wymiana przerywacza

Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, moduły CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.
Awatar użytkownika
inzynier
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 53
Rejestracja: 19.12.2011, 14:22
Mój motocykl: XL650V

wymiana przerywacza

Post autor: inzynier »

Witam, szukam i szukam a znaleźć nie mogę gdzie w TA 600 wymienia się przerywacz od kierunkowskazów.
Czy ktoś dysponuje może manualem ?
Wczesniej XL600 na 50 lecie Hondy
Obecnie XL650 w oryginalnym malowaniu :)
Awatar użytkownika
airwolf
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1521
Rejestracja: 29.04.2011, 00:34
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Wrocław

Re: wymiana przerywacza

Post autor: airwolf »

z tego co pamietam jest po prawej stronie lampy pod owiewka przednia
XL600v -> XRV 750 RD04 -> CRF1000
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
Awatar użytkownika
przeszczep
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1616
Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: wymiana przerywacza

Post autor: przeszczep »

Jak zdejmiesz czachę to przerywacz jest na prawej burcie nad lampą przednią, nie da się go nie zauważyć, bo jako jedyny dziwnie odstaje od reszty stelaża ;)
Jak będę szedł robić zakupy to cyknę ci fotkę, bo i tak czachy nie mam :D
Awatar użytkownika
falco
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5544
Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
Mój motocykl: nie mam motocykla
Lokalizacja: K-J

Re: wymiana przerywacza

Post autor: falco »

Siema,
tak jak chłopaki wspomnieli, przerywacz znajduje się po prawej stronie czachy pod osłoną zegarów.

Poniżej masz kilka moich zdjęć, przerywacz to "czarna skrzynka"... ;)

viewtopic.php?f=105&t=506&p=152276&hili ... at#p151292

Obrazek

Obrazek
Pozdr! falco
...nie ma boga i Motóra...


Czas Diabła... oto Łezka...
Awatar użytkownika
inzynier
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 53
Rejestracja: 19.12.2011, 14:22
Mój motocykl: XL650V

Re: wymiana przerywacza

Post autor: inzynier »

superowo dzięki za info to mam zajęcie na weekend :grin:

a jeszcze ostatnie pytanko czy zdejmując osłonę zegarów dostane się już do przerywacza, czy rozkręcać całą czachę
Wczesniej XL600 na 50 lecie Hondy
Obecnie XL650 w oryginalnym malowaniu :)
Awatar użytkownika
przeszczep
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1616
Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: wymiana przerywacza

Post autor: przeszczep »

Wystarczy że zdejmiesz osłonę zegarów :)
Awatar użytkownika
inzynier
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 53
Rejestracja: 19.12.2011, 14:22
Mój motocykl: XL650V

Re: wymiana przerywacza

Post autor: inzynier »

no to nie ma co czekac do weekendu :)
Wczesniej XL600 na 50 lecie Hondy
Obecnie XL650 w oryginalnym malowaniu :)
Awatar użytkownika
TAXL600V
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 259
Rejestracja: 08.06.2012, 22:38
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Śląsk

Re: wymiana przerywacza

Post autor: TAXL600V »

Witam

Padł mi dziś przerywacz, orientuje się ktoś z czego najlepiej podpasować? Gdzieś przewinęła mi się inf na temat przerywacza z CC, może ktoś potwierdzić, zaprzeczyć?
http://allegro.pl/fiat-cinquecento-prze ... 72547.html

Na szybkiego chciałem podłączyć samochodowy z VAGa, niestety wartości el. ni jak pasowały i nic z tego nie wyszło.

XL600 92r.

pozdr.
Awatar użytkownika
CUinHell
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 426
Rejestracja: 01.09.2009, 22:04
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła

Re: wymiana przerywacza

Post autor: CUinHell »

TAXL600V pisze:Witam

Padł mi dziś przerywacz, orientuje się ktoś z czego najlepiej podpasować? Gdzieś przewinęła mi się inf na temat przerywacza z CC, może ktoś potwierdzić, zaprzeczyć?
http://allegro.pl/fiat-cinquecento-prze ... 72547.html

Na szybkiego chciałem podłączyć samochodowy z VAGa, niestety wartości el. ni jak pasowały i nic z tego nie wyszło.

XL600 92r.

pozdr.
go
Nie pamiętam ile pinów ma przerywacz w TA, ale są 2 i 3 pinowe, sprawdź. Druga zmienna to moc żarówek, jak masz standardowe 21W to szukasz przerywacza w tej okolicy, u mnie siedział 2x 18W z chińskiego skutera i dawał radę.
Teraz Africa Twin RD04 HRC, KTM 990 Adventure
Next22
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1224
Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: POLICHNO

Re: wymiana przerywacza

Post autor: Next22 »

U mnie w TA był dwupinowy
Ale nie ma problemu z trzypinowym od CC
bo ten trzeci styk to masa więc wystarczy dorobić kabelek pod śrubę stelaża :)
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
Awatar użytkownika
gasior110
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 40
Rejestracja: 06.04.2013, 20:13
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Łask

Re: wymiana przerywacza

Post autor: gasior110 »

U mnie też się popsuł przerywacz i zastosowałem jakiś za 15 zł z pierwszego lepszego sklepu motoryzacyjnego, nawet nie wiem od czego - 3 pinowy. Jak będzie ci za wolno lub za szybko przerywał to trzeba rozebrać, znaleźć kondensator( przeważnie jest 22uF ) i wlutować większy, żeby mrugało wolniej lub odwrotnie. Ja tak miałem. Zastosowałem 33uF/25V !
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości