(S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

(S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

Witam .
W związku z rozbudową stajni mam na sprzedaż mojego wychuchanego Trampka.
Motocykl zakupiony 3 lata temu przeszedł całkowitą rewitalizację.
Baza rok.prod. 2000 - przebieg wg licznika wówczas 37.tys ( na moje oko miał dwa razy więcej)
Ponieważ zakupiony w okresie zimowym , to został rozebrany i wszystkie elementy konieczne zostały odnowione. Od piaskowania po malowanie proszkowe. Plastiki, jeśli były uszkodzone , to zostały wymienione na inne i wszystkie łącznie ze zbiornikiem oklejone folią. Trampek oglądany przez wielu forumowiczów, zawsze zwraca uwagę swoją nietuzinkową faciatą. Zmieniono kolory setów, przedniego błotnika, wahacza tylnego i wydechu - obecnie czarna farba na układzie wydechowym uległa wypaleniu, ale mam na zamianę bardzo ładny wydech po 25 tysiącach przebiegu, który mogę zamienić.
Moto posiada oryginalne stelaże boczne oraz płytę pod kufer centralny monokey.
Ponadto w trakcie użytkowania zostały wymienione lub dodane następujące akcesoria:
• Silnik rok. prod. 2002 z przebiegiem obecnie 35 tys. km ! - bardzo ładnie pracuje , zero problemów - po regulacjach. W tym roku już zaliczył Bałkany po asfalcie.
• zawieszenie progresywne Hyper PRO przód i tył
• Gmole HEED
• Płyta pod silnik MERTA - 4 mm grubości - czarna + przedłużka przedniego błotnika
• podnóżki off roadowe oryginał Touratech,
• podnóżki pasażera alu akcesoryjne ,
• kratka na reflektor oryginał Touratech ,
• w stelażach miejsce na tubę narzędziową (starą tubę zdejmuję)
• Stopka centralna Darkojak + poszerzenie stopki bocznej
• Wężyki hamulcowe w stalowym oplocie HEL z czerwonymi końcówkami
• Dźwignia biegów składana Touratech
• Kierunkowskazy zmienione na białe od ostatnich wypustów (+jeden zapasowy)
• Lampa tylna LED biała - bardzo ładnie ubiera motocykl
• Dodatkowe LEDy informujące kierowcę o włączonym kierunku ( dodane, aby bardziej zwrócić uwagę na załączony kierunkowskaz- miałem z tym problem , szczególnie gdy mocno świeciło słońce)
• Dodatkowa poprzeczka ALU na kierownicy pod GPS i telefon (łatwa do demontażu)
• Lusterka akcesoryjne szeroki kąt widzenia + jedno zapasowe
• Podgrzewane manetki OXFORD - nowsze z opcją Battery Saving Mode
• Podgrzewana kanapa akcesoryjna ,obniżona z wkładką żelową - dwa poziomy grzania prod. Wulkan
• Motocykl ma założoną osobną instalację na przydaśki, zatem nie powoduje palenia oryginalnej w razie problemów
• Na gmolach zamontowane LEDy dalekosiężne z włącznikiem na kierownicy ( te LEDy demontuję, ale zostanie do nich instalacja) - mają moc
• Dodatkowe gniazdo zapalniczki na kierownicy
• Dodatkowe podwójne gniazdo USB na kierownicy (2A)
• Szyba Kappa wysoka - bardzo dobra - mam też deflektor do niej
• Wyprowadzenie łącza CTEK do ładowania akumulatora bez potrzeby rozbierania owiewek ze wskaźnikiem poziomu naładowania akumulatora
• Ponadto posiadam dwa komplety kół - jedne srebrne , drugie czarne obręcze na srebrnych są opony Mitas E09 tył i TKC80 przód, na czarnych komplet K60 Scout



Motocykl jest nad wyraz przygotowany technicznie , choć cały czas eksploatowany. Nie uniknął gleb, także małego szlifa, wszystko na offie, co także dało możliwość sprawdzenia zabezpieczeń , a te sprawdziły się , a jeśli coś było nie tak, to zostało dzięki temu ulepszone.
Prosze zatem nie oczekiwać stanu salonowego - to jest rasowe ciężkie enduro, które ma konkretne rzeczy do zrealizowania.
Motocykl na dzień dzisiejszy mogę sprzedać w pełnej opcji i dorzucić jeszcze kilka zapasowych rzeczy, ale cena jest jak na rynek polski tylko dla pasjonata. Tylko poważne propozycje mogę rozważać po obejrzeniu motocykla na żywo. Cena na dzień dzisiejszy nie jest ustalona, bo wszystko zależy jakie dodatki mam przy motocyklu zostawić.
Całkowity koszt zrobienia motocykla, bez serwisów , wymian olejów itp to 25 tys PLN (zaznaczam ,że to nie jest oczywiście cena wystawionego motocykla, ale takie były główne nakłady na jego budowę)., zatem zdaję sobie sprawę, że liczba chętnych za takie monety będzie równa zero. Kto pyta nie błądzi !!!
Wszystko jest kwestią dogadania, co kto potrzebuje i ile z dodatków chce dostać z motocyklem. Jeśli będę musiał , to zdejmę z motocykla co się da i dodatki sprzedam osobno. Jednak obecna konfiguracja jest po prostu full wypas bez rzeźby typy zawiecha od Afry, a czacha od KTM'a itp.Póki co nie spieszy mi się ze sprzedażą, motocykl jest w rewelacyjnej kondycji i cały czas daje dużo radości kierownikowi. Ponieważ takich motocykli już nie ma nowych, a musiałem zakupić coś z ABS em , w mojej stajence zawita NAT i mogę się zdecydować na sprzedaż Trampka , co też czynię, dając szansę komuś kto szuka moto na prawdę wartego uwagi z konkretną konfiguracją , bez latania po sklepach , czekania na zamówione dodatki itp.

Motocyklem przyjadę zapewne na ITT2017 i tam można go będzie dokładnie oglądnąć. Zapraszam chętnych do negocjacji.
telefony lub sms pod nr 666 osiem cztery osiem cztery 09, oddzwonię w wolnej chwili

ObrazekObrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22.05.2017, 22:00 przez HarryLey4x4, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Neno
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2484
Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Zambrów

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: Neno »

Piękna maszyna!

P.S. Gratuluję nowego nabytku ;)
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

Dzięki, zaprawdę bardzo lubię ten motocykl i coś mi się wydaje ,że z powodu ceny jeszcze trochę nim pojeżdżę, ale cóż... Robiony był na lata :spam:
Awatar użytkownika
JL79
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 239
Rejestracja: 08.06.2015, 13:14
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: wAw/ sokołów podlaski

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: JL79 »

HarryLey4x4 pisze:Dzięki, zaprawdę bardzo lubię ten motocykl i coś mi się wydaje ,że z powodu ceny jeszcze trochę nim pojeżdżę, ale cóż... Robiony był na lata :spam:
Może i tak będzie ;-) Wyposażenia na wypasie :smile:
btw. płyta pod silnik bez problemu pasowała z gmolami?
Bo mam takie gmole i myślę o tej płycie.
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

Plyta jest super. Brałem juz kilka drzew górą i sprawdziła sie bez problemu. Niestety chcialem od Merty do NAT ale jeszcze nie robi
michau
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 77
Rejestracja: 03.07.2013, 02:18
Mój motocykl: mam inne moto...

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: michau »

Mimo tak wyczerpującego opisu nie widzę ceny... :/
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

napisano - cena zależna od konfiguracji ;-)
Awatar użytkownika
wilq.bb
Kontroler
Kontroler
Posty: 2673
Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: wilq.bb »

To podaj chociaż widełki - cena jest wymagana w ogłoszeniu.
Wytapatalkowane
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

Cena wyjściowa motocykla bez NAVI i halogenów oraz tuby narzędziowej 18.900 - z jednym kompletem kół - do wyboru czarne lub srebrne (wyważone, odrestaurowane, gotowe do jazdy))
Dodatkowy komplet kół - kompletny z oponami i tarczami 2500 (cena tylko z motocyklem)
Możliwość sprzedania nawigacji - wtedy cała instalacja od niej zostaje - cena 1000
Możliwość sprzedania halogenów - bez ich demontażu - cena 600
Awatar użytkownika
janina
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 84
Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Malbork

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: janina »

Czy jesteś w stanie porównać pracę zawieszenia oryginalnego i Hyper Pro? Jeździłeś na standardowym? Czy od razu wsadziłeś akcesoryjne? Z góry dziękuję.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

pierwszy sezon jeździłem ze standardem i do dziś mam w przednim błotniku od góry uszkodzenia po tym. Od czasu jak mam progresy nie mam żadnych obaw jeśłi chodzi o podskoki czy dobijanie zawieszenia.
Jest niebo a ziemia
Awatar użytkownika
janina
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 84
Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Malbork

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: janina »

Rozumiem, że to co napisałeś dotyczy przodu - pewnie jest mniej 'gumowy'. A co z 'nurkowaniem' przy hamowaniu? Jaki olej wlałeś? A tył jakieś różnice? Szkoda, że nie udało mi się odszukać Ciebie na Lipie, mignąłeś mi tylko na parkingu przy kręgach w Węsiorach.

Dzięki za info. :thumbsup:
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

Podbijam.
NOWA CENA WYJŚCIOWA> MOTO W PEŁNEJ OPCJI 17.500. Cena póki co do wyczerpania zapasów :lol:
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

Mam już troszkę dość oglądaczy , którzy chcą kupić wszystko za nic.

Motocykl trafia na giełdę
zatem nowa cena i nowe możliwości

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-tra ... yYQNd.html
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

Cena zimowa , po zdemontowaniu paru pierdółek 12.000 tylko dla forumowiczów
Awatar użytkownika
HarryLey4x4
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 712
Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: spod Poznania

Re: (S) TRANSALP XL650V 2000/2002 od HarryLey'a

Post autor: HarryLey4x4 »

Sprzedany
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości