synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie

Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, airboxa, tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki ssania/ gazu, pompy paliwa elektryczne i podciśnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.
Awatar użytkownika
grohot
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 93
Rejestracja: 12.06.2015, 09:27
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Iłowa

synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie

Post autor: grohot »

Witam forumowiczów.
Mam ogromny problem dotyczący synchronizacji. Mianowicie, podczas kręcenia śrubami regulacyjnymi mogę ustawić paramenty wakuometrów w jednym miejscu,
ale gdy dodaje gazu(wolno) wskazówki rozbiegają się, (szybko) do pewnego momentu idą razem a później zaś jedna sobie druga sobie.
Mogę ustawić też że wszystko ładnie się zgrywa ale mam wtedy wolne obroty są na poziomie 1700. Dodam, że gaźniki wyczyściłem przedmuchałem,
ale nie mam już pomysłu co to może być.
Podczas rozbebeszania gaźników zauważyłem delikatny luz na dźwigienkach, które sterują przepustnicami, czy to norma czy tulejki są wyrobione?

Ma ktoś jakiś pomysł? Trampek z 1995 roku pd06
szynszyll
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 116
Rejestracja: 17.09.2012, 14:12
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Rzeszów

Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie

Post autor: szynszyll »

synchronizacje przeprowadzamy dla wolnych obrotow po rozgrzaniu silnika. ewentualny wzrost obrotow korygujemy sruba wolnych pod gaznikiem.
Awatar użytkownika
grohot
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 93
Rejestracja: 12.06.2015, 09:27
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Iłowa

Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie

Post autor: grohot »

Problem rozwiązałem, ktoś grzebiąc wcześniej przy gaźnikach skręcił za mocno sprężynę zamykającą przepustnicę, dla tego nie mogłem dojść do łady z synchronizacją.
Plus tego jest taki, że przez to co się działo wyjęcie gaźników zajmuje mi teraz 15 min:P
Awatar użytkownika
Plutas
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 46
Rejestracja: 22.07.2015, 23:59
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Augustów

Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie

Post autor: Plutas »

Czy jak synchronizuje się gaźniki powinno się podczepiać podciśnienie do kranika przez trójnik czy w ogóle nie podłączać wężyka podciśnienia od kranika, tylko pod wakuometr ?? :ysz:
Awatar użytkownika
ryszard
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 117
Rejestracja: 25.05.2015, 07:11
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Tczew

Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie

Post autor: ryszard »

Paliwo podajesz grawitacyjnie omijając całkowicie zbiornik. A podcisnienie podlaczasz
do cylindrów
Awatar użytkownika
wklm
romeciarz
romeciarz
Posty: 32
Rejestracja: 24.10.2018, 21:40
Mój motocykl: XL600V

Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie

Post autor: wklm »

Dodam tylko,że zbiornik i tak trzeba zdjąć aby był wygodny dostęp do śruby regulacyjnej, więc wakuometr do wężyka od kranika będzie chyba ok.
Awatar użytkownika
Plutas
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 46
Rejestracja: 22.07.2015, 23:59
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Augustów

Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie

Post autor: Plutas »

Dobra dzięki bardzo, coś tam podregulowałem, ogólnie miałem problem ,żeby tą najechać śrubokrętem na tą śrubę, bez lusterka się nie obeszło :P :roll:

Obrazek z Dysku Google
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości