Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Tak Tak , próbowałem. Na dzień dzisiejszy złożyłem tak jak jest i robię testy. Hamuje rewelacyjnie, nic nie ociera, więc chyba to zostawię w spokoju.
BTW, trampek już niemal ukończony, niebawem wyślę zdjęcia.
BTW, trampek już niemal ukończony, niebawem wyślę zdjęcia.
- szymon.c
- osiedlowy kaskader
- Posty: 146
- Rejestracja: 01.09.2015, 02:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Przerabiam mojego trampka PD10.
1)wahacz RD07,
2)tulejki RD04 (21,5 mm i 14 mm-prawa),
3)jarzmo RD04,
4)zacisk RD04,
5)koło z tarczą PD10.
Czy możecie Panowie zmierzyć:
1)jaki Wam wychodzi offset zębatki napędowej względem plastikowego "trzymacza" łańcucha?
2)oraz wymiar między plastikowym "trzymaczem" a wystającym sworzniem od strony wahacza na łańcuchu? (mniejszy wymiar)
Prosił bym o podanie wraz z wymiarami ptk.1-5 dla jasności sytuacji.
Mam wrażenie że oś zębatek (przód/tył) przy moich komponentach się nie zgrywa.
Z góry dziękuję.
1)wahacz RD07,
2)tulejki RD04 (21,5 mm i 14 mm-prawa),
3)jarzmo RD04,
4)zacisk RD04,
5)koło z tarczą PD10.
Czy możecie Panowie zmierzyć:
1)jaki Wam wychodzi offset zębatki napędowej względem plastikowego "trzymacza" łańcucha?
2)oraz wymiar między plastikowym "trzymaczem" a wystającym sworzniem od strony wahacza na łańcuchu? (mniejszy wymiar)
Prosił bym o podanie wraz z wymiarami ptk.1-5 dla jasności sytuacji.
Mam wrażenie że oś zębatek (przód/tył) przy moich komponentach się nie zgrywa.
Z góry dziękuję.
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1528
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Mogę pomierzyć oryginał i przerobionego na wahacz od RD03. Który ?
- kulfon
- osiedlowy kaskader
- Posty: 120
- Rejestracja: 30.05.2017, 14:24
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Jelcz Laskowice
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Też się powoli przymierzam do tylnego zawieszenia z AT i chyba będę celował w podobny zestaw jak szymon.c, ale chyba dam cały zestaw z RD07 łącznie z kołem i zaciskiem (nie mam koła więc jest mi obojętne jakie dokupię)
Jeśli chodzi o przód to robiłem rozeznanie i najbardziej podchodzi mi z KTM LC4. Rozstaw między półkami na strzał 185mm, średnica sztycy w KTM 22,5, średnica zewnętrzna łożyska 50mm, a w TA 20mm i 45mm, więc łożysko do zmiany. Ale ze względu na koszty takie zawieszenie założę w EVO2.
Czy może ktoś potwierdzić że lagi w AT mają średnicę 43mm, bo mam lagi od XTZ750 i one też mają 43mm, więc będą idealnie pasować.
Jeśli chodzi o przód to robiłem rozeznanie i najbardziej podchodzi mi z KTM LC4. Rozstaw między półkami na strzał 185mm, średnica sztycy w KTM 22,5, średnica zewnętrzna łożyska 50mm, a w TA 20mm i 45mm, więc łożysko do zmiany. Ale ze względu na koszty takie zawieszenie założę w EVO2.
Czy może ktoś potwierdzić że lagi w AT mają średnicę 43mm, bo mam lagi od XTZ750 i one też mają 43mm, więc będą idealnie pasować.
- Piter!!!
- miejski lanser
- Posty: 364
- Rejestracja: 24.10.2015, 16:38
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Tak. Mają 43mm
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2704
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
A tak z czystej babskiej ciekawości, to ile mamy na FTA trampków ze zmodzonym zawieszeniem na Afrykanskie, albo jakieś inne? Albo jak wiecie, że "ktoś ma" a np nie jest na forum, to też napiszcie. Przyznawać się zaraz, ale już...
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2......
3...... ?
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2......
3...... ?
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2674
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t. - wiem bo w sobotę na nim jeździłem
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t. - wiem bo w sobotę na nim jeździłem
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- ajzol
- osiedlowy kaskader
- Posty: 121
- Rejestracja: 07.08.2017, 17:47
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1528
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
To jeszcze ja .
Przód to lagi trampkowe, ale wewnątrz inne sprężyny + żukowe + inne manewry.
Tył: Afryka RD03/04, ale o tym najlepiej wie zimny .
A, znam jednego, z miasta Łodzi, który ma ładnego TA na zawieszeniu AT, ale milczy w temacie .
Przód to lagi trampkowe, ale wewnątrz inne sprężyny + żukowe + inne manewry.
Tył: Afryka RD03/04, ale o tym najlepiej wie zimny .
A, znam jednego, z miasta Łodzi, który ma ładnego TA na zawieszeniu AT, ale milczy w temacie .
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2514
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
4. Sylwek, jw.
5. Jan Michał zwany Brutusem spadek po perfekcyjnym Piter!ze P+T Rd03
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
4. Sylwek, jw.
5. Jan Michał zwany Brutusem spadek po perfekcyjnym Piter!ze P+T Rd03
Dominator.
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Nic się nie ukryje
Nie odzywam się bo kupiłem i jeżdżę, a nie zrobiłem - wówczas byłoby się czym chwalić…
No ale teraz samospisy w modzie więc się kajam i uzupełniam:
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
4. Sylwek, jw.
5. Jan Michał zwany Brutusem spadek po perfekcyjnym Piter!ze P+T Rd03
6. PawelD, trampek od Marcin-BB czyli na afrykańskim przodzie i tyle, z „innymi manewrami” jak to ładnie ujął Sylwek wyżej.
od 2012:Junak 123 w ciągłym, bezawaryjnym użyciu, od 2019:Honda XL600V też na razie bez awarii :)
- szymon.c
- osiedlowy kaskader
- Posty: 146
- Rejestracja: 01.09.2015, 02:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Poskładałem, pierwsze 600 km zrobione. To i do listy się mogę dopisać.
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
4. Sylwek, jw.
5. Jan Michał zwany Brutusem spadek po perfekcyjnym Piter!ze P+T Rd03
6. PawelD, trampek od Marcin-BB czyli na afrykańskim przodzie i tyle, z „innymi manewrami” jak to ładnie ujął Sylwek wyżej.
7. szymon.c - przód - RD04 pompowany z progresywnymi sprężynami / koło PD10; tył - Wilbers 640 / RD07A wahacz / RD04 jarzmo / RD03 kiwaczka / koło PD10.
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
4. Sylwek, jw.
5. Jan Michał zwany Brutusem spadek po perfekcyjnym Piter!ze P+T Rd03
6. PawelD, trampek od Marcin-BB czyli na afrykańskim przodzie i tyle, z „innymi manewrami” jak to ładnie ujął Sylwek wyżej.
7. szymon.c - przód - RD04 pompowany z progresywnymi sprężynami / koło PD10; tył - Wilbers 640 / RD07A wahacz / RD04 jarzmo / RD03 kiwaczka / koło PD10.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2923
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
1. Grad74 - afrykańskie p + t.
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
4. Sylwek, jw.
5. Jan Michał zwany Brutusem spadek po perfekcyjnym Piter!ze P+T Rd03
6. PawelD, trampek od Marcin-BB czyli na afrykańskim przodzie i tyle, z „innymi manewrami” jak to ładnie ujął Sylwek wyżej.
7. szymon.c - przód - RD04 pompowany z progresywnymi sprężynami / koło PD10; tył - Wilbers 640 / RD07A wahacz / RD04 jarzmo / RD03 kiwaczka / koło PD10.
8. Ex-trampek zimnego PD10 z początku niniejszego tematu, chyba nadal jest na forum. Przód RD07 pompowane, tył... był z RD04 lub 03 ale teraz to o ile pamiętam u Sylwka jeździ
9. Ostry miał takiego PD06 96 co na chwilę go od dandana z forum kupiłem i sprzedałem mu bo potrzebował do zmoty, ale chyba poszło na części - PT od RD03 tam było.
2. MotoMarcin - afrykańskie przód, pompowane (RD03 -jedna tarcza) + t.
3. Ajzol - przód Husqvarna TE, tył AT Rd04
4. Sylwek, jw.
5. Jan Michał zwany Brutusem spadek po perfekcyjnym Piter!ze P+T Rd03
6. PawelD, trampek od Marcin-BB czyli na afrykańskim przodzie i tyle, z „innymi manewrami” jak to ładnie ujął Sylwek wyżej.
7. szymon.c - przód - RD04 pompowany z progresywnymi sprężynami / koło PD10; tył - Wilbers 640 / RD07A wahacz / RD04 jarzmo / RD03 kiwaczka / koło PD10.
8. Ex-trampek zimnego PD10 z początku niniejszego tematu, chyba nadal jest na forum. Przód RD07 pompowane, tył... był z RD04 lub 03 ale teraz to o ile pamiętam u Sylwka jeździ
9. Ostry miał takiego PD06 96 co na chwilę go od dandana z forum kupiłem i sprzedałem mu bo potrzebował do zmoty, ale chyba poszło na części - PT od RD03 tam było.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- szymon.c
- osiedlowy kaskader
- Posty: 146
- Rejestracja: 01.09.2015, 02:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Oj tak, zgadza się
Tylko tak mi wychodzi wstawienie zdjęcia.
[image]https://drive.google.com/file/d/1aNkaXq ... sp=sharing[/image]
- marecki999
- czyściciel nagaru
- Posty: 547
- Rejestracja: 08.09.2008, 18:14
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo-Kal-Giżycko
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
/pisałem ale chyba nie zatwierdziło więc jeszcze raz...
Heyah...temat żyje - Trampek jest ,zima jest to dłubię
Przód już siedzi.
Na tył wstawiam wahacz ,jarzmo z zaciskiem od RD4. Koło i tuleje zostały z xl600v PD10 99'.
Zatrzymałem się na tyle ... kilka kwestii...
Pamiętacie wymiary tulejek dystansowych tylnego koła w swoich konfiguracjach?
Bo tak patrzę ,ze przy mojej konfiguracji dystans koła od strony zębatki jest jakby za krótki przerwa miedzi wahaczem a tuleja to ok 6mm.
Chyba ,ze można aż tyle go dociągnąć.?
Prawa tuleja wydaje się ok - ok bo dając dłuższa tarcza koliduje z jarzmem.
Może posiada Ktoś Xrv RD04 i mógłby zdjąć koło i zmierzyć odległość od tulei do tuleji poprzez piastę (przez dziurę po ośce ).
dzięki
Heyah...temat żyje - Trampek jest ,zima jest to dłubię
Przód już siedzi.
Na tył wstawiam wahacz ,jarzmo z zaciskiem od RD4. Koło i tuleje zostały z xl600v PD10 99'.
Zatrzymałem się na tyle ... kilka kwestii...
Pamiętacie wymiary tulejek dystansowych tylnego koła w swoich konfiguracjach?
Bo tak patrzę ,ze przy mojej konfiguracji dystans koła od strony zębatki jest jakby za krótki przerwa miedzi wahaczem a tuleja to ok 6mm.
Chyba ,ze można aż tyle go dociągnąć.?
Prawa tuleja wydaje się ok - ok bo dając dłuższa tarcza koliduje z jarzmem.
Może posiada Ktoś Xrv RD04 i mógłby zdjąć koło i zmierzyć odległość od tulei do tuleji poprzez piastę (przez dziurę po ośce ).
dzięki
- marecki999
- czyściciel nagaru
- Posty: 547
- Rejestracja: 08.09.2008, 18:14
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo-Kal-Giżycko
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
[image]https://photos.app.goo.gl/eB22xyhkQNkEYegw8[/image]
Dziś była próba...
https://photos.app.goo.gl/8DN7UKFt59X4ZfaF8[image][/image]
Dziś była próba...
https://photos.app.goo.gl/8DN7UKFt59X4ZfaF8[image][/image]
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1528
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Ogarnąłeś temat, czy ciągle potrzebujesz rzeczonego wymiaru?
Jestem już na chodzie, i, jeśli trzeba, wymontuję koło z mojego TA (wahacz RD03) i Ci zmierzę.
P.s. Ładny Tramp.
Jestem już na chodzie, i, jeśli trzeba, wymontuję koło z mojego TA (wahacz RD03) i Ci zmierzę.
P.s. Ładny Tramp.
- marecki999
- czyściciel nagaru
- Posty: 547
- Rejestracja: 08.09.2008, 18:14
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo-Kal-Giżycko
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Tak .dziękuję. niby ogarniete.
Odnośnie TYŁU... to jednak trochę trzeba pokombinować. Napiszę co wyszło u mnie, może powtarzam co inni zauważyć zdążyli i opisali...
Od razu Chcę podziękować kolegom - zimny i grad74 za kontakt i pomoc.
U mnie poszedł [ i tego dotyczy wpis.]
wahacz,kiwaczka,ośka,jarzmo z zaciskiem z RD04.
Koło Transalp pd10.
Przy takiej kombinacji szukalem wymiaru koła ,,przez ośkę,, jak w RD04- (koło gotowe do włożenia razem z zabierakiem i tulejkami) wychodzi że jest to 207mm.
By to osiągnąć prawa tulejka została od trampka P10 -14mm. Inna dłuższa być nie mogła bo wtedy tarcza chodzila zbyt blisko jarzma...
Lewa tulejka dotoczona- 21,5cm. Wydaje się ok. Łańcuch zgrywa się z przednią i tylną zębatka.
Jeszcze odnośnie tarczy - zostawiajac koło z tarczą od PD10 i mając jarzmo i zacisk z RD04 nie zgrywa sie to jak trzeba. Trzeba zmieniać.
Mianowicie - tarcza trampka jest za mała. Klocki nie łapią jej cała powierzchnią.Tarcza mysi być wieksza - jak w Afryce- 256mm. Otwory mocujące afrykańskiej tarczy nie pasują do piasty koła z P10.
Niemal identyczne wymiary ma tarcza od trimpha boneville- taką zastosowalem. (rozstaw śrub ten sam , średnica 255mm, tylko wewnętrzna średnica jest 2mm większą i należy ją przetoczyć by weszła na osadzenie piasty w trampku.
Ślizg na wahacz poszedł nowy
Łańcuch nowy od afyki - 525 124Z, przy zębatkach trampkowych 15/47 jest ,,na styk,, -4ka na mimośrodzie.
Po konsultacjach,chciałem zmienić przełożenie na 16 /49 by odsunąć kapkę łańcuch od slizgu. Założyłem wstepnie tyl 49 i ... łańcuch za krótki. Wróciłem na 47z. Także narazie odpuściłem zmianę przełożeń. Kolejny łańcuch to już za dużo €.
Przewód hamulcowy musi iść od Afryki. Trampkowy za długi
Stopka centralna trochę za krótka b moto stoi kołami na ziemi poza tym po jej złożeniu lekko czepia o wahacz. Trzeba dać trochę dłuższe gumowe odbojniki. Wtedy nie dochodzi do wahacza.
Boczna stopka również krótka . Będę próbował włożyć od Afryki-jest dłuższa 5cm. Lub przedłużę trampkowa.
Odnosnie przodu to jak koledzy pisali wczesniej....
- lagi ,półki, ośka, dystans,tarcze,łącznik lag od Afryki RD04. /choć oska łącznik taki sam jak w trampku/
Linka licznika została trampkowa,
Przewody trampkowa ale trzeba pokombinować z ich mocowaniem do dolnej półki.
Stacyjka z bezpiecznikami też po kilku kombinacjach pasuje.
Także tak to mniej więcej wyglądało u nmnie. Testów za bardzo niema jak zrobić bo zimmma ale kilka km zrobiłem. nic nie odpadło,nic nie ociera ,nie stuka...
https://photos.app.goo.gl/2euqd2qvmjNRPb6j7
Odnośnie TYŁU... to jednak trochę trzeba pokombinować. Napiszę co wyszło u mnie, może powtarzam co inni zauważyć zdążyli i opisali...
Od razu Chcę podziękować kolegom - zimny i grad74 za kontakt i pomoc.
U mnie poszedł [ i tego dotyczy wpis.]
wahacz,kiwaczka,ośka,jarzmo z zaciskiem z RD04.
Koło Transalp pd10.
Przy takiej kombinacji szukalem wymiaru koła ,,przez ośkę,, jak w RD04- (koło gotowe do włożenia razem z zabierakiem i tulejkami) wychodzi że jest to 207mm.
By to osiągnąć prawa tulejka została od trampka P10 -14mm. Inna dłuższa być nie mogła bo wtedy tarcza chodzila zbyt blisko jarzma...
Lewa tulejka dotoczona- 21,5cm. Wydaje się ok. Łańcuch zgrywa się z przednią i tylną zębatka.
Jeszcze odnośnie tarczy - zostawiajac koło z tarczą od PD10 i mając jarzmo i zacisk z RD04 nie zgrywa sie to jak trzeba. Trzeba zmieniać.
Mianowicie - tarcza trampka jest za mała. Klocki nie łapią jej cała powierzchnią.Tarcza mysi być wieksza - jak w Afryce- 256mm. Otwory mocujące afrykańskiej tarczy nie pasują do piasty koła z P10.
Niemal identyczne wymiary ma tarcza od trimpha boneville- taką zastosowalem. (rozstaw śrub ten sam , średnica 255mm, tylko wewnętrzna średnica jest 2mm większą i należy ją przetoczyć by weszła na osadzenie piasty w trampku.
Ślizg na wahacz poszedł nowy
Łańcuch nowy od afyki - 525 124Z, przy zębatkach trampkowych 15/47 jest ,,na styk,, -4ka na mimośrodzie.
Po konsultacjach,chciałem zmienić przełożenie na 16 /49 by odsunąć kapkę łańcuch od slizgu. Założyłem wstepnie tyl 49 i ... łańcuch za krótki. Wróciłem na 47z. Także narazie odpuściłem zmianę przełożeń. Kolejny łańcuch to już za dużo €.
Przewód hamulcowy musi iść od Afryki. Trampkowy za długi
Stopka centralna trochę za krótka b moto stoi kołami na ziemi poza tym po jej złożeniu lekko czepia o wahacz. Trzeba dać trochę dłuższe gumowe odbojniki. Wtedy nie dochodzi do wahacza.
Boczna stopka również krótka . Będę próbował włożyć od Afryki-jest dłuższa 5cm. Lub przedłużę trampkowa.
Odnosnie przodu to jak koledzy pisali wczesniej....
- lagi ,półki, ośka, dystans,tarcze,łącznik lag od Afryki RD04. /choć oska łącznik taki sam jak w trampku/
Linka licznika została trampkowa,
Przewody trampkowa ale trzeba pokombinować z ich mocowaniem do dolnej półki.
Stacyjka z bezpiecznikami też po kilku kombinacjach pasuje.
Także tak to mniej więcej wyglądało u nmnie. Testów za bardzo niema jak zrobić bo zimmma ale kilka km zrobiłem. nic nie odpadło,nic nie ociera ,nie stuka...
https://photos.app.goo.gl/2euqd2qvmjNRPb6j7
Re: Transalp 600 PD10 z zawieszeniem z Africa Twin
Za to z plecaczkiem moto tak nie siada.
________________________________________________________________________________________________________________________
skysmotor.co.uk sprzedaje w Internecie następujące produkty: naleśnikowy silnik krokowy o wysokim momencie obrotowym, motoreduktorowy silnik krokowy, serwomotory, przekładnię planetarną. W razie potrzeby można je kupić online.
________________________________________________________________________________________________________________________
skysmotor.co.uk sprzedaje w Internecie następujące produkty: naleśnikowy silnik krokowy o wysokim momencie obrotowym, motoreduktorowy silnik krokowy, serwomotory, przekładnię planetarną. W razie potrzeby można je kupić online.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość