XL 650 2004 r.

Awatar użytkownika
pawel_kielce
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 38
Rejestracja: 23.01.2011, 14:44
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Kielce

XL 650 2004 r.

Post autor: pawel_kielce »

Dorosłem do zmiany motocykla „włóczęgowego” na mniejszą pojemność (tak się podobno dzieje koło 50-tki) :grin: .
Kilka dni temu wróciłem z wyjazdu Ukraina/Zakarpacie, Mołdawia, Rumunia i …decyzja zapadła.

Sprzedam XL650 2004 rok.
Nie będę pisał że dłuuuugo szukałem tego egzemplarza, bo nie miałem kupować transalpa (dwa razy do tej samej rzeki się podobno nie wchodzi) ale kupiłem motocykl właśnie ze względu na jego stan.
W dniu zakupu motocykl miał ok. 32kkm.
Fotografie po zakupie: https://photos.app.goo.gl/RqAx7tLUU2tc4gzB6

Miał służyć do podróżowania (posiadam także typowo szosowy motocykl) i odbył ze mną 3 wyjazdy: Środkowa Turcja, Albania, i kilkanaście dni temu Ukraina – Mołdawia – Rumunia. Oraz kilka pomniejszych tras.
Zmiany, wyposażenie, serwisy:
Zmiana kanapy – dostosowanie przez Motokanapy (ok. 800 km dziennie robiłem bez problemu), oryginalną w b. dobrym stanie dodaję wraz z motocyklem,
Zmiana płyty pod silnikiem (aluminium) – oryginalną dodaję,
Zmiana tłumika – HUZAR - oryginalny w b. dobrym stanie dodaję wraz z motocyklem.
Motocykl kupiłem z kuframi plastikowymi – zmiana na kufry aluminiowe + specjalnie szyte na wymiar torby do kufrów + wspawane zamocowanie w lewym stelarzu do kanistra paliwa (rotopax). Mam jeszcze kufer centralny plastikowy (na zdjęciach po zakupie), który dołączam do motocykla (ja jeździłem z torbą/wałkiem).

Zdjęcia z wyjazdów: https://photos.app.goo.gl/Yz4Kp321geLuzG1v8
Ostatnie zdjęcie sprzed tygodnia - stan aktualny.

Serwisy przeprowadzane na bieżąco.
Olej jaki leje od zakupu - MOTOREX POWER SYNT 4T 10W50, zmieniany co sezon - bez zużycia między zmianami.

Przed obecnym sezonem:
- nowe opony
- serwis przedniego zawieszenia (panewki w stanie bardzo dobrym), wymienione uszczelniacze olejowe, przeciwpyłowe (były jeszcze oryginały – do wglądu u mnie), olej MOTOREX 7,5W, montaż kapsli z regulacją napięcia wstępnego sprężyn – oryginalne dodaje wraz z motocyklem. Wymina skarpet ochronnych na lagi – oryginalne harmoniki dodaje wraz z motocyklem.
- wymian łożysk główki ramy (były jeszcze oryginalne kulkowe – do wglądu u mnie),
- wymiana przewodów hamulcowych na oplot (HELL), zdjęta instalacja gumowa - wraz z motocyklem. Wymiana klocków hamulcowych. Tarcze NIE MAJĄ PRAKTYCZNIE RANTU – przód, tył niewielki (adekwatnie do przebiegu),
- wymiana przedniej zębatki (OEM HONDA), zestaw zmieniany był 12 tys km. temu, zużycie ok 30% - po prostu tak mam (przód co 12-15 tys.),
- olej, filtr, filtra powietrza nie zmieniałem – nie było sensu, nowy dodaję wraz z motocyklem,
- kontrola zaworów (dwa wymagały korekty), kontrola świec (wymiana była przed poprzednim sezonem – ok 12 tys. km.),
- płukanie, wymiana płynu chłodniczego.

Zdjęcia z zimowego serwisu: https://photos.app.goo.gl/Ao94oyfDxnLtzwej8
Po tym serwisie moto przejechało, na tym wyjeździe ok. 3000 km. Aktualny stan licznika – około 53 tys. km.
Jest przygotowane do dowolnego wyjazdu. O gnieździe zapalniczki, usb czy woltomierzu nie będę się rozpisywał.
Do motocykla dodaję:
Oryginalny tłumik, kanapę, osłonę pod silnik (po przebiegu 34 tys.)
Zapasową klamkę sprzęgła, główny przekaźnik, regulator napięcia, dwie dętki – mój zestaw wyprawowy.
Kanister na benzynę (mocowanie stelaż kufrów) – 3,5 l.

Wady:
Lekko przerysowany plastik pod światłem (dwa lata temu – Turcja),
Jeden kufer aluminiowy ciasno mocowany na stelaż – trzeba się chwilę pomęczyć przy montażu/demontażu – tak kupiłem.
Na moto jest zainstalowany Garmin Zumo 390 (zasilacz wpięty w instalację) schowany pod plastikami – oczywiście mogę zdemontować.
W ciągu kilku dniu, umyję motocykl po wyjeździe, zrobię aktualne zdjęcia.
Trochę obmyłem motocykl, :smile:
aktualne zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/HpQabix7JMrESACo6

Motocykl nie ma wad ukrytych, jest serwisowany bez jakichkolwiek półśrodków czy oszczędności, przewidywalny i aż nuuuudny bezawaryjnie – jak to zadbany Transalp :smile: .

CENA
Za cały zestaw opisany powyżej + Garmin 14.900 zł. Mogę zdjąć nawigację – 14.500

pytania, chętnie odpowiem - tutaj czy na priv. Tel. 500289669 - jak nie odbiorę, proszę o wiadomość.

Cena nie jest negocjowalna. Nie ma też pośpiechu...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
pawel_kielce
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 38
Rejestracja: 23.01.2011, 14:44
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Kielce

Re: XL 650 2004 r.

Post autor: pawel_kielce »

Motorek ma nowego właściciela.
Niech służy co najmniej tak dobrze jak mnie.

Proszę o zamknięcie tematu
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość