Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

motocyklowo
Awatar użytkownika
ostry
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 3966
Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: ostry »

Wiem,że sporo jest już takich porównań w "fachowej" literaturze ale chciałbym abyśmy tu opisywali swoje subiektywne odczucia po przesiadkach ze starszego modelu na nowszy lub odwrotnie . Niektórzy z nas robili takie przesiadki mają różne opinie na ten temat, warto to opisać bo zauważyłem że krąży już wiele ciekawych spostrzeżeń oraz mitów. Temat przyda się szczególnie tym którzy stoją przed dylematem kupna pierwszego Transalpa w swym życiu. Dopisujcie więc co zauważyliście.
Jeśli chodzi o moje odczucia:
TA 600 92'
PLUSY:

+dokładniejsze wykonanie
+wygodniejszy, poręczniejszy w terenie (węższe siodło i zbiornik oraz nieco mniejsza waga)
+niskie spalanie (4,5- 5l)
+ładniejszy dźwięk oryginalnego tłumika
+lepsze fabryczne miejsca zamocowania gmoli
+dobry nawiew ciepłego powietrza na kolana
+łatwiejszy dostęp do filtra powietrza przy wymianie
+metalowy bagażnik

MINUSY:
-mniej stabilna rama niż w 650
-lampa od malucha :wink:
-odstający korek na zbiorniku
-niewiele ale jednak słabsze hamulce z przodu (przed 94')
-niżej położony filtr powietrza (ważne przy brodzeniu)
-regulacja tylnego zawiasu
-sposób regulacji przedniej lampy
-moduł pod kanapą narażony na uszkodzenie od ciężkiej :dupa:

TA 650 00'
+sztywniejsza rama, można więc go bardziej objuczyć tobołami.
+wygodny na trasie ( większe siedzenie)
+lepsze oświetlenie
+łatwiejsza regulacja reflektora(z miejsca kierowcy)
+ciut lepsze hamulce
+zegarek
+schowek pod siedzeniem


-spalanie większe o 0,5 - 1l przy praktycznie nieodczuwalnie większej mocy
-nieco cięższy, mniej wygodny w terenie (szerokie siodło i zbiornik przeszkadzają)
-brak sensownych (fabrycznych) miejsc zamocowania gmoli
-brak na rynku sensownych gmoli (edit: teraz już są- potrzeba matką wynalazku! ;) )
-brzydszy dźwięk oryginalnego wydechu (mniej basu i jakoś tak ciszej i mniej rasowo)
-słabe dmuchanie ciepłego na kolana
-brak poprzeczki kierownicy
-brak kranika i niedokładny wskaźnik poziomu paliwa
-bardziej skomplikowany sposób mocowania owiewek czachy
-plastikowy , giętki bagażnik
Ostatnio zmieniony 04.10.2016, 14:45 przez ostry, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Mała poprawka
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
saab
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 18.08.2009, 13:14
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: saab »

Do minusów 650 dopiszcie dużymi literami koszt lampy przedniej ....szukam używki drugi miesiąc i nic nie ma.
Nie myślcie że rozchodzi się o cenę, brak ofert ! dosłowne zero.
Cena nowej 450 Euro a używek pow. 200 euro i i tak nie ma
Po moich obserwacjach jest to jeden z najdroższych reflektorów na rynku wtórnym
moto jak wino, im starsze tym droższe .....w utrzymaniu :)
Awatar użytkownika
pałeł
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1154
Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: racibórz
Kontakt:

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: pałeł »

ale za to świeci dobrze :P
gsm 512 242 193 najłatwiej jest zadzwonić
facebook prywatny
mój fejs firmowy
czołowki i latarki
Awatar użytkownika
Bolek
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1127
Rejestracja: 30.09.2008, 20:39
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Libiąż

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: Bolek »

OSTRY pisze:+dobry nawiew ciepłego powietrza na kolana
W chłodne dni to na pewno plus dodatni,ale w upał to raczej plus ujemny :lol: :lol:
Jak się smucisz to jesteś smutas a jak się kłócisz to jesteś ....☺
Awatar użytkownika
tomasz
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 544
Rejestracja: 23.07.2009, 16:21
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: tomasz »

ciekawa lekturka :thumbsup:
To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące.
— Paulo Coelho
Alchemik
miód jest dla mięczaków! prawdziwi twardziele żują pszczoły...
krakers88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 21.03.2009, 13:24

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: krakers88 »

Witam

Mam nadzieję, że uda mi się ożywić trochę tego posta.
Po czterech sezonach na TA 600 95' nieśmiało szykuję się do zmiany sprzęta.
Z suchych danych na necie raczej nie widać znaczącej różnicy między trampkiem 600, a 650.
Kolega OSTRY napisał parę istotnych uwag, ja chciałbym dorzucić parę pytań do osób które mają do czynienia z 650.

-Jak wygląda sprawa ze skrzynią u mnie dosyć topornie wchodzą 2 i 3 z tego co słyszałem to dosyć popularne w TA 600.
Czy usunięto ten problem?

-Czy przy fabrycznej szybce po wjechaniu w deszcz po paru minutach siedzi się tyłkiem w kałuży, bo woda spływa po baku między nogi?
Oczywiście nigdy nie jest tak sucho jakby się jechało samochodem, ale w żadnym wcześniejszym motorze ten problem nie dawał mi się tak we znaki.

-Na koniec pytanko o plastiki. Boczne osłaniające akumulator i filtr powietrza są fatalnie wykonane, w jednym miałem wyrwany zatrzask już przy zakupie maszyny, obydwa systematycznie pękają pomimo, że lepie je i zakładam jak najdelikatniej za każdym razem.
Widzę, że te w TA 650 wyglądają już inaczej, czy przeprojektowano je tak, że problem zniknął?
Korzen
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 645
Rejestracja: 09.06.2009, 13:55
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Siedlce

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: Korzen »

OSTRY pisze: -brak na rynku sensownych gmoli
Znam typa z Krasnika, co robi zajebiste gmole do TA650.
Mają fajne mocowania na sakwy lub szperacze.
Mój ziomek z Siedlec kupił je od niego i szczerze zachwala.
Że jest pechowcem na maxa to już wiele razy przetestował wytrzymałość gmoli i nic złego nie można im zarzucić.
Jakbyś był zainteresowany to dam Ci namiar
Pozdro!
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
ostry
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 3966
Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: ostry »

krakers88 pisze:-Jak wygląda sprawa ze skrzynią u mnie dosyć topornie wchodzą 2 i 3 z tego co słyszałem to dosyć popularne w TA 600.
Czy usunięto ten problem?
Osobiście nie miałem takiego "problemu" ani w 600, ani w 650. Biegi wchodzą z charakterystycznym kliknięciem ale nie traktuję tego jako wady. Osobiście uważam skrzynie hondy za precyzyjne.
krakers88 pisze:-Czy przy fabrycznej szybce po wjechaniu w deszcz po paru minutach siedzi się tyłkiem w kałuży, bo woda spływa po baku między nogi?
Oczywiście nigdy nie jest tak sucho jakby się jechało samochodem, ale w żadnym wcześniejszym motorze ten problem nie dawał mi się tak we znaki.
Nie jeździłem z niską/fabryczną szybą. W turystycznej/turystycznej +deflektor darkojaka problem mokrej :dupa: nie występuje.
krakers88 pisze:-Na koniec pytanko o plastiki. Boczne osłaniające akumulator i filtr powietrza są fatalnie wykonane, w jednym miałem wyrwany zatrzask już przy zakupie maszyny, obydwa systematycznie pękają pomimo, że lepie je i zakładam jak najdelikatniej za każdym razem.
Widzę, że te w TA 650 wyglądają już inaczej, czy przeprojektowano je tak, że problem zniknął?
Fakt, w 600 urywały się zaczepy szczególnie te wchodzące w zbiornik. W 650 nie ma wogóle "grzybków" , osłony są przykręcane . Po 3 śrubki na każdą str.
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Awatar użytkownika
Baran
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: Baran »

Kilka słów ode mnie:

650:
- ma całkiem pokaźny schowek pod kanapą, którego nie ma 600;
- jest _lżejsza_ od 600;
- ma wygodniejszą, szerszą kanapę;
- lepsze światła (ale i DUŻO droższe w naprawie w przypadku zbicia lampy);
- trudniejszy dostęp do (droższego) filtra powietrza - trzeba zdejmować bak;
- chla jak smok (poniżej 6l / 100km nigdy mi nie zszedł);
- kranik otwierany automatycznie, podciśnieniowo - dla mnie to zaleta, przynajmniej nikt nie zakręci dla jaj na zlocie ;) ;
- osiągi porównywalne w obu motocyklach
- ładny :)
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
Awatar użytkownika
graphia
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 655
Rejestracja: 18.06.2008, 23:54
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: graphia »

Fajnei Ostry skomentował dwa lata temu sprawę gmoli do 650 "-brak na rynku sensownych gmoli" :D :D
Awatar użytkownika
Baran
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: Baran »

krakers88 pisze: -Jak wygląda sprawa ze skrzynią u mnie dosyć topornie wchodzą 2 i 3 z tego co słyszałem to dosyć popularne w TA 600.
Czy usunięto ten problem?
W moim wchodziły normalnie. Przy zbyt luźnym lub nie równo rozciągniętym łańcuchu zdarzało się bardzo rzadko, że 3 potrafiła wypadać.
Czy przy fabrycznej szybce po wjechaniu w deszcz po paru minutach siedzi się tyłkiem w kałuży, bo woda spływa po baku między nogi?
Miałem fabryczną niską i faktycznie trochę wody się potrafiło zebrać pod cojones, ale raczej standardowo, jak w każdym moto.
-Na koniec pytanko o plastiki. Boczne osłaniające akumulator i filtr powietrza są fatalnie wykonane, w jednym miałem wyrwany zatrzask już przy zakupie maszyny, obydwa systematycznie pękają pomimo, że lepie je i zakładam jak najdelikatniej za każdym razem.
Widzę, że te w TA 650 wyglądają już inaczej, czy przeprojektowano je tak, że problem zniknął?
Są wporzo, nic się nie dzieje.
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
Awatar użytkownika
andy237
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1013
Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Prawie Warszawa :)

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: andy237 »

baransky pisze:Kilka słów ode mnie:

650:
- ma całkiem pokaźny schowek pod kanapą, którego nie ma 600;
- jest _lżejsza_ od 600;
- ma wygodniejszą, szerszą kanapę;
- lepsze światła (ale i DUŻO droższe w naprawie w przypadku zbicia lampy);
- trudniejszy dostęp do (droższego) filtra powietrza - trzeba zdejmować bak;
- chla jak smok (poniżej 6l / 100km nigdy mi nie zszedł);
- kranik otwierany automatycznie, podciśnieniowo - dla mnie to zaleta, przynajmniej nikt nie zakręci dla jaj na zlocie ;) ;
- osiągi porównywalne w obu motocyklach
- ładny :)
Cześć .Dodam coś od siebie w sprawie porównania ,Kanapa w 650 na plus byle nie w deszczu bo leci woda na jajka ,schowek również ale wolę nie mieć schowka na korzyść dostępu do filtra powietrza ,do wymiany w 650 potrzeba dwóch osób ,jak trzeba odstawić sprzęt do warsztatu ,gdy trzeba zajrzeć pod owiewkę należy zdjąć boki razem z przodem ,gdyż nie da się rozpiąć bez łamania zatrzasków ,a następnie zamocować sam reflektor [ dwa razy się naciąłem ,raz odebrałem umazanego smarem ,odbierałem go po zmroku ,a drugi raz zarysowali mi owiewkę ] ja wiązałem go gumami .Podczas jazdy w deszczu silnik w 650 jest cały uświniony a osłona 600 chroni przynajmniej przed brudem i na buty też mniej leci bo jest szersza .
A kranik w 600 też jest podciśnieniowy ,zamontowali go chyba dlatego że nie ma wskaźnika poziomu paliwa .
Brakuje też kontrolki rozłożonej bocznej stopki i zdarzyć się może że wrzucając bieg z rozłożoną zgaśnie nam silnik .
I jeszcze wibracje w 650 powyżej 4 000 obrotów w 600 tego nie zauważyłem .
Co do gmoli to GIVI robi niezłe , miałem takie w 650 ,jak kiedyś ruszyłem z blokadą na tarczy to ładnie się oparł na gmolach .
Awatar użytkownika
ostry
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 3966
Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: ostry »

Do subiektywnych odczuć nie wnikam ale w niektórych punktach nie mogę się zgodzić. Wymienię je:
andy237 pisze:do wymiany(filtra pow.) w 650 potrzeba dwóch osób
andy237 pisze:gdy trzeba zajrzeć pod owiewkę należy zdjąć boki razem z przodem ,gdyż nie da się rozpiąć bez łamania zatrzasków
andy237 pisze:Brakuje też kontrolki rozłożonej bocznej stopki i zdarzyć się może że wrzucając bieg z rozłożoną zgaśnie nam silnik
Silnik zawsze zgaśnie przy rozłożonej stopce w momencie wrzucenia biegu, to akurat moim zdaniem rozwiązanie skuteczniejsze niż kontrolka.
andy237 pisze:I jeszcze wibracje w 650 powyżej 4 000 obrotów w 600 tego nie zauważyłem
:niewiem:
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Awatar użytkownika
falco
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5544
Rejestracja: 06.04.2010, 16:06
Mój motocykl: nie mam motocykla
Lokalizacja: K-J

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: falco »

Siema,
co prawda moja uwaga jest czysto teoretyczna, bo nie jeździłem 650, ale przysiadając się do kilku zawsze przeszkadzała mi... szerokość kanapy, która (w moim przypadku) za bardzo "rozsadza" uda na zewnątrz, jednocześnie utrudniając postawienie nóg na ziemi.

Porównując czysto teoretycznie 600 i 650 (pomijając fakt, że nie miałem więcej kasy), zdecydowanie wolałem 600, ale tylko z roczników 97-99 (nowsza lampa, 2 tarcze).
Niezaprzeczalnym plusem dla 650 jest duży schowek pod kanapą i bez porównania lepsza lampa, ale w obu przypadkach można jakoś sobie poradzić. Np. przez żarówki typu +90%, halogeny czy schowek pod... tablicą rejestracyjną, który niedawno opisywałem... ;)

Osobiście dobijało by mnie spalanie 650 (wiarygodne informacje od kilku znajomych), które lekko licząc wynosi od litra w górę, w zamian nie dając praktycznie żadnej różnicy osiągów...

Z jednej strony kupujemy nowszy o kilka lat motocykl, z drugiej (moja subiektywna opinia) wolałem zaoszczędzone kilka tysiaków przeznaczyć na doposażenie, ciuchy i oczywiście... paliwo...

Zaznaczam, że nie jeździłem 650, ale też stawałem przed podobnym dylematem i po różnych "przysiadkach", opiniach, oględzinach wybrałem 600 i jak dla mnie, to był strzał w 10, co za każdym razem z dumą powtarzam... ;)
Pozdr! falco
...nie ma boga i Motóra...


Czas Diabła... oto Łezka...
Awatar użytkownika
andy237
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1013
Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Prawie Warszawa :)

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: andy237 »

OSTRY pisze:Do subiektywnych odczuć nie wnikam ale w niektórych punktach nie mogę się zgodzić. Wymienię je:
andy237 pisze:do wymiany(filtra pow.) w 650 potrzeba dwóch osób
andy237 pisze:gdy trzeba zajrzeć pod owiewkę należy zdjąć boki razem z przodem ,gdyż nie da się rozpiąć bez łamania zatrzasków
andy237 pisze:Brakuje też kontrolki rozłożonej bocznej stopki i zdarzyć się może że wrzucając bieg z rozłożoną zgaśnie nam silnik
Silnik zawsze zgaśnie przy rozłożonej stopce w momencie wrzucenia biegu, to akurat moim zdaniem rozwiązanie skuteczniejsze niż kontrolka.
andy237 pisze:I jeszcze wibracje w 650 powyżej 4 000 obrotów w 600 tego nie zauważyłem
:niewiem:

kilka słów o co mi chodziło :
Do wymiany filtra powietrza należy zdjąć zbiornik paliwa ,więc jeżeli uda się nam ściągnąć rurki z kranika nie niszcząc ich ,jedna osoba musi rozchylić boki owiewki a druga podnieść zbiornik .Można zrobiłem to sam i złamałem jeden bolec w boczku ,więc nie warto ryzykować .

Kombinowałem jak rozpiąć owiewkę ,najpierw na motocyklu ,nie dałem rady .Następnie zdjąłem całość i również nie mogłem rozpiąć ,zaczepy przy reflektorze tak sprytnie są wykonane żeby dało się to połączyć a przy próbie rozłączenia miało się połamać ,a potem na śruby .Jednym słowem :dupa:

Automat wyłączający silnik jest przy obu modelach ,kontrolka jest dodatkiem dla zapominalskich ,żeby nie narobić sobie obciachu ,kto ma nowszy model niech się pilnuje :grin:

A co do wibracji to mogłem się trochę pomylić co do wysokości obrotów ,ale niewiele .A sprzęt był w super stanie ,zresztą takie same wibracje miał ,bodaj trzy letni trampek kumpla z 3 000 km stan jak z salonu .Poza tym o tych wibracjach pisali w jednym z motocyklowych pism .

Dodam jeszcze że :
bagażnik opisywany w katalogu jako "aluminiowy" w rzeczywistości jest z tworzywa ,
potrzebne są specjalne żarówki do przednich kierunków ,tylne są ok więc w swojej 600-tce też takie założyłem :grin:
na 600-tce spokojnie można zejść do 2500 obr/min "przydatne na leśnych duktach " a 650-tką przy takich obrotach zaczyna szarpać ,minimum 3000 obr/min,
podnóżki w 600-tce są dostosowane do jazdy terenowej ,wystarczy zdąć gumy
i jak pisałem wcześniej osłona silnika ładnie w 650 wygląda, ale przed błotem tak silnik jak i buty bikera lepiej chroni osłona w starym modelu
A poza tym to bardzo fajny motorek ,ale z wyglądu ,taki bardziej na szosę , a poza tym to bardzo fajny motorek :ok: :grin:
Awatar użytkownika
Yarro
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 699
Rejestracja: 27.01.2011, 16:22
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Białystok

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: Yarro »

andy237 pisze: kilka słów o co mi chodziło :
Do wymiany filtra powietrza należy zdjąć zbiornik paliwa ,więc jeżeli uda się nam ściągnąć rurki z kranika nie niszcząc ich ,jedna osoba musi rozchylić boki owiewki a druga podnieść zbiornik .Można zrobiłem to sam i złamałem jeden bolec w boczku ,więc nie warto ryzykować .
Bez przesady, ostatnio na szybko przed wyjazdem zdejmowałem zbiornik, bo mi śrubka pod niego wpadła. Fakt, że niej to specjalnie bezstresowe, ale do zrobienia w kilka minut bez strat własnych.
andy237 pisze: Kombinowałem jak rozpiąć owiewkę ,najpierw na motocyklu ,nie dałem rady .Następnie zdjąłem całość i również nie mogłem rozpiąć ,zaczepy przy reflektorze tak sprytnie są wykonane żeby dało się to połączyć a przy próbie rozłączenia miało się połamać ,a potem na śruby .Jednym słowem :dupa:
Chyba za mało optymistycznie podchodzisz do rzeczy :wink: U siebie plastiki zdejmowałem bez demontażu gmoli, trzeba było pokombinować, ale się da.
andy237 pisze: Automat wyłączający silnik jest przy obu modelach ,kontrolka jest dodatkiem dla zapominalskich ,żeby nie narobić sobie obciachu ,kto ma nowszy model niech się pilnuje :grin:
Czyżby kompleksy świeżego motocyklisty? :tongue:
graphia pisze:Fajnei Ostry skomentował dwa lata temu sprawę gmoli do 650 "-brak na rynku sensownych gmoli" :D :D
A następnie wziął i zrobił swoje :thumbsup:
Awatar użytkownika
andy237
wypruwacz wydechów
wypruwacz wydechów
Posty: 1013
Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
Mój motocykl: XL700V
Lokalizacja: Prawie Warszawa :)

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: andy237 »

Czyżby kompleksy świeżego motocyklisty? :tongue:

Odpowiedź do tego posta, sam miałem skasować ,ale wszechobecni Admini :witch: mnie ubiegli :grin:
Awatar użytkownika
pałeł
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1154
Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: racibórz
Kontakt:

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: pałeł »

650 jako ze sam taki posiadam to pewnie mi lepiej leży niż 600
ale co na pewno upierdliwe jest dolewanie płyny do chłodnicy w 650 wszytko w 650 można zrobić samemu tak jak w 600
600 mi się źle jeździ nie pasuje mi pozycja wole mojego
w offie tez mi sie wydaje ze lepiej 650 ale np 600 ma więcej wyposażenia do offrodu w standardzie lub inaczej w 650 księgowi ograniczyli sporo
gsm 512 242 193 najłatwiej jest zadzwonić
facebook prywatny
mój fejs firmowy
czołowki i latarki
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: wojtekk »

pałeł pisze:
w offie tez mi sie wydaje ze lepiej 650 ale np 600 ma więcej wyposażenia do offrodu w standardzie lub inaczej w 650 księgowi ograniczyli sporo
Mógłbyś rozwinąć? Ciekaw jestem.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Awatar użytkownika
pałeł
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1154
Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: racibórz
Kontakt:

Re: Transalp 600 / Transalp 650 -porównanie.

Post autor: pałeł »

np osłony chłodnicy
np bezpieczniki oj parę tych wynalazków jest innych
gsm 512 242 193 najłatwiej jest zadzwonić
facebook prywatny
mój fejs firmowy
czołowki i latarki
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość