[S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
[S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Na sprzedaż Suzuki DL650 V-Strom rok 2005.
Historia:
Sprowadzony z Niemiec, zakupiony u Adama Dukały w Moto-TOP w idealnym stanie z przebiegiem 14 600km w styczniu 2020. Pojeździłem covidowy sezon 2020 i jesienią z uwagi na kryzys w robocie i wykańczanie mieszkania sprzedałem go Karolowi (bnn84) z naszego forum z przebiegiem 20 500km. On przez 3 lata dokręcił równo 5 tys.km, wymieniał olej i zmienił oponę tył. W lipcu br. po sprzedaży GSa odkupiłem to moto bo wiedziałem jak pewne jest i je znałem, zrobiłem duży serwis i jeszcze doposażyłem w parę gratów (np. szyba Givi Airflow) - no i pojeździłem co nieco. Obecnie na liczniku 29 500km.
Obecnie motocykl doposażony aż za bardzo, wszystkie poniższe akcesoria kupowane wczesną wiosną 2020r. lub ostatnio - NOWE:
- stopka centralna Heed,
- Gmole Givi,
- stelaże Givi,
- płyta Alu pod silnik by Moto-Letko,
- Kufer Kappa K53 + dedykowane światło givi stop LED w kufrze.
- płyta pod kufer Givi Monokey,
- obniżenia setów kierowcy (dorobione na wzór greka CosmoAccessories),
- handbary OEM,
- tuba narzędziowa,
- poszerzenie stopki bocznej Marselus,
- grzane manetki Oxford,
- poprzeczka kierownicy,
- wyświetlacz zapiętego biegu,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL przód + tył,
- pierścień Givi do tankbaga na tanklock (sam tankbag raczej nie jest na sprzedaż),
- woltomierz/ termometr JSEL Elektronik,
- mój rozdzielacz napięcia z przekaźnikami i z głową zrobiona instalacja pod akcesoria - bez partactwa w kablach.
- osłona chłodnicy z amelinium,
- Forkbrace - spięcie, usztywnienie lag - sporo daje,
- nowa szyba Givi Airflow (rewelacja)
Wcześniejsze serwisy do wglądu, jest wszystko od zakupu w PL.
Po moim obecnym zakupie - sierpień 2023 (około 26 500km):
- wymienione wszystkie płyny, hamulcowy (Brembo), chłodniczy(Prestone), olej w silniku Shell Ultra 10W40, filtr oleju i powietrza.
- sprawdzenie i regulacja zaworów (na 24 tys spokój),
- nowe klocki przód TRW złote + czyszczenie zacisków. Tylne w bdb stanie czarne TRW.
- ostatnio wymieniona sonda lambda bo niedomagała.
Ogumienie:
- opona przód z 2020, Anakee ADV, jest jej około połowa, ma około 11 tys chyba.
- opona tył z 2022 bodajże, Anakee ADV - jest jej 80% na pewno, ma kilka tys km.
Napęd:
- NOWY - zmieniony 300km temu, (DID VX3, JT 15-47) wraz z nowym zabezpieczeniem zębatki.
Wady: przebarwienie na przednim błotniku po naklejce, lekko pęknięta tulejka lusterka. Tu gdzie są gumy w ramie był lekkie przetarcia lakieru - obecnie niewidoczne, pod gumą ochronną. Gdzie niegdzie drobne ryski - moto ma 18 lat. Niemniej, spełnia moje oczekiwania od strony wizualnej a mam je raczej wysokie.
--------------------------
Motocykl wygląda i jeździ tak jak powinien przy tym przebiegu. Miał 2 właścicieli od nowości w Norymberdze w DE i ewidentnie nie był uzywany turystycznie, nie miał przy zakupie absolutnie żadnych akcesoriów (ani śladów po demontażu takowych) poza mini kuferkiem 35L. Jest oczywiście papierologia TUV do wglądu. Historia od mojego zakupu w Moto-TOP jak wyżej. Rozczarowania raczej nie będzie.
Polecam, kupić ten motocykl w takim stanie nie jest łatwo. Tym bardziej po serwisach i ze sprawdzoną historią.
Cena 18 700zł tak jak stoi z 3 kuframi, bez tankbaga oraz nawigacji i mocowania do niej (ZumoXT nie jest na sprzedaż). Zdejmując część wyposażenia, możemy rozmawiać o niższej cenie - w granicach rozsądku.
Tu po moim zakupie w styczniu 2020r.:
I fotki z obecnych moim wycieczek i jazd wokół komina:
Pozdrawiam
zimny
Historia:
Sprowadzony z Niemiec, zakupiony u Adama Dukały w Moto-TOP w idealnym stanie z przebiegiem 14 600km w styczniu 2020. Pojeździłem covidowy sezon 2020 i jesienią z uwagi na kryzys w robocie i wykańczanie mieszkania sprzedałem go Karolowi (bnn84) z naszego forum z przebiegiem 20 500km. On przez 3 lata dokręcił równo 5 tys.km, wymieniał olej i zmienił oponę tył. W lipcu br. po sprzedaży GSa odkupiłem to moto bo wiedziałem jak pewne jest i je znałem, zrobiłem duży serwis i jeszcze doposażyłem w parę gratów (np. szyba Givi Airflow) - no i pojeździłem co nieco. Obecnie na liczniku 29 500km.
Obecnie motocykl doposażony aż za bardzo, wszystkie poniższe akcesoria kupowane wczesną wiosną 2020r. lub ostatnio - NOWE:
- stopka centralna Heed,
- Gmole Givi,
- stelaże Givi,
- płyta Alu pod silnik by Moto-Letko,
- Kufer Kappa K53 + dedykowane światło givi stop LED w kufrze.
- płyta pod kufer Givi Monokey,
- obniżenia setów kierowcy (dorobione na wzór greka CosmoAccessories),
- handbary OEM,
- tuba narzędziowa,
- poszerzenie stopki bocznej Marselus,
- grzane manetki Oxford,
- poprzeczka kierownicy,
- wyświetlacz zapiętego biegu,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL przód + tył,
- pierścień Givi do tankbaga na tanklock (sam tankbag raczej nie jest na sprzedaż),
- woltomierz/ termometr JSEL Elektronik,
- mój rozdzielacz napięcia z przekaźnikami i z głową zrobiona instalacja pod akcesoria - bez partactwa w kablach.
- osłona chłodnicy z amelinium,
- Forkbrace - spięcie, usztywnienie lag - sporo daje,
- nowa szyba Givi Airflow (rewelacja)
Wcześniejsze serwisy do wglądu, jest wszystko od zakupu w PL.
Po moim obecnym zakupie - sierpień 2023 (około 26 500km):
- wymienione wszystkie płyny, hamulcowy (Brembo), chłodniczy(Prestone), olej w silniku Shell Ultra 10W40, filtr oleju i powietrza.
- sprawdzenie i regulacja zaworów (na 24 tys spokój),
- nowe klocki przód TRW złote + czyszczenie zacisków. Tylne w bdb stanie czarne TRW.
- ostatnio wymieniona sonda lambda bo niedomagała.
Ogumienie:
- opona przód z 2020, Anakee ADV, jest jej około połowa, ma około 11 tys chyba.
- opona tył z 2022 bodajże, Anakee ADV - jest jej 80% na pewno, ma kilka tys km.
Napęd:
- NOWY - zmieniony 300km temu, (DID VX3, JT 15-47) wraz z nowym zabezpieczeniem zębatki.
Wady: przebarwienie na przednim błotniku po naklejce, lekko pęknięta tulejka lusterka. Tu gdzie są gumy w ramie był lekkie przetarcia lakieru - obecnie niewidoczne, pod gumą ochronną. Gdzie niegdzie drobne ryski - moto ma 18 lat. Niemniej, spełnia moje oczekiwania od strony wizualnej a mam je raczej wysokie.
--------------------------
Motocykl wygląda i jeździ tak jak powinien przy tym przebiegu. Miał 2 właścicieli od nowości w Norymberdze w DE i ewidentnie nie był uzywany turystycznie, nie miał przy zakupie absolutnie żadnych akcesoriów (ani śladów po demontażu takowych) poza mini kuferkiem 35L. Jest oczywiście papierologia TUV do wglądu. Historia od mojego zakupu w Moto-TOP jak wyżej. Rozczarowania raczej nie będzie.
Polecam, kupić ten motocykl w takim stanie nie jest łatwo. Tym bardziej po serwisach i ze sprawdzoną historią.
Cena 18 700zł tak jak stoi z 3 kuframi, bez tankbaga oraz nawigacji i mocowania do niej (ZumoXT nie jest na sprzedaż). Zdejmując część wyposażenia, możemy rozmawiać o niższej cenie - w granicach rozsądku.
Tu po moim zakupie w styczniu 2020r.:
I fotki z obecnych moim wycieczek i jazd wokół komina:
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Zimny.... Jak żyć?
Pzdr
Qter
Wysłane z mojego RMX3241 przy użyciu Tapatalka
Pzdr
Qter
Wysłane z mojego RMX3241 przy użyciu Tapatalka
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Zimny - Ciebie jeszcze nie ściga US za handel motocyklami?
Bo często zmieniasz
A tak przy okazji - navi garminowską daje się używać? Może nie w sensie dokładnym (bo generalnie prowadzi do celu), ale chwilę pobawiłem się jakimś nowym Garminem i mnie odrzuciło, tak przy planowaniu tras i informacji z tym związanych jak i ilości podawanych danych podczas podróży.
Popełniłem nawet sporawy post na ten temat, ale wykasowałem przed opublikowaniem, bo miałem wrażenie że za bardzo swoje rozwiązanie chwalę...
Bo często zmieniasz
A tak przy okazji - navi garminowską daje się używać? Może nie w sensie dokładnym (bo generalnie prowadzi do celu), ale chwilę pobawiłem się jakimś nowym Garminem i mnie odrzuciło, tak przy planowaniu tras i informacji z tym związanych jak i ilości podawanych danych podczas podróży.
Popełniłem nawet sporawy post na ten temat, ale wykasowałem przed opublikowaniem, bo miałem wrażenie że za bardzo swoje rozwiązanie chwalę...
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5564
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Polecam alle.... klubowicza
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Długi1 - ja w przeciwieństwie do handlarzy jeżdżę na tych swoich motocyklach O garminie napiszę jakoś jutro..Twoje odczucia nie są dla mnie zaskoczeniem
wojtekk - dzięki!
Motocykl umyłem, wyczyściłem, prezentuje sie o tak:
cdn
wojtekk - dzięki!
Motocykl umyłem, wyczyściłem, prezentuje sie o tak:
cdn
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Pozdrawiam i zapraszam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 847
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Uuuu błotnik źle wytarty po myciu, został na nim kurz!
Toż to karygodne
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Shame on me dziś po pracy jadę to poprawić Dzięki za czujność. Z tym kurzem to cena w dół ostro...
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Maszyna zadatkowana, czyli prawie sprzedana.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Sprzedany - odjechał do Bielska Białej. Niech dzielnie służy nowemu właścicielowi
Do zamknięcia
Do zamknięcia
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Re: [S] Suzuki DL 650 V-Strom 2005, 29,5kkm - super stan
Już DLa sprzedałeś a pamiętam, że dopiero co GSa kupowałeś.
Jak w ogóle przygoda z bokserem? Udana?
Jak w ogóle przygoda z bokserem? Udana?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości