Trochę informacji:
Honda XL700VA Transalp, ABS, kolor złoty, rocznik 2009.
Kupiony przeze mnie 09.07.2010 w Lubelskim Centrum Motocyklowym "SOKÓŁ" (nowy).
Obecny przebieg: 14000 - 16000km (nie pamiętam dokładnie, motocykl jeszcze zimuje w garażu, nie mam w tym momencie do niego dostępu).
Serwisowany w ASO (w Sokole, tam gdzie kupiony):
- przeglądy 1000km - 09.08.2010, 6000km - 07.06.2011, 12000km - 19.03.2012 (książka gwarancyjna)
- wymiana klocków hamulcowych (tył) w 2012
- wymiana uszczelniaczy zawieszenia (przód) w 2012
- gmole Givi
- wysoka szyba org. Honda (fabryczną, niską szybę dorzucam)
- grzane manetki Oxford
- podstawka centralna
- składana dźwignia zmiany biegów Touratech
- opony TKC 80 (przód i tył)
- napęd (zębatki Sunstar + łańcuch DID 525VX) - chociaż stary jeszcze daje radę
- klamka hamulca
- parkingówka* pod Obi (zarysowana plastikowa osłona pod silnikiem)
- mały szlif na zakręcie (przeklęty piach, ok. 20kmh) - zebrały głównie gmole + rysy na plastikowej osłonie pod silnikiem, osłonie dłoni i uchwycie dla pasażera, delikatnie przerysowana krawędz owiewki, wygięta dzwignia zmiany biegów (nie przeszkadzała mi ale w zimie kupiłem nową - patrz wyżej), złamany kierunkowskaz z przodu (wymieniony na nowy org.)
- parkingówka* na trawniku między domkami na wczasach (brak skutków ubocznych)
- parkingówka* na drodze gruntowej pod pracą (wygięta klamka hamulca, podregulowałem i jeździłem dalej ale w zimie kupiłem nową - patrz wyżej)
Sprzęt do tej pory sprawuje się bezawaryjnie, jeżdzony głównie po asfalcie, czasami po drogach gruntowych i szutrowych.
Motocykl do obejrzenia w Lublinie po rozpoczęciu sezonu (tzn. jak tylko śnieg stopnieje i będzie powyżej 0*C), wtedy też zrobię i dodam zdjęcia.
http://honda.pl/pl/motocykle/modele/adv ... nsalp.html
http://www.transalpclub.pl/danetcp/tech ... 8zolty.jpg
Cena: 18000 zł (zrewidowałem cenę po przejrzeniu portali akcyjno-giełdowych, jednak dalej wydaje mi się atrakcyjna...)