[S] XL700VA, 2009, 16000km

vesperus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 26.07.2010, 19:05
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Lublin

[S] XL700VA, 2009, 16000km

Post autor: vesperus »

Jako że kupuję inną maszynę, wystawiam mój obecny sprzęt na sprzedaż. Nowy motocykl jest obecnie w produkcji, więc wystawiam ogłoszenie trochę przed czasem aby dać potencjalnym nabywcom chwilę na zastanowienie :smile: . Obecnym motocyklem chciałbym jeździć do czasu, aż nowy będzie gotowy do odbioru (prawdopodobnie pod koniec kwietnia), więc nie spieszy mi się zbytnio ze sprzedażą.

Trochę informacji:
Honda XL700VA Transalp, ABS, kolor złoty, rocznik 2009.
Kupiony przeze mnie 09.07.2010 w Lubelskim Centrum Motocyklowym "SOKÓŁ" (nowy).
Obecny przebieg: 14000 - 16000km (nie pamiętam dokładnie, motocykl jeszcze zimuje w garażu, nie mam w tym momencie do niego dostępu).

Serwisowany w ASO (w Sokole, tam gdzie kupiony):
  • przeglądy 1000km - 09.08.2010, 6000km - 07.06.2011, 12000km - 19.03.2012 (książka gwarancyjna)
  • wymiana klocków hamulcowych (tył) w 2012
  • wymiana uszczelniaczy zawieszenia (przód) w 2012
Wyposażenie zamontowane:
  • gmole Givi
  • wysoka szyba org. Honda (fabryczną, niską szybę dorzucam)
  • grzane manetki Oxford
Wyposażenie do zamontowania (kupiłem tej zimy):
  • podstawka centralna
  • składana dźwignia zmiany biegów Touratech
  • opony TKC 80 (przód i tył)
  • napęd (zębatki Sunstar + łańcuch DID 525VX) - chociaż stary jeszcze daje radę
  • klamka hamulca
Bliskie spotkania z ziemią: :blush:
  • parkingówka* pod Obi (zarysowana plastikowa osłona pod silnikiem)
  • mały szlif na zakręcie (przeklęty piach, ok. 20kmh) - zebrały głównie gmole + rysy na plastikowej osłonie pod silnikiem, osłonie dłoni i uchwycie dla pasażera, delikatnie przerysowana krawędz owiewki, wygięta dzwignia zmiany biegów (nie przeszkadzała mi ale w zimie kupiłem nową - patrz wyżej), złamany kierunkowskaz z przodu (wymieniony na nowy org.)
  • parkingówka* na trawniku między domkami na wczasach (brak skutków ubocznych)
  • parkingówka* na drodze gruntowej pod pracą (wygięta klamka hamulca, podregulowałem i jeździłem dalej ale w zimie kupiłem nową - patrz wyżej)
* - parkingówki kontrolowane po przeważeniu, kładłem moto, nie leciało samo :smile:

Sprzęt do tej pory sprawuje się bezawaryjnie, jeżdzony głównie po asfalcie, czasami po drogach gruntowych i szutrowych.
Motocykl do obejrzenia w Lublinie po rozpoczęciu sezonu (tzn. jak tylko śnieg stopnieje i będzie powyżej 0*C), wtedy też zrobię i dodam zdjęcia.
http://honda.pl/pl/motocykle/modele/adv ... nsalp.html
http://www.transalpclub.pl/danetcp/tech ... 8zolty.jpg
Cena: 18000 zł (zrewidowałem cenę po przejrzeniu portali akcyjno-giełdowych, jednak dalej wydaje mi się atrakcyjna...)
Ostatnio zmieniony 21.03.2013, 08:37 przez vesperus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Banndit
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 103
Rejestracja: 18.03.2013, 19:06
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Wrocław / Paszków

Re: [S] XL700VA, 2009, 16000km

Post autor: Banndit »

Zainteresowany wysłałem wjadomość na priva
vesperus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 26.07.2010, 19:05
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Lublin

Re: [S] XL700VA, 2009, 16000km

Post autor: vesperus »

Transalp wyszedł spod kołderki więc wstawiam obiecywane obrazki. Zamontowałem już trochę szpejów o których pisałem (klamka hamulca, dźwignia zmiany biegów, podstawka centralna). W przebiegu się wiele nie pomyliłem, na chwilę obecną jest 16350 km. Po kliknięciu na obrazek dostępna jest wersja w większej rozdzielczości.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
vesperus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 26.07.2010, 19:05
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Lublin

Re: [S] XL700VA, 2009, 16000km

Post autor: vesperus »

Obrazek
Tutaj widać skutki szlifa o którym wspominałem. Jak widać tragedii nie ma, rys na plastikowej osłonie pod silnikiem z góry praktycznie nie widać.

Obrazek
Na powyższym zdjęciu efekt parkingówki pod OBI (osłona silnika).

Obrazek
Tutaj zbliżenie na przerysowanie owiewki na krawędzi po szlifie. Z daleka nie rzuca się w oczy. Widać też przetartą górną część gmola.

Obrazek
Przetarty uchwyt pasażera (czy jak to się zwie). Na końcu tego plastikowego ustrojstwa też widać małe zadrapanie na krawędzi.

Obrazek
Druga strona plastikowego uchwytu pasażera, rysy na górnej części (chyba od butów).
vesperus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 26.07.2010, 19:05
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Lublin

Re: [S] XL700VA, 2009, 16000km

Post autor: vesperus »

Obrazek
Obecny stan licznika.

Obrazek
Zakupiony napęd do założenia.

Nowego napędu i nowych opon (TKC 80) o których pisałem zakładać nie będę (wiadomo, dodatkowe koszty), zostawiam to w rękach przyszłego właściciela.
Mój nowy motocykl ma być najprawdopodobniej do odbioru w 3-4 tyg kwietnia więc jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem to najlepiej sprzedał bym w tym okresie.

Pozdrawiam i zapraszam :smile:
vesperus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 26.07.2010, 19:05
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Lublin

Re: [S] XL700VA, 2009, 16000km

Post autor: vesperus »

vesperus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 26.07.2010, 19:05
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Lublin

Re: [S] XL700VA, 2009, 16000km

Post autor: vesperus »

Sprzedany.
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość