Szukam testera :)

Moderator: haku

Awatar użytkownika
ReMiX
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 37
Rejestracja: 29.01.2019, 20:49
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Wrocław/DLK

Szukam testera :)

Post autor: ReMiX »

Cześć.
Szukam osoby która miała by chęć poświecić mi chwilkę.
Osoby która ma Trampka 650 tak by miała skale porównawczą , osobę która karnie się moim trampkiem i powie co jest a może nie jest nie tak...

W czym rzecz?
Nie mam skali porównawczej więc nie wiem czy tak to to ma być.
Np: strzały z wydechu ,ostatnio obniżyłem obroty do ok 1200 i przy hamowaniu silnikiem (najczęściej 4bieg i ok 3k obrotów) wali z wydechu ale czasem też jakby ze środkowego pod silnikiem takie głuche strzały... no i co.. generalnie mnie się podoba :) nawet głośniej by mógł to robić ale nie wiem czy tak ma być bo ostatnio chyba za dużo czytam o tym i boję się konsekwencji.
Dalej idąć same obroty (falowanie ) nie wiem czy to falowanie to norma czy wskazówka ma być jak wryta w jakaś ilość bo u mnie lata 1200 -1400rpm
nastepnie Vmax... dziś poleciałem z wiaduktu psie pole - > mirków (Tutejsi wiedzą o jaki odcinek chodzi) no ale vmax d. nie urywa wedle gps z fona 152 i wedle budzika podobnie więc wynik się pokrywa
z tego co słyszałem to trampki pod 170 lataja... może trzeba dłuższego rozbiegu? może nie wiem i po to własnie ktoś taki kto poświeci chwile na obadanie mojego trampka i pogada później ze mną o nim na przykład przy profanacji Piwa (0' bo jakoś będę musiał wrócić do domu :) ) albo i czymś innym takim z gradusami :)

No i tak ogólnie przejechać się i powiedzieć nie no sprzegło w kubeł (ale to akurat wiem ale może przy okazji dowiem się jak do tego się zabrać i czy wystarczy NHC czy conajmniej EBC) i jakieś tam regulacje.
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Szukam testera :)

Post autor: Solidworks »

Hej, u mnie też falowało ale nie aż tak, a w zakresie grubości kreski na obrotomierzu. W każdym razie to nie jest normalne. Powinna ładnie stać na swoim miejscu np. 1200 obr. Można by się przejechać jak chcesz. Nie ma problemu :). Fachowiec od regulacji nie jestem możemy oblukać. Musiałbyś oddać do machera albo we własnym zakresie sprawdzić luz zaworowy i umyć i wyregulować gaźnik i powinno być git. Godny polecenia jest ride now na ul. Wiśniowej. Mój pojedzie dużo więcej ale to nie wyznacznik który ile jedzie, ale tak naprawdę trampek jest do prędkości przelotowej 120. Jak chcesz szybciej to szkoda silnika i do tego inny motór jest.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
Awatar użytkownika
ReMiX
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 37
Rejestracja: 29.01.2019, 20:49
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Wrocław/DLK

Re: Szukam testera :)

Post autor: ReMiX »

Dzięki za szybką odpowiedź. :)
Zdaję sobie sprawę że trampek to nie przecinak :) i celowo go wybrałem nie mniej jednak skoro lataja 170 to czemu mój nie chce? bo domyślam się ze z Vmax idzie też przyśpieszenie i dla tego Solidworks jak byś miał chwilkę np. w niedzielę (o ile pogoda bedzie ok) to może bym bryknął do ciebie byś się przejechał i ocenił... być może i poznasz moto bo pochodzi z wrocka :) to może coś jeszcze dopowiesz :)
Solidworks
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 732
Rejestracja: 03.02.2014, 22:09
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Szukam testera :)

Post autor: Solidworks »

ReMiX pisze:Dzięki za szybką odpowiedź. :)
Zdaję sobie sprawę że trampek to nie przecinak :) i celowo go wybrałem nie mniej jednak skoro lataja 170 to czemu mój nie chce? bo domyślam się ze z Vmax idzie też przyśpieszenie i dla tego Solidworks jak byś miał chwilkę np. w niedzielę (o ile pogoda bedzie ok) to może bym bryknął do ciebie byś się przejechał i ocenił... być może i poznasz moto bo pochodzi z wrocka :) to może coś jeszcze dopowiesz :)
Spoko. Poleci nawet 170 z plecakiem, ale to na krótką metę bo naprawdę szkoda silnika. W każdym razie zapraszam. Sam bym się przejechał swoim, ale czekam na przewody Hel więc nie wyjadę dopóki nie zamontuje. Klocki trzymają tarczę i zakładam że problem leży w przewodach. Pompa super, tłoczki wchodzą palcem, gumki mają tylko 10 tyś. więc obstawiam przewody. Dobrze że pogoda jest jeszcze w kratkę.
CB500 97r. --> XL 650 V6 2006r. --> TDM 900 2008r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość