[S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

[S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: wojtekk »

Jestem trzecim właścicielem. Motocykl po kompletnym serwisie i przywróceniu stany oryginalnego - np. kompletne sprzęgło, regenracja tylnego amortyzatora, progresywne sprężyny przód witrth, komplenta regeneracja gaźników (membrany z przepustnicami, zestaw naprawczy, zesatwy ssania), od nowa zaplecione koła i serwis felg. Pełna dokumentacja rachunków przekazywana wraz z motocyklem (na kwotę 9000 PLN). Dwa zestawy kluczyków. Motocykl nie brał udziału w wypadkach, szlifach itp. Szykowany na podróż życia (wiele modyfikacji: czujnik ciśnienia oleju - ostrzeżenie przed ubytkiem oleju, czujnik napięcia instalacji - zabezpieczenie przed utratą prądu, składane główki zmiany biegów i hamulca, poszerozne podnóżki, dołożone tuby i skrytki na narzędzia). Więcej informacji pod numerem tel 795 o43 70o


****
Cena: 9000. Motocykl zatankowany w 4/5 więc kupujący i tu ma kolejny gratis.

1295
Ostatnio zmieniony 27.07.2015, 07:27 przez wojtekk, łącznie zmieniany 3 razy.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: wojtekk »

Tuba - 60 cm
1294
Pod tym sterownikiem jest pęknięte mocowanie. Widać też zarysowania kierownicy
1293
zarysowania kierownicy
1292
widać zapasową linkę sprzęgła
1291
miernik napięcia
1290
śruby wymieniane oraz stelaż
1289
8. wysoki błotnik oraz zmienione lusterka
1288
1287
1286
1285

1284
12 zmostkowane światła
1283
pękniecie na kanapie

1282
pęknięcie przy śrubie - zabezpieczone od dołu
1281
mocowanie na olej, napój itp. Są dwa
1280

1279
17 drugie pęknięcie na kanapie
1278
18. Przedłużona dźwignia zmiany biegów + składana główka
1277
1276
1275
21. Drugie pęknięcie od śruby - zabezpieczone od dołu
1274
1273
1272
24. Trąba
1271

25. Przedłużenie i składana główka nożnego
1270
26 poszerzane podnóżki

1269
29 centralka
1268
1267
1266
1265
1264
1263
1262
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: wojtekk »

Do niedzieli mam rezerwację na ciekawą alternatywę. Tak więc zdecydowany kupiec otrzyma solidny rabat. Po niedzieli cena wraca na wyjściową pozycję.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
mirkoslawski
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2269
Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Kielce

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: mirkoslawski »

Jeździłem z tą/tym Yamahą/Yamahem :grin: - znam moto i właściciela i polecam! A dlaczego? Bo to co jest w realu jest na papierze (ekranie), bez ściemy i picowania!
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: wojtekk »

Kupiony kolejny motocykl i dumam co z tym. Miałem rozkręcić akcesoria i sprzedać osobno - a Tereskę pogonić sporo taniej (tyle, że gołą). Wolę nie rozkręcać - czas, ale i strata dla kupującego. Spróbuję więc zejść z ceną i może obie strony będą zadowolone. Rabat 800 pln do odwołania ;)

Poniżej kwestie szczegółowe:

Kupiłem za 8000 PLN z przebiegiem 70800.

Dla mniej znających się osób krótka dodatkowa informacja. Minusy XTZ 750 są dwa podstawowe: pękająca rama (ta moja nie ma oznak pękania. Było takie podejrzenie, że lekko pęka i motocykl trafił do bardzo doświadczonego człowieka, który wzmacniał ramy w tych motocyklach - decyzja: nie pęka. Jeździć. Nic się nie dzieje) i regler. Mam zapasowy regler (mogę oddać kupującemu jak za mocno nie będzie negocjował). Istniejący podkleiłem pastą do procesorów (lepiej oddaje temperaturę na blaszkę, na którą jest zamontowany) i mam z głowy. A więc ten model nie ma tego problemu. Niektórzy piszą o problemie „walenia się w zakręty”. Ja tego nie zanotowałem. Więc nie wiem, czy to przypadkiem nie plotka. Żadna z XTZ jakie znam nie miała tej przypadłości.

Motocykl za mojej kandencji dostał:
- Nowa śruba i łożysko amorka z tyłu + uszczelniacze.
- stelaż, centralka i wysokie gmole od Heavy Duties z Rumunii, którzy robią genialne produkty... Doskonała jakość, pasowanie. Np. centralka lekka i najlepiej się chowająca. Chroni dodatkowo miskę olejową. Wywaliłem z tego motocykla poprzednie by właśnie dać ten zestaw - uważam, że najlepszy na rynku.
- Zmiana zawieszenia. Nie lubię kombinowania, podmian, więc dostał to co jest do niego dedykowane. Z tyłu regeneracja amora w PKS (profesjonalna firma z Krakowa) i dodany zaworek. Można samodzielnie dokładać powietrza/ujmować regulując amor. Z przodu dałem progresy Wirth. Ten zestaw zmienił motocykl. Fantastycznie zaczął pracować
- Zmiana instalacji elektrycznej. Wszystko wyczyszczone tak, że nie ma jakiś dziwnych wpięć w instalację (np. manetki były pod klaksonem...). Od pozycji z tyłu idzie przekaźnik i on dalej rozprowadza każde akcesorium osobno. Każde jest na osobnym bezpieczniku. Dlaczego takie rozwiązanie? Jak pada elektryka to jednym wyłączeniem odłączanie wszystkie rzeźby w motocyklu i jest oryginalna (i można swobodnie mierzyć, szukać awarii) instalacja. Po drugie - można dojść co zwiera dzięki temu, że są osobno rozprowadzone.
- Dodane osobne zasilanie przednich reflektorów (patent forumowy). Wzrost o minimum 1V na kostkach - duuuuużo lepiej świecą staruszki. Nie ma potrzeby halogenów. Przód zmostkowany. Na osobnym obwodzie z aku i bezpieczniku.
- Przelutowany oryginalny bezpiecznik główny (w XTZ jest jeden główny bezpiecznik) ze szklanego na tradycyjny - by nie wozić pierdykialdu bezpieczników.
- Dwa gniazda zapalniczek - hermetyczne. Jedna pod przekaźnikiem, a druga bezpośrednio pod aku (ładowanie na postoju).
- Miejsce do wożenia szpeju serwisowego w szczerym polu. Moim zdaniem XTZ daje najlepsze możliwości rozbudowy i m.in. dlatego zdecydowałem się na ten właśnie motocykl. Z lewej strony potężna tuba. Naprawdę potężna (60 cm). Wchodzi tam mnóstwo rzeczy. Pod siodłem narzędziówka produkcji kolegi Łojka. No i trzeci schowek tradycyjny (z tyłu, pod klapką). Jedyne co wożę osobno to dętki. Wszystko wchodzi w ten zestaw - włącznie z kompresorem.
- Zacząłem zmieniać oryginalne śruby od owiewek (kupiec dostaje oryginały). Oryginały są popieprzone. Na imbusiki. Dwa chrzanione rodzaje. Główne śruby duże zmieniłem na 10 co powoduje odciążenie w zestawie narzędziowym o jeden klucz (10 jest bardzo tu popularna więc i tak trzeba ją mieć) i kombinowanie ze zmianą nasadki. Mniejsze zmieniam na krzyżakowy bit. Znów uproszczenie i ujęcie jednego imbusika do wożenia.
- Motocykl dostał dodatkową trąbę. Zmieniłem w nim klakson na inny (nowy), ale nie dało to spodziewanego rezultatu. Potrzebowałem czegoś, co obudzi kierowcę, który mnie nie widzi. No i mam. Wielka trąba z kompresorem (osobny guzik tuż przy oryginalnym; kompresor pod bakiem) na osobnym bezpieczniku (oczywiście pod siodłem - tam gdzie reszta) i pod wymienionym już przekaźniku. Już kilka razy się przydał.
- Aby zapobiec wyginaniu dźwigni nożnego hamulca i dźwigni zmiany biegów wstawiłem składane główki od DRki. Główki te są nieco wysunięte do przodu robiąc więcej miejsca na nogi. Moim zdaniem dużo wygodniej. Z racji tego, że motocykl jest wyposażony w poszerzenie podnóżków, to w oryginalnym ustawieniu było moim zdaniem zbyt ciasno. Nie wygodnie w terenie (np. jadąc na stojąco trzeba było prawie na palcach stać by nie dociskać nożnego - teraz wygodnie na śródstopiu).
- Wymieniłem bak. Ten co był na motocyklu był przerdzewiały i spawany. Nie lubię rzeźby - kupiłem kolejny w takim samym malowaniu i zmieniłem.
- Oczywiście smarowanie kalamitek
- Zabezpieczenie zębatki zdawczej. Było, poprawione jednak mocowanie - silniejsze zaklepanie.
- Wymiana wszystkich żarówek podświetlenia zegarów. Kiedyś ściągałem zegary i profilaktycznie zmieniłem by potem nie musieć się w to bawić. Przy zdjęciu zegarów okazało się, że jedno z mocowań zegarów (to wsuwane) jest nadpęknięte. Poprawione spawaniem w zakładzie od plastików (tego nie trzeba było robić - nie widać tego, nie wpływa na użytkowanie, ale ja chciałem wszystkie takie pierdółki wyczyścić). Niedawno sprawdzałem - trzyma dobrze!
- Założenie czujki ciśnienia oleju. To jest super rozwiązanie forumowe, którego nie znam w innych motocyklach tej klasy (Transalp, Africa Twin). Jak się dowiadujesz, że cieknie Ci olej? Najczęściej wtedy, gdy jest już za późno. W tym motocyklu wstawiona jest czujka. Kiedy się zaświeci to kierownik awaryjnie wyłącza silnik i sprawdza co się dzieje. Nadmienię, że XTZ ma lepiej chroniony spód silnika. Nie zdarzają się dziury w misce takie jak w Transaplie. Zmiana mała, ale uważam, że bardzo przydatna. Kontrolka ciśnienia wbudowana jest w zegary - kolejny plus motocykla i dlatego się na niego decydowałem: są dwa puste miejsca w zegarach, więc nie trzeba na zewnątrz podpinać kolejnych dziwnych wyświetlaczy. W jedno miejsce wstawiłem właśnie żarówkę ciśnienia oleju. W drugie - miernik napięcia układu elektrycznego (zabezpieczenie przed problemami z prądem)
- Wymiana uszczelek wokół wypełnienia zegarów. Przydałoby się znów zmienić (nie ma wpływu na użytkowanie - to raczej ja pedant jestem - jedynie na estetykę)
- Wymiana gum albo uzupełnienie braków - mocujących bolce plastików do ramy (by się nie poodłamywały - ani jeden nie jest odłamany).
- Regeneracja obu kraników paliwa
- Siedzenie dostało inne i wygodniejsze mocowanie (patent kolegi Łojka). Teraz wystarczy odkręcić jedną śrubę, zdjąć siedzisko i mieć dostęp do jednej ze skrytek serisowych oraz do wszystkich bezpieczników. Bez zmiany - trzeba najpierw ściągać boczki i odkręcać dwie śruby. Małe a cieszy.
- wymiana przewodów hamulcowych przód i tył na stalowe oploty
- co dwa lata czyszczenie obu zacisków przód i tył + wymiana uszczelniaczy. Brak wżerów na tłoczkach (polerka tłoczków)
- Konserwacja obu kół u Króla w Bielsku Białej. Czyszczenie felg, zaplecenie oryginalnych szprych (one są mocniejsze niż zamienniki). Kilkaset PLN ta przyjemność kosztowała (na to rachunek zgubiłem niestety).
- W 2011 regulowane zawory. Kontrola z 2015 wykazała brak wielkich zmian, więc nie regulowałem ponownie. Jeszcze wiele pojeździ. Przy okazji (w 2011) wymiana uszczelki pompy wody profilaktycznie
- Wymiana linki sprzęgła a po dwóch latach ponowna zmiana (stara jest pociągnięta na zapasie). Nic się nie działo z nimi. Starą chciałem wywalić bo była poprzecierana. Założyłem więc nową. Ale znów lekko się przetarła, więc poszła na zapas, poprowadziłem od nowa nową linkę i teraz już wszystko ok.
- Co roku kontrola wszystkich styków (czyste. Ja dla spokoju zimą zmieniłbym kostkę od reglera) i zabezpieczenie przed kolejnym sezonem
- Rozbieranie klamek, czyszczenie i kontrola pompy hamulca
- założenie czujki poziomu ładowania akumulatora (wbudowane w zegary)
- kompletny serwis gaźników. Czyszczone i składane na nowych częściach. Stajnia motocyklowa.
- Smarowanie co 2 lata linek stalowych
- Co 2 lata wymiana płynu chłodniczego i płukanie układu (nic nie wypływa - zdrowy)
- Spawanie mocowania bagażnika aluminiowego. Pęknięte mocowania śrub błotnika - poprawione i trzyma „na dębowo”.
- Od paciaka kiedyś pękło oryginalne lusterko (lewe). Wymieniłem oba lusterka na lepsze - zamienne prawe/lewe, a nie tak jak jest w oryginale, że nie można przełożyć z prawego na lewe i odwrotnie. Teraz można - mała rzecz a kiedyś może się przydać. Czyli jak pęknie Ci lewe lusterko, to możesz odkręcić prawe i przełożyć na lewą stronę. Oryginalne prawe nowy kupiec dostanie w prezencie (chyba, że chce mocno negocjować to ja oczywiście się zgodzę zatrzymując takie pierdółki)
- Wymiana tarcz - przód i tył + klocki (tarcze bez rantu, klocki jeszcze pożyją. Daję jeden zapasowy komplet klocków przyszłemu właścicielowi - uwaga j.w.).
- Trzy razy regenerowałem pompę hamulca tył. Dwa razy niepotrzebnie bo okazało się, że to wina obudowa pompy jest do wymiany. Kupiłem pompę, wymieniłem trzeci zestaw, działa.
- Co roku standardowo wymiana oleju, filtra, filtrów powietrza (uważam, że trzeba zmieniać. W tych filrtrach "na oko" nic nie ocenisz. Poza tym, czasem motocykl jeździł w zapyleniu - jak to na szutrach. Wolałem zmienić niż na tym oszczędzać), filtra paliwa
- skręcenie silentblocków.
- W 2014 czyszczenie czujników - stopki bocznej oraz hamulca (tył - to bym powtórzył zimą, a więc przed nowym nabywcą. Znów nie łączy czujka tylnego hamulca)
- wymiana wszystkich żarówek
- wymiana uszczelki pod korkiem paliwa
- wysoki błotnik (a’la yamaha xt). Zwykle ludzie dają wysoki, który zasłania chłodnicę i wtedy mniej skutecznie się chłodzi motocykl. Co gorsza, taki wysoki błotnik potrafi nawalić błotnika w okolica gaźnika i podwiesić ssanie (co jak wiadomo jest nie wskazane) Ja zrobiłem tak, że jest wysoki przód, a niski tył. Dzięki temu można przejechać przez błoto, nie wyrwie ono błotnika, a nie ochlapie zbytnio też przodu a zupełnie nie wpada do gaźnika (czyściutki - sprawdzałem).
- Założone przedłużenie - tuleje na gardziele gaźników. Założenie na gaźniki airboks to teraz moment i bezproblemowa sprawa. Koszt -nie pamiętam, ale nie mały.
- Nowe opony. Dakar na tył a na przód CST. Założone w 2014. Myślę, że mają przed sobą długie życie. Jakie - nie wiem. Zależy od kierownika. Mnie by starczyły na 1 - 2 sezony.
- Napęd w połowie, 3/5 naciągu - obecnie nieco mocniej wisi (nadal w normie - odkręciłem go nieco) bo jechałem z bagażem - zrobiłem zapas na obciążenie. Często smarowany. Raz do roku gruntownie czyszczony włącznie z czyszczeniem miejsca zębatki zdawczej (zbiera się tam syf), oraz czyszczenie obu zębatek
- Co roku zmieniane świece
- unifikacja śrubek, by jak najmniej narzędzi brać (np. od plastików, szpilki przy zaciskaskach (te szpiki) na klucz oczkowy a nie pieprzone imbusy, śruby w airboksie od filtrów)
- poszerzone podnóżki (od Kolegi Łojka). Dużo lepsza pozycja w terenie.
- Wymienione króćce ssania (sparciały),
- wyjęcie i smarowanie obu śrub na dole przy mocowaniu amortyzatora
- wymiana łożysk z tyłu (były oznaki zużycia. Przód ok)
- smarowanie obu osi od kół (przód i tył)
- trzy pęknięcia plastików (dwa od śrub, a trzecie malutkie, ryska od upadku w piachu) przespawane by nic nie odpadło. Pęknięcia widać dopiero jak się blisko człowiek przyjrzy. Nie było całkowitego pęknięcia, polerowania. Ja zabezpieczałem je od tyłu by dalej nie postępowało.
- brakujaca gumeczka od plastików (mocowania) dokupiona. (masakra te oryginalne ceny. Jednak wolę przelotki, ale te się gubią ).
- poszerzenie stopki bocznej i lekkie podniesienie kosy
- wymiana sprzęgła (kompletne)
- na początku 2015 zmiana dętki przód + obrócenie kostek + wyważenie
- Pojawił się problem ze zbyt słabą iskrą na fajkach co prowadziło do czarnych świec. Przegląd mnóstwa pierdół wykazał, że moduł jest ok. Jeden kabelek się przecierał (poprawiony), poprawione wszystkie kostki i poczyszczone, wyczuszczony plus na akumulatorze, wymiana cewki (dam zapasową i fajki - jak negocjacje itp), kabli zlikwidowało problem.
- Zmieniona osłona chłodnicy - forumowa XTZ. Ale chodziło nie o design, ale lepsze osłonięcie przed uszkodzeniem. Mocne i dobrze chroni.

Aha. W ST czasem są przerdzewiałe wydechy. U mnie ani jednej dziurki

Oleju nie bierze.

Minusy:
- małe pęknięcia owiewek. W trzech miejscach. Prawa, obie przednie (pechowe mocowanie śruby - ktoś wcześniej nieumiejętnie skręcał i popękał). Wszystko profilaktycznie zaspawane od dołu.
- Regulacja gaźnika. Gaźnik jest po wymianie bebechów. Kompletne, a nie tani mały zestaw. Membrany i wszystkie graty. Nabywca musi wyregulować.
- Porysowana kierownica - chodzi i te metalowe poprzeczki. Były montowane akcesoria to i porysowały. W żaden sposób to nie wpływa na użytkowanie. Raczej mój pedantyzm.
- Pęknięte mocowanie sterownika od manetek. Pękło przy kolejnym przesuwaniu. Trzyma się. Jak starczy czasu - zmienię.
- Brakuje jednej śrubki od owiewki. Gwint już nie trzymał i wypadła. Ta mała śrubka na górze przy zegarach, więc kwestia estetyczna, a nie użytkowa
- Dwa malutkie pęknięcia na kanapie


Generalnie motocykl jeździł, nie dostał plaka by się świecił, dostał setki godzin pracy i jazdy i prawie 10 000 PLN w częściach. Więc proszę o przemyślane negocjacje. Oczywiście mogę odkręcać co droższe elementy (np. gmole) i sprzedać osobno (kupiec oszczędza np. na przesyłce - o tyle zejdę), lub nie dać gratisów (np. zapasowy moduł - sprawdzony, że dobry, albo regulator -nówka).

Dlaczego xtz? Garść faktów (których wyżej nie podałem bo mi nie pasowały) na podstawie notek kolegów:
1. Pompa paliwa. Zapytajcie chłopców z AT i pompy... Tu nie ma problemów
2. Regulacja zaworów co 42 0000 a nie co 12 000
3. Genialne chłodzenie. Kiedy AT i TA się już gotują u mnie cisza. Nie grzeje klejnotów, nie bucha gorąc na nogi
4. Od niektórych AT wyżej wlot powietrza
5. O wiele wygodniejsza kanapa
6. Mocny aluminiowy firmowy bagażnik a nie plastikowy jak w AT
7. Wałek zdawczy? Jaki problem? Brak problemów.
8. Ślimak prędkościomierza w TA, prawda? Tak... Tu? Nie.

Zestaw częsci i kosztów (spis z rachunków):

Od kogo Co? Kwota. Data.
1. Wyprawy Motocyklowe - obecnie xtzparts.com Linka sprzęgła 50,00zł 23.12.2011
2. Rafał - Otwock Wymiana przodu i tyłu - przeowdu hamulcowe (stalowy oplto), wymiana uszczelniaczy w tylnym zacisku hamulcowym + czyszczenie, wymiana łożyska amortyzatora + uszczelniacze + śruba łożyska, wymiana filtra oleju i oleju (Motul 51 10W40), wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, montaż gniazda 12V, wymiana tarczy hamlucowej tył, 2*000,00zł paź-11
3. Wyprawy Motocyklowe - obecnie xtzparts.com Wymiana oświetlenia w tablicy i jakieś pierdółki elektryczne 37,00zł 09.02.2012
4. Wyprawy Motocyklowe - obecnie xtzparts.com Wymiana oświetlenia przód i tył, wymiana uszczelniaczy kraników paliwa x 2 129,40zł 14.02.2012
5. ? - już nie widać od kogo. Baflo? Dwie membrany z przepustnicami 426,00zł
6. ? - już nie widać od kogo. Baflo? Zapasowe klamki, filtr paliwa do zamontowania
7. Kuźnia Off-road Czujnik ciśnienia oleju + przejściówka 60,00zł 23.02.2012
8. Wyprawy Motocyklowe - obecnie xtzparts.com Płyn hamulcowy, wejście na zapalniczkę, świece, filtr oleju z oringiem (Champion), olej Valvoline 4T Syntetic 10w50, korek magnetyczny do miski olejowej, uszczelniacze amortyzatorów ARI, olej do amortyzatorów Valvoline, klocki hamulcowe na tył Gold Fren 088AD 477,00zł 2013?
9. Wyprawy Motocyklowe - obecnie xtzparts.com Trzy zestawy uszczelniaczy zacisku, zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył itp. 312,00zł 2013?
10. Wyprawy Motocyklowe - obecnie xtzparts.com Sprężyny progresywne Wirth, komplety żarówek 452,48zł 8.01.2014
11. Wyprawy Motocyklowe - obecnie xtzparts.com Filtr powietrza Hiflofiltro x 2 itp. 130,00zł 26.01.2014
12. Motogumy.pl CST C755, Mitas E09 Dakar, montaż 439,00zł 2.04.2014
13. Wyprawy Motocyklowe Dwie tarcze hamulcowe przód EBC MD6118D 455,00zł 29.02.2014
14. Wyprawy Motocyklowe Króćce ssące komplet, uszczelka korka zbiornika, zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył 160,00zł 23.05.2014
15. Wyprawy Motocyklowe Linka sprzęgła 50,00zł czerwiec 2014
16. Wyprawy Motocyklowe Sprężyny sprzęgłowe, tarcze sprzęgła, przekładki stalowe, płyn chłodniczy, zestaw naprawczy gaźnika, zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył, filtr paliwa, filtr powietrza HifloLotroHFA4704, filtr oleju Champion, Olej JMC 10W50, 1*069,50zł 10.01.2015
17. Wyprawy Motocyklowe Łożysko tylnego kiła komplet 139,00zł 25.02.2015
18. Wyprawy Motocyklowe Uszczelka pokrywy sprzęgła 27,00zł 29.03.2015
19. Stajnia motocyklowa Zestaw naprawczy układu ssania w gaźniku, czyszczenie, złożenie i ustawienie gaźnika 548,00zł 11.04.2015
20. Heavyduties - Rumunia Stelaże + przesyłka 517,50zł
21. Heavyduties - Rumunia Centrakna stopka + wysokie gmole (model: adventure) 522,00zł
22. Król - Bielsko Biała Wymiana szprych, regeneracja felg, zaplecenie 900,00zł szacunkowo

SUMA 8*900,88zł

Papiery dostaje kupujący jako historię motocykla.

Odpowiadając na pytania: tak. Mam osłony tarcz na przód. Oryginalne. Zdjąłem, bo:
a) uważam, że jest gorsze chłodzenie z nimi
b) w sumie to nie wiem po co są i takie bardziej mi się podobały

Kolejne pytania - cyz mam śruby od owiewek, oryginalne.
Tak mam. Zdjąłem i założyłem '10' by mniej kluczy wyciągać. Oryginalne są na imbusiki
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: wojtekk »

Temat do zamknięcia. Motocykl wróci na wiosnę znacznie odchudzony zm tego co na nim jest a cena będzie dzięki temu znacznie bardziej "atrakcyjna" :) Czyli założę nowy wątek.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2687
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: grad74 »

Przepraszam że nie w temacie , ale Wojtek pochwal się co "znabyłeś"? :) A Tereski to chyba bym nie rozkręcał, w końcu każda "potwora" :wink: znajdzie amatora.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: wojtekk »

grad74 pisze:Przepraszam że nie w temacie , ale Wojtek pochwal się co "znabyłeś"? :) A Tereski to chyba bym nie rozkręcał, w końcu każda "potwora" :wink: znajdzie amatora.
Kupiłem Suzuki dr 650 se :) Cudo! Latam już kilka miesięcy.

Co do rozkręcania - no cóż. Klient woli kupić tanio niż dobrze. Więc będzie tanio. Dużo lepiej wyjdę jak odkręcę z niej 2000 PLN i sprzedam na pniu osobno (akcesoria ciężko dostępne u nas, ściągane z zagranicy) i cena pójdzie o te 2000 PLN w dół.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2687
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: grad74 »

wojtekk pisze:
grad74 pisze:Przepraszam że nie w temacie , ale Wojtek pochwal się co "znabyłeś"? :) A Tereski to chyba bym nie rozkręcał, w końcu każda "potwora" :wink: znajdzie amatora.
Kupiłem Suzuki dr 650 se :) Cudo! Latam już kilka miesięcy.

Co do rozkręcania - no cóż. Klient woli kupić tanio niż dobrze. Więc będzie tanio. Dużo lepiej wyjdę jak odkręcę z niej 2000 PLN i sprzedam na pniu osobno (akcesoria ciężko dostępne u nas, ściągane z zagranicy) i cena pójdzie o te 2000 PLN w dół.
Pokrętna, ale jednak logika... niestety :sad: . Wiem coś o tym. Powodzenia zatem :thumbsup:
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: [S] Yamaha ST XTZ 750 1992, 82 000 przebieg, 9000 PLN.

Post autor: wojtekk »

Dzięki!

To nadal będzie bdb motocykl. Sprzęgła, uszcelniaczy i brudnych zacisków nie zakładam ;) Po prostu zmieniam akcesoria - zdejmuję i odzyskuję. Nie rozumiem tej logiki - zawsze kupowałem motocykle drogo. Ale cóż…
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości