Moc Transalpa ze Szwajcarii

Wszystko, co nie pasuje do powyższych.
Awatar użytkownika
Terrorr
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 690
Rejestracja: 10.07.2011, 14:13
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: Terrorr »

a mój ma w dowodzie ma 25kW (poprzednik kiub mówił że już jest odblokowany, ale w sumie kto wie), czy ktoś może sprawdzić z jakiego kraju pochodzi (VIN JH2PD06B7TM000237)?

trampek chyba zachowuję się jak odblokowany - patrząc na innych przyspieszających w peletonie trampków (do 120 ładnie ciągnie później trochę wolniej, ale bez problemu te 140 uzyskuje). prędkości max nie sprawdzałem bo mam pękniętą szybkę i się cholernie wygina :tongue:

mocy jak zawsze brakuje, mówicie że ewentualne zabiegi mają tylko wpływ na prędkość max (na której mi nie zależy) ? pzyśpieszenie (moment na kole) z chęcią bym pozyskał lepsze jeśli to jakiś mały "zabieg" :grin:
Stajnia gościła: XL600V + DRZ400E + NX250
Stajnia gości: KTM 640 ADV
mirekm71
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 807
Rejestracja: 12.02.2012, 19:05
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Brzeg

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: mirekm71 »

Moja 700 wyciaga 165-175 w/g gps z tym, ze dosyc szybko dochodzi do v-max'a. I tak sporadycznie jezdze wiecej niz 110 bo stracznie telepie i wibruje.
Kupuje tylko od czarnych takich jak ja.
Pablo
emzeciarz agroturysta
emzeciarz agroturysta
Posty: 284
Rejestracja: 13.06.2008, 11:34
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: Pablo »

Trol pisze:140 km/h i koniec , nieważne czy pod górkę czy z . 140 wystarczy .
Spalanie 4l/100 km , nie wiem ile "normalne" palą .
No to jest pewnie jak pisał Tomek - 140 km/h odpowiada mniej więcej 7 tys obrotów na piatym biegu. Jakby co, to wstawcie inny moduł i testujcie.
Awatar użytkownika
Trol
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 965
Rejestracja: 12.09.2012, 20:32
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Poland

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: Trol »

Na jałowym bez problemu zamyka obrotomierz :ysz:
Czyli w tym przypadku nie jest to sprawa modułów . To dobrze .
Sprawdzę jeszcze przelożenie , bo mocny jest .
Na obecnym przełożeniu setkę na 5-tym biegu ma przy 5-ciu tysiącach obrotów .Zembatki muszę policzyć .
Z drugiej strony 4l na setkę przy jeździe 20% po lasach i polach to chyba niedużo .
Wtedy zostały by króćce i ewentualnie dysze . Ale to już przy okazji czyszczenia gaźnika .
Jestem Trolem poprawnym .Staram się .Nierzadko .
Awatar użytkownika
wilq.bb
Kontroler
Kontroler
Posty: 2673
Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: wilq.bb »

Pozwolę sobie na ogrzanie kotleta, ale ze względu na nowe przepisy może się jeszcze komuś przydać.
Sprawa wygląda tak - braciszek idzie na prawko i szukamy moto dla niego - najlepiej trampi 600 tylko nie mogę odnaleźć info czy z zdławiony łapie się pod wymagania A2, stąd prośba do Was możecie podać ile kW/KM mieliście w dowodzie wpisane w dławionych trampach? Sprzęt ma być full legal - chcemy zagranice latać, więc wszelkie przekręty odpadają.
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Awatar użytkownika
Trol
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 965
Rejestracja: 12.09.2012, 20:32
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Poland

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: Trol »

Cholewcia nie pamiętam ile mój miał...
Jestem Trolem poprawnym .Staram się .Nierzadko .
Awatar użytkownika
falco
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5544
Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
Mój motocykl: nie mam motocykla
Lokalizacja: K-J

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: falco »

wilq.bb pisze:...stąd prośba do Was możecie podać ile kW/KM mieliście w dowodzie wpisane w dławionych trampach?
marekb ma Szwajcara, więc odezwij się do Niego a przy okazji pozdrów gorrrąco. ;)
Pozdr! falco
...nie ma boga i Motóra...


Czas Diabła... oto Łezka...
Awatar użytkownika
Terrorr
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 690
Rejestracja: 10.07.2011, 14:13
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: Terrorr »

wilq.bb pisze:Pozwolę sobie na ogrzanie kotleta, ale ze względu na nowe przepisy może się jeszcze komuś przydać.
Sprawa wygląda tak - braciszek idzie na prawko i szukamy moto dla niego - najlepiej trampi 600 tylko nie mogę odnaleźć info czy z zdławiony łapie się pod wymagania A2, stąd prośba do Was możecie podać ile kW/KM mieliście w dowodzie wpisane w dławionych trampach? Sprzęt ma być full legal - chcemy zagranice latać, więc wszelkie przekręty odpadają.
Mój był oryginalnie dławiony ... odblokowany jeszcze przed poprzednim właścicielem, w dowodzie mam 25kW czyli 34KM
Stajnia gościła: XL600V + DRZ400E + NX250
Stajnia gości: KTM 640 ADV
Awatar użytkownika
wilq.bb
Kontroler
Kontroler
Posty: 2673
Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: wilq.bb »

Terror to twój się idealnie łapie - na A2 max może być 35 kucy.... Pytanie skąd twój był ściągany - bo tym tropem szukać trzeba.
Dzięki za informacje :impreza:
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Next22
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1224
Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: POLICHNO

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: Next22 »

Miałem afryke rd03 25,99kW zapisane w polskiej karcie pojazdu i w dowodzi.(diagnosta przepisał z szwajcarskiego dowodu rejestr.)
..........xtz 750 25,00 kW zapis w Szwajcarskm dowodzie rejestr.


Jak pisałem oba motki ze Szwajcari tam można kupić sporta 1,3litra dławionego do 25kW
I teraz pytanie :smile:
Czy jedynym ograniczeniem w polsce jest moc ? co z wagą ? z pojemnością?
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
tomekv4
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 552
Rejestracja: 01.11.2008, 10:50
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Prawie Wawa

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: tomekv4 »

Trol pisze:Na jałowym bez problemu zamyka obrotomierz :ysz:
Czyli w tym przypadku nie jest to sprawa modułów . To dobrze .
Sprawdzę jeszcze przelożenie , bo mocny jest .
Na obecnym przełożeniu setkę na 5-tym biegu ma przy 5-ciu tysiącach obrotów .Zembatki muszę policzyć .
Z drugiej strony 4l na setkę przy jeździe 20% po lasach i polach to chyba niedużo .
Wtedy zostały by króćce i ewentualnie dysze . Ale to już przy okazji czyszczenia gaźnika .
Na luzie (bez obciążenia) zamyka obrotomierz nawet na zblokowanym module jakby z rozpędu ale jak ciągniesz gazem obroty w górę pod 7tys mniej więcej zaczyna jakby nierówno sie wkręcać i nie tak gładko jak niżej. Podczas jazdy w ogóle się nie wkręci. W szwajcarach podstawowy temat to moduł przełożyc z innego. Potem można grzebać dalej
Awatar użytkownika
Trol
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 965
Rejestracja: 12.09.2012, 20:32
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Poland

Re: Moc Transalpa ze Szwajcarii

Post autor: Trol »

Temat przejął kolega Dyfer , wraz z wszelkimi konsekwencjami ...
P.s. następna panthera , na podst. doświadczeń - też będzie ze śzwaiców :smile:
Jestem Trolem poprawnym .Staram się .Nierzadko .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości