(S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
(S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Witam .
W związku z rozbudową stajni mam na sprzedaż mojego wychuchanego Trampka.
Motocykl zakupiony 3 lata temu przeszedł całkowitą rewitalizację.
Baza rok.prod. 2000 - przebieg wg licznika wówczas 37.tys ( na moje oko miał dwa razy więcej)
Ponieważ zakupiony w okresie zimowym , to został rozebrany i wszystkie elementy konieczne zostały odnowione. Od piaskowania po malowanie proszkowe. Plastiki, jeśli były uszkodzone , to zostały wymienione na inne i wszystkie łącznie ze zbiornikiem oklejone folią. Trampek oglądany przez wielu forumowiczów, zawsze zwraca uwagę swoją nietuzinkową faciatą. Zmieniono kolory setów, przedniego błotnika, wahacza tylnego i wydechu - obecnie czarna farba na układzie wydechowym uległa wypaleniu, ale mam na zamianę bardzo ładny wydech po 25 tysiącach przebiegu, który mogę zamienić.
Moto posiada oryginalne stelaże boczne oraz płytę pod kufer centralny monokey.
Ponadto w trakcie użytkowania zostały wymienione lub dodane następujące akcesoria:
• Silnik rok. prod. 2002 z przebiegiem obecnie 35 tys. km ! - bardzo ładnie pracuje , zero problemów - po regulacjach. W tym roku już zaliczył Bałkany po asfalcie.
• zawieszenie progresywne Hyper PRO przód i tył
• Gmole HEED
• Płyta pod silnik MERTA - 4 mm grubości - czarna + przedłużka przedniego błotnika
• podnóżki off roadowe oryginał Touratech,
• podnóżki pasażera alu akcesoryjne ,
• kratka na reflektor oryginał Touratech ,
• w stelażach miejsce na tubę narzędziową (starą tubę zdejmuję)
• Stopka centralna Darkojak + poszerzenie stopki bocznej
• Wężyki hamulcowe w stalowym oplocie HEL z czerwonymi końcówkami
• Dźwignia biegów składana Touratech
• Kierunkowskazy zmienione na białe od ostatnich wypustów (+jeden zapasowy)
• Lampa tylna LED biała - bardzo ładnie ubiera motocykl
• Dodatkowe LEDy informujące kierowcę o włączonym kierunku ( dodane, aby bardziej zwrócić uwagę na załączony kierunkowskaz- miałem z tym problem , szczególnie gdy mocno świeciło słońce)
• Dodatkowa poprzeczka ALU na kierownicy pod GPS i telefon (łatwa do demontażu)
• Lusterka akcesoryjne szeroki kąt widzenia + jedno zapasowe
• Podgrzewane manetki OXFORD - nowsze z opcją Battery Saving Mode
• Podgrzewana kanapa akcesoryjna ,obniżona z wkładką żelową - dwa poziomy grzania prod. Wulkan
• Motocykl ma założoną osobną instalację na przydaśki, zatem nie powoduje palenia oryginalnej w razie problemów
• Na gmolach zamontowane LEDy dalekosiężne z włącznikiem na kierownicy ( te LEDy demontuję, ale zostanie do nich instalacja) - mają moc
• Dodatkowe gniazdo zapalniczki na kierownicy
• Dodatkowe podwójne gniazdo USB na kierownicy (2A)
• Szyba Kappa wysoka - bardzo dobra - mam też deflektor do niej
• Wyprowadzenie łącza CTEK do ładowania akumulatora bez potrzeby rozbierania owiewek ze wskaźnikiem poziomu naładowania akumulatora
• Ponadto posiadam dwa komplety kół - jedne srebrne , drugie czarne obręcze na srebrnych są opony Mitas E09 tył i TKC80 przód, na czarnych komplet K60 Scout
Motocykl jest nad wyraz przygotowany technicznie , choć cały czas eksploatowany. Nie uniknął gleb, także małego szlifa, wszystko na offie, co także dało możliwość sprawdzenia zabezpieczeń , a te sprawdziły się , a jeśli coś było nie tak, to zostało dzięki temu ulepszone.
Prosze zatem nie oczekiwać stanu salonowego - to jest rasowe ciężkie enduro, które ma konkretne rzeczy do zrealizowania.
Motocykl na dzień dzisiejszy mogę sprzedać w pełnej opcji i dorzucić jeszcze kilka zapasowych rzeczy, ale cena jest jak na rynek polski tylko dla pasjonata. Tylko poważne propozycje mogę rozważać po obejrzeniu motocykla na żywo. Cena na dzień dzisiejszy nie jest ustalona, bo wszystko zależy jakie dodatki mam przy motocyklu zostawić.
Całkowity koszt zrobienia motocykla, bez serwisów , wymian olejów itp to 25 tys PLN (zaznaczam ,że to nie jest oczywiście cena wystawionego motocykla, ale takie były główne nakłady na jego budowę)., zatem zdaję sobie sprawę, że liczba chętnych za takie monety będzie równa zero. Kto pyta nie błądzi !!!
Wszystko jest kwestią dogadania, co kto potrzebuje i ile z dodatków chce dostać z motocyklem. Jeśli będę musiał , to zdejmę z motocykla co się da i dodatki sprzedam osobno. Jednak obecna konfiguracja jest po prostu full wypas bez rzeźby typy zawiecha od Afry, a czacha od KTM'a itp.Póki co nie spieszy mi się ze sprzedażą, motocykl jest w rewelacyjnej kondycji i cały czas daje dużo radości kierownikowi. Ponieważ takich motocykli już nie ma nowych, a musiałem zakupić coś z ABS em , w mojej stajence zawita NAT i mogę się zdecydować na sprzedaż Trampka , co też czynię, dając szansę komuś kto szuka moto na prawdę wartego uwagi z konkretną konfiguracją , bez latania po sklepach , czekania na zamówione dodatki itp.
Motocyklem przyjadę zapewne na ITT2017 i tam można go będzie dokładnie oglądnąć. Zapraszam chętnych do negocjacji.
telefony lub sms pod nr 666 osiem cztery osiem cztery 09, oddzwonię w wolnej chwili
W związku z rozbudową stajni mam na sprzedaż mojego wychuchanego Trampka.
Motocykl zakupiony 3 lata temu przeszedł całkowitą rewitalizację.
Baza rok.prod. 2000 - przebieg wg licznika wówczas 37.tys ( na moje oko miał dwa razy więcej)
Ponieważ zakupiony w okresie zimowym , to został rozebrany i wszystkie elementy konieczne zostały odnowione. Od piaskowania po malowanie proszkowe. Plastiki, jeśli były uszkodzone , to zostały wymienione na inne i wszystkie łącznie ze zbiornikiem oklejone folią. Trampek oglądany przez wielu forumowiczów, zawsze zwraca uwagę swoją nietuzinkową faciatą. Zmieniono kolory setów, przedniego błotnika, wahacza tylnego i wydechu - obecnie czarna farba na układzie wydechowym uległa wypaleniu, ale mam na zamianę bardzo ładny wydech po 25 tysiącach przebiegu, który mogę zamienić.
Moto posiada oryginalne stelaże boczne oraz płytę pod kufer centralny monokey.
Ponadto w trakcie użytkowania zostały wymienione lub dodane następujące akcesoria:
• Silnik rok. prod. 2002 z przebiegiem obecnie 35 tys. km ! - bardzo ładnie pracuje , zero problemów - po regulacjach. W tym roku już zaliczył Bałkany po asfalcie.
• zawieszenie progresywne Hyper PRO przód i tył
• Gmole HEED
• Płyta pod silnik MERTA - 4 mm grubości - czarna + przedłużka przedniego błotnika
• podnóżki off roadowe oryginał Touratech,
• podnóżki pasażera alu akcesoryjne ,
• kratka na reflektor oryginał Touratech ,
• w stelażach miejsce na tubę narzędziową (starą tubę zdejmuję)
• Stopka centralna Darkojak + poszerzenie stopki bocznej
• Wężyki hamulcowe w stalowym oplocie HEL z czerwonymi końcówkami
• Dźwignia biegów składana Touratech
• Kierunkowskazy zmienione na białe od ostatnich wypustów (+jeden zapasowy)
• Lampa tylna LED biała - bardzo ładnie ubiera motocykl
• Dodatkowe LEDy informujące kierowcę o włączonym kierunku ( dodane, aby bardziej zwrócić uwagę na załączony kierunkowskaz- miałem z tym problem , szczególnie gdy mocno świeciło słońce)
• Dodatkowa poprzeczka ALU na kierownicy pod GPS i telefon (łatwa do demontażu)
• Lusterka akcesoryjne szeroki kąt widzenia + jedno zapasowe
• Podgrzewane manetki OXFORD - nowsze z opcją Battery Saving Mode
• Podgrzewana kanapa akcesoryjna ,obniżona z wkładką żelową - dwa poziomy grzania prod. Wulkan
• Motocykl ma założoną osobną instalację na przydaśki, zatem nie powoduje palenia oryginalnej w razie problemów
• Na gmolach zamontowane LEDy dalekosiężne z włącznikiem na kierownicy ( te LEDy demontuję, ale zostanie do nich instalacja) - mają moc
• Dodatkowe gniazdo zapalniczki na kierownicy
• Dodatkowe podwójne gniazdo USB na kierownicy (2A)
• Szyba Kappa wysoka - bardzo dobra - mam też deflektor do niej
• Wyprowadzenie łącza CTEK do ładowania akumulatora bez potrzeby rozbierania owiewek ze wskaźnikiem poziomu naładowania akumulatora
• Ponadto posiadam dwa komplety kół - jedne srebrne , drugie czarne obręcze na srebrnych są opony Mitas E09 tył i TKC80 przód, na czarnych komplet K60 Scout
Motocykl jest nad wyraz przygotowany technicznie , choć cały czas eksploatowany. Nie uniknął gleb, także małego szlifa, wszystko na offie, co także dało możliwość sprawdzenia zabezpieczeń , a te sprawdziły się , a jeśli coś było nie tak, to zostało dzięki temu ulepszone.
Prosze zatem nie oczekiwać stanu salonowego - to jest rasowe ciężkie enduro, które ma konkretne rzeczy do zrealizowania.
Motocykl na dzień dzisiejszy mogę sprzedać w pełnej opcji i dorzucić jeszcze kilka zapasowych rzeczy, ale cena jest jak na rynek polski tylko dla pasjonata. Tylko poważne propozycje mogę rozważać po obejrzeniu motocykla na żywo. Cena na dzień dzisiejszy nie jest ustalona, bo wszystko zależy jakie dodatki mam przy motocyklu zostawić.
Całkowity koszt zrobienia motocykla, bez serwisów , wymian olejów itp to 25 tys PLN (zaznaczam ,że to nie jest oczywiście cena wystawionego motocykla, ale takie były główne nakłady na jego budowę)., zatem zdaję sobie sprawę, że liczba chętnych za takie monety będzie równa zero. Kto pyta nie błądzi !!!
Wszystko jest kwestią dogadania, co kto potrzebuje i ile z dodatków chce dostać z motocyklem. Jeśli będę musiał , to zdejmę z motocykla co się da i dodatki sprzedam osobno. Jednak obecna konfiguracja jest po prostu full wypas bez rzeźby typy zawiecha od Afry, a czacha od KTM'a itp.Póki co nie spieszy mi się ze sprzedażą, motocykl jest w rewelacyjnej kondycji i cały czas daje dużo radości kierownikowi. Ponieważ takich motocykli już nie ma nowych, a musiałem zakupić coś z ABS em , w mojej stajence zawita NAT i mogę się zdecydować na sprzedaż Trampka , co też czynię, dając szansę komuś kto szuka moto na prawdę wartego uwagi z konkretną konfiguracją , bez latania po sklepach , czekania na zamówione dodatki itp.
Motocyklem przyjadę zapewne na ITT2017 i tam można go będzie dokładnie oglądnąć. Zapraszam chętnych do negocjacji.
telefony lub sms pod nr 666 osiem cztery osiem cztery 09, oddzwonię w wolnej chwili
Ostatnio zmieniony 22.05.2017, 22:00 przez HarryLey4x4, łącznie zmieniany 5 razy.
- Neno
- młody podróżnik
- Posty: 2484
- Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zambrów
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Piękna maszyna!
P.S. Gratuluję nowego nabytku
P.S. Gratuluję nowego nabytku
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Dzięki, zaprawdę bardzo lubię ten motocykl i coś mi się wydaje ,że z powodu ceny jeszcze trochę nim pojeżdżę, ale cóż... Robiony był na lata
- JL79
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 239
- Rejestracja: 08.06.2015, 13:14
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: wAw/ sokołów podlaski
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Może i tak będzie Wyposażenia na wypasieHarryLey4x4 pisze:Dzięki, zaprawdę bardzo lubię ten motocykl i coś mi się wydaje ,że z powodu ceny jeszcze trochę nim pojeżdżę, ale cóż... Robiony był na lata
btw. płyta pod silnik bez problemu pasowała z gmolami?
Bo mam takie gmole i myślę o tej płycie.
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Plyta jest super. Brałem juz kilka drzew górą i sprawdziła sie bez problemu. Niestety chcialem od Merty do NAT ale jeszcze nie robi
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Mimo tak wyczerpującego opisu nie widzę ceny... :/
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
napisano - cena zależna od konfiguracji
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
To podaj chociaż widełki - cena jest wymagana w ogłoszeniu.
Wytapatalkowane
Wytapatalkowane
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Cena wyjściowa motocykla bez NAVI i halogenów oraz tuby narzędziowej 18.900 - z jednym kompletem kół - do wyboru czarne lub srebrne (wyważone, odrestaurowane, gotowe do jazdy))
Dodatkowy komplet kół - kompletny z oponami i tarczami 2500 (cena tylko z motocyklem)
Możliwość sprzedania nawigacji - wtedy cała instalacja od niej zostaje - cena 1000
Możliwość sprzedania halogenów - bez ich demontażu - cena 600
Dodatkowy komplet kół - kompletny z oponami i tarczami 2500 (cena tylko z motocyklem)
Możliwość sprzedania nawigacji - wtedy cała instalacja od niej zostaje - cena 1000
Możliwość sprzedania halogenów - bez ich demontażu - cena 600
- janina
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Malbork
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Czy jesteś w stanie porównać pracę zawieszenia oryginalnego i Hyper Pro? Jeździłeś na standardowym? Czy od razu wsadziłeś akcesoryjne? Z góry dziękuję.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
pierwszy sezon jeździłem ze standardem i do dziś mam w przednim błotniku od góry uszkodzenia po tym. Od czasu jak mam progresy nie mam żadnych obaw jeśłi chodzi o podskoki czy dobijanie zawieszenia.
Jest niebo a ziemia
Jest niebo a ziemia
- janina
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Malbork
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Rozumiem, że to co napisałeś dotyczy przodu - pewnie jest mniej 'gumowy'. A co z 'nurkowaniem' przy hamowaniu? Jaki olej wlałeś? A tył jakieś różnice? Szkoda, że nie udało mi się odszukać Ciebie na Lipie, mignąłeś mi tylko na parkingu przy kręgach w Węsiorach.
Dzięki za info.
Dzięki za info.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Podbijam.
NOWA CENA WYJŚCIOWA> MOTO W PEŁNEJ OPCJI 17.500. Cena póki co do wyczerpania zapasów
NOWA CENA WYJŚCIOWA> MOTO W PEŁNEJ OPCJI 17.500. Cena póki co do wyczerpania zapasów
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Mam już troszkę dość oglądaczy , którzy chcą kupić wszystko za nic.
Motocykl trafia na giełdę
zatem nowa cena i nowe możliwości
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-tra ... yYQNd.html
Motocykl trafia na giełdę
zatem nowa cena i nowe możliwości
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-tra ... yYQNd.html
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a
Cena zimowa , po zdemontowaniu paru pierdółek 12.000 tylko dla forumowiczów
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości