600v 95-97 50ps 37kW
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./m
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKB (A)=VDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±50
Dysza główna F=128 R=130 (CH)=F=118 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 c
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy 12Nm
97-00 rok 50hp 37Kw
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.34/5500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLD (CH)=VDFLC
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=118 R=118
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg210
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l1.8
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm125/125 mm
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 122
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=24 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=12 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
97-00 50hp 37 kw
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/5500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLB (D)34 PS=VDF0C
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=115 R=118
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg210
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l1.8
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm125/125 mm
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 124
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=25 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=12 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
95-97 tylko dla Austrii
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=128 R=130
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów1.75
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13.5-15.5
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Ciężar gotowego do jazdy (całkowicie zatankowany)
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISF
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,2 (33)
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
93-95 55hp 41 kw Austria Szwajcaria
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12.5
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKB (A)=VDFKD
Obroty biegu jałowego 1/min1300±50
Dysza główna F=128 R=130 (CH)=F=118 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3,0 (CH)=2,5
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg204
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 120
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
88-93 55hp 41 kw Austria Szwajcaria
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (A)(CH)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFKA (A)=VDF7C
Obroty biegu jałowego 1/min1200±50
Dysza główna F=120 R=120
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg194
Smary i ilości napełniania
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy / napęd paskowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
88-95 27hp 20kw
Identyfikacja
Silnik specjalnie ustawiony dla (D)
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.583/2
Otwór cylindra/suw mm75/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar12
Ciśnienie oleju bar/1/min4.5
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy TypCDI
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej Ohm0.1-0.2
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej Ohm7400-10800
Rezystancja nadajnika indukcyjnego Ohm360-540
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1300
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.30/4500
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentChampion
Świece zapłonowe TypRA2HC
Odstęp między elektrodami mm0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDF0C
Obroty biegu jałowego 1/min1300±100
Dysza główna F=132 R=130
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów2.25
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min3/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13,5-15,5/5000
Akumulator TypYB12A-B
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/12
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg194
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE20W-50
Klasyfikacja oleju silnikowego APISE
Olej silnikowy z filtrem l2.4
Układ chłodzenia l2
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm549/549 cm³
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentDaido
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypD525V8
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35/40
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Tylna opona Rozmiar130/80-17 65S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/-
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=22-25 Nm
Głowica silnika Etap 2=45-50 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=20-25 Nm
Głowica silnika Etap 4=M6=8-12 Nm
Pokrywa zaworów 8-12 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 120-140 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 20-25 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 80-100 Nm
Piasta sprzęgła 120-140 Nm
Świece zapłonowe 12-16 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu70 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu100 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
650 RDE 11E 00-07 53hp 39kW
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.647/2
Otwór cylindra/suw mm79/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 491/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar11.3-15.2
Ciśnienie oleju bar/1/min4,4/6000
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Maksymalne wczesne przestawienie zapłonu °Silnik/obr./min.32/6000
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypDPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypX24EPR-U9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Gaźnik
Gaźnik/układ wtrysku ProducentKeihin
Gaźnik/układ wtrysku TypVDFLE/F
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Dysza główna 132
Dysza biegu jałowego 38
Śruba mieszanki podstawowej Ilość obrotów3
Poziom pływaka mm7
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min26/5000 (GB)=31/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min14-15/5000
Akumulator TypYTZ12S
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/10
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg212
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-40
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l2.3
Poziom oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona mm141/141 mm
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar90/90-21 54S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar120/90-17 64S
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,25 (33)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=24 Nm
Głowica silnika Etap 2=47 Nm
Głowica silnika Etap 3=M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 128 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 14 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
RD13E 700 08-13
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.680/2
Otwór cylindra/suw mm81/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 495/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar13.7
Ciśnienie oleju bar/1/min2,9/6000
Układ zapłonowy
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypCPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypU24EPR9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
układ wtrysku paliwa
Gaźnik/układ wtrysku ProducentHonda
Gaźnik/układ wtrysku TypPGM-FI
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Ciśnienie systemowe bar3.4
Akumulator i ładowanie
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min33/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13-15,5/5000
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/11,2
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg214
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-30
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l3
Przednie widelce - klasa lepkości oleju SAE10W
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm598/598 cm³
Sprzęgło
Sprzęgło
Luz dźwigni regulującej mm10-20
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentRegina
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypREG525ZRHB-118LE
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar100/90-19 57H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar130/80 R-17 65H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,8 (41)
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=20 Nm
Głowica silnika Etap 2=40 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 157 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 16 Nm
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 24,5 Nm
Sonda lambda 44 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z przodu10 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z tyłu45 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z przodu30 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z tyłu22 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
RD13E 700 Z ABS
Identyfikacja
Pojemność skokowa/liczba cylindrów cm³/cyl.680/2
Otwór cylindra/suw mm81/66
Minimalna liczba oktanowa/dwusuwowy lub czterosuwowy Liczba oktanowa/2 lub 495/4
Przystosowany do benzyny bezołowiowej Tak
Obsługa - sprawdzanie i ustawianie
Luz zaworowy - ssanie mm0,13-0,17 cold
Luz zaworowy - wydech mm0,18-0,22 cold
Ciśnienie sprężania bar13.7
Ciśnienie oleju bar/1/min2,9/6000
Układ zapłonowy TypTCI
Kolejność zapłonu 1-2
Bazowe wyprzedzenie zapłonu °Silnik/obr./min.10/1200
Świece zapłonowe ProducentNGK
Świece zapłonowe TypCPR8EA-9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
Świece zapłonowe ProducentDenso
Świece zapłonowe TypU24EPR9
Odstęp między elektrodami mm0.8-0.9
układ wtrysku paliwa
Gaźnik/układ wtrysku ProducentHonda
Gaźnik/układ wtrysku TypPGM-FI
Obroty biegu jałowego 1/min1200±100
Ciśnienie systemowe bar3.4
Akumulator i ładowanie
Maksymalna moc ładowania alternatora A/1/min33/5000
Napięcie regulacyjne V/1/min13-15,5/5000
Napięcie/pojemność akumulatora V/Ah12/11,2
Masa motocykla (z pełnym zbiornikiem paliwa) kg219
Smary i ilości napełniania
Klasa lepkości oleju silnikowego SAE10W-30
Klasyfikacja oleju silnikowego APISG
Olej silnikowy z filtrem l2.3
Układ chłodzenia l3
Przednie widelce - klasa lepkości oleju SAE10W
Objętość oleju przednich widelców - lewa strona/prawa strona cm³ lub mm598/598 cm³
Sprzęgło
Sprzęgło
Luz dźwigni regulującej mm10-20
Napęd łańcuchowy
Łańcuch/pasek napędu wtórnego ProducentRegina
Łańcuch/pasek napędu wtórnego TypREG525ZRHB-118LE
Liczba ogniw/zębów (włączając ogniwo łączące) 118
Luz mm35-45
Przednie/tylne koło zębate Liczba zębów15/47
Ciśnienie w oponach
Ciśnienie w oponach
Przednia opona Rozmiar100/90-19 57H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,0 (29)
Tylna opona Rozmiar130/80 R-17 65H
Ciśnienie solo/z pasażerem bar (psi)2,0 (29)/2,8 (41)
Momenty dokręcenia
Momenty dokręcenia
Głowica silnika Etap 1=20 Nm
Głowica silnika Etap 2=40 Nm
Głowica silnika Etap 3M8=23 Nm
Pokrywa zaworów 10 Nm
Iskrownik/koło zamachowe 157 Nm
Koło łańcuchowe wałka rozrządu 23 Nm
Koło łańcuchowe/zębate wałka rozrządu 88 Nm
Piasta sprzęgła 128 Nm
Świece zapłonowe 16 Nm
Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 24,5 Nm
Sonda lambda 44 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z przodu10 Nm
Koło łańcuchowe napędu wtórnego Z tyłu45 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z przodu30 Nm
Śruby mocujące zacisku hamulcowego Z tyłu22 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z przodu64 Nm
Nakrętki/śruby zwrotnicy/koła Z tyłu88 Nm
Zacisk zwrotnicy Z przodu12 Nm
dane techniczne
dane techniczne
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
Re: dane techniczne
Skąd to kopiuj wklej że się tak rozsypało? Jakaś tabela PDF?
Konto zamknięte na stałe.
-
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 459
- Rejestracja: 27.11.2017, 14:01
- Mój motocykl: mam inne moto...
Re: dane techniczne
Super, przydatne
- Tatq_kelob
- dwusuwowy rider
- Posty: 164
- Rejestracja: 13.11.2017, 20:30
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Głowaczów
Re: dane techniczne
Nieważne dokąd jadę, grunt że wiem gdzie byłem.
- Złomek
- Złomek
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 88
- Rejestracja: 05.12.2011, 20:46
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Re: dane techniczne
Dodaję "skradzione" z Rumuńskiej stronki
chyba obejdzie się bez tłumaczenia
Honda XL 600 V Transalp, 1996,50 PS, 37 kw
Date de identificare:
Model:XL 600V
Model:Transalp
An(i) fabricatie:1995-97
Capacitate cilindrica efectiva/numar cilindrii:583/2 cm�/numar cilindri
Performata motor:37 (50) 8000 kW (DIN PS) 1/min
Cuplu maxim:53/6000 Nm/ 1/min
Alezaj/cursa piston:75,5/66 mm
Cifra octanica minima benzina:91/4 ROZ/2 o. 4
Benzina fara plumb:U
Mentenanta - verificare si reglare
Joc supapa admisie:0,15 (la rece) mm
Joc supapa evacuare:0,20 (la rece) mm
Compresie:12,5 bar
Presiune ulei:4,5 bar/1/min
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere :CDI - tip
Rezistenta bobina primara:0,1-0,2 Ohm
Rezistenta bobina secundara:7400-10800 Ohm
Rezistenta bobina inductie:360-540 Ohm
Ordine aprindere cilindrii:1-2
Sincronizare aprindere - BTDC:10/1300 �KW/1/min
Avans maxim aprindere:32/9000 �KW/1/min
Bujii
Bujie:NGK - producator
Bujie:DPR8EA-9 - tip
Distanta electrod:0,8-0,9 mm
Bujie:Denso - producator
Bujie:X24EPR-U9 - tip
Distanta electrod:0,8-0,9 mm
Bujie:Champion - producator
Bujie:RA2HC - tip
Distanta electrod:0,9 mm
Carburatie/injectie
Carburatie/injectie:Keihin - producator
Carburatie/injectie:VDFLA - tip
Turatie relanti:1300�100 1/min
Jigler principal:F=118 R=120
Jigler pilot:38
Reglaj amestec aer/combustibil:1,75 rotatii spre exterior
Nivel flotant:7 mm
Sistem de incarcare
Sarcina maxima:3/5000 A/1/min
Tensiune incarcare:13,5-15,5 V/1/min
Tip acumulator:YB12A-B - tip
Tensiune/capacitate acumulator:12/10 V/Ah
Greutate (incl. rezervor plin)
Greutate (incl. rezervor plin):204 kg
Capacitati fluide
Ulei motor:10W/40 SAE
Ulei motor:SE-SG API
Capacitate ulei motor (cu schimb de filtru ulei):2,4 Litri
Capacitate ulei motor (fara schimb de filtru ulei):2,2 Litri
Tip lichid frana:DOT 4 - tip
Capacitate sistem de racire:2,0 Litri
Ulei furca:10W SAE
Capacitate ulei furca stanga/dreapta:550/550 cm� cm3 sau mm
Transmisie pe lant/curea
Transmisie pe lant/curea:Daido - producator
Transmisie pe lant/curea:525 SMOZ5 - tip
Numar zale/dinti:118
Joc recomandat lant:25-45 mm
Pinion fata/spate:15/47 dinti
Anvelope
Anvelopa fata:90/90-21 (54S) - dimensiune
Presiune solo/cu pasager:2,0 (29)/2,0 (29) bar (psi)
Anvelopa spate:120/90-17 (64S) - dimensiune
Presiune solo/cu pasager:2,0 (29)/2,2 (33) bar (psi)
chyba obejdzie się bez tłumaczenia
Honda XL 600 V Transalp, 1996,50 PS, 37 kw
Date de identificare:
Model:XL 600V
Model:Transalp
An(i) fabricatie:1995-97
Capacitate cilindrica efectiva/numar cilindrii:583/2 cm�/numar cilindri
Performata motor:37 (50) 8000 kW (DIN PS) 1/min
Cuplu maxim:53/6000 Nm/ 1/min
Alezaj/cursa piston:75,5/66 mm
Cifra octanica minima benzina:91/4 ROZ/2 o. 4
Benzina fara plumb:U
Mentenanta - verificare si reglare
Joc supapa admisie:0,15 (la rece) mm
Joc supapa evacuare:0,20 (la rece) mm
Compresie:12,5 bar
Presiune ulei:4,5 bar/1/min
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere :CDI - tip
Rezistenta bobina primara:0,1-0,2 Ohm
Rezistenta bobina secundara:7400-10800 Ohm
Rezistenta bobina inductie:360-540 Ohm
Ordine aprindere cilindrii:1-2
Sincronizare aprindere - BTDC:10/1300 �KW/1/min
Avans maxim aprindere:32/9000 �KW/1/min
Bujii
Bujie:NGK - producator
Bujie:DPR8EA-9 - tip
Distanta electrod:0,8-0,9 mm
Bujie:Denso - producator
Bujie:X24EPR-U9 - tip
Distanta electrod:0,8-0,9 mm
Bujie:Champion - producator
Bujie:RA2HC - tip
Distanta electrod:0,9 mm
Carburatie/injectie
Carburatie/injectie:Keihin - producator
Carburatie/injectie:VDFLA - tip
Turatie relanti:1300�100 1/min
Jigler principal:F=118 R=120
Jigler pilot:38
Reglaj amestec aer/combustibil:1,75 rotatii spre exterior
Nivel flotant:7 mm
Sistem de incarcare
Sarcina maxima:3/5000 A/1/min
Tensiune incarcare:13,5-15,5 V/1/min
Tip acumulator:YB12A-B - tip
Tensiune/capacitate acumulator:12/10 V/Ah
Greutate (incl. rezervor plin)
Greutate (incl. rezervor plin):204 kg
Capacitati fluide
Ulei motor:10W/40 SAE
Ulei motor:SE-SG API
Capacitate ulei motor (cu schimb de filtru ulei):2,4 Litri
Capacitate ulei motor (fara schimb de filtru ulei):2,2 Litri
Tip lichid frana:DOT 4 - tip
Capacitate sistem de racire:2,0 Litri
Ulei furca:10W SAE
Capacitate ulei furca stanga/dreapta:550/550 cm� cm3 sau mm
Transmisie pe lant/curea
Transmisie pe lant/curea:Daido - producator
Transmisie pe lant/curea:525 SMOZ5 - tip
Numar zale/dinti:118
Joc recomandat lant:25-45 mm
Pinion fata/spate:15/47 dinti
Anvelope
Anvelopa fata:90/90-21 (54S) - dimensiune
Presiune solo/cu pasager:2,0 (29)/2,0 (29) bar (psi)
Anvelopa spate:120/90-17 (64S) - dimensiune
Presiune solo/cu pasager:2,0 (29)/2,2 (33) bar (psi)
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1528
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: dane techniczne
Ravi;
zawsze to powód, by przypomnieć sobie ten język .
zawsze to powód, by przypomnieć sobie ten język .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość