Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
- Neno
- młody podróżnik
- Posty: 2484
- Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zambrów
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Tak w ramach uzupełnienia tematu:
- po założeniu wyższej szyby spokojnie da się tym motocyklem podróżować po autostradach z prędkościami 130-150km/h robiąc po 800-900km/dzień i nie czuć zmęczenia (ale drgania/wibracje nadal czuć, przyzwyczaiłem się ale nie da się ukryć, że czuć). Spalanie 6,2L/100km.
- po założeniu wyższej szyby spokojnie da się tym motocyklem podróżować po autostradach z prędkościami 130-150km/h robiąc po 800-900km/dzień i nie czuć zmęczenia (ale drgania/wibracje nadal czuć, przyzwyczaiłem się ale nie da się ukryć, że czuć). Spalanie 6,2L/100km.
- Neno
- młody podróżnik
- Posty: 2484
- Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zambrów
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Kilka spostrzeżeń po przesiadce z XL600 na XTRa.
http://pocketsfullofsandpl.blogspot.com ... czyna.html#
http://pocketsfullofsandpl.blogspot.com ... czyna.html#
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 159
- Rejestracja: 22.09.2011, 20:57
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: P-ń / M-cz
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Zaintrygowałeś mnie tym olejem w opisie. Co dokładnie lejesz?
- Neno
- młody podróżnik
- Posty: 2484
- Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zambrów
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
10W50 , syntetyk, Thumper od BelRaya. Podobno taki do wyczynowych singli. Mój ani wyczynowy, ani wysilony ale... chcę by pochodził dłużej niż przewidział to producent
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 159
- Rejestracja: 22.09.2011, 20:57
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: P-ń / M-cz
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Do trampka też to lałeś? Można się przesiąść z Motula 5100 10w40 bez uszczerbku?
- KubaMoto
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 427
- Rejestracja: 06.11.2013, 23:50
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Ten olej i specyfikacja jest lepsza do singli.....podobno lepiej dla głowicy singla.Trampek bardzo dobrze smiga na 10W 40 i przy tskiej specyfikacji lepiej zostać.
--------------------------------------
Kiedys LS 250 ,BANSHEE 350 2T, YFZ 450, Suzi Gsx 600F, DR 650 SP 44B ...
Teraz Honda Transalp 600V 93r. oraz KLR650A 87r.
Kiedys LS 250 ,BANSHEE 350 2T, YFZ 450, Suzi Gsx 600F, DR 650 SP 44B ...
Teraz Honda Transalp 600V 93r. oraz KLR650A 87r.
- Neno
- młody podróżnik
- Posty: 2484
- Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zambrów
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Do Trampka lałem ostatnimi czasy BelRaya, co nie zminia , że cały czas był to olej 10W40.
- bogdan79
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 436
- Rejestracja: 30.03.2011, 17:24
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
przy jeżdzie na turystyka 15w czy 10 nie ma praktycznie żadnej różnicy.. w rajdach przy maksymalnym obciążeniu ok rozumiem, ale takie dyskusje w silnikach 50km przy jeżdzie turystycznej... dajcie na luz.. zresztą to chyba nie ten temat
Silnik, dwa koła i mina wesoła…
- Bosman78
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 15.01.2013, 14:38
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wa-wa Mokotow
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Potwierdzam silnik ta jest malo wysilony i niskoobrotowy, ja motula 5100 lalem do cbf od nowości i zero problemów a nia kręci sie na trasie do 7/8 tys. Obr co nie robi wiekszego wrazenia gdzie piec ta wyskoczyl by juz z ramy
DL650A
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Singla nie wkładajcie do jednego worka z wielocylindrowcami. Szczególnie dużego singla. Taki na 10W40 potrafi całkiem sporo podpić, a na xxW50 od wymiany do wymiany brak dolewek. To jest jedno wielkie jeb..cie i ma to wpływ na wszystko, od zużycia oleju, to 2-3 krotnie szybszego zużycia łańcucha napędowego. A motul 5100 w przypadku XT660R/Z/X dodatkowo nie raz zafundował właścicielom uślizgi sprzęgła mimo normy JASO MA2
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Moje wrażenia czyli XL650 kontra XT660R
Nie tylko w tym przypadku, u siebie w TA mam podobne wrażenie lekkich uślizgów. Drugi raz motul i drugi raz to samo. Trzeci raz nie zaleję.ArturS pisze: A motul 5100 w przypadku XT660R/Z/X dodatkowo nie raz zafundował właścicielom uślizgi sprzęgła mimo normy JASO MA2
A co do dywagacji o klasie lepkości - to jadąc w cieplejsze kraje, nie trzeba mieć wyczynowego silnika, aby móc zalać np. 10W50. 10W40 jest dobry dla naszej strefy klimatycznej, ale gdy temperatury mijają 40 stopni to czemu nie? Nie jest to niezbędne, ale zawsze trochę poprawi smarowanie w letnie upały.
Jeżdżąc na takim oleju (ELF 4tech) miałem subiektywne odczucie, że silnik pracuje "lepiej" (minimalnie inny ton pracy przy wkręcaniu). Podejrzewam, że sobie to wmawiałem
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości