Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Nie oszukujmy się, motocykle typu DR650, czy XT600 są projektowane głównie przez księgowych Zmiana zawiasu jeśli ma mieć wpływ na ramę i własności jezdne, to tylko na plus, bo nie będzie dobijało masakrując łożyska itp. Oczywiście pomijam mody, kiedy motocykl wędruje 10cm wyżej Przed tematem "lepiej kupić kata" stałem 5 albo 6 razy - przymiarka do małego ADV. Dla mnie to prawie ideał, ale co miałem zabierać się za wydzwanianie po ogłoszeniach, to mnie musiał nawiedzić jakiś były użytkownik tego sprzętu i się odechciewało. Ostatnim razem skończyło się na tym, że główny wyznawca LC4, którego ciągle atakowałem pytaniami, przyjechał na mały zlot... samochodem. ADV mu się rozpadł, co cudem zauważył, bo z olejem wylały się opiłki koszyczka łożyska (nie pojechał ani na zlot, ani na długo wyczekiwaną Albanię). Ale oczywiście "kup! zajebisty sprzęt! to się naprawi i będzie dobrze!". Tylko ile będzie dobrze i kiedy znowu dopadnie taka "drobna" awaria? W końcu LC4 Adv odpuściłem, bo ceny zadbanej sztuki zbliżają się do kilka lat młodszych 690-tek.
Więc z mojej perspektywy lepiej zostać przy DR/XT/TT niż ładować się w coś nie do końca pewnego. Zawiasu nie trzeba rzeźbić, ale o sprawnej/przyjemnej jeździe z pomarańczowymi można wtedy zapomnieć. U mnie większe wyprawy zawsze wypadają z Sowizdrzałem, który bawi się teraz w rajdy na EXC, co ma bezpośrednie przełożenie na prędkości podróżne
Więc z mojej perspektywy lepiej zostać przy DR/XT/TT niż ładować się w coś nie do końca pewnego. Zawiasu nie trzeba rzeźbić, ale o sprawnej/przyjemnej jeździe z pomarańczowymi można wtedy zapomnieć. U mnie większe wyprawy zawsze wypadają z Sowizdrzałem, który bawi się teraz w rajdy na EXC, co ma bezpośrednie przełożenie na prędkości podróżne
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- ural2
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 423
- Rejestracja: 16.06.2010, 21:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Dubiecko
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Nie posiadam takiego sprzętu. Młodziaki w mojej miejscowości mają i dzidują nim na okrągło. Błota, lasy, woda itp... Nie ma lekko trzyma się nieźle młotkonaprawialna i bezawaryjna.bosi pisze:Powiem bardzo krótko: rewelacja masz go?ural2 pisze:Panowie a co powiecie o takim motorku jak xr250 (wersja R lub Baja)?
Taka mała dygresja: jeżeli Honda ma w nazwie dwie literki R, to wiedz, że coś się dzieje.
Przejachalem się kilka razy i powiem ze fajny komarek:).
Był "Król"- teraz jest "Królowa"
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Z KTM-em jest tak że to z pewnością dobry sprzęt o niesamowitych osiągach. Człowiek u mnie na osiedlu ma LC8 990 i jest zadowolony, chwali. I życzę aby był zadowolony, jak najbardziej bo maszyna robi wrażenie i ma MOC.
wojtekk - z pewnością przed zakupem DR-ki mocno zgłębiałeś temat. Czy te problemy olejowe to kwestia tak nagminna i problematyczna? BTW - Mam dwóch kumpli którzy jeżdżą na DR750BIG (to chyba rozwinięcie 650) - chwalą, cmokają i zapewniają że to najbardziej pancerny sprzęt jaki istnieje i przy tym dzielny w terenie. Przejechałem się na tym i powiem tyle że zrobił na mnie kolosalne wrażenie, na asfalcie śmiga a na szutrach 2 razy bardziej poręczny od Trampka, 5 razy bardziej wibruje i mimo masy sprawia wrażenie dużo lżejszego.Generalnie BIG-os ma swój urok.
Z tego co widzę u nas można XT600E za 6 tys kupić, ciekawe jak ze stanem skoro w niemcowni stoją średnio po 2000-2500 euro..
Podrawiam
zimny
wojtekk - z pewnością przed zakupem DR-ki mocno zgłębiałeś temat. Czy te problemy olejowe to kwestia tak nagminna i problematyczna? BTW - Mam dwóch kumpli którzy jeżdżą na DR750BIG (to chyba rozwinięcie 650) - chwalą, cmokają i zapewniają że to najbardziej pancerny sprzęt jaki istnieje i przy tym dzielny w terenie. Przejechałem się na tym i powiem tyle że zrobił na mnie kolosalne wrażenie, na asfalcie śmiga a na szutrach 2 razy bardziej poręczny od Trampka, 5 razy bardziej wibruje i mimo masy sprawia wrażenie dużo lżejszego.Generalnie BIG-os ma swój urok.
Z tego co widzę u nas można XT600E za 6 tys kupić, ciekawe jak ze stanem skoro w niemcowni stoją średnio po 2000-2500 euro..
Podrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Na zachodzie DRy i XTki trzymają ceny. Znaleźć tam w miarę jeżdżącą starą tenerkę za mniej niż 1500 euro, to cud, a u nas za tyle stoją po renowacji. Zresztą dwie znane mi sztuki po zupełnej renowacji (od silnika po ramę) poszły właśnie na zachód, bo w PL nikt nie chciał zapłacić za 25-letni motocykl ponad 7tys.zł. Znowu XT600E w idealnym stanie można u nas kupić za 6-7tys., bo za 9tys. zaczynają się już dużo młodsze XT660R. MARCINm10 znalazł dla swojej Klaudii XT660R za 9500zł w cycek stanie, z przebiegiem kilkunastu tys.km, już z wysokim kolektorem i kilkoma szpejami turystycznymi - moto wyglądało jakby miesiąc wcześniej wyjechało z salonu.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5558
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Arturze - nie staję z Tobą w szranki w dyskusję o serwisie. Nie mierzę się w to, jak wiele miałem ja motocyklów w rękach, a ile Ty. W obu kategoriach ja jestem amatorem, a Ty wersją PRO.ArturS pisze: Dla mnie to prawie ideał, ale co miałem zabierać się za wydzwanianie po ogłoszeniach, to mnie musiał nawiedzić jakiś były użytkownik tego sprzętu i się odechciewało. Ostatnim razem skończyło się na tym, że główny wyznawca LC4, którego ciągle atakowałem pytaniami, przyjechał na mały zlot... samochodem. ADV mu się rozpadł, co cudem zauważył, bo z olejem wylały się opiłki koszyczka łożyska (nie pojechał ani na zlot, ani na długo wyczekiwaną Albanię). Ale oczywiście "kup! zajebisty sprzęt! to się naprawi i będzie dobrze!". Tylko ile będzie dobrze i kiedy znowu dopadnie taka "drobna" awaria? W końcu LC4 Adv odpuściłem, bo ceny zadbanej sztuki zbliżają się do kilka lat młodszych 690-tek.
Ale… chrzanisz Bracie Tezy jak takie, że pani spod trójki to dwie tabletki popite wodą z kwiatków pomagają na ból głowy. KTM nas narazie przerastają. Kupujemy zajeż∂zone sprzęty, osczędzamy, nie umiemy serwisować (to są wymagające sprzęty w tym zakresie - zgoda; ALE TRZEBA SERWISOWAĆ!) i idzie w świat , że "to siem paniem psujom i w ogóle to gufffno jest". Ilu letni to był sprzęt - ten Twojego kolegi? BYł igiełka w sensie technicznym? Dbał o niego? Gdybym miał umiejętności mechaniczne + czas i więcej kasy kupiłbym kata. Albo gdybym nie miał czasu i umiejętności ale bym miał o wiele więcej kasy to bym kupił KTM. Huskę czy inne nowoczesne sprzęty.
Pytasz o wyrzyganie uszczelki i uciekanie piorunem oleju? Jak tak, to:zimny pisze:
wojtekk - z pewnością przed zakupem DR-ki mocno zgłębiałeś temat. Czy te problemy olejowe to kwestia tak nagminna i problematyczna?
a) jest na to patent. Zakładasz i masz z głowy. Ale może i lepiej:
b) gadasz ze Szparagiem jak zrobić, by to nie wystąpiło. Wyrzyguje uszczelkę bo jest często błąd użytkownika. Likwidujesz błąd, nie wstawiasz patentu i jest dobrze. Albo robisz jedno i drugie.
Ja bym nie szedł w tę stronę. Wzrost wagi, gorsze kwestie techniczne (zobacz wątki np. naprawy silnika/tłoka - masakra) i jezdne moim zdaniem niewarte świeczki. 650 jest o niebo lżejsza i mam wrażenie (ale zima przede mną więc nie mam czasu grzebać jeszcze teraz) prostsza konstrukcja. To jest sprzęt niezajebliwy i prosty jak cep. Jak sie komuś wydaje że Trampek taki jest to niech spróbuje DR. Zobaczy co to prostota i niezajebliwość.zimny pisze:
BTW - Mam dwóch kumpli którzy jeżdżą na DR750BIG (to chyba rozwinięcie 650) - chwalą, cmokają i zapewniają że to najbardziej pancerny sprzęt jaki istnieje i przy tym dzielny w terenie. Przejechałem się na tym i powiem tyle że zrobił na mnie kolosalne wrażenie, na asfalcie śmiga a na szutrach 2 razy bardziej poręczny od Trampka, 5 razy bardziej wibruje i mimo masy sprawia wrażenie dużo lżejszego.Generalnie BIG-os ma swój urok.
Niezwykle ciężko jest kupić ładą DRkę w dobrym stanie. Ja kupiłem z przebiegiem < 30 k, po dużym serwisie, w salonie Suzuki z książką serwisową z tego salonu. Kwota z rejestracjami itp - 10 000. Nieprzytomnie i nierozsądnie drogo. Ale mam cacuszko. Cacuszko KTM to x 2?, 2.5?
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Raz że dbał i się na tym zna i nie oszczędza. Dwa że kupił z bardzo pewnych rąk. Ale wiadomo, wszystko jest "podobno" póki się przy czymś nie jest.wojtekk pisze:Kupujemy zajeż∂zone sprzęty, osczędzamy, nie umiemy serwisować (to są wymagające sprzęty w tym zakresie - zgoda; ALE TRZEBA SERWISOWAĆ!) i idzie w świat , że "to siem paniem psujom i w ogóle to gufffno jest". Ilu letni to był sprzęt - ten Twojego kolegi? BYł igiełka w sensie technicznym? Dbał o niego? Gdybym miał umiejętności mechaniczne + czas i więcej kasy kupiłbym kata.
Natomiast serwisowanie nazwijmy to "książkowe" japońskich kondonów niemal gwarantuje megaprzebiegi. Jak się zapomnisz, to też wiele się nie stanie - mam taki 30-letni przykład w garażu (XT600 klienta używane tylko do krzaczenia). W pomarańczy dupa blada, możesz sobie wymieniać olej na najlepszy na świecie MOTOREX (wcale nie jest najlepszy), a w takiej 690-tce może Cie i tak zaskoczyć przymus wymiany rolek na dźwigienkach zaworowych (czy czegoś tam), bo się wytrą w pył mimo, że nie powinny - polecam przeczytać posty Kuby_astr na orangepower.pl. Mało kto tak dba, motocykl miał od nowości. Z 640-tkami jest więcej przebojów i potwierdzi to każdy użytkownik, który ma z nimi styczność większą niż tylko jazda + oddać do mechanika. Na xtzclub też masz człowieka, który mógłby napisać książkę na temat LC4, a niestety i on z dwóch podróży wrócił z motocyklem w bagażniku samochodu AdamB z xtzclub też wymienił xtz660 na lc4 adv, bardzo chwali, ale i jemu wylała się zupa opiłkowa zamiast oleju. Na zeszłorocznym dziczeniu u Czeczena Sowizdrzał pojawił się z 690-tką na lawecie, no bo przecież nie będzie ścierał na asfalcie nowych opon. Zjechał z lawety, dał się przejechać motormaniakowi i chu.. tyle było z jazdy. Przez 2 albo 3 miesiące kilka serwisów i kilkunastu mechaników szukało przyczyn gaśnięcia silnika - błędów brak, niby wsio ok, a lipa wielka, bo super lekka plastikowa przepustnica postanowiła się lekko przytrzeć (jedyna 3 albo 4tys.PLN za nową) i pozamiatane, jednego dnia jeździ, drugiego strzela focha Dlatego w przypadku pomarańczy z daleką turystyką na czymś innym niż LC8, oczywiście ulepszonym żeby np. wysprzęglik nie padł, bym się nie porwał. Zmień DRę na kata, sam się przekonasz Ja na pewno kiedyś coś pomarańczowego ugoszczę w garażu, niezależnie jak bardzo będzie się psuło
DR750/800 - motocykl dla konesera Lipa z częściami innymi niż oryginał (np. łańcuch rozrządu - niby jest na allegro z DIDa, ale DID nigdy nic takiego nie robił więc...), remont silnika to ruina dla kieszeni. Jak ktoś ma i mu z nim dobrze, to niech ma i się nie pozbywa, bo fajne te bydlaki
Jeszcze co do wagi transalp vs. inne. Miałem okazję wnosić samą ramę z silnikiem z PD06 po schodach do piwnicy. Bardzo żałuję, że tego nie zważyłem, bo we dwóch było bardzo ciężko. Ten sam zestaw z singla typu DR/XT biorę sam niemal pod pachę (silnik XT to 48kg, a rama to kilka rurek, bo silnik jest ramą od spodu). W następnym sezonie trzeba będzie zebrać ekipę i pojechać na złomowiska poważyć zatankowane motocykle, ciekawy jestem co wyjdzie. Szczególnie właśnie BIGa chciałbym zważyć, bo źródła różnie prawią na temat masy własnej.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Ostatnio jeździłem starą xtz660 po przesiadce z AT jestem zauroczony.
Staje na koło w terenie idzie bokiem lekka
A teraz zamarzyła mi się taka tereska na kołach supermoto.
Staje na koło w terenie idzie bokiem lekka
A teraz zamarzyła mi się taka tereska na kołach supermoto.
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Asfalt to zło!!!
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- zaczekaj
- przycierający rafki
- Posty: 1198
- Rejestracja: 28.03.2011, 20:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Tak właśnie wygląda ale Wiesz co? Pojezdzilam w końcu po długiej przerwie. Trzy dni jazdy off. Tego mi brakowało.Kristobal pisze:
Zaczekaj. Jesz smaczną gruszkę a chciałabyś jabłko. Dopiero kupiłaś i już kręcisz noskiem. Przemagluj tego DRZa na wszelkie sposoby, wyciśnij z niego soki a dopiero jak Cię będzie ograniczał to się rozejrzyj na innym. Skup się na jeździe, nie na sprzęcie. Inaczej będziesz zmieniać w nieskończoność goniąc nie wiadomo za czym.
Drz wciąż jest fajna. Dalej jeździ świetnie w terenie i na asfalcie jest ok.
Powiem nawet to co już kiedyś mówiłam. Drz lepiej mi się podróżuje po asfalcie niż xt. Może to wynika tylko z przełożeń. Jedynie lżejsza waga powoduje większe tarmoszenie w wietrznych warunkach.
Myślę, że musiałabym mieć trzy motocykle by być zadowolona. A to niestety niemożliwe.
Dokładnie w którą? W jeszcze lżejszy i mocniejszy motocykl. Właśnie to mnie cały czas ciągnie.Qter pisze:Zaczekaj nie idź w tą stronę. ..
Pzdr
Qter
Kupując drz wiedziałam że i tak będzie mnie ciągnęlo dalej w harda. Żałuję tylko, że nie kupiłam wersji E.
wytapatalkowano
Ostatnio zmieniony 20.10.2015, 12:48 przez zaczekaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Z życiem jest jak z motocyklem. Jak masz mało oleju to daleko nie zajedziesz...
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
- falco
- oktany w żyłach
- Posty: 5544
- Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: K-J
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Mam genialny pomysł 2w1!
viewtopic.php?f=168&t=19851&p=315069#p315069
Kup Kryśkę od mirkoslawskiego, będziesz miał to co uwielbiasz - temat do dłubania a mirkoslawski kasę.
Zrobisz Kryśkę na tip-top, chwilę się pocieszysz a potem... sprzedasz mirkoslawskiemu i każdy będzie zadowolony!
viewtopic.php?f=168&t=19851&p=315069#p315069
Kup Kryśkę od mirkoslawskiego, będziesz miał to co uwielbiasz - temat do dłubania a mirkoslawski kasę.
Zrobisz Kryśkę na tip-top, chwilę się pocieszysz a potem... sprzedasz mirkoslawskiemu i każdy będzie zadowolony!
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
[quote="zaczekaj"].
Myślę, że musiałbym mieć trzy motocykle by być zadowolona. A to niestety niemożliwe.
Dokładnie w którą? W jeszcze lżejszy iałuję tylko, że nie kupiłam wersji S.
Idź do Providenta
Chyba E miałaś na myśli.
Właściwie to tez zmierzam do 3 motków...
Myślę, że musiałbym mieć trzy motocykle by być zadowolona. A to niestety niemożliwe.
Dokładnie w którą? W jeszcze lżejszy iałuję tylko, że nie kupiłam wersji S.
Idź do Providenta
Chyba E miałaś na myśli.
Właściwie to tez zmierzam do 3 motków...
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- zaczekaj
- przycierający rafki
- Posty: 1198
- Rejestracja: 28.03.2011, 20:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Tak tak. O E mi chodziło.Kristobal pisze:zaczekaj pisze:.
Myślę, że musiałbym mieć trzy motocykle by być zadowolona. A to niestety niemożliwe.
Dokładnie w którą? W jeszcze lżejszy iałuję tylko, że nie kupiłam wersji S.
Idź do Providenta
Chyba E miałaś na myśli.
Właściwie to tez zmierzam do 3 motków...
Pożyczki nie wchodzą w gre.
Zamierzam przeżyć życie bez kredytów na karku
wytapatalkowano
Z życiem jest jak z motocyklem. Jak masz mało oleju to daleko nie zajedziesz...
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
- bosi
- miejski lanser
- Posty: 375
- Rejestracja: 04.04.2012, 00:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Po pierwsze z wersji E jest taki hard jak z koziej dupy trąbkazaczekaj pisze: Kupując drz wiedziałam że i tak będzie mnie ciągnęlo dalej w harda. Żałuję tylko, że nie kupiłam wersji E.
Po drugie E w serii jest nie objuczalny, czyli trzeba dołożyć subframe od S. Po dołożeniu subframe, płyty pod silnik i paru przydatnych generalnie bajerów od wersji S, z E robi się praktycznie S, czyli kloc
Tak więc nie masz się czym martwić.
'89 TA, '86 1VJ, '86 XT350, '06 XT660R (są), '93 TT250R, '96 DR650SE (były)
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Wniosek jest oklepany i taki że kobietę ciężko zadowolić ale to żadna nowość...
Zaczekaj - mówiłem o XT-ku, DR-ka chyba oferuje ci więcej
na asfalt jakiś naked/SM/walec HD jest fajny a w krzaki jakieś 2T/4T poniżej 100kg jeśli mowa o 3 motkach .., kiedyś... do tego dołożyłbym jeszcze triala a co!
dużo czasu i kasy życzę!
PZDR
Qter
Zaczekaj - mówiłem o XT-ku, DR-ka chyba oferuje ci więcej
na asfalt jakiś naked/SM/walec HD jest fajny a w krzaki jakieś 2T/4T poniżej 100kg jeśli mowa o 3 motkach .., kiedyś... do tego dołożyłbym jeszcze triala a co!
dużo czasu i kasy życzę!
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Ameryki tu nie odkrywamy, ale pilnujmy tytułu, 600-650 ma być. Przypomnę tylko o tematach w tym dziale:Qter pisze:na asfalt jakiś naked/SM/walec HD jest fajny a w krzaki jakieś 2T/4T poniżej 100kg jeśli mowa o 3 motkach .., kiedyś... do tego dołożyłbym jeszcze triala a co!
Transalp + liść/wścieklak/etc. ; Soft Enduro (Dual sport) ; Suzuki DRZ 400 ; HONDA XR600R ; Do Europy powraca Honda XR650L ; CCM GP450 ; Wścieklak - ale jaki ?(był) - po prostu szukam enduro itd.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Ulubieniec amerykańców (KLR) w roli głównej
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Jak dla mnie to jest filmik roku! Po prostu u nich są one jak i XR650L. U nas Japońce są z Niemiec. Z rok temu była na aukcji ładna Klr turystycznie wyposażona za chyba 12kz.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 842
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Super wątek - z ciekawości zważyłem wczoraj Trampka, w konfiguracji jak jeżdżę ... 233,5 kg + jakieś 5 l wachy jeszcze by weszło...
Super wątek, czytam i czytam - czy będą zmiany -
Super wątek -
Może jednak i czas na zmiany... i jakoś bardziej... . Po sezonie na DR350, to Trampek trochę za ciężki mi się wydaje. Mam (bardzo subiektywne) wrażenie, że tam, gdzie rok temu latałem... CB500 na szosowych oponach, to Trampkiem mi jakoś nie idzie nawet po zmianie opon na TKC 80 (PiaskoFobia nabyta w związku z masą... ). Wiem - niesprawny "łącznik miedzymanetkowo-podnóżkowy", czyli kierownik, ale tego raczej już nie zmienię (SKS ).
Śledzę dalej, piszcie prooooszę
Super wątek, czytam i czytam - czy będą zmiany -
Super wątek -
Może jednak i czas na zmiany... i jakoś bardziej... . Po sezonie na DR350, to Trampek trochę za ciężki mi się wydaje. Mam (bardzo subiektywne) wrażenie, że tam, gdzie rok temu latałem... CB500 na szosowych oponach, to Trampkiem mi jakoś nie idzie nawet po zmianie opon na TKC 80 (PiaskoFobia nabyta w związku z masą... ). Wiem - niesprawny "łącznik miedzymanetkowo-podnóżkowy", czyli kierownik, ale tego raczej już nie zmienię (SKS ).
Śledzę dalej, piszcie prooooszę
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
- bogdan79
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 436
- Rejestracja: 30.03.2011, 17:24
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Magneto, uważaj co piszesz - to jest forum TA i tylko TA jest jedynie słusznym sprzętem..
Silnik, dwa koła i mina wesoła…
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Eeeee .... ja chętnie bym pomarańczy posmakowal ale się boję. Takie LC4 640 robi robotę. W miarę lekkie i kucy styka i dalej też dasz radę polecieć. .. ale sprawdzoną sztukę ciężko znaleźć. .
Pzdr
Qter
Pzdr
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości