Cześć,
Czy ktoś z Was jeździł już tym sprzętem? Miałem okazję "posiedzieć" na takim (co prawda nie w wersji "x") i wygląda to bardzo obiecująco. Niestety nie było mi dane przejechać się. Na pierwszy rzut oka, wygląda na bardzo wygodny i dobrze wykonany sprzęt. Za 22 tys PLN, gra może okazać się warta świeczki.
Rozważam go jako następcę swojego trampka 600 i ciekawy jestem Waszych opinii (o ile ktokolwiek miał okazję się tym przejechać).
Pozdrawiam
Benelli TRK 502 x
Re: Benelli TRK 502 x
Subiektywnie ale zawsze można poczytać .
https://jazda-na-kuli.riderblog.pl/bene ... b5490.html
https://jazda-na-kuli.riderblog.pl/bene ... b5490.html
CRF1000L/CRF450X/DR650/SR500
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29729
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27509
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1524
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Benelli TRK 502 x
Przymierzyłem się w ostatni weekend.
Kanciaste toto, z lekka toporne, ale cóż oczekiwać za te pieniądzory. Wykończenie średnie, jakość spawów, ogradowania ich, powłok lakierniczych, taka sobie.
Pozycja za sterami dla mnie nie najgorsza, typowa dla budżetowych współczesnych pojazdów. Szerokie gmole wymagają przyzwyczajenia. Silnik szorstki w pracy.
Ustawiłem się na jazdy próbne, gdy tylko zniknie śnieg i temperatura pozwoli na zamknięcie opon oraz przytarcie podnóżków .
Kanciaste toto, z lekka toporne, ale cóż oczekiwać za te pieniądzory. Wykończenie średnie, jakość spawów, ogradowania ich, powłok lakierniczych, taka sobie.
Pozycja za sterami dla mnie nie najgorsza, typowa dla budżetowych współczesnych pojazdów. Szerokie gmole wymagają przyzwyczajenia. Silnik szorstki w pracy.
Ustawiłem się na jazdy próbne, gdy tylko zniknie śnieg i temperatura pozwoli na zamknięcie opon oraz przytarcie podnóżków .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość