Jak jest z tą ładownością?
Jak jest z tą ładownością?
Według danych ze strony Hondy:
- Varadero: masa pojazdu z płynami i paliwem: 268 (bez ABS), dopuszczalna masa całkowita: 415, czyli ładowność: 147
- Transalp 700: analogicznie: 214, 369, czyli ładowność: 155
Zawsze byłem przekonany, że Varadero można bardziej obłożyć bagażami, a tu się okazuje, że trampek ma większą ładowność? Jak to się przekłada na rzeczywistość?
A mój staruszek (z dowodu rejstr.): 204, 384, ładowność:180
- Varadero: masa pojazdu z płynami i paliwem: 268 (bez ABS), dopuszczalna masa całkowita: 415, czyli ładowność: 147
- Transalp 700: analogicznie: 214, 369, czyli ładowność: 155
Zawsze byłem przekonany, że Varadero można bardziej obłożyć bagażami, a tu się okazuje, że trampek ma większą ładowność? Jak to się przekłada na rzeczywistość?
A mój staruszek (z dowodu rejstr.): 204, 384, ładowność:180
- Magik
- wiejski tuningowiec
- Posty: 94
- Rejestracja: 03.07.2008, 21:03
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Jak jest z tą ładownością?
tak to sie ma, ze, w lipcu na wyprawie na krym mój trampek wiózł więcej bagażu niż sam waży!!! 3 kufry ( w tym dwa kolosy aluminiowe) + dwie osoby i tylko trochę stękał jak go poganiałem ponad 120km/h
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A one pragną wielkich wojaży, twardych facetów i mocnych wrażeń....
- Bartek D.
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 48
- Rejestracja: 27.10.2008, 16:55
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Re: Jak jest z tą ładownością?
Patrze w dowód od 700-tki i widze:hasiek pisze:Według danych ze strony Hondy:
- Varadero: masa pojazdu z płynami i paliwem: 268 (bez ABS), dopuszczalna masa całkowita: 415, czyli ładowność: 147
- Transalp 700: analogicznie: 214, 369, czyli ładowność: 155
Zawsze byłem przekonany, że Varadero można bardziej obłożyć bagażami, a tu się okazuje, że trampek ma większą ładowność? Jak to się przekłada na rzeczywistość?
A mój staruszek (z dowodu rejstr.): 204, 384, ładowność:180
Masa własna: 219 kg.
DMC: 419 kg.
Choc nadal pozostaje pytanie o ile mozna bezpiecznie przeladowac sprzeta:)
10% moze byc?
Bartek
XL700VA D.C.
XL700VA D.C.
Re: Jak jest z tą ładownością?
Witam, sam już nie wiem jak jest z tą ładownością, różnie piszą, zamierzam się do kupna trampka > wersja 650 i na tej stonce piszą
że ma ładowność AŻ 214kg!!!,
http://www.motocykl-online.pl/baza-moto ... v_transalp
a na drugiej że 176kg
http://www.ndp.cba.pl/index.php?option= ... a&Itemid=3 ???
Jak macie wpisane w dowodach, myślę że 214 to za dużo na tą ramę, a 176kg to trochę mało biorąc pod uwagę jazdę w dwie osoby tj. około 150kg+puste załóżmy 3kufry -10kg = 160kg . To by zostało jakieś 16kg??? a to zdecydowanie za mało,
Jak wam się jeździ z bagażami i pasażerem takim obciążonym trampkiem, czy zauważyliście , odczuliście jakieś problemy w związku z przekroczeniem DMC. Z jakim ciężarem wam się udało śmigać.
Z góry dzięki za odpowiedź, być możę kupię większą siostrę AT, ale wolałbym trampka..
że ma ładowność AŻ 214kg!!!,
http://www.motocykl-online.pl/baza-moto ... v_transalp
a na drugiej że 176kg
http://www.ndp.cba.pl/index.php?option= ... a&Itemid=3 ???
Jak macie wpisane w dowodach, myślę że 214 to za dużo na tą ramę, a 176kg to trochę mało biorąc pod uwagę jazdę w dwie osoby tj. około 150kg+puste załóżmy 3kufry -10kg = 160kg . To by zostało jakieś 16kg??? a to zdecydowanie za mało,
Jak wam się jeździ z bagażami i pasażerem takim obciążonym trampkiem, czy zauważyliście , odczuliście jakieś problemy w związku z przekroczeniem DMC. Z jakim ciężarem wam się udało śmigać.
Z góry dzięki za odpowiedź, być możę kupię większą siostrę AT, ale wolałbym trampka..
- kewis
- miejski lanser
- Posty: 364
- Rejestracja: 09.10.2010, 23:26
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Topolin
Re: Jak jest z tą ładownością?
Ja mam w dowodzie: Masa własna 211, dopuszczalna całkowita 392. Z tego wynika ładowność 181.
650 z 2006 roku.
650 z 2006 roku.
Każdą podróż pokonuje się głową a nie mięśniami
- Driverd2
- szorujący kolanami
- Posty: 1673
- Rejestracja: 16.12.2009, 17:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Żyrardów
- Kontakt:
Re: Jak jest z tą ładownością?
600-ka 95 rok, masa własna 199kg a dmc 342kg
125p Polski Fiat is the best and fuck the rest :)
http://www.youtube.com/user/Driver225D?feature=mhw5
http://moto-zyrardow.pl.tl/
http://www.youtube.com/user/Driver225D?feature=mhw5
http://moto-zyrardow.pl.tl/
- airwolf
- pałujący w lesie
- Posty: 1521
- Rejestracja: 29.04.2011, 00:34
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jak jest z tą ładownością?
moja 600-ka 95rok
masa wlasna 202 kg
maksymalna masa całkowita 382 kg
masa wlasna 202 kg
maksymalna masa całkowita 382 kg
XL600v -> XRV 750 RD04 -> CRF1000
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Jak jest z tą ładownością?
600tka `99
DMC - 389kg
MW - 208kg
Ładowność - 181kg
DMC - 389kg
MW - 208kg
Ładowność - 181kg
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Jak jest z tą ładownością?
U mnie indentycznie jak u airwolf'a tyle że rok 94 w nowej budzie
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- MAKOBIBOK
- osiedlowy kaskader
- Posty: 147
- Rejestracja: 21.02.2010, 19:02
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kielce
Re: Jak jest z tą ładownością?
Mój Trampek to 650 z 2000r.
Dane z dowodu rejestracyjnego:
DMC 392 kg
masa własna 220 kg
dopuszczalna ładowność 172 kg
Czyli co Trampek to inaczej
Dane z dowodu rejestracyjnego:
DMC 392 kg
masa własna 220 kg
dopuszczalna ładowność 172 kg
Czyli co Trampek to inaczej
Ciężko jest lekko żyć...
- seb
- romeciarz
- Posty: 24
- Rejestracja: 16.02.2011, 10:29
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Iława
Re: Jak jest z tą ładownością?
Trampek z 2005r. – dane z dowodu rejestracyjnego.
• maksymalna masa całkowita - 392
• masa własna - 211
czyli ładowność - 181
• maksymalna masa całkowita - 392
• masa własna - 211
czyli ładowność - 181
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Jak jest z tą ładownością?
Jeszcze pare wpisów i się okaże, że trampki są cięższe od Afryk
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- Pogo79
- naciągacz linek
- Posty: 57
- Rejestracja: 28.06.2010, 11:01
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Olsztyn-Warszawa
Re: Jak jest z tą ładownością?
Trampek 650 z 2002r. Szczerze mówiąc dopiero teraz to sprawdziłem w dowodzie rejestracyjnym:
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 392 kg.
Masa własna 286 kg <== heh coś chyba się komuś omsknęła się ręka w urzędzie przy wypisywaniu .
Wychodzi więc, że dopuszczalna ładowność to 106 kg, czyli jak ja ważę ok. 73kg to plecaczek powinien 33kg .
Cóż trza się odchudzać
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 392 kg.
Masa własna 286 kg <== heh coś chyba się komuś omsknęła się ręka w urzędzie przy wypisywaniu .
Wychodzi więc, że dopuszczalna ładowność to 106 kg, czyli jak ja ważę ok. 73kg to plecaczek powinien 33kg .
Cóż trza się odchudzać
Pio - dla znajomych
"Życie to nie je bajka... Życie to je bitwa ;) "
"Życie to nie je bajka... Życie to je bitwa ;) "
- leslaw
- czyściciel nagaru
- Posty: 543
- Rejestracja: 04.04.2010, 21:22
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: WROCLAW (okolice)
Re: Jak jest z tą ładownością?
Z ciekawości, sprawdziłem w swoim dowodzie rejestracyjnym;
F1 - maksymalna masa całkowita 374 kg
G - masa własna 194 kg
Czyli na kierownika, plecak i bagaże pozostaje 180 kg.
PD 06 XL 600 V 1988r.
F1 - maksymalna masa całkowita 374 kg
G - masa własna 194 kg
Czyli na kierownika, plecak i bagaże pozostaje 180 kg.
PD 06 XL 600 V 1988r.
- miroslaw123
- oktany w żyłach
- Posty: 3622
- Rejestracja: 14.06.2009, 13:28
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Jak jest z tą ładownością?
U mnie TA 2001r.
F2 - DMC - 392 kg
G - MW - 211 kg
wniosek ładowność - 181 kg
F2 - DMC - 392 kg
G - MW - 211 kg
wniosek ładowność - 181 kg
- Driverd2
- szorujący kolanami
- Posty: 1673
- Rejestracja: 16.12.2009, 17:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Żyrardów
- Kontakt:
Re: Jak jest z tą ładownością?
czyli wygląda na to że u mnie źle wpisali, da się to jakoś poprawić?
125p Polski Fiat is the best and fuck the rest :)
http://www.youtube.com/user/Driver225D?feature=mhw5
http://moto-zyrardow.pl.tl/
http://www.youtube.com/user/Driver225D?feature=mhw5
http://moto-zyrardow.pl.tl/
- falco
- oktany w żyłach
- Posty: 5544
- Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: K-J
Re: Jak jest z tą ładownością?
Siema,
potwierdzam 181 a dokładniej mówiąc...:
XL 600 '97 czerwony...
F1 = 389kg
G = 208kg
czyli ładowność = 181kg
potwierdzam 181 a dokładniej mówiąc...:
XL 600 '97 czerwony...
F1 = 389kg
G = 208kg
czyli ładowność = 181kg
-
- swobodny rider
- Posty: 3276
- Rejestracja: 28.10.2008, 23:26
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: KRAKóW
Re: Jak jest z tą ładownością?
Panowie ale macie problem ...
Pakować się ile wlezie i dzida do przodu
Pakować się ile wlezie i dzida do przodu
- falco
- oktany w żyłach
- Posty: 5544
- Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: K-J
Re: Jak jest z tą ładownością?
Oni nie mają takich problemów...
A to tylko jeden z tysiąca przykładów z Azji...
A to tylko jeden z tysiąca przykładów z Azji...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości