Pierścienie oryginalne honda

Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.
Awatar użytkownika
girgi
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Ujazd - OP

Pierścienie oryginalne honda

Post autor: girgi »

Witajcie.

Który z pierścieni jest tym górnym?
Żółtawy z srebrnym rantem czy jednolicie szary?
Oba są o profilu kwadratowym z jednakowym opisem (literka N).

Zdjęcie w linku.

http://www.transalp.riderparts.pl/produ ... 11-ms6-305
Awatar użytkownika
old1977
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 730
Rejestracja: 17.11.2017, 13:19
Mój motocykl: XL600V

Re: Pierścienie oryginalne honda

Post autor: old1977 »

Przygladnij się dokładnie jeden jest prostokątny ten idzie na samą górę drugi jest z lekkim skosem i ten jest drugi
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
Awatar użytkownika
girgi
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Ujazd - OP

Re: Pierścienie oryginalne honda

Post autor: girgi »

Niestety. Oglądałem golym okiem, lupą, dziś oglądałem nawet pod mikroskopem na laborze w robocie.
Oba są kwadratowe w profilu.
Awatar użytkownika
old1977
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 730
Rejestracja: 17.11.2017, 13:19
Mój motocykl: XL600V

Re: Pierścienie oryginalne honda

Post autor: old1977 »

Coś tu nie halo, zerknę dzisiaj na u siebie,mam OEM dam znać
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
Awatar użytkownika
girgi
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 442
Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Ujazd - OP

Re: Pierścienie oryginalne honda

Post autor: girgi »

Mam dodatkowy trop :smile:
Blaszka szarego pierścienia jest szersza o ok 0.15 mm, oraz drugi frez pod pierścień jest głębszy (niestety nie zmierzyłem o ile bo mi tam bolec suwmiarki nie wchodzi - sprawdziłem zagłębiając blaszki szczelinomierza z podrobionymi znaczkami ołówkiem)
Wychodziło by wiec że szary jest drugi a ten brązowy z srebrnym rantem jest pierwszy.
Tak tez zreszta piszą w netach (o powłokach, chromach itd na górnym pierścieniu, oraz ze drugi jest najczęściej ze prostego stopu np. Żeliwo sferoidalne - czyli jest po prostu szary).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości