[S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
[S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Zdecydowałem sie wystawić na sprzedaż mojego Trampka (o powodach pisze poniżej). Jestem motocyklistą, nie handlarzem. Motocyklem kilka dni temu wróciłem z liczącej 4000km trasy wakacyjnej. Tak więc można śmiało powiedzieć że jest sprawdzony w trasie.
Rok produkcji 1993, 1.rejestracji 1994r. Klika lat temu sprowadzony ze szwajcarii. Mam go od dwóch lat. W sezonie przejeżdzam około 10 tyś km. 50% to dojazdy do pracy, 40% turystyka szosowa, 10% turystyka terenowa. Typowo w terenie nie był męczony. Od tego mam drugi motocykl.
Wygląd.
Motocykl jest cały w oryginale. Bez przeróbek . Lakier oryginalny. Nic nie było lakierowane czy klejone.
Motocykl całkowicie bezwypadkowy, prosty itp. Ze względu na wiek znajdzie się trochę rys i obtarć od butów motocyklowych, mocowania bagażu, nieostrożnego parkowania w garażu itp. Ogólnie typowe ślady normalnej turystycznej eksploatacji
Technika.
Silnik ładnie odpala i równo pracuje w całym zakresie. Ma niezłą moc.
Skrzynia biegów i sprzęgło działają dobrze.
Zawieszenia i hamulce - wszystko w porządku
Elektryka sprawna.
Eksploatacja.
Przed obecnym sezonem przeszedł pełny serwis: wymiana oleju z filtrem, filtra powietrza, świec, regulacja zaworów, wymiana klocków.
Przed sezonem założony nowy zestaw napędowy DID.
Opony kupione miesiąc temu nowe. Mają przebieg 1000km (na wakacjach byłem na innym, bardziej szosowym komplecie)
Wyposażenie.
Gmole givi
Wysoka szyba
Stelaże pod kufry boczne i centralny
Podstawka centralna
Gniazdo do zasilania GPS
Jedyna rzecz jaką niektórzy moogą uznać za mankament to przebieg. Niebawem dojdzie do 100 tyś km. Ale zastanówmy sie logicznie czy to dużo jak na 19-letni sprzęt? Moim zdaniem nie bo wychodzi 5 tyś km rocznie a to jest bardzo standardowy przebieg. Stan wizualny i techniczny motocykla jest na tyle dobry, ze gdybym cofnął licznik na 50 tyś km to 99% ludzi by sie nie zorientowało. Zreszta z tego co widze na allegro to 70-80% sprzetów typu Trampek czy Afrika ma cofane liczniki. Poza tym mimo przebiegu chodzi na prawde dobrze.
Podsumowują motocykl ma swoje lata ale uważam że jest dobrą ofertą dla kogoś, kogo interesuje turystyka w każdych warunkach drogowych. Sprzedaję ponieważ w mojej głowie rodzą się plany wyjazdu do, którego potrzebuję coś bardziej terenowego ale równie niezawodnego jak mój Trampek.
Motocykl do obejrzenia w Paniówkach koło Gliwic (woj. śląskie) po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (tel. wyśle na priva). Można podjechać zobaczyć z kimś z forum. Nie boje sie krytyki (byle sensownej i konstruktywnej)
Więcej fotek jest tutaj: http://imageshack.us/g/1/9780951/
Acha, jeszcze cena: 6000-6500zł (zależnie od konfiguracji wyposażenia)
Rok produkcji 1993, 1.rejestracji 1994r. Klika lat temu sprowadzony ze szwajcarii. Mam go od dwóch lat. W sezonie przejeżdzam około 10 tyś km. 50% to dojazdy do pracy, 40% turystyka szosowa, 10% turystyka terenowa. Typowo w terenie nie był męczony. Od tego mam drugi motocykl.
Wygląd.
Motocykl jest cały w oryginale. Bez przeróbek . Lakier oryginalny. Nic nie było lakierowane czy klejone.
Motocykl całkowicie bezwypadkowy, prosty itp. Ze względu na wiek znajdzie się trochę rys i obtarć od butów motocyklowych, mocowania bagażu, nieostrożnego parkowania w garażu itp. Ogólnie typowe ślady normalnej turystycznej eksploatacji
Technika.
Silnik ładnie odpala i równo pracuje w całym zakresie. Ma niezłą moc.
Skrzynia biegów i sprzęgło działają dobrze.
Zawieszenia i hamulce - wszystko w porządku
Elektryka sprawna.
Eksploatacja.
Przed obecnym sezonem przeszedł pełny serwis: wymiana oleju z filtrem, filtra powietrza, świec, regulacja zaworów, wymiana klocków.
Przed sezonem założony nowy zestaw napędowy DID.
Opony kupione miesiąc temu nowe. Mają przebieg 1000km (na wakacjach byłem na innym, bardziej szosowym komplecie)
Wyposażenie.
Gmole givi
Wysoka szyba
Stelaże pod kufry boczne i centralny
Podstawka centralna
Gniazdo do zasilania GPS
Jedyna rzecz jaką niektórzy moogą uznać za mankament to przebieg. Niebawem dojdzie do 100 tyś km. Ale zastanówmy sie logicznie czy to dużo jak na 19-letni sprzęt? Moim zdaniem nie bo wychodzi 5 tyś km rocznie a to jest bardzo standardowy przebieg. Stan wizualny i techniczny motocykla jest na tyle dobry, ze gdybym cofnął licznik na 50 tyś km to 99% ludzi by sie nie zorientowało. Zreszta z tego co widze na allegro to 70-80% sprzetów typu Trampek czy Afrika ma cofane liczniki. Poza tym mimo przebiegu chodzi na prawde dobrze.
Podsumowują motocykl ma swoje lata ale uważam że jest dobrą ofertą dla kogoś, kogo interesuje turystyka w każdych warunkach drogowych. Sprzedaję ponieważ w mojej głowie rodzą się plany wyjazdu do, którego potrzebuję coś bardziej terenowego ale równie niezawodnego jak mój Trampek.
Motocykl do obejrzenia w Paniówkach koło Gliwic (woj. śląskie) po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (tel. wyśle na priva). Można podjechać zobaczyć z kimś z forum. Nie boje sie krytyki (byle sensownej i konstruktywnej)
Więcej fotek jest tutaj: http://imageshack.us/g/1/9780951/
Acha, jeszcze cena: 6000-6500zł (zależnie od konfiguracji wyposażenia)
- KrzysieG
- łamacz szprych
- Posty: 679
- Rejestracja: 27.05.2011, 14:25
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olkusz
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Obejrzał bym, ale mi coś ten link nie działa !
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Hmmm, nie wiem co ci powiedzieć bo u mnie działa. Jak bede miał chwilę to powklejam zdjęcia wprost na forum.Obejrzał bym, ale mi coś ten link nie działa !
A najlepiej to po prostu zadzwoń i umów sie na osobiste ogledziny. Daleko chyba nie masz
- Leo
- szorujący kolanami
- Posty: 1815
- Rejestracja: 27.09.2011, 16:15
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
U mnie też link działa... Może spróbuj w innej przeglądarce?
Serwus... Jestem nerwus :D
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
- KrzysieG
- łamacz szprych
- Posty: 679
- Rejestracja: 27.05.2011, 14:25
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olkusz
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Przepraszam za zamieszanie "AdFender" mi zablokował wszystko.
Chętnie bym przyjechał, ale patrz na mój podpis. Żona mnie oskubała do cna i jestem w przysłowiowej
Moto fajne, normalny przebieg i to cenię, na pewno sprzedaż
Chętnie bym przyjechał, ale patrz na mój podpis. Żona mnie oskubała do cna i jestem w przysłowiowej
Moto fajne, normalny przebieg i to cenię, na pewno sprzedaż
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
No spoko, to życze rychłego rozmnożenia funduszyChętnie bym przyjechał, ale patrz na mój podpis
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Stety lub niestety ale mój Trampek został sprzedany
Zostały po nim tylko stelaże pod boczne kufry Givi Wingrack i aluminiowa osłona silnika. Jak znajde chwile to wrzuce je do tematu sprzedaży akcesoriów.
Zostały po nim tylko stelaże pod boczne kufry Givi Wingrack i aluminiowa osłona silnika. Jak znajde chwile to wrzuce je do tematu sprzedaży akcesoriów.
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 95
- Rejestracja: 13.06.2008, 11:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Cześć.
Mialem dokładnie takiego samego, ech...
MAm pytanie, z czego zrobiłeś sobie ten pojemnik, który zaznaczyłem na zdjęciu.
Jak domyślam się, jest to zrobione z rur kanalizacyjnych?
Jeżeli nie, wyprowadź mnie z błędu i napisz coś więcej na ten temat.
Pozdrawiam, Maciek.
Mialem dokładnie takiego samego, ech...
MAm pytanie, z czego zrobiłeś sobie ten pojemnik, który zaznaczyłem na zdjęciu.
Jak domyślam się, jest to zrobione z rur kanalizacyjnych?
Jeżeli nie, wyprowadź mnie z błędu i napisz coś więcej na ten temat.
Pozdrawiam, Maciek.
Navigare necesse est vivere non est necesse.
RD07a
DW/83
RD07a
DW/83
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Maciek - masz na forum cały temat o tym, jak to zrobić i z czego. Hasło-klucz "pojemnik na narzędzia" :0
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 95
- Rejestracja: 13.06.2008, 11:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Ok, dzięki, już szukam.
M.
M.
Navigare necesse est vivere non est necesse.
RD07a
DW/83
RD07a
DW/83
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
to prawda, jest taki wątek o pudełkach na narzędzia. W skrócie opisze:
Składniki:
rura kanalizacyjna DN110 długość 0,5m
mufa do łączenia rur
dwie zaślepki
oring gumowy
trytytka
mocowania (wg. uznania)
1. Rurę docinamy na żądaną długość
2. Na bosy koniec rury nasuwamy mufe wraz z uszczelkami
3. Do mufy wkładamy zaslepke
4. Z końca z kielichem wyciągamy uszczelke (to konieczne żeby dało sie łatwo wyjmować dekiel)
5. Do kielicha wkładamy drugą zaślepkę
6. Z trytyki i oringa kombinujemy zabezpieczenie przed otwarciem (to tylko na wszelki wypadek, bo zaslepka nawet bez tego i bez uszczelki siedzi dośc mocno)
Na koniec pozostaje wymyślić mocowanie do motocykla (np. z obejm do mocowania rur).
Ogólnie wygląda trochę nieprofesjonalnie (wiejsko? ) ale działa bardzo dobrze
Składniki:
rura kanalizacyjna DN110 długość 0,5m
mufa do łączenia rur
dwie zaślepki
oring gumowy
trytytka
mocowania (wg. uznania)
1. Rurę docinamy na żądaną długość
2. Na bosy koniec rury nasuwamy mufe wraz z uszczelkami
3. Do mufy wkładamy zaslepke
4. Z końca z kielichem wyciągamy uszczelke (to konieczne żeby dało sie łatwo wyjmować dekiel)
5. Do kielicha wkładamy drugą zaślepkę
6. Z trytyki i oringa kombinujemy zabezpieczenie przed otwarciem (to tylko na wszelki wypadek, bo zaslepka nawet bez tego i bez uszczelki siedzi dośc mocno)
Na koniec pozostaje wymyślić mocowanie do motocykla (np. z obejm do mocowania rur).
Ogólnie wygląda trochę nieprofesjonalnie (wiejsko? ) ale działa bardzo dobrze
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 95
- Rejestracja: 13.06.2008, 11:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: [S] Honda XL600V Transalp, 1993r, 99 tyś km, Śląsk
Już sobie robię, dzięki.
Pozdrawiam, M.
Pozdrawiam, M.
Navigare necesse est vivere non est necesse.
RD07a
DW/83
RD07a
DW/83
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości