracja: 13.09.2010, 08:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Chełm
- Kontakt:
Re: owiewka "czacha"
No nic owiewka "dakarowa" bardzo ładna ale nie działa jak powinna to daję sobie spokój na dziś, oryginalna jest całkiem fajna i nie ma co sobie szukać roboty po to aby tylko wsadzić dwa reflektory nie ma sensu, założenie było inne chodziło o cały kształt .
Uważam jednak że nie była to strata czasu decydując się na modny wzór owiewki po moich testach z wiatrem już wiemy że nie ma komfortu pewnie tylko po to je się stosuje aby skutecznie osłonić przyrządy nawigacyjne a nie kierowcę.
Przy okazji pochwalę się, udało mi się po pół roku poszukiwań kupić reflektor w normalnej cenie za 170 z przesyłką od dominatora 650 taka sama tylko wystające piki mocujące od dołu są z metalu reszta identyczna a jeszcze w trampku jest dodatkowy otwór chyba odpowietrzający.
Uważam jednak że nie była to strata czasu decydując się na modny wzór owiewki po moich testach z wiatrem już wiemy że nie ma komfortu pewnie tylko po to je się stosuje aby skutecznie osłonić przyrządy nawigacyjne a nie kierowcę.
Przy okazji pochwalę się, udało mi się po pół roku poszukiwań kupić reflektor w normalnej cenie za 170 z przesyłką od dominatora 650 taka sama tylko wystające piki mocujące od dołu są z metalu reszta identyczna a jeszcze w trampku jest dodatkowy otwór chyba odpowietrzający.
Transalp 600 & http://img42.imageshack.us/img42/5898/zima2011a.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości