trzeba okreslic do czego ma to byc motocykl drki 650 tki gs 650 jak i tenere 660 to wg mnie motocykle ni pi.. ni w oko w terenie za ciezkie a i na trase srednio sie nadają, jak w teren z tanszych moto to dr 350 jak w traske to albo afri albo super tenere. dla ludzi niemających co robic z czasem caponord i triumph i tu i tu oczekiwanie na czesci zabija zapal motocyklisty
Jak jeden cylinder to tylko yamaha- reszta świata jeszcze długo się będzie uczyć od nich jak robić single!!! xt 600, xtz 660 - to przykłady jak singiel może bez wibracji pracować i oddawać liniowo moc. W teren może i nie jest to najlepsze bo ciężkie (choć od TA ciut lżejsze) na drodze nie ustępuje TA/AT. Prędkości przelotów 100-120 km/h a za to spalanie mniejsze (4-4.5 l/100 km) Trzeba pojeździć by się przekonać.
jest jeden minus moze przelotowka taka jest ale niestety aby tira jadacego ok 100 wyprzedzic nalezy jakies 2 km dalej wypartywac co by zdazyc przed autem jadącym z naprzeciwka
Forum trampka Wolf- ale temat jest - jeśli nie TA to co???- więc każdy chwali swoje i nie ma za co tu nikogo ganić. A wiadomo powszechnie, że szukanie alternatyw dla TA kończy się stwierdzeniem że tak naprawdę tej alternatywy nie ma i trzeba kupić trampka!!!
co do tenerki to wielu z nas stylistycznie i parametrowo odpowiada, wiedzieli styliści za jaki sznureczek pociągnąć żeby zwrócić naszą uwagę (na zlocie sobie o tym pogadali) ale niestety ten singiel. . .
wynika że trampek czy afrika jak zwykle w swej klasie niezastąpiona, nie ma drugiego takiego, Wyższa stadium biorąc pod uwagę charakter maszyn to chyba tylko LC8 . . .tak mi się wydaje , tylko trzeba umieć tym jeździć ( off) i kase mieć . . .
A ja, jeśli w ogóle miałbym kasę i potrzebę zmiany, to z pewnością zdecydowałbym się na 700.
Stylistycznie i dźwiękowo bardzo mi odpowiada, bo kosmiczne kształty końkurencji zupełnie mnie nie przekonują...
Daniel 87 pisze:a mala tenerka to tez lipa prawie jak mz Wybaczcie za spam, kto smiga trampkiem i nie ejzdzil afrą niech sie karnie zanim zacznie strzepic jezor
Wiesz - afri ma podstawową wadę - już jej nie produkują.
Wobec tego jak za parę lat mnie najdzie na zmianę motocykla, to najmłodsza
AT będzie nastolatką.
nie powiedzialem ze tenerka jest fee bo afri jest cacy, wlasnie pokazala sie na rynbku nowa supertenere. Fakt nie ma za wiele wspolnego z p[oprzedniczką jesli chodzi o wlasnosci jezdne w terenie ale zawsze to cos lepszego niz singiel.
Danielu nie jestem mistrzem prostej ale w szranki stanąć mogę jak długi oes cie interesuje i stopień trudności trasy ale dla mnie dobry os to jakieś 100km lub więcej i teren średnio-ciężki z nastawieniem na cięższy ( błoto, kolejiny, podjazdy i trialowe odcinki ) piszesz się
ale ta twoja super africe sprzedajesz to pewnie nie:)
wiele ostatnio myślałem o alternatywie dla trampka. Wnioski dwa:
1) albo LC4 Adv
2) albo FranzAlp
Z tymi singlami i ich wibracjami to Panowie troche przesadzacie. Po pierwsze nie każdy singiel chce wyskoczyć z ramy, po drugie- coście k...wa tacy delikatni?
jaro5000 pisze:wiele ostatnio myślałem o alternatywie dla trampka. Wnioski dwa:
1) albo LC4 Adv
2) albo FranzAlp
Z tymi singlami i ich wibracjami to Panowie troche przesadzacie. Po pierwsze nie każdy singiel chce wyskoczyć z ramy, po drugie- coście k...wa tacy delikatni?
Pozdrawiam
Jaro
Apropos wibracji to może nie tyle ja delikatny co sprzęt w kufrze - ostatnio mi się latarka rozkręciła na drobne części (łącznie z podziałem na soczewkę, uszczelkę itp.
Więc aż się boje pomyśleć co by było na singlu;)
jaro5000 pisze:Z tymi singlami i ich wibracjami to Panowie troche przesadzacie.
Ja miałem kiedyś przyjemność wsiaść na tenerkę i po kilku km wiedziałem że to nie dla mnie Wniosek jeden: przed kupnem czegokolwiek zrób kilka km wybranym motocyklem!
Ps. jak by nie to że była nówka z salonu to bym myślał że coś cię urwało