[S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebiegu
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2910
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
[S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebiegu
Nie chcę...ale na sprzedaż chyba będzie Suzuki DL650 V-Strom rok 2005. Zakupiony u Adama Dukały w Moto-TOP w idealnym stanie z przebiegiem 14 600km w styczniu br. Sprzedaję tylko i wyłącznie z powodów covidowo-ekonomicznych.
Kupiony jako golas zupełny w styczniu br., obecnie doposażony aż za bardzo, wszystkie poniższe akcesoria kupowane wczesną wiosną 2020r. NOWE:
- stopka centralna Heed,
- Gmole Givi,
- stelaże Givi,
- płyta Alu pod silnik by Letko,
- Kufer Kappa K53 + dedykowane światło stop LED w kufrze.
- płyta pod kufer Givi Monokey,
- obniżenia setów kierowcy (dorobione na wzór greka CosmoAccessories),
- tuba narzędziowa,
- poszerzenie stopki bocznej Marselus,
- grzane manetki Oxford,
- poprzeczka kierownicy,
- wyświetlacz zapiętego biegu,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL przód + tył,
- Tankbag Givi bardzo przydatny mocowany na pierścień (przełożony z poprzedniego V-Stroma)
- woltomierz/ termometr JSEL Elektronik.
Wymienione wszystkie płyny, olej w lagach 10W, olej Luqui Moly 10W50, hamulcowy Motul, chłodniczy Prestone. Ostatnio, 1500km temu wymieniony kompletny napęd (DID VX3, JT z tłumikiem, Sunstar) - był jeszcze fabryczny, ale trochę nierówno wyciągnięty. Opona przód była nowa po zakupie (Anakee Adv) bo była jeszcze fabryczna dot 2005. Tylna jest jeszcze OK ale bodajże z 2012r. Dodatkowo profesjonalny rozdzielacz napięcia z przekaźnikami i z głową zrobiona instalacja pod akcesoria - żadnego partactwa w kablach.
Przebieg - 20 350km. Motocykl wygląda i jeździ tak jak powinien przy tym przebiegu. Miał 2 właścicieli od nowości w Norymberdze w DE i ewidentnie nie był uzywany turystycznie, nie miał przy zakupie absolutnie żadnych akcesoriów (ani śladów po demontażu takowych) poza mini kuferkiem 35L. Jest oczywiście papierologia TUV do wglądu.
Nie musze chyba mówić, że wszystkie podzespoły pracują tak jak powinny w motocyklu z tym przebiegiem. Rozczarowania raczej nie będzie. To mój -nasty motocykl w ciągu kilkunastu lat, kupowałem go dla siebie na dłużej (mój 4-ty V-Strom) i...wiem co kupowałem i dlaczego nawet za golasa zapłaciłem dużo.
Wady: przebarwienie na przednim błotniku po naklejce, lekko pęknięta tulejka lusterka. Tu gdzie są gumy w ramie był lekkie przetarcia lakieru - obecnie niewidoczne, pod gumą ochronną.
Polecam, kupić ten motocykl w takim stanie nie jest łatwo. W żadnym wypadku bym go nie sprzedawał gdyby nie inne życiowe potrzeby/priorytety.
Cena 15900zł tak jak stoi bez nawigacji i uchwytu do niej pod szybą. Zdjemując część wyposażenia, możemy rozmawiać o niższej cenie - w granicach rozsądku.
W ostateczności, mogę też myśleć o zamianie na jakieś enduro wartości 5-6 tys z adekwatną dopłatą.
Tu po moim zakupie w styczniu:
A tu stan aktualny:
Zdjęcia jakoś z wiosny/lata, dziś nie jest tylko taki czysty - ale będzie jakby ktoś był zainteresowany poważnie
Pozdrawiam
zimny
Kupiony jako golas zupełny w styczniu br., obecnie doposażony aż za bardzo, wszystkie poniższe akcesoria kupowane wczesną wiosną 2020r. NOWE:
- stopka centralna Heed,
- Gmole Givi,
- stelaże Givi,
- płyta Alu pod silnik by Letko,
- Kufer Kappa K53 + dedykowane światło stop LED w kufrze.
- płyta pod kufer Givi Monokey,
- obniżenia setów kierowcy (dorobione na wzór greka CosmoAccessories),
- tuba narzędziowa,
- poszerzenie stopki bocznej Marselus,
- grzane manetki Oxford,
- poprzeczka kierownicy,
- wyświetlacz zapiętego biegu,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL przód + tył,
- Tankbag Givi bardzo przydatny mocowany na pierścień (przełożony z poprzedniego V-Stroma)
- woltomierz/ termometr JSEL Elektronik.
Wymienione wszystkie płyny, olej w lagach 10W, olej Luqui Moly 10W50, hamulcowy Motul, chłodniczy Prestone. Ostatnio, 1500km temu wymieniony kompletny napęd (DID VX3, JT z tłumikiem, Sunstar) - był jeszcze fabryczny, ale trochę nierówno wyciągnięty. Opona przód była nowa po zakupie (Anakee Adv) bo była jeszcze fabryczna dot 2005. Tylna jest jeszcze OK ale bodajże z 2012r. Dodatkowo profesjonalny rozdzielacz napięcia z przekaźnikami i z głową zrobiona instalacja pod akcesoria - żadnego partactwa w kablach.
Przebieg - 20 350km. Motocykl wygląda i jeździ tak jak powinien przy tym przebiegu. Miał 2 właścicieli od nowości w Norymberdze w DE i ewidentnie nie był uzywany turystycznie, nie miał przy zakupie absolutnie żadnych akcesoriów (ani śladów po demontażu takowych) poza mini kuferkiem 35L. Jest oczywiście papierologia TUV do wglądu.
Nie musze chyba mówić, że wszystkie podzespoły pracują tak jak powinny w motocyklu z tym przebiegiem. Rozczarowania raczej nie będzie. To mój -nasty motocykl w ciągu kilkunastu lat, kupowałem go dla siebie na dłużej (mój 4-ty V-Strom) i...wiem co kupowałem i dlaczego nawet za golasa zapłaciłem dużo.
Wady: przebarwienie na przednim błotniku po naklejce, lekko pęknięta tulejka lusterka. Tu gdzie są gumy w ramie był lekkie przetarcia lakieru - obecnie niewidoczne, pod gumą ochronną.
Polecam, kupić ten motocykl w takim stanie nie jest łatwo. W żadnym wypadku bym go nie sprzedawał gdyby nie inne życiowe potrzeby/priorytety.
Cena 15900zł tak jak stoi bez nawigacji i uchwytu do niej pod szybą. Zdjemując część wyposażenia, możemy rozmawiać o niższej cenie - w granicach rozsądku.
W ostateczności, mogę też myśleć o zamianie na jakieś enduro wartości 5-6 tys z adekwatną dopłatą.
Tu po moim zakupie w styczniu:
A tu stan aktualny:
Zdjęcia jakoś z wiosny/lata, dziś nie jest tylko taki czysty - ale będzie jakby ktoś był zainteresowany poważnie
Pozdrawiam
zimny
Ostatnio zmieniony 25.09.2020, 10:31 przez zimny, łącznie zmieniany 6 razy.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- Piter!!!
- miejski lanser
- Posty: 364
- Rejestracja: 24.10.2015, 16:38
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: [S][Z]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przeb
To jest normalnie, niemożliwe,
Zimny jesteś pewien???
Jak by był z abs, to już bym jechał..
Zimny jesteś pewien???
Jak by był z abs, to już bym jechał..
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2910
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S][Z]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przeb
Oczywiście, że nie jestem. I nie chciałbym generalnie maszyny sprzedawać - jeśli faktycznie sprzedam po niej jakiś czas zostaję bez motocykla.Piter!!! pisze:To jest normalnie, niemożliwe,
Zimny jesteś pewien???
Jak by był z abs, to już bym jechał..
Kwestia przyjęcia czegoś w rozliczeniu to temat marginalny, to taka próba zachowania czegoś do jeżdżenia, ale wolałbym jak już wymienić na bilety NBP.
Covid nie odpuszcza (w mojej branży - lotnictwie nie jest różowo) a mam jakieś zobowiązania które wolałbym załatwić szybciej niż później.
ABS w modelu sprzed 2012 jest taki że ja osobiście wolałem go nie mieć. Dodatkowo w modelu z ABS masz kilka kg cięższy tłumik, ogólnie moto jest cięższe z 10kg. Ja bez ABS kupiłem celowo, oraz ze względu na stan. Z ABS jak najbardziej, ale po 2012.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 213
- Rejestracja: 02.10.2010, 16:07
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: [S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebieg
Do Vstroma trzeba miec dluzsze nogi niz do 650 ?
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2910
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebieg
Wręcz przeciwnie, siodlo jest relatywnie nisko. Miałem TA650. Mam 172cm i stawiam całą stopę na ziemi w DLu 650. W DL1000 to było wyżej, ale też ogarniałem.plebi pisze:Do Vstroma trzeba miec dluzsze nogi niz do 650 ?
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 213
- Rejestracja: 02.10.2010, 16:07
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: [S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebieg
No to chetn bym byl tylko musialbym znalezc na trampa kogos a nawet nie szukam. Stary jestem juz Ale korci mnie.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2910
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebieg
Zarezerwowany dla Kolegi Karola z Tarnowa (Bnn84).
Jeśli dojdzie do finalizacji to do sprzedania będzie nawigacja Garmin Zumo 390LM z całym fabrycznym kompletem.
Jeśli dojdzie do finalizacji to do sprzedania będzie nawigacja Garmin Zumo 390LM z całym fabrycznym kompletem.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- naciągacz linek
- Posty: 76
- Rejestracja: 06.03.2016, 16:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Tarnów
Re: [S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebieg
No i kupiony Pierwsze wrażenie jest takie jakby był sporo lżejszy od TA650, manewry parkingowe zarówno siedząc jak i pchając dużo łatwiejsze. Dużo pewniej stoję na ziemi, żona po przymiarce na postoju zachwycona kanapą i kątem ugięcia kolan. Myślę że się bardzo szybko polubimy A takiego sprzedającego motocykl, to życzyłbym każdemu, kto kiedykolwiek będzie kupował nową dla siebie maszynę. Idę jeździć!
Pozdrawiam, Karol
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
DL650K5, XT600E; było LKR, teraz KT
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2704
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebieg
A jednak....
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2910
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S]Idealny Suzuki DL650 V-Strom, 2005r, 20 tys. przebieg
I ja dziękuję Karolowi (Bnn84) serdecznie. Sprzedawanie motocykla tak pozytywnej i świadomej osobie z którą rozmowa była konkretna od początku do końca - Trochę mi lżej, bo przynajmniej sprzęt trafił w godne ręce Niech wozi bezpiecznie i cieszy - co już wiem, bo Kolega nawinął trochę km wczoraj. A motocykl w tym stanie z takim przebiegiem, to nawet jak na moje dość wysokie wymagania - jest wzorowy
Ja na jakąś chwilę "odpoczywam" od motocykli. Temat można zamknąć.
Ja na jakąś chwilę "odpoczywam" od motocykli. Temat można zamknąć.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość