Każdy ABS w BMW jest dobry, uwierz mi, że nie ma co się bać.
W "cegłach" jedne z pierwszych w seryjnych motocyklach i śmigają nadal.
Twoje obawy dotycza zapewne tzw. iABS czyli ABS + wspomaganie + integral.
Coś wspaniałego - technologia rodem z XXI wieku, niestety z uwagi na Januszów serwisowych (sic! nic nie mam do imienia), doprowadzona do ruiny i opinii, że chłam.
Prawda taka (nic za to w PLN nie mam

)
Początek lat 2000 - masz ABS + integral - hamujesz przodem a tak naprawdę tył (delikatnie) wkracza do akcji.
Potrzebujesz naprawdę hamować!!!!!!! Korek przed Tobą a się zagapiłesz - pompki zanużone w środku tego kosmosu wyczuwają, że układ sterujący dał "panikę", więc układ wykonawczy dowalą w heble tak, że gały wylatują...
Upalam motopompy od ćwierćwieku

.
iABS potrzebuje raz na rok godziny troski (ok 0.7l) do wymiany płynu hamulcowego w całym układzie.
Potem Ci się odwdzięczy.
Mity typu, że do dupy są w stylu starego kabaretu z czasów komuny .
Co Wam się nie podoba w nowym dostarczonym sprzęcie??? (Towarzysz)
Eeeee, nic.., właściwie nic...
Tylko eeeee .. Towarzyszu taka sprawa jest...
Po tygodniu używania, w strzykawkach jednorazowych, tłoczki ciśnienia nie trzymają...
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka