synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie
- grohot
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 12.06.2015, 09:27
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Iłowa
synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie
Witam forumowiczów.
Mam ogromny problem dotyczący synchronizacji. Mianowicie, podczas kręcenia śrubami regulacyjnymi mogę ustawić paramenty wakuometrów w jednym miejscu,
ale gdy dodaje gazu(wolno) wskazówki rozbiegają się, (szybko) do pewnego momentu idą razem a później zaś jedna sobie druga sobie.
Mogę ustawić też że wszystko ładnie się zgrywa ale mam wtedy wolne obroty są na poziomie 1700. Dodam, że gaźniki wyczyściłem przedmuchałem,
ale nie mam już pomysłu co to może być.
Podczas rozbebeszania gaźników zauważyłem delikatny luz na dźwigienkach, które sterują przepustnicami, czy to norma czy tulejki są wyrobione?
Ma ktoś jakiś pomysł? Trampek z 1995 roku pd06
Mam ogromny problem dotyczący synchronizacji. Mianowicie, podczas kręcenia śrubami regulacyjnymi mogę ustawić paramenty wakuometrów w jednym miejscu,
ale gdy dodaje gazu(wolno) wskazówki rozbiegają się, (szybko) do pewnego momentu idą razem a później zaś jedna sobie druga sobie.
Mogę ustawić też że wszystko ładnie się zgrywa ale mam wtedy wolne obroty są na poziomie 1700. Dodam, że gaźniki wyczyściłem przedmuchałem,
ale nie mam już pomysłu co to może być.
Podczas rozbebeszania gaźników zauważyłem delikatny luz na dźwigienkach, które sterują przepustnicami, czy to norma czy tulejki są wyrobione?
Ma ktoś jakiś pomysł? Trampek z 1995 roku pd06
-
- osiedlowy kaskader
- Posty: 116
- Rejestracja: 17.09.2012, 14:12
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie
synchronizacje przeprowadzamy dla wolnych obrotow po rozgrzaniu silnika. ewentualny wzrost obrotow korygujemy sruba wolnych pod gaznikiem.
- grohot
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 12.06.2015, 09:27
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Iłowa
Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie
Problem rozwiązałem, ktoś grzebiąc wcześniej przy gaźnikach skręcił za mocno sprężynę zamykającą przepustnicę, dla tego nie mogłem dojść do łady z synchronizacją.
Plus tego jest taki, że przez to co się działo wyjęcie gaźników zajmuje mi teraz 15 min:P
Plus tego jest taki, że przez to co się działo wyjęcie gaźników zajmuje mi teraz 15 min:P
- Plutas
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 46
- Rejestracja: 22.07.2015, 23:59
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Augustów
Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie
Czy jak synchronizuje się gaźniki powinno się podczepiać podciśnienie do kranika przez trójnik czy w ogóle nie podłączać wężyka podciśnienia od kranika, tylko pod wakuometr ??
- ryszard
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 25.05.2015, 07:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Tczew
Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie
Paliwo podajesz grawitacyjnie omijając całkowicie zbiornik. A podcisnienie podlaczasz
do cylindrów
do cylindrów
Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie
Dodam tylko,że zbiornik i tak trzeba zdjąć aby był wygodny dostęp do śruby regulacyjnej, więc wakuometr do wężyka od kranika będzie chyba ok.
- Plutas
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 46
- Rejestracja: 22.07.2015, 23:59
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Augustów
Re: synchronizacja, wolne obroty, podciśnienie
Dobra dzięki bardzo, coś tam podregulowałem, ogólnie miałem problem ,żeby tą najechać śrubokrętem na tą śrubę, bez lusterka się nie obeszło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości