ST 1100 Pan European
ST 1100 Pan European
Wczoraj miałem okazję polatać ST1100 iiiii? Powiem kosmos tak elastycznego Moto jeszcze nie dosiadałem Honda tym modelem pokazała jak się robi krążowniki silnik to majstersztyk v4 oddaje tak liniowo moc po prostu bajka lecisz na 5 60 km/h odkręcasz manetkę bez zająknięcia 2 paczki na liczniku,wiatr jaki wiatr? Cichutko,gładziudko jak po sznurku rewelacyjny motocykl do połykania km przy 3.5tys 120 km/h przy 4 tys 140 miód chyba się starzeje , wadą jest waga ponad 300 kg przy manewrach lekko upierdliwy ale lepszy od RT bo też latałem , skrzynia precyzyjna kardan cichutki jeśli miałbym napęd porównać do BMW to ta druga powinna się uczyć jak się robi cichego kardana zero puknięć puknięć przy zmianie biegów krótko mówiąc gdyby kiedyś coś mnie naszło i szukałabym krążownika to bez zastanowienia ST1100 inżynierowie Hondy odwalili kawał solidnej roboty
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2513
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: ST 1100 Pan European
Co do wieku, doświadczenia...
Jestem jeszcze za młody na harleja
Jestem jeszcze za młody na harleja
Dominator.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: ST 1100 Pan European
Oldi, wiem o czym piszesz, ale jak chcesz wpaść w jeszcze większy zachwyt i mieć potem "dupyból" (co by tu sprzedać żeby toto kupić) przejedź się ST 1300.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: ST 1100 Pan European
Ha! Ciekawy przypadek?
Przypadek? Nie sądzę ))
Jestem aktualnie w procesie kupowania albo st 1100 albo 1300. Podzielę się opiniami gdy nieco się poznamy.
Czy zjeżdżałeś może na szuter?
Przypadek? Nie sądzę ))
Jestem aktualnie w procesie kupowania albo st 1100 albo 1300. Podzielę się opiniami gdy nieco się poznamy.
Czy zjeżdżałeś może na szuter?
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
Re: ST 1100 Pan European
Tylko asfalt na szuter tym klockiem za cienki w uszach jestem
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: ST 1100 Pan European
Ja też się nie odważyłem. Ale na asfalciku...
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: ST 1100 Pan European
Paczajcie na to - takie głębsze szuterki na ST 1300
Jak myskicie, jaką ma głebokość brodzenia ?:) Sprawdzimy gdy kupię?
Jak myskicie, jaką ma głebokość brodzenia ?:) Sprawdzimy gdy kupię?
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- Hawk1985
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 839
- Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: ST 1100 Pan European
W tym roku już nie dam rady, ale w przyszłym chciałem dokupić drugie typowo asfaltowe moto.
ST1100 kusi bo to Honda, V4, kardan i dobra ochrona przed wiatrem.
Rozważam ją lub Diversiona 900
Wytapatalkowano
ST1100 kusi bo to Honda, V4, kardan i dobra ochrona przed wiatrem.
Rozważam ją lub Diversiona 900
Wytapatalkowano
Ostatnio zmieniony 05.06.2023, 12:29 przez Hawk1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
- pawel_kielce
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 38
- Rejestracja: 23.01.2011, 14:44
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kielce
Re: ST 1100 Pan European
Jak mogę się „wtrącić” bierz Hondę. 4 sezony na motorku sunąłem (bo jeździłem było by grzechem pisać), jeden z fajniejszych motocykli do łykania kilometrów. Silnik - bajka (to zupełnie inna jakość niż yamaszka).Prowadzenie, wygoda, niezawodność. Swoją sprzedałem, kolega ze swoją nie może się rozstać. Ostatnio się ciągnął za nami do Albanii. Właściwie to czekał na nas (trampek i afryczka). Nieco gorzej już było na miejscu…ale dobry kierownik…
Super krążownik, jeden z nielicznych którego sprzedaży żałuję.
Trochę też przy niej grzebałem. rozrząd, pompa wody itp.
Bardzo wdzięczny w serwisie moto.
Pozdrawiam
Super krążownik, jeden z nielicznych którego sprzedaży żałuję.
Trochę też przy niej grzebałem. rozrząd, pompa wody itp.
Bardzo wdzięczny w serwisie moto.
Pozdrawiam
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: ST 1100 Pan European
Pawle, napisz coś więcej!
Jakie plusy i jakie minusy?
O które ST piszesz? 1100 czy 1300?
Jeździłeś może oboma? Możesz porówznać?
I co ggorzej na wyjeździe?
Jakie plusy i jakie minusy?
O które ST piszesz? 1100 czy 1300?
Jeździłeś może oboma? Możesz porówznać?
I co ggorzej na wyjeździe?
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: ST 1100 Pan European
Ja wiem że to na asfalt, na autostradę... Ale 330kg (st1300) to jest liczba która mnie odstrasza choćby był to najlepszy sprzęt na świecie. Mój waży 100kg mniej i wystarczy
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1429
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: ST 1100 Pan European
Miałem kiedyś okazje jeździć ST1100 i muszę powiedzieć ,ze na motocyklu nic nie wieje. Nie,wieje ale zajebistą nudą. Jest ciężki ,mało zwrotny ,sporo pali i nadaje sie tylko i wyłącznie na proste autostrady . Niestety ale emocji jest zero.
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- pawel_kielce
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 38
- Rejestracja: 23.01.2011, 14:44
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kielce
Re: ST 1100 Pan European
Piszę o 1100. Moj był z 1999r. Kupowałem od Tomka (znanego na FAT i takze tutaj), porządna sztuka.
Plusy:
Genialna lokomotywa, jedzie praktycznie od samego dołu bez zająknięcia na 5 np od 60 do 200km/h. Gdyby niezorientowana osobę posadzić...nie przeszkadzał by jej aktualnie za wysoki bieg
Kultura pracy silnika przewyższająca właściwie wszystkie współczesne jej motocykle.
Silnik zrobiony z duuuuuzym zapasem. Jeżeli zadbany i serwisowany, trudno to zmęczyć, przegrzać, zepsuć itp.
Przy umiarkowanym deszczu, pow. 50-60 km/h wlasciwie praktycznie na ciebie nie pada. Oczywiście, adekwatnie ochrona przed wiatrem.
Bardzo wygodna kanapa (bo to nie siedzenie).
Wlasciwie czy z pasażerką, czy bez nie czułem żadnej rocznicy...moment obrotowy ( o wadze kobiety nie pisze, może przeczytać )
Wdzięczna serwisowo, choć należy kumulować prace, bo trochę schodzi z demontażem plastików.
Jak na masę...paliła jak trampek. Przy spokojnej jeździe schodziło poniżej 6l. Jak goniłem...ok 140km/h przez kilkaset km to około 7 litrów. Ogrooooomny zbiornik.
B. dużo klamotow z drugiej ręki i dobry dostęp do części. Zresztą wlasciwie poza b.duzym jednym serwisem, nic się przez ponad 30 tys. km nie chciało popsuć.
Minusy:
Jest ciężka! Dopóki nie ruszysz...b.ciężka. Nauczyłem się nie parkować na pochylni z przednim kołem opartym o krawężnik.
Firmowe kufry boczne montowane są na takiej plastikowej listwie. Nie naładujesz tam nic cięższego. 2x2l bimbru to masowo wlasciwie granica. Choć wielkość sugerowała by co najmniej jeszcze dwie takie radości.
Jak na masę, hamulce są...powiedzmy wystarczające.
Rdzewiejące kolektory wydechowe (część pod silnikiem), przed łączeniem z tłumikami końcowymi. Kupno zdrowych używek, praktycznie niewykonalne. Granicznie, trzeba dorabiać.
Koniecznie kontrola wahacza. W części początkowej, mało widocznej. Potrafi rdzewieć jesli moto miało kontakt z sola bądź z Wysp.
Mechanicznie.
Rozbudowany układ chłodzenia, trzeba sprawdzić termostat (pasuje z Tico bodajże, ja wymieniałem z KIA któregoś). Trzeba dbać.
Rozrząd! Tam jest pasek, jak w aucie, na zewnątrz, z przodu silnika który jest wzdłużnie.
100 tys. pierwsze. potem bodajże co 70 tys. Dlatego często sprzedawane są tuż przed 100 tys. To TRZEBA zrobić! By jeździć ze spokojna głową.
Pasek (opel), rolki (honda) i...na tym samym chodzi pompa wody. Regeneracja ok 400 zł. (okolice Wrocławia). Ja złożyłem bez ruszania pompy i...rozbierałem raz jeszcze
Przy kupnie, jesli nie ma udokumentowanego serwisu rozrządu, przyczynek do znacznej negocjacji ceny.
Zawory-płytki, wlasciwie b. rzadko wymagana korekty, gaźniki bez cudow, napęd bezobsługowy, sprzęgło hydraulika, bez wad.
Jeździłem 1300.
Jeszcze bardziej czuć masę. Elektroniki trochę, ja nie znajduje powodu by dopłacać do 1100. Wygląd -kwestia gustu.
Jak przesiadałem się z trampka (miałem obydwa jednocześnie) to jak na elektryka , ten silnik jak by drgań nie generował !
Jak cos mi się przypomni jeszcze to dopisze...
Plusy:
Genialna lokomotywa, jedzie praktycznie od samego dołu bez zająknięcia na 5 np od 60 do 200km/h. Gdyby niezorientowana osobę posadzić...nie przeszkadzał by jej aktualnie za wysoki bieg
Kultura pracy silnika przewyższająca właściwie wszystkie współczesne jej motocykle.
Silnik zrobiony z duuuuuzym zapasem. Jeżeli zadbany i serwisowany, trudno to zmęczyć, przegrzać, zepsuć itp.
Przy umiarkowanym deszczu, pow. 50-60 km/h wlasciwie praktycznie na ciebie nie pada. Oczywiście, adekwatnie ochrona przed wiatrem.
Bardzo wygodna kanapa (bo to nie siedzenie).
Wlasciwie czy z pasażerką, czy bez nie czułem żadnej rocznicy...moment obrotowy ( o wadze kobiety nie pisze, może przeczytać )
Wdzięczna serwisowo, choć należy kumulować prace, bo trochę schodzi z demontażem plastików.
Jak na masę...paliła jak trampek. Przy spokojnej jeździe schodziło poniżej 6l. Jak goniłem...ok 140km/h przez kilkaset km to około 7 litrów. Ogrooooomny zbiornik.
B. dużo klamotow z drugiej ręki i dobry dostęp do części. Zresztą wlasciwie poza b.duzym jednym serwisem, nic się przez ponad 30 tys. km nie chciało popsuć.
Minusy:
Jest ciężka! Dopóki nie ruszysz...b.ciężka. Nauczyłem się nie parkować na pochylni z przednim kołem opartym o krawężnik.
Firmowe kufry boczne montowane są na takiej plastikowej listwie. Nie naładujesz tam nic cięższego. 2x2l bimbru to masowo wlasciwie granica. Choć wielkość sugerowała by co najmniej jeszcze dwie takie radości.
Jak na masę, hamulce są...powiedzmy wystarczające.
Rdzewiejące kolektory wydechowe (część pod silnikiem), przed łączeniem z tłumikami końcowymi. Kupno zdrowych używek, praktycznie niewykonalne. Granicznie, trzeba dorabiać.
Koniecznie kontrola wahacza. W części początkowej, mało widocznej. Potrafi rdzewieć jesli moto miało kontakt z sola bądź z Wysp.
Mechanicznie.
Rozbudowany układ chłodzenia, trzeba sprawdzić termostat (pasuje z Tico bodajże, ja wymieniałem z KIA któregoś). Trzeba dbać.
Rozrząd! Tam jest pasek, jak w aucie, na zewnątrz, z przodu silnika który jest wzdłużnie.
100 tys. pierwsze. potem bodajże co 70 tys. Dlatego często sprzedawane są tuż przed 100 tys. To TRZEBA zrobić! By jeździć ze spokojna głową.
Pasek (opel), rolki (honda) i...na tym samym chodzi pompa wody. Regeneracja ok 400 zł. (okolice Wrocławia). Ja złożyłem bez ruszania pompy i...rozbierałem raz jeszcze
Przy kupnie, jesli nie ma udokumentowanego serwisu rozrządu, przyczynek do znacznej negocjacji ceny.
Zawory-płytki, wlasciwie b. rzadko wymagana korekty, gaźniki bez cudow, napęd bezobsługowy, sprzęgło hydraulika, bez wad.
Jeździłem 1300.
Jeszcze bardziej czuć masę. Elektroniki trochę, ja nie znajduje powodu by dopłacać do 1100. Wygląd -kwestia gustu.
Jak przesiadałem się z trampka (miałem obydwa jednocześnie) to jak na elektryka , ten silnik jak by drgań nie generował !
Jak cos mi się przypomni jeszcze to dopisze...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości